Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole luullakseni äärivasemmistolainen, nähdäkseni olen poliittisesti sitoutumaton ja siitä huolimatta koen näkemyksesi hieman puusilmäisenä.
Et voi yleistää noin karulla tavalla naisia ja miehiä. Se on vaan yksinkertaisesti väärin.
05.01.2026 08:46
Rakastan hiljaisuutta, parasta se on aamuisin kun saa heräillä rauhassa. Tosin yläkerran marakattilauma tekee siitä yleensä mahdottoman. Tänään ne on yllättäen hiljaa. Joku tömistely vain kuuluu.. eivät kilju, eivätkä heittele tavaroita.
Oisko marakatit joutuneet päiväkotiin?
Nautin niin paljon kesä-heinäkuun aamuista, kun on hiljaista. Yläkerran naapurit ovat poissa tuon ajan.
Iltaisin minulla soi lähes aina musiikki ja nukkumaan mennessä jo kaipaakin hieman hiljaisuutta. Tämä talo on hiljainen, missä asun, noita yläkerran naapureita lukuunottamatta. Ei ole rellestäviä juoppoja, ei mielisairaita vouhottajia, ei lapsiperheitä (paitsi tuossa yläkerrasani), ei bilettävää nuorisoa. Rauhallinen, suurimmaksi osaksi eläkeläisiä ylläpitävä taloyhtiö.
Tiedän siksi, kun tämä on hyvin pieni, vain 20 asuntoa sisältävä talo. Talo, jossa naapurit tunnistetaan ja tervehditään.
05.01.2026 08:41
Siivoan. Laitan ruokaa itselleni ja naapureille. Keskiviikoksi taas töihin.
Etsin untuvatakkini ja villasukat...
05.01.2026 08:27
Näinkö taas on? Että palsta on rikki taas. Juuri tulin piipahtamaan ja siltä tosiaan vaikuttaa...
04.01.2026 23:33
Sinä et ehkä heittele mitään lyhyitä kommentteja, mutta en voi tietää kuka sinä olet joten lopeta nyt vaan tuo itsesi korostaminen. Olet yksi anonyymi yhdellä viestillä. Et enempää. Täysin vailla jatkumoa.
Keskustelijana sinulla on yksi viesti antaa itsestäsi ja aloit haukkumaan minua. Okei?
Asiallista olisi keskustella aiheesta, mutta itse aloitit vähksynnän ja pilkan. Totean vain, että tälläinen itkupotkuraivari sieltä tänään ja jätän tähän. Hyvää elämän jatkoa!
03.01.2026 11:47
Ei rekkautuminen velvoita vastaamiseen yhtään sen enempää. Ketjujen plärääminen aiheuttaa sen, ettei kaikkeen pystykään vastaamaan. Ihan selviö. Väärin ajatella, että rekun pitäisi aina vastata.
Noin niin kuin minusta. Mutta jokainen valisee täällä joko sen anonyymiteetin tai pseudonyymiteetin. En minä ole mikään sitä tuomitsemaan mikä kullekin sopii.
Mutta olet oikeassa tuossa, että satunnainen keskusteleminen ei enää toimi kun vellikello on kaput. Palstailu vaatii nykyään aikaa ja vaivannäköä.
03.01.2026 11:32
Paitsi että sulla on oikeasti hyvä huumorintaju.. ja osaat säkin heittäytyä. Tuli vähän herkästi heitettyä tuo ylempi kommentti.
Laitetaan väsymyksen piikkiin...
Elikkä palsta kiinni minulta ja nukkumaan.
03.01.2026 00:01
Alette.. ei aina tarvitse olla niin hemskatin fiksu. Joskus voi heittää huultakin..
02.01.2026 23:59
No höh.. vastakos sä sen tajusit..?
Mä oon tiennyt tuon jo kauan.
:)
02.01.2026 23:57
Tähän joudun vastaamaan, että väärinymmärryksen riski on valtava kun keskustelee anonyymin kanssa. Täällä yleensä heitellään sellaisia lyhyitä kommentteja ja se sit riippuu niin monesta tekijästä, miten asioita ymmärretään puolin jos toisin.
Itse saanut niin paljon pjaskaa anoilijoilta, että ennakkoasenne on, että hiemankin vittjuiluun vivahtavasta kommentista menee autömaattisesti mappi ööhön. Kun ei teitä erota. Te anot kärsitte toistenne perseilystä.
Asiallisia ja fiksuja anoja on paljon. Sellaisenkin on aikalailla kieli keskellä suuta mietittävä ulosantiaan, jotta tulee oikein ymmärretyksi.
Myönnän, että annan rekuille ja allekirjoittaneille enemmän anteeksi siksi kun joku vaan on tietynlainen. Hyväksyn heiltä enemmän. Kyseessähän on ennakkoaseenteeni anoja kohtaan. Johtuu muutamasta mädästä omenasta, jotka pilaavat koko sadon.
02.01.2026 23:51
Mutta entäpäs jos omaa molemmat taidot? Onkin käytännöllinen käsimestari?
02.01.2026 23:36
Ai.. ny pistit pahan.. kyllä korot on laskusuuntaan.. toisin kuin verot.
Mainostusvero 16 prossaa ja alvit päälle. :)
02.01.2026 23:22
Fiksu mies.
02.01.2026 23:18
Höh.. ei se vaadi kuin ruokaveitsen tai haarukan ja sen tökkää kannen ja purnukan väliin, aavistuksen pienen väännön, että yksi ilmakupla pääsee purkin sisään ja avot.. se oli siinä.
02.01.2026 23:13
Hah.. niin totta.. :)
02.01.2026 23:10
No juu, miehillä on myös isommat kädet kuin naisilla, joilla saa paremman otteen kannesta.
Tosin jos purkkiin päästää kantta raottamalla ilmakuplan, nii se aukeaa vaivattomasti ilman voimaa. Kyllä suurin osa naisista tämän tietää, mutta miehenkin pitää antaa välillä olla mies.. :)
02.01.2026 23:04
???
02.01.2026 22:36
Kalliilla.. minä kun en halvalla lähe...
02.01.2026 22:24
Ja hyvin kallilla hinnalla vieläpä.. :)
02.01.2026 22:23
Jos pujis alkaisi kutsumaan minua äidiksi, jäisi suhde siihen paikkaan.
Muori, eukko ja emäntäkin menisi, mutta ei äiti.
02.01.2026 22:16
47 / 806