Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15641
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu, alkaa tässä itsekin kuivumaan seks.. eiku keksin puutteeseen.
Onnekseni multa löytyy lääkkeet tuohon puutteeseen. :)
No niin.. hienoa jos muori on edes hyvä suustaan.. ;)
16.02.2026 17:40
No tässä asiassa ollaan samasta puusta veistettyjä.. söpistely ei oikein iske. :)
16.02.2026 17:36
Aitous, luonnollisuus ja rehellisyys. Noita piirteitä arvostan ihmisissä.
16.02.2026 17:05
Voi Timppa kultaseni.. olet vielä noin nuori.. olen siis sinua kaksi vuotta vanhempi.. eli muumio jo. 😳
16.02.2026 16:59
Joskus olin hurahtanut astrologiaan.. en niinkään horoskooppeihin. Moni mieltää ne yhdeksi ja samaksi asiaksi.
Pelkkä täysikuu nostaa esmes jopa New Yorkkia pilvenpiirtäjineen 15 - 20 cm ylityksessään.. ja aiheuttaa vuorovedetkin.. niin miksipä ei sit vaikuttaisi ihmiseenkin. Meistä n. 70% on kuitenkin vettä..
Mutta se höröttäminen mikä mulla oli joskus astrologiaan, on jo kauas jäänyttä historiaa.
16.02.2026 16:57
Kuinka hyviä oli viestit? Entä pulla? :)
16.02.2026 16:52
Toi on ymmärrettävää, ettei tykkää koko hössötyspäivästä jos on moista kokenut. Mutta kilttiä sinulta alkaa kaveeraamaan toisen kanssa. Muistelisin etten koskaan ole pitänyt ystävänpäivästä, ehkä siksikin kun minulla ei koskaan ole paljoa ollut niitä ystäviä.
Lapsena minua jo syrjittiin omituisuuteni ja pienen kokoni takia. En koskaan kuulunut piireihin ja opinkin elämään sosiaalisten piirien ulkopuolella.
Linukka jonkin aikaa sitten heitti ilmaan ajatuksen siitä, olisikos minullakin jonnin verran autismin kirjoa.. mikä voi olla hyvinkin ihan mahdollista. En kiellä tai myönnä mitään. :)
16.02.2026 16:51
Kyllä uskon olevani aloitteellinen. Ihan omin neuvoin nappasin pujiksenkin kuljeksimasta ja hyvin olen tyytyväinen. :)
15.02.2026 22:31
En kyllä minäkään ole koskaan viettänyt sitä, tai halloweeniakaan.
Tai siis olenpa.. halloweenia kerran. Palstamiitti Hämeenlinnassa. Oltiin pukeuduttu ja kaikkea.
Mut silloin mulla oli myös synttäritkin, en kyllä muista paljonko täytin.. :)
15.02.2026 22:23
Pakkanen se pilasi minultakin seksin.. :(
Meillä piti olla pujottelijan kanssa treffit, vaan eipä ollut pakkasen takia. Pujiksen kun piti pitää pesiä lämpöisenä ihan siellä kotosallaan.
Nooh.. otin sen sitten lepopäivänä. Joskus pitää palautuakin. Ja edellisenä iltana meni myöhään kun oli broidi naisensa kanssa vieraisilla.
Tykkäsikös muori keksistä? Vai tykkäsikös kyttyrää?
15.02.2026 22:18
Tähtihetketön mutta niin tähdellinen tavallistakin tavallisempi päivä. Sama mulla, laitoin ruokaa exän kanssa ja siinäpä tavallisuutta kerrakseen.
Tuollainen ystävänpäivä hypetys, mitä jotkut harrastaa .. on niin turhaa. Kukkia ja ravintolaan syömään oli jonkun kiltin miehen aloitus aiheesta.
Ihan kaunis ajatus, mutta NIIN turhaa useimmille.
Pitikö tuo ystävänpäivä edes lanseerata alkuunkaan tänne meille suomalaisille jörökölleille?
15.02.2026 22:10
Jaa.. itse en katsonut tuloksen antotapaa. Sanoi että vastasit oikein kahdeksaan kysymykseen.. ja kun kysymyksiä oli kymmenen.. no. Mulla lieneen sit se 80 %. Samapa tuo.
Kiva ja erilainen testi. Jotkin niistä silmistä oli jopa epämiellyttäviä, mutta ei siinäkään mitään pahaa ollut.
15.02.2026 22:02
Jaa, pikkuisenko vain.. tuohan on asiallinen syy aloittaa jopa mahtiriita. Noh..sattuuhan noita.
15.02.2026 17:34
Loistava idea. Siis noi ysäribileet. Ei voi olla lantio notkumatta. :)
15.02.2026 17:32
Mukavalta kuulostaa. Mä olen kyllä edhdottomasti sitä mieltä, että sinun kannattaisi vetreyttää sitä tanssigeeniäsi joku kerta .. tekisi hyvää sullekin.. :)
15.02.2026 16:37
Sä osaat sit ottaa ilon irti kaikesta. :)
Vai että vaniljan tuoksuinen.. ite en voi sietää vaniljan tuoksua, saan siitä pahan olon ja joskus jopa päänsärkyä.
Oliko teillä kahdenkeskinen vai perhepäivällinen? Kuitenkin pakko sanoa, että hyvää ruokaa teit.
Exä laittoi eilen possun sisäfilettä pekoniin käärittynä ja mä tein kermaisen ja juustoisen pippurikastikkeen kyytipojaksi. Hyvää se oli.
15.02.2026 16:34
Tuo yksi päivä vuodesta kun pitäisi olla niin miellinkielin kaikille, no, ei oikein iskostu minuun. Perinteisessä mielessä myönnän olevani huono ystävä.. enkä piittaa piiruakaan ystävänpäivästä.
Tai on ehkä pikkaisen ja sekin väkisin.
15.02.2026 16:20
Vietittekö railakkaan tyttöjenillan?
15.02.2026 16:17
Eli ei siis ollut mikään tavallisuudesta poikkeava "merkkipäivä" ?
15.02.2026 16:16
Voih.. romanttinen päivällinen. Oliko kynttilänvalossa?
15.02.2026 16:15
6 / 783