Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14841

1. Mitä logiikkaa olla minä yli kahdeksan miljardia kertaa. Tai sinä. Tai ihan kuka vaan.

Jos se olisi minä, niin tuhoaisin itsejäni ainakin kuusi miljardia välittömästi. Miksei sitten vaikka kaikki.

Hitokseen jos joutuisin loppuelämäni olemaan vain itsejeni kanssa.. hulluksi tulisin ja tappaisin itseni ennemmin tai myöhemmin.

Elinkelpoisuus olisi aika huonoa.
    Kaikki olisi aina samaa paskaa ja mitään lohtua asiaan ei olisi. Joten jos kaikki olisivat samiksia, ei olemassa tarvitsisi olla kuin yksi joka kloonaisi aina itsensä uudelleen. Mihin hittoon tarvittaisiin kahdeksan miljardia samista?
  2. Hauska!
  3. Sä olet jonkun harhaisen silmätikkuna. Muista pitää tuo asenne ja valele itsesi silikonilla.
    Olet vahva ja kaunis ihminen mielestäni. Muista se.

Harmittaa vaan katsella sivusta tuota, miten ihosi alle haluaa ryömiä tuo matonen.
    Sen sanon, että valta on sinulla, sinä valitset minkä annat vaikuttaa itseesi.

Ymmärrät hyvin sen, että sinä olet kohde juurikin siitä syystä, että mato uskoo pääsevänsä sinun ihosi alle loisimaan.
    Tuon madon ainoa tarkoitus on vahingoittaa sinua. Sillä muuta se ei osaa.

Järkeillääns vähän.. mato on täysin tuntematon. Merkityksetön olio, joka ei halua sinulle mitään hyvää. Hän ei ole sellainen joka tuntisi sinut tai osaisi arvioida sinun ihmisyyttäsi millään tavalla. Ihan nobody sinulle.
    Se seikka että tuollainen mato haluaa juuri sinulle pahaa, ei kerro madosta muuta, kuin että se haluaa purkaa pahoinvointiaan johonkin otolliseen alustaan.
    Mutta mitä se kertoo sinusta.. se onkin merkityksellisin seikka, joka sinun tulee huomioida. Mato uskoo voivansa satuttaa sinua. Vaikuttaa sinuun. Mato uskoo niin ja usko on voimakas ase.

Oikeasti pikkumatosella ei ole valtaa sinuun. Sillä kaikki valta on sinulla. Sinä itse päätät kenen kirjoitettujen sanojen annat vaikuttaa itseesi.

Jos tuntuu siltä, että joku pääsee iholle, keskity siihen ja mieti miksi sinusta tuntuu siltä.
    Merkityksellisempää on syy tunteellesi kuin jonkun matosen sanat. Kun löydät sen syyn tunteeseen, ymmärrät sen tosiasian, että itse valitset ne henkilöt joilla on valtaa vaikuttaa sinuun.

Otetaampa hypoteettinen tilanne.. olet bussipysäkillä seisoskelemassa, ohi kulkee henkilö joka huutaa sulle vit.n huo.a, ja jatkaa matkaansa. Joku vaan.

Tekeekö se kipeää? Vai ajatteletko nyt sitten olevasi kaikkien mielestä maksullinen nainen?
    Et tietenkään. Se loukkaa herkkää itsetuntoasi ehkäpä, mutta et ota tosissasi sitä.

Miksi sitten tuo mato jatkaa sinun pommittamista? No siksi kun sinä reagoit häneen. Annat feedbackiä. Ruokit hänen harhaisuuttaan.

Kyllä me muut palstailijat, siis asialliset, tajutaan hyvinkin tämä sun matosesi jutut. Joten sitä on turha pelätä, että uskoisimme häntä ylitse sun juttujesi. Tämä ralli on nähty jo niin monta kertaa.

Joten nyt annan asian olla. Tuntui, että piti vaan saada tämä ulos itsestäni. Sillä olet kohde, tuon matosen ykköskohde. Niin.
  4. Jaa, oletko sinäkin wannabe käryäjä?

Savuttamista on ikävä. Ja se ikävä ei katoa koskaan. Jos multa kysytään.