Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minäkään usko siihen oikeaan. En ole koskaan uskonutkaan. Ehkäpä se vähiten haitallinen..? Siihen voin vaikka uskoakin.
14.12.2025 15:55
Juu.. sulta.
Kävin perjantaina päivällä uimahallilla ja yllätyksekseni huomasin katselevani siinä ihmisiä sillä silmällä.
Tosiaan kaikki naiset olivat aika pötkylöitä ja miehet velton näköisiä vatsakummukkaita. Kenelläkään ei ollut persettä.
Onko sumalaiset perseetöntä kansaa? Noin ajattelin. Jopa lihavat naiset olivat lattaperseitä. Vai liekkö sen tekee tämä niin helppo elämä mitä kaikki elämme. Vai geeniperimä.. mistä tuota tietää.
Kyllähän muotoja saa olla, kurvit on kauniita, mutta liiallisuuteen taipuvaiset olennot.. no.. eivät ole kauniita.
Teollinen muotoilija?? Sinulla lienee si visuaalista silmää?
14.12.2025 15:47
Tällä hetkellä on Pauligin Napoli avattuna. Paahtoaste 4. Tykkään tummista kahveista. Tarjouksesta aina ostan varastoon.
Monesta olen valmis luopumaan, mutta en hyvästä kahvista. Juon yhden kupin kahvia aamulla ja sen ei tarvitse olla kuraa, sillä se on minun harvoja ylellisyyksiäni.
Myös JuhlaMokan Lempeä tumma on ihan hyvää. Siinäkin paahtoaste on 4. Sitä sai tarjouksessa 4.95 paketti tuossa taannoin Prismasta.
Varastossa on yksi Singapore ja se menee käyttöön kai tämän Napolin jälkeen.
Harmi, ettei lähelläni ole Liiteriä, niin en pääse kokeilemaan sitä Emiliaa. Kiinnostaisi kyllä.
14.12.2025 15:38
No juu.. kurvit kohdallaan. Millä lie saatukin aikaiseksi moiset muodot.
14.12.2025 15:26
En usko, että hän ihmisenä viehättäisi. Kansainvälinen taiteilija ja minä kun olen kotihiiri. Ystävänä voisin arvostaa hänen omalaatuisuuttaan, mutta kielimuuri tekisi senkin mahdottomaksi.
En juurikaan osaa lontoota..
14.12.2025 15:24
Kovana ihastumisen kanssa.. niin sitä pitää.
14.12.2025 14:37
Juu, mutta mikä tuossa on sit kaunista..? Jos saa kysyä..?
Pakko olla kyseessä vääristyneestä ruumiinkuvasta. Eli mielenterveysongelmasta, kun tuollaista menee itselleen tekemään. Noin niin kuin mielipiteenä.
14.12.2025 14:29
Minä ihastun ihmiseen ja ei siinä sit ole mitään väliä ulkonäöllä. Se, muuttuuko ihastumisen tunne romanttiseksi onkin ihan toinen juttu.
Erottelen ihastumisen ja romanttisen ihastumisen kokonaan eri asioiksi.
14.12.2025 14:19
Kiva juttu. Tuli vaan itelle paha mieli ajattelemattomuudestani.
14.12.2025 10:01
Ei ole. Vain se sitkein.
Enkä tietty tarkoittanut pahalla. Nyt harmittaa jo että möläytin mielleyhtymäni ajattelematta tuutista ulos. Anteeksi.
13.12.2025 22:00
Nastapohjat on si taas liukkaita sisätiloissa. Pitää olla kunnon kengät joissa myös kuminastoja.
No ymmärrän tuon jännäkakka-aspektin. Pimeää ja mahdollisesti liukasta. Mut sä selvisit, eikös se ole tärkeintä?
13.12.2025 19:27
No.. mä olen aika persreikä ihan omana ittenäni, se nyt ei sulje sitä pois, että annan toisen olla sellainen kuin on. Arvostelematta ja kannustaen.
Se, mikä ihmisyydessä on aika selkeästi tullut eteen, on se, että kun saavuttavat hyvän olon jonkun kanssa, alkavat pitämään sitä itsestään selvyytenä. Ja arvostus loppuu siihen.
Ihmisten on vaikeaa ymmärtää, että kaikelle on hintansa ja lasku on aina maksettava. Joku maksaa sen kuitenkin. Se, että minulle on tärkeää antaa kumppanilleni hyvä olemisen tunne, maksaa minulle hinnan jonka maksan tiettyyn rajaan asti sopeutumalla kumppaniini. Joustamalla.
Se, ei kyllä muuta sitä että olen aika persreikä noin muuten ihmisenä. Mutta kumppaniani huomioin parhaani mukaan. Siihen rajaan kun tulee stoppi. Ja se onkin sitten yleensä suhteen loppu.
Enkä voi syyttää kumppaniani millään tavoin asiasta, sillä tuo alistuminen on ominaista minulle. Oma vika kun homma ei pelitä.
13.12.2025 19:23
No, nastat on vähän kuin heijastin. Halpa henkivakuutus.
Toki voi jäädä valittamaan katukunnossapidosta, ja liukastella jäisillä, hoitamattomilla teillä tai sijoittaa 150,- kunnon nastakenkiin.
Ihan on oma valinta.
Se katukunnossapito ei ole koskaan valittamalla parantunut. Niin valitettavaa kuin se onkin.
13.12.2025 19:09
Juu tottakai uskon. :)
Täällä on vain hieman vaikeaa tunnistaa mitä kukakin oikeasti meinaa, ku on vain muutama sana joita tulkita.
Rekuista kyllä oppii pikkuhiljaa, mutta heitäkin ehkä ylitulkitsee. No, ei tää oo sen vakavampaa. Kevyttä jutustelua.
13.12.2025 19:04
Siis.. nastat alle mennessä ja tullessa. Mä en kulje talvella ollenkaan ilman nastoja.. ei tuu muuten mitään. Sen verran mullakin on tasapainohäiriötä ja nastat on ihan must.
13.12.2025 18:59
Noh .. kunhan leikin. Vai onko se kiellettyä? :)
Joskus minuakin lapsettaa.
13.12.2025 18:53
Dösä ja siihen kuski.
13.12.2025 18:48
Auts! Sehän sattuisi. Ja voisi tulla kuhmu ottalohkoon..
13.12.2025 18:45
Mitä hiivattia.. on pakkasta, ni toi järvi on jäässä. Siellähän tulisi kylmä. 😉
13.12.2025 18:22
Nyt hörähdin raikuvaan nauruun! Kiitos makeista nauruista.
13.12.2025 18:20
62 / 806