Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyi kun tuhmaa.. ihan hävettää puolestasi kun osaatkin olla noin tuhma! :)
Mutta toisaalta, on sadistista jättää konvehtirasia sokeriholistin ulottuville ja antaa lupa vain yhteen konvehtiin...
13.12.2025 18:19
Menin poistoon viestini
"Tämä!❤️"
Oli varmaankin liuan lyhyt poistobotille. 😒
13.12.2025 18:15
Joo.. mäkin ihmettelin kummistuksissani sitä kultaista valoilmiötä. Taisi olla auringosta..
13.12.2025 18:12
Hitsi kun sä olet tylsä!
13.12.2025 18:08
Höh.. arvaappas mikä mulle tuli ensimmäisenä mieleen sitkeydestä.. ei mairittelevaa, mutta sen sanotaan olevan ainoa laji joka selviytyisi ydinsodastakin. Niih.. torakka. Sitkeyden perikuva.
Toki onhan noita sitkeitä lajeja vaikka ja kuinka muitakin. Eläimiä jotka selviytyvät ääriolosuhteissa aavikoilla ja jäätiköillä.
Kuten esmes Antarktiksen pingviinit ovat erittäin sitkeitä, lojaaleja ja periksiantamattomia.
Ihanaa huomata tuo asenteesi siitä, että vaikeutesi ovat vain ajanjakso. Todella kiva tunne puolestasi. Koska kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.
13.12.2025 18:07
No nyt si vaihdoin Buddy Hollyyn. Näin se mieli muuttuu hetkessä. Tosin kuuntelin jo toista tuntia Billietä..
13.12.2025 17:56
https://music.youtube.com/watch?v=d7sIlQgro4Y&si=wrUT71B6Lim_9laZ
Dream a little dream of me
Billie Holliday & Luis Armstrong
13.12.2025 17:51
Niin arvelinkin. Juur nyt kuuntelen mieluummin saksofonien, läskibasson ja trumpettien sulosinfoniaa.. vähän on sellainen fiilis taas päällä.
13.12.2025 17:47
Mulla soi justiinsa Billie Holliday, joten lunkia lööbäilyä. En nyt jaksa keskeyttää Billietä, joten jää kuuntelematta linkkisi. Nyt kaipaan lunkia menoa. Sielu lepää. Billien swengissä.
13.12.2025 17:44
Niin.. tuo Fenix voipi hyvinkin olla voimaeläimeni.. :)
Mikäpä sitten kuvaisi mielestäsi sinua? Voi olla vaikea kysymys, joten muotoilen toisin.. minkä haluaisit kuvaavan sinua?
13.12.2025 17:38
Ja koska vastaat kysymykseesi itse?
13.12.2025 17:34
Ehkä juu. Mutta onko se sitten siunaus vai kirous..? Vahvaksi ei synnytä, vahvaksi kasvetaan vaikeuksien kautta. Ja niitä tosiaan on ollut riittämiin.
13.12.2025 17:32
Niih.. kyllähän minä uskon, että ihminen kuolee sukupuuttoon ennemmin taihi myöhemmin. Tavalla tai toisella.
13.12.2025 16:32
Jaa, minäkö herkkähipiäinen..? Aika kaukana siitä. Ja wokesta. Mut hei hyvä yritys!
13.12.2025 16:15
Noh.. minusta on sanottu monia asioita, mutta eniten on jäänyt mieleeni se, että minua pidetään vahvana oman tieni kulkijana. Se, että olen omanlaiseni ja oikeastaan kukaan ei välitä siitä, osoittaa jonkinlaista kunnioitusta persoonaani kohtaan.
Minua harvoin kyseenalaistetaan ja saan olla oma omituinen itseni, vaikka poikkeankin massasta aika paljon. Olen niin hiton oma itseni. Niin se exäkin aina haukkui minua.
Sisko sanoo samaa, et sä oletkin sä. Ja mummi sanoi että sä teet asiat aina vähän omalla tavallasi. Työkavereilta tullut samaa viestiä. Yksikin sanoi, et sulla on toi oma juttusi.. ja se varmaan on se, mikä on kauneinta. Saan olla mä.
Tosin mä en kysele siihen lupia keneltäkään ja jos joku ei tykkää, nii samapa tuo. Ei ole minulta pois, olen hyvin itseriittoinen.
13.12.2025 16:04
No.. mä pystyn sen myöntämään kun on totta. Heikoin puoleni ihmisenä. Siksipä pidän itseni vakaasti poissa parisuhdekuvioista, kun en osaa itseäni muuttaa. Loppujen lopuksi vain päädyn inhoamaan omaa käytöstäni ja se ei ole kivaa.
Toisen on hyvä olla ja minä kärsin. Sitä on minun parisuhteeni. Aina. Kilteimmästäkin kumppanista tulee minun kaltaisen lapatossun kanssa itsekäs paskiainen.
Ja en voi syyttää siitä kumppania, sillä itse aiheutan sen. Liialla kiltteydellä.
Suhteen alussa kiltteyttäni arvostetaan, mikä muuttuu ajan myötä kaikilla ylenkatseeksi ja ylikävelemiseen. Nähty on.
13.12.2025 15:39
Tuossa on pikkuisen perää. En ole elämässäni saanut mitään hyvää olemalla pehmeä ja kiltti. Jos totfa puhutaan, niin kilteimmätkin ihmiset oppivat jyräämään minut ajan kanssa.
Minulla on huono tapa antaa toisen olla ihan oma itsensä ja sopeuttaa itseni sitten siihen. Pitkässä juoksussa se alkaa ottamaan päähän se oma käytös.
13.12.2025 15:32
No minä. Kehtaan siis ja olen kehdannutkin.
Siksi en olekkaan suostuvainen parisuhteisiin, kun olen ihan lapatossu. En siis ole parisuhdemateriaalia juurikin siksi, kun minusta tulee ihan lapatossu paska.
Ihan oma taipumukseni alistua kaikkeen on syy, miksi en koskaan ala parisuhteeseen.
13.12.2025 06:15
Asioiden kaunisteleminen on valehtelemista. Ainakin hyvin lähellä sitä.
Jos tarkoitit tuolla kääriä nätisti asiallisuutta, sit ollaan samaa mieltä.
Asiat asioina ja vain asiapohjalta. Valehtelematta, mutta kuitenkin suoraan.
12.12.2025 22:07
Paha henki ei mainosta itseään. Se vaan on.
12.12.2025 22:01
63 / 806