Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
102
Kommenttia
14155
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun+tapauksessani+juttu+meni+pieleen+siksi+koska+se+oli+tarkoitettu+menemään+pieleen.+
++Ei+mitään+mahdollisuuksia+onnistua,+niin+miksi+vaivautua+ja+satuttaa+prosessissa+itseään+ja+muita.
Aina+ei+tule+onnistumisia+ja+se+pitää+vaan+hyväksyä+että+juttu+meni+nyt+näin.
15.08.2020 16:28
Kiitos+meidän+palstalaisten+puolesta+kivasta+ja+mukavasta+aloituksesta.+Ihana+pieni+pose..
15.08.2020 16:21
Minulla+kävi+niin,+että+tulin+puolivahingossa+huomanneeksi+heidän+kirjoittelun+ja+vähän+leikiläni+härkin+-+eli+lähdin+leikkiin+mukaan.+
+Siinähän+ei+sitten+käynyt+kovin+hyvin+minun+kannaltani+ajatellen.+
Mutta+alunperin+kirjoittelin+yhdelle+ja+sitten+ajan+saatossa+joillekin+muillekin.+
+Täällä+kuitenkin+yhä+sen+alkuperäisen+takia...
12.08.2020 17:51
Noillas+mennään..+ja+hyvä+on+sillein.+Raidoistani+en+pääse+ja+yksin+on+hyvä+olla.+Mutta+rauhaa+ja+rakkautta+sinullekin.
08.08.2020 05:06
Emme+oikeastaan+lähettele+viestejä+toisillemme.+Minä+lähetin+hänelle+ja+...+
Vastaus+ei+ollut+ihan+sellainen+kuin+odotin.
13.07.2020 09:45
En+pääse+hänestä+eroon+koska+teemme+töitä+yhdessä.+Myös+jatkossa,+joten+minun+pitää+pystyä+olemaan+hänen+kanssaan,+kuten+myös+hänen+olemaan+minun+kanssani.+
Emme+ole+tietystikään+koko+tiimi,+mutta+välitön+yhteistyö+on+tarpeen+aina+välillä.+Oli+mikä+oli+toimeen+on+tultava.+Ehkä+anteeksi+pyytäminen+on+se+joka+minua+vaivaa+hänessä+yhä+vuosienkin+jälkeen.
13.07.2020 08:02
Huti+ja+ohi.+En+ole+lähetellyt+live+viestejä+pitkään+aikaan.+Mutta+hyvää+jatkoa+sinulle.
12.07.2020 08:42
Minä+halaan+melkein+ketä+tahansa.+Ei+vaadi+tunnekytköstä+mutta+nautin+halaamisesta+enemmän+jos+tunnekytkös+on+olemassa.+Hali+on+hyvä+tapa+osoittaa+tunteitaan.+
++On+olemassa+erilaisia+haleja..+virallisista+ja+jäykistä+syleilyihin.+
Ei+niinkään+se+halaus+ole+pääasia+vaan+millainen+halaus+se+on.+
En+minäkään+ennen+ollut+halailija+-+kasvoin+sellaiseksi+elämän+myötä.
11.07.2020 21:23
Olen+edelleen+sitä+mieltä+että+olet+palstan+rikaste.+Elä+ja+anna+toisten+elää.
11.07.2020 18:28
Ajatteleminen+on+mun+lempipuuhaa.+Kaikessa+tässä+elämän+tohinassa+on+ihanaa+pysähtyä+itsensä+kanssa+ajattelemaan.+
Tiedostan+vain++että+ajattelumallini+alkaa+olla+aika+yksiuloitteinen.+Ennenvanhaan+istuttiin+ukkoni+kanssa+pihalla+tuntikausia+ajattelemassa+yhdessä+(siis+keskustelemassa)+mutta+emme+tee+sitä+enää+nykyisin.++Ystävilläni+on+liian+kiire+tai+heitä+ei+innosta+arkihuolien+yläpuoliset+asiat.+Kavereille+ei+voi+kuin+heittää+juttuja.++Ja+se+tosiasia+että+suojamuurini+ovat+korkeat+normielämässä,+saa+minut+suoltamaan+syvällisiä+palstalle.+Melkein+anonyyminä.+Kun+kerran+olet+analyyttinen,+mitä+minä+en+ole,+olisi+kiva+lukea+joku+sinun+analyysisi.
29.04.2020 15:54
Ja+jos+et+kestä+kuumuutta,+nii+painu+helvettiin+keittiöstä.+
Yhtä+kuin+ap:n+sananlasku.+
Leikki+on+sana+jonka+jokainen+ymmärtää+eri+tavalla.+Leikki+ja+kiusanteko+ovat+eri+asioita.+
Toinen+leikkii+toisen+kustannuksella..+ei+ole+enää+leikistä+kyse.
Pahansuopuutta+sellainen.+Tahtotilana+satuttaa+toista+omaksi+huviksensa.+
Kertoo+paljon+tekijästänsä.+
Ei+ole+ihan+täysjärkistä+puuhaa..
29.04.2020 15:35
Toi+energia+joka+muuttaa+muotoaan+oli+osuvasti+sanottu.+Harhaoppisia+kerettiläisiä+ollaan+siis+molemmat.+
Tohon+tiedon+hakuun+ja+totuuteen+on+pakko+sanoa,+että+kun+tarpeeksi+hakee,+löytää+sen+että+tiedolla+ei+sitten+loppupeleissä+olekaan+väliä.
+Kuten+viittasit+että+tyytyy+siihen+ettei+kaikkeen+ole+vastausta.+Minä+koen+sen+tasapainottavana+voimana+elämässäni.+Antautuu+elämälle+sellaisenaan.+Ei+mieti+elämän+tarkoitusta,+vaan+elää+sitä.+Ei+sillä+tarkoituksella+ole+niin+väliä.+
Ei+se+määränpää+vaan+polku+joka+sinne+johdattaa.+
Olen+syntynyt,+joten+elän,+joten+kuolen.+
En+pystynyt+vaikuttamaan+syntymääni+-+tietääkseni.+Koska+synnyin+-+elän.+Koska+olen+elossa+voin+vaikuttaa+elämääni.+Koska+elän+-+kuolen.+Kuolemaani+en+voi+estää.+Joten+ainoa+johon+voin+muutosta+tehdä+on+miten+elän.+Siinä+minuuteni+pähkinänkuoressa.+
Olen+muutoinkin+tosi+simppeli+vaikka+kelailenkin+välillä+liikaa.
29.04.2020 15:16
Juuri+näin.++Gnostinen+-+tietävä+ja+agnostinen+-
ei+tietävä.
28.04.2020 22:23
Hyvää+yötä+Risto!+Olisihan+pitäny+arvata!
Muistan+sut+jo+2012+palstalta.+
Ny+oikiasti+hyvää+yötä!
28.04.2020 22:10
Sorry.+Olen+ollu+palstalla+jo+8+vuotta+enkä+koskaan+syyllistyisi+moiseen.+
No+nyt+rakas+urkkija-stalkkeri-fanini.+Jätän+sinut+mellastamaan+keskenäsi.+
Mulla+aikainen+nukkumaanmeno+koska+huomenna+töihin.+
Olisikos+sinunkin+aika+nukkua+ja+lepuuttaa+hermojasi..+voi+harhaisuus+käydä+muutoin+ylivoimaiseksi.+
Hyvää+yötä!
28.04.2020 22:02
Kaivappas+arkistoistasi+yksikin+viesti+jossa+tuonmoisia+olen+kirjoitellut.+Tsekkaan+sen+heti+ja+jos+selaisen+saat+nostettua+ylös,+niin+pussaan+sun+takalistoasi..
28.04.2020 21:48
Kirjoitit+rekattuna?+Saitko+porttarin?
28.04.2020 21:44
Ai+niinkuin+minäkö?+Kiusaava+trolli.+Minulta++saa+sitä+mitä+tilaa.+Trollille+tralalaa+ja+sitä+rataa...
28.04.2020 21:41
En+ole+saanut+koulutusta.+Elämä+antanut+kovalla+kädellä.+
Sinun+se+tiesi+pitää+kulkeman.+Olet+fiksu+mies+-sinä+pärjäät+kyllä.+
Pidä+mielesi+kirkkaana+ja+toimi+mikä+sinulle+on+oikein.+
Ja+hyvä+mies+ole+rehellinen+itsellesi+mihin+se+ikinä+johtaakaan.+Hyvää+yötä.
28.04.2020 21:38
Niinhän+siinä+käy.+Ku+ei+osaa+olla+palstalla+siivosti.+
Vittuilua+voi+harrastaa+myös+siivosti+-
vähemmän+duunii+modelle.+
Monitahoisempaa+verbaalisuutta+vaan+kehiin.+
Haukkumisesta+pelin+häviää+ensimetreillä,++sillä+paljastaa+itsensa+yleensä+keskivertoa+tyhmemmäksi.+Tai+ehkä+kyseessä+on+vain+lievä+yksinkertaisuus.+
Rivoilu+kertoo+keinottomuudesta,+ja+se+usein+kielii+epätoivosta.+Tai+kyvyttömyydestä.+
Kiroilu+on+sanallistä+köyhyyttä+ja+emojit+ihan+laiskuutta.+
Muttä+mistä+juontuu+harhaisuutesi,+luulen+että+siihen+tarvitset+ammattiapua.
28.04.2020 21:28
697 / 708