Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14912
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meitä+on+moneksi.+Murheensa+kullakin,+kukaan+niiltä+pääse+karkuun.+
Pitänee+vaan+oppia+suhteuttamaan+niitä+omia+murheita+ja+nähdä+omaa+napaansa+pidemmälle..
Jäi+vaan+kiinnostamaan..+mikä+niin+kovasti+itketti?
Joka+tapauksessa+-+hyvin+kirjoitat.+Hyvä+aloitus.
09.10.2020 10:13
Luonnollisesti+voisin+ja+rakastankin.+
Toki+vain+yksi+on+ylitse+muiden.++Romanttinen+rakkaus+-+silläkin+on+erilaisia+asteita.
09.10.2020 09:49
Pelkään+sinua+ja+tunteita+joita+herätät.+
Pelkään+muiden+huomaavan+tunteeni+sinua+kohtaan+-+olethan+klisee.
Pelkään+etten+kestäisi+jos+tunne+olisi+molemminpuolinen.
Pelkään+tämän+olevan+vain+illuusiota,+sillä+sinun+rakastaminen+tuntuu+niin+hyvälle.
Pelkään+etten+loppupeleissä+pidäkkään+sinusta+aidosti.
Valitse+siitä+mieleisesi+vastaus...
09.10.2020 09:26
Olo+niin+kuin+omenalla+-
punaiset+posket+ja+siemenet+sisällä.
08.10.2020 19:31
Kun+elämä+on+aikansa+potkinu+päähän,+joutuu+valitsemaan.+Jääkö+märehtimään+vai+tekeekö+jotain.+
Jos+päättää+tähdätä+eheytymiseen+-+tulee+vastaan+se+tosiseikka+että+vain+itseään+voi+muuttaa.
Joten+jos+on+valmis+kaikessa+keskeneräisyydessään,+voi+kuka+tahansa+-+missä+tahansa+löytää+onnen+omasta+itsestään.
Ajatuksena+-+keskeneräiseltä+ihmiseltä.
08.10.2020 19:24
Komppaan.
08.10.2020 18:47
Mulla+ku+ei+ole+niitä+defenssejä+juuri+ollenkaan,+niin+en+osaa+muodostaa+aiheesta+kunnollista+mielipidettä.+
En+usko+toisen+omistamiseen+joten+en+hyväksy+mustasukkaisuutta+kipuilun+syyksi.+Kyllä+jokainen+on+itse+vastuussa+omista+tunteistaan+ja+niiden+hallinnasta.+
Toiselle+kiukuttelu+on+lapsellista+oli+syy+mikä+hyvänsä.+Jokainen+meistä+syyllistyy+siihen+joskus.+Se+pitäisi+ymmärtää+että+kiukuttelun+syynä+on+oma+harmitus+jostakin+taas+niin+"elämää+suuremmasta"+asiasta+kuin+vaikka+omien+toiveiden+täyttymättä+jäämisestä.+On+niin+perhanan+minä,+mä,+minun,+minulle...
Ei+puhuta+vaikka+suhteessa+niistä+toiveista+rehellisesti+ja+silti+odotetaan+että+toinen+täyttäisi+ne.+Ja+kun+näin+ei+tapahdu,+kiukutellaan.+Ja+kenen+vika...+aina+sen+toisen.+Se+ei+tehnyt+sitä+tai+tätä+tai+vielä+pahempaa+-+se+teki+näin+tai+noin.+
Peiliin+ei+katsota,+eikä+ainakaan+koskaan+kysytä+itseltä+mitä+minä+voisin+tehdä+asianlaidan+parantamiseksi.+
Jos+kommunikaatio+ei+pelaa+-+suhteella+ei+ole+paljoakaan+toivoa.++Kipuiltiin+suhteessa+tai+ei.
08.10.2020 18:20
No+niin...pitihän+se+arvata.+Kielikuvapejooni+iski.++Olet+oikeassa,+halailu+ON+eri+asia+kuin+halaus.+Hali+ja+halaus+kyllä+sama+asia.+Halia+ja+halailla+sama+asia.
08.10.2020 17:53
Höpö+höpö.+Tämä+nicci+on+tuore.+Joitain+olen+toki+jo+kuopannutkin...
08.10.2020 17:47
Aika+yllättävää+ettei+koronatestiä+tehty.+Minulla+kurkku+ollut+viikon+lievästi+kipeenä+ja+muita+oireita+ei+ole+ollut.+Siitä+huolimatta+mulle+tehtiin+koronatesti+ja+nyt+olen+karanteenissa+odottelemassa+tuloksia.
08.10.2020 16:56
Sopii+viisautesi+moneen+muuhunkin+ihmissuhteeseen..
08.10.2020 16:30
Se+toisen+kipuilu..
Sille+pitää+antaa+tilaa.+Joskus+toinen+kipuilee+niin+voimakkaasti,+ettei+tilanteelle+mahda+mitään.+Minä+henkilökohtaisesti+koen+sen+hyvin+rasittavana+jos+se+kipuilu+ei+ole+rakentavaa.+Esim.+katkeruus+on+sellainen+kipuilun+aihe+jota+en+siedä+pätkääkään.+Sitä+simppelimpää+ratkaisua+ei+olekaan+kuin+päästää+irti.+Ja+joku+valitsee+pysyä+katkerana+ja+kipuilla+ikuisesti...+en+jaksa.+Ei+kuulu+minulle.+Jokainen+tekee+valintansa+itse.
Toisaalta+jos+kipuilu+johtaa+jonnekin,+on+sillä+merkitys.+
Toisinaan+kipuilu+on+jopa+sairasta,+tarvitaan+ammattiapua+sen+selvittämiseksi.+Normikipuilu+ei+rasita+suhdetta+(+jos+suhde+muutoin+terveellä+pohjalla+)+arkihuolia+enempää.+Syyttely+ei+ole+koskaan+tervettä+kipuilua.+
Syyttely+kertoo+keinottomuudesta.+Vaatii+selkärankaa+"mennä+itseensä"+ja+lopettaa+syyllisen+hakeminen.+
Kipuilun+päämäärä+tulisi+olla+kasvu,+kehittyminen,+yli+pääseminen+-+parantuminen+kipuilun+alkuperästä.+
Jos+toinen+kipuilussaan+haluaa+vain+velloa+ajasta+ikuisuuteen,+niin+ihan+sama+se+mulle+on.+En+jäisi+vierestä+seuraamaan.
Noin+taas+mielipiteenäni.+Saa+olla+eri+mieltä.
08.10.2020 15:22
Täältä+tulee+neliraaja+hali.
08.10.2020 15:20
En+tiedä+kässäsinkö,+mutta+olen+eri+mieltä.
Kipuilu+on+mielestäni+henkilökohtainen+matka+omaan+minuuteensa..+siinä+toinen+voi+olla+tukena,+keskusteluapuna+tai+muuten+vain+antamassa+näkökulmia,+toisinan+se+toinen+on+vaan+tiellä.++
++On+hienoa+jos+tämä+toinen+antaa+tilaa+kipuilla.+Voi+olla+monelle+vaikeaa,+noin+niin+kuin+jos+ymmärsin+mitä+tarkoitat+intensiivisellä+suhteella.+Mulla+nousee+ilmaisusta+niskavillat+pystyyn...
Ja+tavallaan+kipuilu+rakastavassa+ympäristössä+on+ideaali,+mutta+mielestäni+epätodennäköinen,+sillä+harvoin+elämä+tarjoaa+parastaan...
08.10.2020 14:51
Se+valmius+riippuu+ihan+siitä+suhteen+luonteesta.+Ei+ole+ehkä+valmis+jonkun+tietyn+kanssa,+mutta+toisen+kanssa+kyllä+toisenlaiseen+suhteeseen.++Jos+vakka+kantensa+löytää...
08.10.2020 11:25
Jos+jätetään+toi+inkarnaatioteoria+hetkeksi+sivuun,+niin+ihminen+on+juuri+niin+valmis/keskeneräinen+kuin+sinä+päivänä+kun+herää+on.+
++Se+että+kipuilee+joidenkin+asioiden+kanssa+tarkoittaa+että+on+jo+valmis+kipuilemaan.++Eli+mielestäni+ihminen+on+siinämäärin+osakokonaisuuksiensa+summa,+ettei+ole+olemassakaan+valmista/+keskeneräistä+ihmistä.+Ja+samanaikaisesti+meistä+jokainen+on+valmis+ja+keskeneräinen.
+Siihen+voi+halutessaan+lisätä+hypoteesin+kuoleman+jälkeisestä+elämästä.
08.10.2020 11:03
Rekattu+voi+kirjoittaa+myös+nyyminä+jos+pelottaa+nimimerkkiä+käyttää.
Asialliselle+ja+keskustelua+halajavalle+immeiselle+rekisteröityminen+on+nykyään+ainoa++mahdollisuus+mielekkääseen+ja+vastavuoroiseen+keskusteluun.++
Rekatut+vastaan+nyymit+asettelua+en+halua.+Kaikki+mielipiteet+ovat+tärkeitä.
Nyymi+tosin+usein+kommentoi+ja+poistuu+takavasemmalle,+aitoa+keskustelua+ei+synny.+Ja+jos+syntyy,+en+voi+tietää+kuinka+monen+nyymin+kanssa+keskustelua+käydään.+Joten+eihän+niitä+voi+ihan+tosissaan+ottaa...
08.10.2020 10:40
Kiitti.+Musa+maistuu+aina,+vakka+ei+olisikaan+ihan+mun+genreä.
07.10.2020 23:03
Onhan+niillä+vissi+ero.+Halissa+kosketetaan+toista+muodon+vuoksi.+Kuin+kättely.++Usein+muodollinen,+joskus+jopa+jäykähkö.+Sovelias.+Kevyellä+kosketuksella.
Syleilyssä+sovitetaan+jäsenet+toisen+jäseniin+ja+välitetään+tunteita.++Toisen+silittäminen+kuuluu+asiaan+usein.+Syleilyssä+painaudutaan+toista+vasten+koko+keholla.
Syleily+voi+toki+olla+eroottinenkin,+mutta+minulle+harvemmin+sellainen.++En+halua+pilata+halailu/syleilysuhteitani.+Kun+ovat+yleensä+ystäviäni...
07.10.2020 22:42
Eivät+tietekään+näe+tarvetta.+Trollailun+perusidea+on+huudella+sivusta+muka+fiksuja+kommentteja.+Vailla+selkärankaa+seistä+mielipiteensä+takana.+
Trolli+ei+halua+keskustelua,+vaikka+ollaankin+keskustelupalstalla.
Trolli+huutelee+hävyttömyyksiä+ilman+aitoa+vastavuoroisuutta.+Ei+trollia+kiinnosta+muiden+mielipiteet.+Kunhan+vaan+saa+huomiota.++Ja+mielestäni+trolli+on+vaan+palstojen+saastetta.+Mutta+mitäpä+tuosta+-+minun+mielipiteelläni+väliä+sulle+taikka+trollille.
07.10.2020 22:24
731 / 746