Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa, sinä!
Mäne sinä burgeroimaan peikkomainen päivällinen.. mä söin päivälliseksi suolapähkinöitä ja metsämansikkamehua.. pieni tujaus likööriä taisi lorahtaa mehuuni, mutta sitä ei lasketa.
Ja kiitos vielä morbidisellisesti sanasta jota en tiennyt.. :) ( enkä osannut edes taivuttaa sitä)
19.05.2026 17:48
Sinä arvostat hienotunteisuutta, joten tuo on sinun näkemyksesi. Olen eri mieltä kanssasi. Hienotunteiset ihmiset ovat mielestäni kieroja kuin korkkiruuvit. Usein jopa äärettömän ärsyttäviä ihmisiä omanarvontunteessaan ja itseriittoisuudessaan. Heidän ylenkatseensa muita kohtaan haisee kilometrien päähän.
Hienotunteiset ihmiset eivät ole yhtään sen fiksumpia kuin muutkaan. Toki heissäkin on fiksuja tapauksia, mutta ei sen enempää kuin muissakaan ihmisissä.
19.05.2026 17:42
Reps.. !
Hyvä ylösnousemus sentään.. olet Jeesus! Vähän nopeempi vaan liikkeissäsi. Mut hei.. ei oo häpee olla nopee. :)
Juu.. mä en voi anaalisoida sua, kun en tiedä kuka oot.
Täällä on parikin palstalaista jotka ottaisi multa nirrin pois vaikka omin pikku kätösin jos vaan pääsisi sillä minusta eroon. Noh, ei vaineskaan.
Mulla on vaan häröily päällä.
19.05.2026 17:33
No en hetiseltään menisi sekoittamaan empaattisuutta ja suoruutta samaan soppaan.
Empaatikot mielestäni juurikin tulkitsevat noita ihmisten mikroeleitä ja myötäelävät. Se ei sulje pois, etteikö empaatikko voisi olla suora ihminen, mutta kun tuo suoruus yhdistetään usein jopa huonokäytöksisyyteen niin se jotenkin sit sulkee yhtälön mahdollisuuden.
Hienotunteiset eivät ole suoria ihmisinä. He vihjailevat, kiertelevät ja kaartelevat. Karkeus yhdistetään suoruuteen. Empaatikko joka on käytökseltään karkea.. en usko että sellaista on olemassa.
19.05.2026 17:28
Juu.. jossakin aasianmaassa syödään muistaakseni pääskysen pesistä tehtyä keittoa.. sitä en muista mikä maa ja mikä valuutta, mutta löytynee internetin ihmeellisestä maailmasta. WWW. pesaadotcom/
19.05.2026 17:19
Jaa.. kiitos selvennyksesta. On kivaa oppia uusia sanoja. Makustelen mielelläni sanoja ja jotenkin persoonattomaksi olisi tämäkin sana, eli morbidi jäänyt jos olisin vain kuuklannut sen.
Nyt se pääsi minun sanavarastooni, sillä jätit sanaan muistijäljen.
Mut, mut.. jäi alkuperäisestä ehdotuksestasi mielikuva, että lahjoittaisit lankut jotta kuolisin pois.. olenko tosiaan niin kuolettavan tylsä..? :)
19.05.2026 17:13
Ja mitä tarkoittaa morbidi.. ? Voisin kuukkeloida, mut kysynkin sinulta.
19.05.2026 17:01
Kaunis ajatus sulta.. mut kun olisin nikkaroinut sen, nii missä hitsissä mä sitä säilyttäisin..? Betonikuutioni on aika tilava yksiöksi, mutta silti vain yksiö. Tosin saunaani en käytä...🤔
19.05.2026 16:59
Hunaja on oksennusta. Juu-u. Ensin ne imevät mettä kukista ja sit ne oksentaa sen hunajana.
19.05.2026 16:56
En mää tierä, ku en oo kokeillunna. Enkä hemmetissä ala itelleni arkkua nikkaroimaan. Ajattelin luovuttaa ruumiini lääketieteelle opetustarkoitukseen. Si en edes tarvitse arkkua.
19.05.2026 16:54
Jos omistaa asunnon, jossa on sauna ja saunassa mittari jonka asteet ja asteet ovat pielessä, pitääkö sauna räjäyttää vaikka sen käyttöaste olisi olematon? Käyttöasteeni saunalle on nolla joten sen virheellisen saunamittarin asteet ovat käyttämättömiä kaikista asteisuuksista tai asteettomuuksista huolimatta.
Tarvitsen kuudennen asteen opastusta tässä saunamittarin asteikon osalta, varsinkin kun käyttöasteeltaan olemattoman saunani astemittarin lämpöasteikko on suora. Siinä asteet näkyvät samoin kuin ulkolämpömittarin asteet. Tunnen olevani osaamaton tämän aste-asian edessä.. kuin olisin ala-asteikäinen toope.
Haluaisitko asteen verran avittaa minua tämän aste asian kanssa. Sinähän olet kuitenkin käynyt ainakin toisen asteen koulutuksen ellet peräti astetta enemmänkin.
Aavistan että sinulla on asteet hallussa.
:)
19.05.2026 16:48
Arkku se pitää olla krematoriossakin...
19.05.2026 16:23
Pahvista kai.. eipä mulla muuhun olisikaan varaa.. :) ja hyvinhän tuo palaa krematoriossa.
19.05.2026 16:21
Kaikki pölyttäjät on tärkeitä. Ampparit ei juurikaan pölytä, mutta niillä on sijansa ekosysteemissä.
19.05.2026 16:17
En oo. Kituutan pikkuisilla tuloillani menemään. Nollabudjettilla.
18.05.2026 18:29
Söisin ulkona. Kävisin kaikki paikalliset raflat läpi ja lopettaisin kokkaamisen. Aamupalaksi samana aamuna leivottua leipää eikä pakastimesta otettua ruikkaria. Aamupäivän kahvitauolla täytetty sämppäri työpaikan kahviosta. Lounas sen mukaan mitä työpaikan ruokalan menyyssä ois. Iltapäiväkahveella tuore kahvion munkki tai muu herkku, vaikkapa se punainen pulla. Ja työpäivän päätteeksi raflaan syömään. Johan siinä elelisi ja voisi paksusti.
18.05.2026 18:25
Hyvä niin. Oma sydän särkyi viime keväänä, kun tuhosin ampparin pesänalun pihaltani riippukeinun tyynystä.
Viikon verran se amppari kävi pörräämässä keinun luona, sit kai kuoli pois..
Pörriäisiä on ihan liian vähän, vaikka maailmanlaajuisesti hyönteisten biomassa onkin suuri. Jos se amppari olisi tehnyt pesänsä johonkin sivumpaan, minun ei olisi tarvinnut tuhota sitä pesää.
Oli ekoteko sinulta estää pörriäisten pääsy suotta partsillesi.
18.05.2026 18:07
Höpsis pöpsis.. saat vielä kauniin nuoren naisen lekuriksi ja se puhaltaa sun pipin pois. ;)
18.05.2026 17:20
Kyll täl jo ampparit pörisee siinä missä perhoisetkin.
18.05.2026 17:18
Mä itse siedän nalkutusta joskus aivan liian pitkään ja toisinaan palaa päre ihan sekunnissa, riippuu ihan aiheesta.
Nalkuttaminen on tyhmää.
18.05.2026 17:06
8 / 805