Sytytättekö te edestä vai takaa?

Anonyymi-ap

Vai peräti alta tai päältä?

Alta on kuulemma suurta syntiä, niinpä olen kehittänyt oman erikoisen metodini ja aina syttyy.

-keinovaginamies-

27

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Takka ilman kuivia halkoja tuskin syttyy?

• Anonyymi00002

Huonosti kivi palaa, noin niinku kokemuksen mukaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019

Nainen päällä ja mies pääsee syvemmälle, riippuu siitä osaako nainen syttyä?!

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Huonosti kivi palaa, noin niinku kokemuksen mukaan.

-keinovaginamies-

(Virossa on palavaa kiveä)

• Anonyymi00021
        buddy-love kirjoitti:

(Virossa on palavaa kiveä)

Etelä pohjanmaan poika laulaa palavasta vedestä. Lauri Tähkä.

• Anonyymi00003

päältä

• Anonyymi00010

Pinnallisesti sytyttäminenkin toimii. Jotkut jopa tykkää :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00004

Alta, jota ennen hellyyttä ja lempeää kosketusta määrättyihin kohtiin. Sellaista rauhallista lämpöisesti peiton alla, ei mitään intohimoista reuhaamista.

• Anonyymi00009

Mistähän nyt puhutaan?
        Sängyssä aina varovasti tulitikkujen kanssa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00005

Synti käsitetään eri piireissä vähän erilailla.. yleensä se mistä saarnoissa varoitellaan on mielihyvää tuovaa. Ihmeellistä kärsimyksen tavoittelua.

Sytytän alapuolelta. Tuttua ja turvallista.

xLiner

• Anonyymi00008

Jokainen tuntee oman pesänsä parhaiten.
        Kannattaa toimia niin kuin hyvältä tuntuu, saarnaajista välittämättä.

-keinovaginamies-

• Välistä. Pitää olla rako. Jos on tuohta, niin se auttaa.

• Anonyymi00006

Edestä välistä on tiettyyn pesään tuttu ja turvallinen. Tuohi toimii aina, perinteisesti.

-keinovaginamies-

• Alta, raapaistavalla sytytyspalalla

• Anonyymi00007

Alta. Tuo perinteisen miehekäs tapa.
        Nykyajan höpötyksistä ei välitetä :)

-keinovaginamies-

• Ei ole takkaa. Takan sytytyksestähän tässä puhuttiin? Vai jonkun muun sytytyksestä? =D

• Anonyymi00013

Voit sytyttää ihan mitä pesää haluat :) Juuri äsken pidin hellan pesässä tulet.
        Minulla on useita pesiä joiden lämmöstä ja hyvinvoinnista huolehtia :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00014

Kotapadan, jossa kuumaa vettä lämmitän sytytän altapäin, koska tulipeä on senverran matala, että helpompi niin.
      Ohuita sytykepuita lisään sanomalehdistä käärimien sytykkeiden päälle ja hyvin syttyy.
      Saunan pesän sytytän päältä, syttyy hyvin ja pesä on avarampi.
      Olen poltanut saunassa nyt myös pahvipakkauksia, enkä vienyt niitä pahvinkeräykseen, kun siinä säästää vähän polttopuuta ja hyvin ne pahvi/kartonkipakkaukset palaa, kun on ensin puuta polttanut ja sitten polttaa pakkauksia, niin kyllä palaa, humina vaan kuuluu.

• Anonyymi00015

Totta kai kaikki puukuituperäinen kannattaa polttaa kunhan siinä ei ole muoveja/ liimoja mukana. Paperia ei kuitenkaan muuten kuin joskus sytykkeeksi. Tuottaa vaan pirusti tuhkaa. Ja sellaista kiiltävää aikakausilehtipaperia ei ollenkaan. Siinä taitaa olla enemmän kiviainesta kuin puukuitua.

Kaikki puupesiä lämmittävät tietävät nämä. Siinä säästää jätemaksuissa sekä reissuja kierrätyspisteille että vielä omissa energiakustannuksissakin.

Mutta minäpä sytytän takaa raosta useimmat pesät :))
        Kukaan ei ole vielä vastannut tätä :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00016

Sytytän vain päältä, sillä ei ole takkaa ja poltan vain kynttilöitä. Muut tässä taloudesa tapahtuvat sytytysmekanismit ovat hieman monimutkaisempia.

Aletheias

• Anonyymi00017

:))))
        Noinhan se on, kun asiaan sotketaan ihminen.
        Sytytys alakertaan täytyy hoitaa yläkerran pannuhuoneen kautta. Menee huomattavasti haastavammaksi.

Viime aikoina olen sytytellyt enimmäkseen tulipesiä ja koneita. Ilmeisesti laiskistunut ottamaan haasteita vastaan. :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

:))))
        Noinhan se on, kun asiaan sotketaan ihminen.
        Sytytys alakertaan täytyy hoitaa yläkerran pannuhuoneen kautta. Menee huomattavasti haastavammaksi.

Viime aikoina olen sytytellyt enimmäkseen tulipesiä ja koneita. Ilmeisesti laiskistunut ottamaan haasteita vastaan. :)

-keinovaginamies-

Kyllä, yläkerran pannuhuoneen sytytys täytyy tapahtua laadukkaasti, jotta liekkiä riittää alakertaankin, mutta olen siitä onnekas, että ylä- ja alakerran välinen sytytyskoneisto toimii herkillä eikä ole sytystysaineet koskaan päässeet loppumaan. Vaatii vain turvallisen sytytysympäristön ja hieman kemiaa 😊

Aletheias

• Minä en sytytä. Olen täysin sytyttämätön ja sitäpasitsi kun ei ole pesääkään niin se on luonnollista, ettei syty.

Eikä mulla muutenkaan hevin sytytä. Mikä lieneen käynyt jo selväksi kaikille. Puutteeni jonka tiedostan. :)

• Anonyymi00018

Olen eri mieltä.
        Palstan terävin kynä käy välillä sieltä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen eri mieltä.
        Palstan terävin kynä käy välillä sieltä.

-keinovaginamies-

Heh.. alterego saattaa joskus repäistä, mutta toivottavasti ei kovin usein. Itse toivoisin omaan suoritukseeni hieman enemmän kepeyttä ja nokkeluutta, niissä on puutteeni.
        :)
        Ja mulla on hitaat hoksottimet. Mutta tuo ei haittaa, sillä olenhan muutoin aika valovoimainen persoona ja se saattaa pilkahdella täälläkin joskus. Toivoakseni.
        :)

• Alta tietenkin, sillä se sytyttää parhaiten.
      Ja ne päältäsytyttämistä ohjeistavat eivät ole tajunneet, että käryt häviävät altasytytyksessä, kun pistää päälle palavan tuohenkappaleen, jonka liekki polttaa käryt.
      (taaskaan eivät ole kysyneet minulta, niin en ole kertonut niille mitä asiantuntijaryhmäni on ilmoittanut parhaaksi menetelmäksi)

• Anonyymi00022

Totta.
        Maailma ei tuhoudu päältä sytyttämällä.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe