Kenen kanssa lähtisit huvipuistoon?

Tulevana kesänä, jos saisit jonkun valita täältä palstalta?

Itse lähtisin jonkun hurjapään kanssa. Olisitko se sinä?

😊

37

391

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps. Mikä on Suomen paras huvipuisto? Itse pidän Powerparkista, koska olen vuorisroratojen ystävä.

• Ehkä Lintsi, mutta liikaa jonottamista muksujen kanssa, siksi Särkänniemi. Päsee nopeemmin jonoissa.

• En tunne ketään niin hyvin, että lähtisin. Mutta leikisti voisin lähteä kenen vaan kanssa. 😄

• Joo mennään Lintsille, jos lähdet kenenkä kanssa vaan! :)

Itselleni oli noin 4-vuotiaana elämys ajaa Lintsillä vesitornin ympäri lasten junassa. Mitkä ovat sinun suuret elämykset huvipuistoissa, Jasu2025?

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Joo mennään Lintsille, jos lähdet kenenkä kanssa vaan! :)

Itselleni oli noin 4-vuotiaana elämys ajaa Lintsillä vesitornin ympäri lasten junassa. Mitkä ovat sinun suuret elämykset huvipuistoissa, Jasu2025?

Ehkäpä vuoristorata, sitten vähän vähemmän kieputtavat laitteet. Viikinkilaiva on ok. Verenpainetaudin takia lääkitys ja kaikki kieppuvat saa huissaamaan niin et meinaa äly lähteä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ehkäpä vuoristorata, sitten vähän vähemmän kieputtavat laitteet. Viikinkilaiva on ok. Verenpainetaudin takia lääkitys ja kaikki kieppuvat saa huissaamaan niin et meinaa äly lähteä.

Eikä niska kestä kaularangan riepottavaa liikettä. 😅

• Jasu2025 kirjoitti:

Itse en olekaan käynyt vuoristoradalla. Tampereen Särkänniemestä muistikuvat ovat niin hataria, että en muista mitä siellä tein. Ei johdu alkoholista vaan ajasta ja muistamisesta, kun olin siellä 10 ikävuoden tienoilla kerran pari. Lintsillä pelasin kaikenlaisia pelejä silloin alaikäisenä. En tiedä saako siellä enää tenavat pelailla. Eka kerta LIntsillä hattaran kanssa oli kova juttu.

Isän äiti asui Kouvolassa, minkä takia tuli käytyä monta kertaa Tykkimäellä. Onko se sinulle tuttu?

• Anonyymi00003

Tuo on hyvä! Leikisti minäkin voisin lähteä kenen kanssa vaan 😎

- Sheena

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Itse en olekaan käynyt vuoristoradalla. Tampereen Särkänniemestä muistikuvat ovat niin hataria, että en muista mitä siellä tein. Ei johdu alkoholista vaan ajasta ja muistamisesta, kun olin siellä 10 ikävuoden tienoilla kerran pari. Lintsillä pelasin kaikenlaisia pelejä silloin alaikäisenä. En tiedä saako siellä enää tenavat pelailla. Eka kerta LIntsillä hattaran kanssa oli kova juttu.

Isän äiti asui Kouvolassa, minkä takia tuli käytyä monta kertaa Tykkimäellä. Onko se sinulle tuttu?

Tykkimäki on lasten kanssa useana kesänä käyty. Nyt ei enää nappaa se paikka. Joka kesä on jossain käyty. Vakio.

Minä olen niissä missä pystyn ja isäntä niissä missä hän pystyy olemaan. Onhan se aikuisena vähän vähemmän tunteita herättävää mitä lapsena. 😊

• Jasu2025 kirjoitti:

Tykkimäki on lasten kanssa useana kesänä käyty. Nyt ei enää nappaa se paikka. Joka kesä on jossain käyty. Vakio.

Minä olen niissä missä pystyn ja isäntä niissä missä hän pystyy olemaan. Onhan se aikuisena vähän vähemmän tunteita herättävää mitä lapsena. 😊

Mikä näissä kesäkohteissa tympii, niin ruoka on liian pikaruokaa. Tykkäisin enemmän kotiruoka tarjonnasta. Syöminen ei ole nautinto, eikä tee mieli syödä kun ruoka on bugeria ja ranskiksia tyyliin kaikkialla. Pitsaa. 🤮

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo on hyvä! Leikisti minäkin voisin lähteä kenen kanssa vaan 😎

- Sheena

Leikisti on helppo, kun välttyy tutustumiselta. 😅👍

• Jasu2025 kirjoitti:

Eikä niska kestä kaularangan riepottavaa liikettä. 😅

Hans-niskatuki käyttöön :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Hans-niskatuki käyttöön :)

Niskatuki kyllä löytyy, mutta päätä huimaa anyway. 😂

• Jasu2025 kirjoitti:

Jasu2025: "Tykkimäki on lasten kanssa useana kesänä käyty. Nyt ei enää nappaa se paikka. Joka kesä on jossain käyty. Vakio.

Minä olen niissä missä pystyn ja isäntä niissä missä hän pystyy olemaan. Onhan se aikuisena vähän vähemmän tunteita herättävää mitä lapsena. 😊"

Joo, Tykkimäki on aika lähellä Teitä niin kuin LIntsikin. Itselläni ei ole lapsia, joten huvipuistot eivät enää kiinnosta oikein.

Hyvää aurinkoista helmikuuta sinne! :)

• Anonyymi00001

Musta on jo vuosia sitten tullut liian nössö lähes kaikkiin laitteisiin. Possujuna vois olla sopivan jännä. Etenkin kun siihen olis luultavasti koko- ja ikäraja.

xLiner

• Anonyymi00002

Ei ole hurjapään vikaa minussa 🤣Noin niinkuin periaatteessa.
      Mutta minulle kelpaa vauhdikkaat laitteet, jotka eivät ole liian korkeita (aika moni on.. ainakin lintsillä).

- Sheena

• Olisin aika huonoa huvipuistoseuraa. En halua mennä mihinkään hilavitkuttimiin ja kieputtimiin. En pidä vispaamisesta ja nykimisestä. Niissä tulee huono olo.
      Minut löytää autoradalta/ törmäysautoista, maailmanpyörästä ja vanhasta vuoristoradasta. Nuo ovat tarpeeksi kesyjä laitteita.

Linnanmäki on paras. Varsinkin loppukesän iltoina, kun illat pimenevät ja huvipuiston valot syttyvät. Romanttista. 😁🎡

• Anonyymi00004

Tosi kesyt laitteet; kummitusjuna, maailmanpyörä, safari.
      Vilma
      Härvelit vauhdilla ylös alas, njiet. Vatsaa velloo.

• Anonyymi00005

Lähtisin sellaisen palstalaisen kanssa, joka osaa nauttia hetkestä ja kesästä ja kenen kanssa voisi jakaa hattaran 😊 Ei tarvitse olla hurjapää, mutta ei se haittaakaan, vaikka olisi, jollei hurjapäätä haittaa, etten minä pysty tulemaan kymmentä kertaa johonkin pää alaspäin härveliin 😁

Jokaisessa huvipuistossa on omat hyvät puolensa. Kaikissa oma kiva tunnelmansa (paitsi ruuhka vähän ahdistaa). Ylivoimaisesti eniten olen tainnut käydä Särkänniemessä, olen kaikissa laitteissakin käynyt paitsi näissä viime vuosina tulleissa aivan kaistapäisissä laitteissa kuin Hype ja X. Tornado on kuitenkin kiva, sen vielä kestän.

Lippujen hintojen noustua en ole joka kerta ostanut itselleni lippua, koska pää ei kestä kuin ehkä 5-6 laitetta (kunnon laitetta, ei mitään possujunaa) joten tuntuu aika kalliilta ja olen sitten tyytynyt kassien pitelijän rooliin, kun yleensä nuo teinit joka tapauksessa painelevat pitkin poikin omaan tahtiinsa. Itse voi keskittyä vaikka vohvelista ja kauniista kesäpäivästä nauttimiseen 🌞

Aletheias

• Voi että, kyllä purkkapallojen poksauttelu ja sädetikkujen heilauttelu iltahärissä taitaa sopia palstailijoille parhaiten 🤭.

Talo muuten meinasi just syttyä tuleen, latauksessa ollut akullinen otsalamppu jysähti palamaan vauhdilla, halpaa jännitystä...suosittelen kaikille vuoristoradan korvikkeeksi 😆😂.

• ...iltahämärissä

• Anonyymi00007
        Ex-Lukka kirjoitti:

...iltahämärissä

Mikä merkki?
        Oliko Temusta?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mikä merkki?
        Oliko Temusta?

-keinovaginamies-

Ei temusta, jo varmaan ainakin viisi vuotta vanha vain muutaman kerran käytetty, olin onneksi muutaman metrin päässä kuulemassa kun jokin posahti

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ei temusta, jo varmaan ainakin viisi vuotta vanha vain muutaman kerran käytetty, olin onneksi muutaman metrin päässä kuulemassa kun jokin posahti

merkki on nyt huonosti luettavissa, lensi ulos lumihankeen 😄

• Anonyymi00008
        Ex-Lukka kirjoitti:

merkki on nyt huonosti luettavissa, lensi ulos lumihankeen 😄

Hyvä,
        Noiden lion-akkujen kanssa kannattaa olla tarkkana. Varmaan minkä halvempi, niin sen riskialttiimpi.

Suurin tuollainen tässä taloudessa taitaa olla sähköpyörän akku ja sen latauspaikka on sovittu olevan autokatoksella. Jos syttyy, niin ei pala ainakaan talo, ihmiset tai eläimet.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Hyvä,
        Noiden lion-akkujen kanssa kannattaa olla tarkkana. Varmaan minkä halvempi, niin sen riskialttiimpi.

Suurin tuollainen tässä taloudessa taitaa olla sähköpyörän akku ja sen latauspaikka on sovittu olevan autokatoksella. Jos syttyy, niin ei pala ainakaan talo, ihmiset tai eläimet.

-keinovaginamies-

Siinä oli muuten vaaranmerkkinä se ettei lähtenyt huolimaan latausta heti, enkä ehtinyt katsomaan huoliko ollenkaan...luultavasti ei

• Anonyymi00009
        Ex-Lukka kirjoitti:

Siinä oli muuten vaaranmerkkinä se ettei lähtenyt huolimaan latausta heti, enkä ehtinyt katsomaan huoliko ollenkaan...luultavasti ei

Jos jotain epämääräistä, niin joku palamaton alusta, mille jättää yrittämään ja tarkkailee alkaako lämpiämään. Parashan ne olis heti tajuta hylätä, mutta taloustarkkuus sotii joskus vastaan :) Sillä tavallahan sitä saa jännitystä tylsään keski-ikäiseen elämään :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00006

No tietysti sen tyypin kanssa joka katsoo että mikä on puiston hurjin laite, ja heti siihen jonoon.

Olisitko se sitten sinä vai oliskohan tuosta Alethiaksesta siihen, vai onko täällä muita oikeasti hurjia? Muuten vaikuttaa aika viisaalta väeltä. Ai niin, mutta Funishan se olis tietysti, meinasi unohtua. Jos kaveri sukeltaa 3 asteisessa sameassa vedessä, niin muilla ei ole jakoa. Minäkin jään kakkoseksi :)

En ole käynyt kuin Särkänniemessä ja Linnanmäellä ja olikohan siellä Kalajoella joku joskus, että en tunne muita. Ja noistakin on aikaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00010

Olen nykyään vähän nössö, mutta minussa on yllytyshullun vikaa, että saatan joskus yllättää itsenikin 😁

Eniten pelkään niitä vapaapudotuslaitteita, esim Kingi Linnanmäellä, mutta sellaiseenkin minut saatiin suostuteltua 😳

Aletheias

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olen nykyään vähän nössö, mutta minussa on yllytyshullun vikaa, että saatan joskus yllättää itsenikin 😁

Eniten pelkään niitä vapaapudotuslaitteita, esim Kingi Linnanmäellä, mutta sellaiseenkin minut saatiin suostuteltua 😳

Aletheias

Kuulostaa lupaavalta.
        Tuo Funis on kuitenkin vain vielä kaukaisempi haave, kun liitää (siis sukeltaa) niin omissa sfääreissään :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuulostaa lupaavalta.
        Tuo Funis on kuitenkin vain vielä kaukaisempi haave, kun liitää (siis sukeltaa) niin omissa sfääreissään :))

-keinovaginamies-

Funis voisi olla kyllä todella unohtumatonta seuraa, että nappaa äkkiä huvipuistokaveriksi, jos onnistut samaan kiinni noista stratosfääreistä 😄

Aletheias

• Ihan kenen kanssa vaan ja vaikka isommalla porukalla.

Itse olen rankannut Powerparkin ykkössuosikiksi. Hyvät parkkipaikat sekä pääsee myös junalla., Ei yleensä ruuhkaa ja jos itse huvipuisto kyllästyttää niin voi mennä pelaamaan vaikka minigolffia tai katsomaan kartingia.

On myös siisti paikka ja tarvitaessa voi vaikka majoittua. Jälkipolven kanssa tuli useana kesänä käytyä.

• Anonyymi00012

Särkänniemi ja tuo…

Mikä helvetti se nyt taas oli?

Siis kuka näitä nimimerkkejä edes muistaa?

Särkänniemi on siinä mielessä haasteellinen, etten ole koskaan käynyt siellä.

Ajatella.

(hirn)

• Kuvitelkaa kun saataisiin koko palsta törmäilyautoihin.

• Anonyymi00014

En tykkää käydä moisissa lasten iloksi joskus lähteny toki mukaan turhan kallita huveja jo

• Pitääkö tässä ryhtyä miettimään yhteistä Lintsireissua jossain vaiheessa?
      (minä voin hätistellä lokkeja vohvelien kimpusta, sillä minulla on siitä kokemusta)
      ((yksi niistä yllättyi kovasti kun melkein sain sen ilmasta kiinni ja seuraavat eivät halunneet kokeilla miten käy))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe