Aihepula

Anonyymi-ap

Aihepulan iskiessä palstamoottori hyytyy.

Kuitenkin ilmassa on jotain rätinää, jonka luonnetta on vaikea hahmottaa.

Koska vietän täällä niin paljon eritysen kallista sikaani, niin tietynlaiset kuviot ja maneerit ovat tulleet tutuiksi. Luotan täällä esitelmöiviin ihmisiin.

Joten tarvitsisin jonkinlaisen hahotelman tai sommitelman viihtyäkseni, sitä modatakseni ja siitä rönsyilläkseni.

Antakaa minulle jotain.

(hihitystä)

25

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä irtoa nyt mitään.

Tai ehkä.

Kopelointi.

• Anonyymi00003

Mjaa

Eli kurvissa kopelointi.

(hirn)

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mjaa

Eli kurvissa kopelointi.

(hirn)

Höö.. tuo oli nyt päivän sana tänään töissäni..
        Tai siis dösässä. Eli siis ..

Viis siitä.

Tekemisen pulaa?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mjaa

Eli kurvissa kopelointi.

(hirn)

Öm

Tämä olikin yllättävän vaikea sommitelma. Pitääkö minun avata isompi kone, jossa on enemmän tilaa hallita kaaosta?

Entä se sähkölasku. Miten se tähän liitetään?

(naurua)

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Öm

Tämä olikin yllättävän vaikea sommitelma. Pitääkö minun avata isompi kone, jossa on enemmän tilaa hallita kaaosta?

Entä se sähkölasku. Miten se tähän liitetään?

(naurua)

Ääh. Ei ole ison koneen paikka näin pikkusieluinen juttu.

Sähkölaskun aiheuttama tuska on yksi pahimmista nykyajan piinapenkeistä.

• Anonyymi00005
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Höö.. tuo oli nyt päivän sana tänään töissäni..
        Tai siis dösässä. Eli siis ..

Viis siitä.

Tekemisen pulaa?

Kurvi

Kurvi minulle tarkoittaa paikkaa Sörnäisissä.

Ihminen voi olla myös kurvikas, vaikka olisi lauta; eli mentaalitason mutkikkuutta.

Kurvissa voidaan myös ajaa ulos radalta, mutta se kyllä menisi seinään.

(hirn)

• Anonyymi00006
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ääh. Ei ole ison koneen paikka näin pikkusieluinen juttu.

Sähkölaskun aiheuttama tuska on yksi pahimmista nykyajan piinapenkeistä.

Tuo on totta.

Tällä hetkellä kukaan ei puhu mistään muusta kuin omasta sähkölaskustaan.

Siis omani oli aiwan himmeä. Siis kolme kertaa suurempi kuin viime vuonna samaan aikaan.

Tilastoin kaiken.

(reps)

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Kurvi

Kurvi minulle tarkoittaa paikkaa Sörnäisissä.

Ihminen voi olla myös kurvikas, vaikka olisi lauta; eli mentaalitason mutkikkuutta.

Kurvissa voidaan myös ajaa ulos radalta, mutta se kyllä menisi seinään.

(hirn)

Mikäpä siinä kunhan hiljentää kurviin ajoissa. Jopa siihen mentaaliseen mutkallisuuteen. Ja tuommoisestahan itse en ymmärrä yhtään mitään kun olen verrattain mutkaton ihminen.. eli mentaalinen lauta.

• Anonyymi00007
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mikäpä siinä kunhan hiljentää kurviin ajoissa. Jopa siihen mentaaliseen mutkallisuuteen. Ja tuommoisestahan itse en ymmärrä yhtään mitään kun olen verrattain mutkaton ihminen.. eli mentaalinen lauta.

Mjoo

Mä saan alemmuuskompleksin sun kanssa keskustellessa.

Oma ehdoton vaatimukseni suhteessa itseeni on keskustelujen monisäikeisyys ja arvaamattomuus.

Jos poimin jonkin käymäni keskustelun tältä päivältä esimerkiksi, niin näytekappaleeni olisi tekstinä niin tylsä, että se menisi oitis farssin laariin.

Ja kuitenkin tämä tällainen on ihan normaalia sivistyneiden ihmisten välistä kommunikointi.

(naurua)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjoo

Oma ehdoton vaatimukseni suhteessa itseeni on keskustelujen monisäikeisyys ja arvaamattomuus.

Jos poimin jonkin käymäni keskustelun tältä päivältä esimerkiksi, niin näytekappaleeni olisi tekstinä niin tylsä, että se menisi oitis farssin laariin.

Ja kuitenkin tämä tällainen on ihan normaalia sivistyneiden ihmisten välistä kommunikointi.

(naurua)

Asetelma

Mies ja nainen tapaavat metrossa.

Sitten kerrottiin, mitä viikolla kukin teki. Sitten sanottiin, että ”Juuri niin” ja että ”Tuohan kuulostaa kivalta.”

Pääni toisinaan tuntuu räjähtävän.

(hirn)

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjoo

(naurua)

Poikkeuksena se, että minä olen lähes sivistymätön ihminen. Sinä ny olet aika sofistikoitunut, mihin itse en yllä koskaan.

Tälläinen oppimaton, kouluttamaton ja pikkuisen tyhmä minä harvemmin kykenee.

Eli jos jokin menee tässä farssiksi, se on mä.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Asetelma

Sitten kerrottiin, mitä viikolla kukin teki. Sitten sanottiin, että ”Juuri niin” ja että ”Tuohan kuulostaa kivalta.”

(hirn)

Mulla läikkyy usen kanssa yli. Se jokapäiväinen lätinä.

Ole siinä sitten kun ydinpommit paukkuu pään sisällä ja vaan hymyilet ja nyökkäät ystävällisesti.

Voi ..... mitä paskaa.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo on totta.

Tällä hetkellä kukaan ei puhu mistään muusta kuin omasta sähkölaskustaan.

Siis omani oli aiwan himmeä. Siis kolme kertaa suurempi kuin viime vuonna samaan aikaan.

Tilastoin kaiken.

(reps)

Tilastoit..?

Tuo pilaa mielikuvani sinusta.

• Anonyymi00010
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mulla läikkyy usen kanssa yli. Se jokapäiväinen lätinä.

Ole siinä sitten kun ydinpommit paukkuu pään sisällä ja vaan hymyilet ja nyökkäät ystävällisesti.

Voi ..... mitä paskaa.

Mjuu

Tämä tällainen on hieman masokistista hommaa, sillä jos laittaa kuulokkeet päähän ja lukee vaikka näitä palstatoilailuja täällä, niin välttää kosketuspinnan tuollaiseen sellofaaniin ja sen muoviruusukkeisiin.

Eli kohdallani uteliaisuus kaikkea kohtaan sortaa sisäisen rauhani jyrkänteen alas laaksoon.

(hihitystä)

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Mjuu

Tämä tällainen on hieman masokistista hommaa, sillä jos laittaa kuulokkeet päähän ja lukee vaikka näitä palstatoilailuja täällä, niin välttää kosketuspinnan tuollaiseen sellofaaniin ja sen muoviruusukkeisiin.

Eli kohdallani uteliaisuus kaikkea kohtaan sortaa sisäisen rauhani jyrkänteen alas laaksoon.

(hihitystä)

Zen.

Mä oon ydinpommeistan huolimatta ihan lunki. Kunnes sit räjähdän.

Mut juu. Gotta go. Uteliaisuus, se on syntiä.. heh. Ei vaineskaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Asetelma

(hirn)

Tuollainen tuntuu olevan normaalia suhtautumista erityispiirteiseltä! Oma nuorin lapseni reagoi juuri noin, kun yritän saada keskustelua aikaan!

• Anonyymi00009

Mun mielestäni pitäisi puntaroida sitä, pitäisikö jo alakoulusta lähtien alkaa opettaa talousosaamista, yrittäjyyytä ja osakesijoittamista vai jatketaanko vanhalla linjalla, jossa ihmisistä koulitaan lähinnä työvoimaa yritysten tarpeisiin?

Mielestäni koulujärjestelmä ei juurikaan "innovoi" opiskelijoita yrittäjyyteen, sijoittamiseen tai järkevään talousajatteluun ja pidän sitä valitettavana!

• Anonyymi00012

Pöh

No siis ainakin taideaineissa sua ensin opetetaan käyttämään kassakonetta ja vasta sitten mennään kahvilaan puhumaan muutoksesta.

Kauppakorkeasta en tiedä.

Kauppakorkeakoulun voisi siirtää linjassa päiväkotitasolle, jossa Suomen urhea kansa siivilöi hiekkalaatikon hiekkaa vailla huolen häivää.

(hihitystä)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pöh

No siis ainakin taideaineissa sua ensin opetetaan käyttämään kassakonetta ja vasta sitten mennään kahvilaan puhumaan muutoksesta.

Kauppakorkeasta en tiedä.

Kauppakorkeakoulun voisi siirtää linjassa päiväkotitasolle, jossa Suomen urhea kansa siivilöi hiekkalaatikon hiekkaa vailla huolen häivää.

(hihitystä)

Hiekkalaatikolla lasten pitäisi laskea kolikoita ja tehdä prosenttilaskuja ja jättää hiekkakakut leipomatta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hiekkalaatikolla lasten pitäisi laskea kolikoita ja tehdä prosenttilaskuja ja jättää hiekkakakut leipomatta

Niin

En tiedä teistä, mutta itse olen elänyt tanskalaisen unelman.

Tanskalainen unelma tarkoittaa (lyhykäisyydessään) sitä että lattialle kaadetaan tuhansia palikoita.

Ongelmani on että heti tämän järkyttävän kilinän ja kolinan jälkeen muistan missä kukin palikka on.

Se ei ole etu, ei kyky, vaan rasite.

(hihitystä)

• Kyllä, ilmassa on rätinää ihan kirjaimellisesti. Rätisee enemmän kuin mazdan radio, josta kerroinkin jo ikäville. sekun soitti vain yhtä kappaletta. Miljoonasädettä, olihan miljoonasäde perustettu 1986 jollon tsernobyl pamahti. Siitä se nimi tuli. vaikkei ne itekään tiedä perustivatko 85 vai 86.

• Anonyymi00014

Ukraina

Sodan kasvot ovat kummalliset.

Esmes itse voin päivittää tilanteen milloin huvittaa. Saan jopa lähes livenä dataa tästä jättimäisestä hölmöilystä. Ei tarvitse kuin sormella osoittaa.

Odessa on kaunis kaupunki.

(hirn)

• Anonyymi00015

otin etään kpion c++ ja niin directx, jutuista mitä luulet että tuollainen koodinppätkä taarkoitaa ja mitä se tekee:

"
      case MENU_DIALOGB:
      case MENU_DIALOGC:
      case MENU_DIALOGD:
      case MENU_DIALOGE:
      case MENU_DIALOGF:

// they want the VfW format dialog
      if(id - MENU_DIALOG0 == gcap.iFormatDialogPos)
      {
      // this dialog will not work while previewing
      if(gcap.fWantPreview)
      StopPreview();
      HRESULT hrD;
      hrD = gcap.pDlg->ShowDialog(VfwCaptureDialog_Format, ghwndApp);

"

• Anonyymi00016

Öm

No ei siis hajuakaan.

Onks tää jokin resepti? Jokin uuniruoka?

(naurua)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      103
      6412
    2. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      123
      3067
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      318
      2856
    4. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      150
      2762
    5. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      37
      2368
    6. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      80
      2328
    7. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      76
      1780
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1765
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      63
      1736
    10. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1528
    Aihe