Onko naisilla tanssigeeni?

Anonyymi-ap

Kaikesta päätellen on.Iästä riippumatta.

23

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole tullut käytyä tansseissa vähään aikaan joten, olisikohan sen aika...

• On.

• Anonyymi00002

Ei ole. Joillain yksilöillä on, muttei naisilla yleisesti.

• On, ehdottomasti. Kun vähänkin jostain kuuluu rytmikästä musaa, siinä lantio keinahtaa ja jalkaa naputtaa tahtia. Olen aina tykännyt tanssia. Monenlaista tyyliä on mahtunut mukaan. 😁💃

• Anonyymi00003

Todellakin on tanssigeeni! 🤗 Mikään ei ole vapauttavampaa kuin viettää railakas ilta ystävien kanssa ja tanssia jalat kipeiksi💃

Aletheias

• Anonyymi00004

Kyllä se tosi on 🥰💃

-Thinksy

• Evoluutiopsykologian näkökannalta arvioiden, kyseessä on ilmiö, jonka avulla naispuoleiset ryhmän jäsenet esittelevät geneettistä ja terveydellistä erinomaisuuttaan ja siten ovat todennäköisesti olleet tehokkaita tuottamaan keskimääräistä enemmän terveitä jälkeläisiä, joten ominaisuus on säilynyt ja yleistynyt.

(ei meillä ole varsinaisesti vapaata tahtoa genetiikan perusteella arvioidenkaan, vaan olemme suoraan perimämme orjia)

• Anonyymi00006

Mielenkiintoista. En ole koskaan ajatellut tanssia jonkinlaisena geneettisten ominaisuuksien esittelynä. Olen mieltänyt sen aikojen saatossa kehittyneeksi ilmaisumuodoksi osana sosiaalista kanssakäymistä, sillä tanssihan usein liittyy kaikenlaisiin juhliin ja tapahtumiin. Tanssi on universaali tapa ilmentää riemua ja iloa, kaihoa ja kiihkoa. Tunteiden ilmaisua liikkeen avulla..

Aletheias

• Anonyymi00007

:)))
        Onko varmaa tietoa?
        Ja miksi tämä ihmislajilla olisi näin päin? Käytännössä kaikilla linnuilla ja ilmeisesti useimmilla nisäkkäilläkin homma toimii niin päin, että urokset joutuvat esittelemään erinomaisuuttaan jos suvunjatkamishommiin mielivät.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00007 kirjoitti:

:)))
        Onko varmaa tietoa?
        Ja miksi tämä ihmislajilla olisi näin päin? Käytännössä kaikilla linnuilla ja ilmeisesti useimmilla nisäkkäilläkin homma toimii niin päin, että urokset joutuvat esittelemään erinomaisuuttaan jos suvunjatkamishommiin mielivät.

-keinovaginamies-

Kädellisillä tilanne on hiukan toinen, sillä esimerkiksi paviaaninaarailla on erinomaisuuden merkkinä suuri punainen takapuoli.
        Ihmisillä puolestaan takapuolisignaali on siirtynyt rintoihin, sillä ne ovat pystyasennossa liikuttaessa paremmin näkyvillä, eli muista kädellisistä poiketen, naisilla rinnat ovat kookaat muulloinkin kuin imetysaikoina.
        On muitakin signaaleja ja esimerkiksi naisten hyväkuntoiset pitkät hiukset ovat sellainen.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Mielenkiintoista. En ole koskaan ajatellut tanssia jonkinlaisena geneettisten ominaisuuksien esittelynä. Olen mieltänyt sen aikojen saatossa kehittyneeksi ilmaisumuodoksi osana sosiaalista kanssakäymistä, sillä tanssihan usein liittyy kaikenlaisiin juhliin ja tapahtumiin. Tanssi on universaali tapa ilmentää riemua ja iloa, kaihoa ja kiihkoa. Tunteiden ilmaisua liikkeen avulla..

Aletheias

Käytöksestämme ja kulttuureistamme lähes kaikki johtuu evoluution juonista, sillä selviämiselle haitalliset ilmiöt ovat yleensä hävinneet melko nopeasti.
        (tosin se mikä on selviämiselle haitallista tai hyödyllistä, vaihtelee huomattavan paljon eri puolilla palloa)

• Anonyymi00005

Nooh. Eilen viimeksi. Ja iästä riippumatta.

• Anonyymi00008

Joo

Naisilla on tanssigeeni.

Kerronpa teille lyhyen tarinan oppositiosta.

Olin kolmen muusikon kanssa seuraamassa esiintyjä X:n edesottamuksia lavalla, kun huomasin kaikkien muiden nytkivän ja heiluvan, paitsi heidän.

Kundit seisoivat aloillaan peukalot farkkujen etutaskussa ja vain katselivat ja kuuntelivat.

Olin hieman ihmeissäni. Niin että noinkin voi.

(hihitystä)

• Anonyymi00009

Tänään on oopperan teetanssit Oopperatalossa. Upeat oopperalaulajat vetävät iskelmämusiikkia. Olen joskus ollut paikan päällä.

• Ainakaan kirjaimellisesti ei. Naisilla ei ole yhtään geeniä, jota miehillä ei olisi.

Sitä paitsi jotkut miehetkin tanssivat, ainakin afrikkalaiset ja Jorma Uotinen.

• Anonyymi00010

On. Pyrstö heiluu joskus musiikin tahtiin kotonakin.

• Anonyymi00011

Minulla on ollut tanssikengät. Taiotut?
      Kunnon korkeakantaiset piikkarit. Hirveän epäterveelliset jaloille.
      Pölyssä?
      Vilma

• Anonyymi00012

Kyllä heillä on

• Varmaan on. Muistan lämmöllä sitä kesää, kun tanssin itseäni parempaan kuntoon. Se oli yksi parhaimnista kesistäni, jos niitä kesiä ei lasketa, kun lapset olivat pieniä.

• Mulla on, äidiltä peritty. 😊

• Anonyymi00013

Mä luin ensiksi, että onko nailla tanssitangat, et mitä helvataa

• Anonyymi00014

Siis naisilla, saakelin kirjoitusvireet..

• Anonyymi00015

Joillain ihmisillä on rytmi veressä, sukupuolesta riippumatta. Ja vaikka ei olisikaan, monet pitävät silti tanssimisesta 💃🕺👯‍♂️🩰. Sama kuin laulamisen kanssa.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe