Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

369

1. Eikö naiset ymmärrä sanan "ihanne" merkitystä? Tosin samalla lailla kyllä asiasta miehetkin osaavat valittaa. Onko sitten niin, että he ovat niin ahdasmielisiä ja kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan.

Jos kyseessä ei ole ihanne vaan ehdoton kriteeri, niin sehän kannattaa ilmaista tekstissä, sitä vartenhan siellä on kirjoitustilaa. Muussa tapauksessa minä ainakin otan asian kirjaimellisesti - voin esimerkiksi vastata vaikka olen vähän alle ihannemittojen.

Heh, kannattaa muuten vähän miettiä mitä sieltä ruksii, vaikka ihannemieheksi on merkitty hoikka, urheilullinen tai normaalivartaloinen niin vähimmäispaino/pituus on merkitty joku 80/170, eiköhän tuo ole jotain muuta... ehkä joku kehonrakentaja voisi noilla mitoilla pitää itseään urheilullisena, muuten siinä on vähän ristiriitaa.
  2. ...suora vastaus: ole yksin! Kun kerran vaihtoehdot ovat noin vähissä (eli kriteerisi täyttävät eivät sinua halua). Käytä siis niitä komeita pelimiehiä hyväksi mutta älä yritäkään suhdetta, järkevät ajatuksesi voit sitten jakaa vaikka jonkun kaltaisesi naisen kanssa. Eikö ollutkin yksinkertainen ratkaisu kun vain osaa? :)

Sinänsä kylläkin väitteesi kuulostaa vähän omituiselta, ainakin tuon matemaattis-loogisen ajattelun osalta, sehän nimenomaan edustaa miehistä ajattelutapaa. Kuten tuossa aiemmin jo mainittiinkin: katsele teekkareita, insinöörejä tms, eivät he sattumalta ole koulutustaan valinneet. Eri juttu sitten osaavatko he "realistisesti hahmottaa ympäröivää todellisuutta".

Kuulostat kylmältä ja laskelmoivalta, ehkä kannattaisi vähän yrittää muuttaa maailmankuvaa humaanimmaksi - itsesi muuttaminen on helpompaa kuin toisten... Edelleen siis kyllä pysyn kannassani, kaikkien etu on ettet miestä löydä. Tarkemmin ajatellen: mihin sitä miestä edes tarvitset kun olet noin itseriittoinen?