Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yppy.productions
profiilit
yppy.productions
yppy.productions
Vapaa kuvaus
GET a LIFE - THUG LIFE<3
Aloituksia
27
Kommenttia
34
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
EIPÄS!!!!!!!!!! vaan MAUNO MATTILA on VÄKEVÄ SaarnasMies!!!!!! sä itse vikoilet jokaista puhujaa vastaan TEE PARANNUS HETI!!!
09.10.2023 12:58
Lannoittamisesta ON Raamatussa sillä käskettiin pitää mukana lapio jolla haudattiin hiekkaan KakiPötkylä..
5.Mooseksen kirja:
23:13 Ja sinulla olkoon aseittesi lisänä pieni lapio, ja kun siellä ulkona istut tarpeellesi, kaiva sillä kuoppa ja peitä sitten ulostuksesi.
06.10.2023 13:14
IHANAAAA<3<3<3<3<3<3 herätyksen PALO alkaa roihuta myös Suomessa<3<3<3<3 siistiä!!!! Suomessa on niin paljon eikkareita jotka eivät suostu uskomaan kuin "omalla tavallaan" niin täällä herätyksen PALO on aivan FANTASTINEN ihme<3<3<3<3<3<3
05.10.2023 17:24
LEO MELLER - SIINÄ ON myös SAARNASMIES ajallemme.. julistaa Herramme Jeesuksen paluuta ja varoittaa pedonmerkistä.. mutta YLÖSTENPAUS onneksi tulee ennen PedonMerkkiä ja eikkarina niskoittelevat ottavat sen ILO-mielin tietysti.
03.10.2023 13:48
KAIKISSA näissä marmatuksissa kokemuksistaan tuntuu aina toistuvan SAMA KAAVA.. aina VANHEMMAT ovat opettaneet ja pakottaneet uskonasioita ja VANHEMMAT ovat olleen uskovaisia ja LAPSET sitten alkaneet eikkariksi kunVANHEMAT pakottaneet uskontielle!!!!! seurakunnassa LIIAN MONTA KERTAA olen törmännyt OLETUSARVOON - että myös mun VANHEMMAT ovat helluntalaisia!!!!! siis oletus on se että olen PORUKOILTA saanut uskonopit ja olen siten löytänyt Herran mutta eipä ole.. ITSE olen löytänyt Herran luokse tai Herra on AIVAN ITSE etsinyt minut.. PORUKOILLA ei ole ollut OSAA EIKÄ ARPAA koko asiaan.. IKINÄ ei ole kukaan IHMINEN manipuloinut mua
22.09.2023 13:19
MAUNO MATTILA on VÄKEVÄ saarnasmies jonka opetuksista olen tullut erittäin Siunatuksi<3<3<3 toinen on WEIJO LINDROOS, joka opettaa VÄKEVÄSTI Herran Seurakunnasta<3<3<3
20.09.2023 13:41
Mä mietin että tarvitaanko erikseen "ylistyspastoreita" ja "ylistyksen alueen seurakuntia" ja "ylistys-seurakuntia" jne.. JOSPA tehtäisiin kuten Wanhan Hyvän ajan aikaan että lauletaan "Golgatan Veressä Voima on" ja "suo mulle puhallus Helluntaituulen" ja sen jälkeen aloitettaisiin VÄKEVÄ parannus-saarna ja opetus..
19.08.2023 12:40
Kyllä näitä maailman väkilukua vähentäviä hörhöjä on aina ollut ja vielä varmaan tulee lisää mutta miksi salaliittojutuissa on AINA se oletusarvo että heidän visionsa ja puheensa TOTEUTUU ja ONNISTUU... James Bond elokuvassakin on ollut maailman tuhoajia ja uudelleen tekijöitä jo 60-luvullakin kuten MOONRAKER:issa..
16.08.2023 13:23
Mä sain vuonna 2005 jo Jyväskylässä asuessa jonkun adventistien "vapaus vaarassa" lappusen postiluukusa.. ei sanaakaan Jeesuksesta eikä pelastuksesta eikä syntien sovituksesta.. VAIN ainoastaan jotain sapattisinetti..jne.. Evenkeliumi = SAPATTI advareissa ja ne julistavat korvausteologiaa jossa Israel on pyyhitty pois.. niiden tilalle on laitettu YENKKI-adventisti-PIONEERIT!!! mä en lähde mukaan JENKKI-uskontoihin vaan siihen alkuperäiseen joka alkoi Golgatan keskimmäiseltä Ristiltä<3<3<3<3
14.08.2023 13:41
Eivät ne olleetkaan kristittyjä ennenkuin ELÄVÄ HERRA, Jeesus uudestisynnitti heidät Totuuden Sanalla<3<3<3<3 sen jälkeen heihin tuli Pyhän Hengen Kaste ja he puhuivat uusin kielin kuten MArk 16 Luvussa luvataan<3<3<3<3<3<3
12.08.2023 14:27
venäjä ei hyökkää Suomeen koska täällä on - vaikka paljon vastaan väitetään - eritäin Vanhurskas seurakunta joka julistaa Herran Sanaa tehokkasti.. SUomessa on Helluntalaiset - Vanhurskas joukko jossa on 50-tuhatta uudestisyntynyttä jäsentä - lisäks muissa Vapaissa Suunnissa on vielä lisää <3<3<3<3
11.08.2023 15:58
Helluntaiseurakuntaa vastaan niskoitellaan ja hyökkäillään voimakkaasti koska siellä vaan on Totuus ja Totuuden Sana puhtaimmillaan julistettuna<3<3<3 kun olin tietämätön, minäkin vierastin helluntaiseurakuntaan menoa mutta kun menin sitten sinne niin tajusin että täällä Herran Sanaa julistetaan NIINKUIN SE ON KIRJOITETTU..
11.08.2023 15:55
Helluntaiseurakunta perustettiin Golgatan Keskimmäisellä Ristillä silloin kun Jeesus sanoi "SE ON TÄYTETTY" sitä ei perustettu azuzakadulla vaan RISTILLÄ ja se pukeutui Herran lupauksen mukaan Voimaan Pyhässä Hengessä kun Herra täytti lupauksensa ja he puhuivat Uusin kielin ja lähtivät voimallisesti julistamaan ja HETI tuli 3000 sielua elävään Jeesus-uskoon!!
11.08.2023 14:57
DR OWOUR:han se.. se asia paljastettiin 2018
31.07.2023 23:36
2 / 2