Vapaa kuvaus

Mulla on kolme lasta ja asustelen keravalla :) Sosionomin paperit löytyy. Saa laittaa viestiä, jos tuntuu siltä :D

Aloituksia

0

Kommenttia

10

1. Teidän poika on onnekas ku sillä on noin ihana isi =) Isi, joka välittää hänestä. Äidistä en nyt osaa sanoa, kaipa hän niin välittää, muttei osaa näyttää sitä. Vaikuttaa kaikin puolin siltä, että olisi paras, jos ottaisit yksinhuoltajuuden. Eli vaan lastenvalvojaan yhteyttä ja sovitte sitten yhdessä tapaamisoikeuksista ym. Eiköhän se lapsen äidillekin ole ok, kunhan totuttautuu asiaan ... tai ehkäpä hän vaikka ymmärtäisi olla enemmän pojan elämässä? En ole isi, olen pienen pojan äiti =) Ja me asutaan vuokralla rivarissa pojun ja sen isin kanssa. Ollaan kihloissa ja seurusteltu kohta kolme vuotta... Ei liittynyt asiaan mutta kuitenkin. Oli pakko vastata sulle, oli niin koskettava toi sun teksti. Toivon, että saat säkin omaa aikaa ja että sun kaverit ymmärtäis sua paremmin. Mulla ollu vähä sama ongelma.. Kaverit kaikonnu. Tai no.. Lähinnä sen takia, ku ne on niin eri tilanteessa :s anyways, tsemppiä sulle!