Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hulkink2020
profiilit
Hulkink2020
Hulkink2020
Vapaa kuvaus
Reilu ja rehti mailmaa nähny tattoo äijä, tuu jutulle!!😊
Aloituksia
0
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vantaa
16.07.2021 23:05
Ei+tosta+ilmoituksessa+voi+päätellä+100%pros+varmaksi+kumpaa+haet.+Miestä+vai+noista++Et+älä+siellä+vauhkoa!
13.07.2021 16:23
Kuule+muru.+Sut+pitää+lämmitellä+ensin+korvien+välistä+ennenkuin+mistään+muualta.+Miehen+pitää+osaa+lukea+miten+reagoit+mihinkin+kosketukseen.+Ja+tätä+helpottaa+se+että+olet+kertonut+asiasta.+Ei+mitään+kuulu+tunkee+kuivana+yhtään+mihinkään.+Sut+pitääbrentouttaa..nuolla,+käyttää+sormia+ja,+lukkari+ja+aikaa...sitten+istut+ihan+itse+sen+päälle...rauhassa+ja+ajan+kanssa.+Mikään+ei+saa+olla+kiire+ja+miksi+olisi.+Kummankin+kuuluu+nauttia.
13.07.2021 16:04
Miestä+vai+naista?
13.07.2021 15:49
Jos+haluat+fixun+ja+kiltin+tatuoidun+nallen+tulla+luoksesi,+niin+nyt+kannattaa+vastata.+Lupaan+nuolla+sun+selän+kaarelle,+koskea+sua+joka+paikkaan,+ja+tehdä+sulle+ja+meille+kummallekin+hyvä!
13.07.2021 15:31
Kerro+miten+saan+sinuun+yhteyttä.....NYT+on+aika+kuuma.+Tehdään+siittä+yhdessä+vielä+kuumempi..Ja+kukaan+ei+tiedä..
13.07.2021 15:12
Varmasti+luotettava,+ja+ystävällinen+mies+nelikymppinen+nuorekas+mies+täällä+joka+valmis+sun+toiveisiin.
13.07.2021 15:11
Moi!+Siis+jos+oikeasti+haluat+niitä+myydä+ja+vielä+pysyä+piilossa+niin+kuvien+laatu+pitää+olla+hyvä..esim+joku+teema+ja+se+mitä+sä+olet+ja+millä+myyt.+Pitää+vähän+verkostoitua+ja+myös+muistaa+oma+turvallisuus.+Jonkun+verran+mulla+on+kokemusta+Saksasta+ja+Tanskasta.+Ei+kannata+ihan+noin+vaan+ruveta+itseensä+:"myymään".+Hyvällä+idealla+ja+sille+että+on+rohkee+ja+näkee+vaivaa+saa+kylöä+jonkun+verran+tienattua.
10.02.2021 16:07
Käyhän+lukeen++mun+profiili++muru.+Pistä+viestiä++ja+korjataan+tää++asia+.+Usko+mua++yks+riittää.
10.02.2021 15:58
Hei!+Tiedän+ettet+laittanut+mitän+treffi-ilmoitusta++mut+kos+haluat+neliktmppisen+nuorekkaan+itsestään+huolehtivan+miehen+näyttää+sulle+mitä+on+se+oikea+kosketus+..kiusaaminen..kielitaito+ja+himo...Mun+mielestä+kannattaa+kokeilla?😉
08.02.2021 19:15
Mä+en+ole+ollu+siellä..mut+oon+piilo+bi+kaiksipaisin+vanhemman+miehen+seuraa..eka+kerta..haluun+sen+osuvan+nappiin!😉
08.02.2021 18:48
Saahan+nuolla+myös?
08.11.2020 02:33
Moi!+Onhan+kyse+siittäkin+missä+,+koska+ja+miten+sen+teette.+Mulla+on+toi+kans+tosi+tiukassa+eli+1/10+päättyy+suuhun.+Sä+voit+tehdä+sen+tilanteen+niin,++että+et+päästä+sisälle+vaan+jatkat+loppuun.+Istut+vaikka+sitten+naaman+päälle+kun+oot+hoitanut+miehes,+harva+pystyy+heti+oleen+kovana+sen+jälkeen+kun+on+suuseksissä+lauennut.+Sielöä+terskan+alla+jänteessä+ja+yleensäkkin+terskassa+on+vähän+erilainen+tunto+herkkyys.+Eli+välttämättä+se+kielellä+lipominen+pelkästään+ei+oikeen+edes+tunnu+miltään+.+Pistä+suuhun+ja+pyöritä+siellä+sisällä+kieltä.+Myös+se+jos+imee+pelkkää+terskaa+liian+lujaa+voi+viedä+tuntoa.+Kun+käytät+kättä+niin+muista+pitää+terska+liukkaana+eli+käytä+sylkeä.+Se+ei+tee+minkäänlaista+vaha+pintaa+niin+kuin+jotkut+rasvat.+Rutmitys+on+myös+tärkeä,+niin+naimisessakin+tehdään.+Oraalissa+se+on+vaan+haastavampaa+kun+suu+ja+kieli+väsyy+ja+puutuu+helposti+ja+sitten+rytmi+taas+vaihtuu+tai+tulee+pieni+tauko+ja+kaikki+alkaa+taas+alusta.+Eli+pidä+tahti+samana+oli+se+sitten+suussa+tai+kädessä.+Pienikin+tauko+voi+viedä+taas+laakin+lippaaseen+vaikka+olis+ollut+just+lähtemässä.+Ja+se+sitten+taas+kestää+kauan+aloittaa+alusta.++Mieti+se+vaikka+niin+että+sun+pitää+käsillä+ja+suulla+tehdä+se+minkä+teet+pillullasi+kun+olet+päällä.+Mies+yleensä+tykkää++myös+katsoa+eli+älä+mee+"piiloon"+.+Älä+myöskään+erehdy+kysyyn+että+tuleeko+kohta....mutta+se+tuskin+haittaa+että+katot+silmiin+välillä+ja+tokaset+oikeeseen+kohtaan+jotain+tuhmaa.+Alussa+pieni+sylkäsy+terskaan+ja+sen+hierominen+nänniin,+toimii+varmasti+myös.+Hiero+samalla+myös+itseäs+ja+näytä+että+nautit.+Omaa+eritettä+kun+mies+näkee+naisen+maistavan+on+sellanen+pikku+"lespotuhmis"+juttu.++Niin+ja+siittä+kyrvästä+voi+ihan+ottaa+kiinni.+Jos+nahka+on+päällä+niin+voi+puristaa+lujempaakin+kun+vatkaa,+jos+ei+niin+sitte+taas+muustetaan+se+sylki.......Jos+oot+enenki+onnistunu+kyllä+se+nytkin+lähtee.+Uus+ihminen+pitää+aina+opetella.+Niin+ja+turhaa+pohdintaa+ja+keskustelua+ei+kannata..se+vaan+voi+vaikeuttaa++asioita..tsemppiä!!+Mulla+meni+12kk+ennenku+se+lähti+ekan+kerran.
05.11.2020 13:55
Huomaan+että+sä+et+näitä+juttuja+hiffaa.+Ei+kyse+ole+mun+himoista+pelkästään.+Vaan+siittä+mitä+tämä+nainen+haluaa...jos+sua+pelottaa+toteuttaa+toi+hänelle+niin+turha+mulle+kiukutella.
05.11.2020 11:45
Mitäköhän+se+sun+päivä+unia+haittaa.+Jos+sulle+ei+kelpaa+alaston+nainen+ja+vielä+hyvän+näköinen+kenen+toiveen+saa+toteuttaa+ni+oma+on+tappios.+Oot+vissiin+nitä+ketä+viimesien+hitaitten+aikana+alkaa+ravaan+ympäri+yökerhoa+tuoppi+kädessä+ja+yöllä+kotona+onki+kädessä+jotain+muuta+ja+siinä+kaikki!!
05.11.2020 11:40
Hoida+sä+vaan+ne+ku+siihen+susta+voi+just+ja+just+olla!!😂+Muista+käyttää+maskia+tai+bongaa+joku+sokee+mummo,+ni+sua+ei+heitetä+heti+käytävälle!!
05.11.2020 10:59
Ja+voi+luoja+jätä+noi+:miehet+ei+hiuksia+nussi,+kommentit+omaan+arvoonsa.+Ei+ole+sun+vika+ettei+jollain+ole+mielikuvitusta.+Tuskin+näkee+eroo+nussiiko+puukenkenkää+vai+omaa+äitiänsä.
05.11.2020 10:54
Hei!+Jouduin+hieraiseen+silmiäni+kun+tämän+luin.+Mua+on+aina+kiihottanut+lyhyt+hiuksiset+koska+varsinkin+alastomana+se+korostaa+muotoja.+Etenkin+selkää+ja+niskaa.+Myös+silmiä+ja+suuta.+Kalju+tai+siili+meikattua+ja+varsinkin+tuhmalla+huulipunalla+on+jotain+..huhuh.+Parturi+välineet+löytyy,+saksista,+kappaan.+Haluisitko+olla+siellä+alla+alasti.+Istua+kädet+selän+takana+sidottua.+Vaikka+sokkona.+Tuntea+miten+mun+kädet+koskee+ja+kiusaa.+Ehkä+parturoin+myös+kapan+alta+reisien+välistä+ja+nuolen+sen+jälkeen+sun+selän+kaarelle.+..
Tilaisiko+mut+sun+luo.+Odottaisit+aamusta+asti+että+illalla+se+vihdoin+tapahtuu.+Tietäen+siittä+kun+ovikello+soi+että+kohta+sut+riisutaan+ja+se+mitä+olet+odottanut+toteutuu.++Jos+kiinnostaa+niin+kerron+mielellään++millainen+mies+olen...sen+verran+että+en+mikään+kokematon+pojan+kloppi+ketä+vaan+nai+kun+kani+ja+lähtee+kotiin+ja+jättää+sut+kylmäksi..
05.11.2020 10:05
1 / 1