Mulla yhdyntä sattuu, oon hentorakenteinen ja aina pelottaa tosi paljon alottaa seksin harrastaminen ja pelottaa yhä sen aikana. Jotkut asennot tuntuu kauheelta ja joskus se kun mies esim. nai mua takaapäin niin sattuu pahasti, voihkin lähinnä kivusta, en nautinnosta. En usein nauti seksistä enkä oo ikinä pystynyt saamaan esim. orgasmia.
Asiaa ei auta se että mies ei halua esileikkiä ja tykkää tunkea sen värkkinsä ihan kuivaan pilluun. Se tuntuu niin vietävän pahalta!! Oon sille koittanut sanoo täst mut naureskelee vaan. En tiiä onks palstal muit kellä tällast ongelmaa? Entä miehet onks kellään tällast tyttöystävää, miten suhtautuisitte?
Seksi sattuu johtuen anoreksiataustasta & endometrioosista
24
803
Vastaukset
- Anonyymi
Aika järkyttävää tuo kuiva pillu juttu. Onko tämä trollaus? Esileikki ja naisen märäksi saaminen on ihanaa. Seksin ei pidä sattua, ellei sitten satu pitämään siitä.
Kaikke ei taida saada orgasmia yhdynnässä, naiset tietävät paremmin, mutta sen voi antaa sitten muuten, sormilla tai suulla. Hyvään seksiin kuuluu, että molemmat saa.
Jos sinulla on tuommoinen mies ja teillä ei ole lapsia, kannattaa ehkä miettiä, haluaako lopunikään olla nauttimatta seksistä saaden vain traumat siitä.- Anonyymi
Ei oo trollaus. Kiitti vastauksest. Joo, siis oon miettiny et miks se tolleen tekee mulle. Mut se on kai kokematon naisten suhteen, ei ymmärrä tällasta asiaa et milt se tuntuu vaik oon koittanu sanoo. Joo tai siis me ollaan jo eroomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo trollaus. Kiitti vastauksest. Joo, siis oon miettiny et miks se tolleen tekee mulle. Mut se on kai kokematon naisten suhteen, ei ymmärrä tällasta asiaa et milt se tuntuu vaik oon koittanu sanoo. Joo tai siis me ollaan jo eroomassa
Nuorempana ei ehkä osata jutella tuntemuksesta ja toiveista. Ei se ole helppoa, mutta se kannattaa. Seksin on hyvä olla semmoista, mitä odottaa, eikä pelkää. Parisuhteessa ei pitäisi pelätä mitään. Olen itsekkin ollut tilanteessa, ettei voinut työntää ihan pohjille, mutta sen voi huomioida, kun tietää. On totta, ettei nautinnon ja kivun voihketta ole helppo erottaa ja siksi on hyvä puhua.
Kun kohtaat seuraavan miehen, voi olla hyvä varoittaa asiasta etukäteen, silloin keskustelu lähtee liikkeelle heti ja ajoissa ja opitte huomioimaan toisenne.
- Anonyymi
Jätä se sika heti!
- Anonyymi
En jätä sikaa lautaselle yhtään.
On se niin hyvää!
- Anonyymi
Jätä tuollainen mies. Tuollainen toiminta sinua kohtaan ei ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Pitikö lähteä varatun miehen mukaan?
- Anonyymi
Mulla on kans syömishäiriötausta ja endometrioosi. Sattuu siis itelki tosi paljon seksi joskus etenki jos kumppani ei ota tätä huomioon. Mua on naitu tosi kovakourasesti ja oli itel kans poikaystävä, joka kysy vaan et no onko pillu märkä, pyysin et laitettais liukkaria niin se ikäänkun nauroi ja silleen sano vaan et ei sellasta tarvita. Sit se tunki sen kalunsa ihan kuivaan pilluun, ne oli sellasia pikapanoja. Mulla meni seksihalut siinä sit täysin. Kerran olin sit viikon sairaalassa masennuksen takia ja se tuli hakeen mut et halusin käydä kotona noutamassa tavaroita joita halusin mukaan. Niin se oli siellä autossa ihan sellanen kylmä. Kotona ilmotti naama peruslukemilla, et hän haluaa panna. Suostuin ja vaan ootin et se on ohi. Sit se sanaakaan sanomatta nousi siitä, lähdettiin ja autos ei puhunut mulle mitään. Mulla ei oo ton jälkeen ollu parisuhdetta. Se on muuten ihana ihminen, mut tolleen tunnevammanen joissain asioissa. Mäkään en voi saada orgasmia.
Vois hei koittaa seuraavassa suhteessa puhuu tosta ennenku on menty sänkyyn. Nyt ku tääl lukee miesten kommenttei ni ilmeisesti monet olis valmiita ottaan naista huomioon tämmösis asiois- Anonyymi
Olisin miehenä otettu tuommoisesta avautumisesta. Se on iso luottamuksen ja avoimuuden osoitus, mikä tekee sinusta rakastettavamman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin miehenä otettu tuommoisesta avautumisesta. Se on iso luottamuksen ja avoimuuden osoitus, mikä tekee sinusta rakastettavamman.
No nyt on mies joka on luvannut ottaa tän huomioon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on mies joka on luvannut ottaa tän huomioon :)
Nj. Eiei. Ei. Se viäl riiaapi sinnuu kahta kauhianmin ja sinnuun koskeepi viäl enempi. Aiaioioi ulinaa ääää
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Ettekö hyvät ihmiset erota trolleja!
- Anonyymi
Väkivalta suhteissa on täysin tuomittavaa. Täällä ilmeisesti kirjoittaa hyvin nuoret ihmiset, jotka eivät vielä ymmärrä, että molempien pitää nauttia ja tykätä, jos seksiä harrastetaan.
- Anonyymi
"Se tuntuu niin vietävän pahalta!! Oon sille koittanut sanoo täst mut naureskelee vaan."
Jos ottais mieheksi jonkun muun kun sen jännämiehen, voisi tähänkin tulla muutosta. Arveletko, että hän tulevaisuudessa tulee olemaan hellä ja huomaavainen sinua kohtaan varsinkin jos suuttuu?
Tässä on taas ihminen, joka ei osaa asettaa rajoja. Varmaan sitten, jos saat joskus lapsen ja se puree sinua, niin annat sen vaan jatkua. - Anonyymi
Jännämies panee hentoa ja haurasta naista - mies vie ja nainen vikisee
Kuule muru. Sut pitää lämmitellä ensin korvien välistä ennenkuin mistään muualta. Miehen pitää osaa lukea miten reagoit mihinkin kosketukseen. Ja tätä helpottaa se että olet kertonut asiasta. Ei mitään kuulu tunkee kuivana yhtään mihinkään. Sut pitääbrentouttaa..nuolla, käyttää sormia ja, lukkari ja aikaa...sitten istut ihan itse sen päälle...rauhassa ja ajan kanssa. Mikään ei saa olla kiire ja miksi olisi. Kummankin kuuluu nauttia.
- Anonyymi
Kumppanille on aina tärkeetä kertoo, mitäs asioista seksissä ylipäänsä pitää. Millainen kosketus ja yhdyntäasento tuntuu hyvältä? Naisella tarvittava kiihottuneisuus ja emättimen kosteus ja parin avoin kommunikaatio helpottaa yhdyntäkipuja, jos ne johtuu esim. väärästä tekniikasta tai epämukavasta asennosta.
- Anonyymi
Tyytymättömyys omaan seksielämään heikentää elämänlaatua ja vaikuttaa oleellisesti myös parisuhteeseen. Seksuaaliterapiaan kuka vain voi hakeutua joko yksin tai kumppanin kanssa. Jo yksi keskustelu ammattiauttajan kanssa voi avata solmuja.
- Anonyymi
Tämä on sairasmielisen aloitus, älkää nyt hyvät ihmiset kommentoiko.
- Anonyymi
Miehet ei oikeasti vaan vittu tajua et jos nainen on sirorakenteinen niin jos miehellä on liian iso siihen verrattuna jne niin tottakai se sattuu sillon! Et ton kun selittää miehelle, se sanoo et ei se siitä oo kiinni minkä kokoinen nainen on muuten. Siis helvetti soikoon, tietenki näillä asioilla on yhteys!! Et esim. sillon kun ihminen sairastuu anoreksiaan niin kaikki sisäelimet pienenee, näin ollen esim. sydän, maksa, munuaiset ym. on pienemmät. Niin tottakai myös esim. naisen vagina on sillon pienempi, mitä pienempi nainen!! Siis ihan loogista kun ajattelee, mutta kun ei! Ei sitä mies tietenkään tajua. Okei, ehkä sit jos nainen on saanut lapsen niin siitä en tiedä mutta synnyttämättömällä naisella tää menee kyllä näin.
- Anonyymi
Siitos orina olo on mukiinmenevä olotila. Tällä hetkellä sinua siementää jännämies eikös vain. Tytöntyllerö, nyt olet keinosiemennettävänä kun käsi tunkeutuu teikäläisen repeytyvään pikkupimppiin. Auau kun satttuuuuuuu hahaaaa huudaa tytöntyllerööö huudaaaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800