Vapaa kuvaus

Ihan sama. Ärsyttää kaikki lokeroinnit. Riittää kun itse tiedän kuka olen, mitä tunnen.

Aloituksia

0

Kommenttia

20

  1. Täällä+olisi+yksi+47v+vetävä+mimmi+kiinnostunut+liittymään+tyttöjen+seuraan.
  2. Tuo+on+kyllä+jotain+muuta....tirkistelyä?++jos+tullaan+kysymään+seksuaalista+suuntautumista.+Asia+ei+kuulu+työkavereille.+Suorastaan+perverssiä+taas+on,+jos+poikakaverin+kanssa+yritetään+saada+joku+mukaan+kolmen+kimppaan.+Täysin+eri+asia+on,+jos+kolmestaan+sovitaan+harjoitettavan+seksiä+yhdessä.+Voihan+kolmen+kimppakin+olla+3n,+eikä+suinkaan+se+ennakko-olettaman+mukainen+2n+m/2m+n.+Kokonaisuutena+yhä+kapinoin+(myös+elämänkokemukseni+perusteella)+tällaista+aivan+turhaa+lokerointia+ja+länkytystä,+aiheesta+kuka+on+mitäkin+hlbt-maailmassa.+Jos+joku+haluaa+itsensä+lokeroida,+niin+ok,+mutta+se+ei+kuulu+kellekään+toiselle.+Jos+itse+harrastin+hyvää+seksiä,+kerran+miehen+kanssa+34v+sitten+(siis+pidemmän+aikaa+sitten,+mitä+suurin+osa+tässä+ryhmässä+olevista+on+elänyt)+ei+se+tee+minusta+heteroa,+sen+enempää+kuin+bitäkään+(tosin+suhteessa+jossa+ollaan+vain+ja+ainoastaan+sängyssä+24/7ei+ole+tulevaisuutta,+eikä+voi+jatkua+viikkoa+pidempään).+Mutta+oli+hyvä+kokemus+tavata+mies,+joka+harjoitti+seksiä,+kuten+nainen.Matkustin+minä+kerran+lentokoneessakin,+jossa+vieressäni+oli+itseäni+noin+10v+vanhempi+nainen+(40-45v).+Siinä+vaihdeltiin+muutama+small+talk.+Koneen+laskeuduttua+nainen+pyysi+kanssaan+vielä+kahville+lentokentälle,+jonka+jälkeen+päädyimme+hänen+hotellihuoneeseensa.....Tämä+nainen+oli+käsittääkseni+virallisesti+hetero,+mutta+harrasti+syrjähyppyjä+naisten+kanssa.+En+kyllä+esittäytynyt+lesbona/binä/panseksuaalina,+kuten+ei+hänkään.+Tapansa+kullakin.+Seksiä+jokainen+saa,+ei+siinä+tarvitse+itseään+markkinoida+sen+enempää+lesbona,+kuin+binäkään.+Tämän+kaupungin+iskumestastakin+löytää+aina+seuraa.+Enkä+muista+yhdenkään+naisen+koskaan+livenä+kysyneen+suuntautumistani.+Jos+toinen+on+niin+pökkelö+ettei+live-flirttiä+tajua,+niin+hän+jää+ilman,+vaikka+edustaisi+mitä+suuntautumista.Siksi+ihmettelen+mikä+tarve+on+lokeroida+ketään+minnekään?Tällä+palstallakin+on+varmasti+monta+naista,+jotka+vielä+hakevat+omaa+seksuaalisuuttaan.+On+melko+tökeröä+luokitella,+jonkun+muinaisen+kokemuksen+mukaan+täysin+tuntematon+henkilö,+johonkin+tiettyyn+muottiin.+Mitä+siitä+sitten,+jos+vaikka+neiti_b+täällä+kyselee?+Jos+niin+hänen+kyselynsä+ärsyttävät,+ei+niitä+ole+pakko+lukea,+saati+vastailla.+Hieman+armoa+toista+ihmistä+kohtaan.+Eihän+Saphokaan+lopulta+ollut+lesbo....;)
  3. Jotenkin+aika+ikävää+lukea+näitä+mustavalkoisia+kommentteja+A.D+2017.+Luulin+meidän+päässeen+hieman+pidemmälle.+En+jaksanut+lukea+tosin+kaikkia+kommentteja,+mutta+jos+joku+lukee+tämän,+kehotan+lukemaan+joka+sanan+huolella,+eikä+tekemään+johtopäätöksiä,+joita+ei+ole.Itse+sain+juuri+pakit,+hieman+itseäni+iäkkäämmältä+naiselta,+kun+olin+rehellinen.Olen+52v.+nainen,+joka+ei+määrittele+itseään+minkään+muotin+kautta.+Kerron+myös+erottelevani+seksin+ja+tunteet.+Miksi?+Koska+abstraktit+käsitteet+eivät+vaan+avaudu+minulle,+en+pysty+määrittelemään+rakkautta+konkreettisesti;+"+Tunne,+joka+pitää+tuntea,+että+toinenkin+voi+tuntea+tunteesi"....näin+joku+joskus+määritteli+rakkauden.+Öh...siis+mitä?Seksi,+se+taas+on+helposti+ymmärrettävää.+Seksiä+harjoitetaan+yhdessä+sellaisen+ihmisen+kanssa,+jonka+seurassa+on+hyvä+olla+ja+viihtyy.+Myös+turvallisuuden+tunne++toisen+kanssa+on+tärkeää,+kun+ollaan+intiimiasioiden+parissa.+Seksiä+harjoitan+sellaisen+ihmisen+kanssa,+joka+em.+seikkojen+lisäksi+herättää+minussa+halun+ja+tunteen,+intohimonkin+(mua+panettaa+:D+).Mutta+olenko+bi/lesbo/hetero/jokin+muu?+En+tunne+itseäni+mitenkään+erikoisesti+naiseksi,+vaikka+olen+täysin+määritelmän+"femme"+mukainen.+Olen+kokenut+nuorena+seksiä,+jopa+itseäni+paljon+vanhemman+pariskunnan+kanssa.+Sitten+vaihtelevasti+miesten/naisten.+Mieheltä+sain+hyvää+seksiä+viimeksi+vuonna+1983.+Vietimme+viikon+sängyssä.+Sen+jälkeen+olen+ollut+kahden+eri+miehen+kanssa,+joista+ei+sen+enempää,+no+feelings+at+all.Naiset....hyvää+seksiä+jo+vuodesta+1980....:)+Naisten+kanssa+minulla+on+ollut+jopa+vuosia+kestäneitä+suhteita.+Mutta.....täällä+taitaa+enemmistö+olla+sillä+mielellä,+että+olen+wannabe+lesbo+-+epäluotettava+bi?Kuitenkin+identiteettini....on+jotain+ihan+muuta.+Panseksuaali?+Tällaiset+toisten+tekemät+määritelmät+voivat+olla+todella+masentavia.+Olen+kuitenkin+aikoinani+toiminut+hyvinkin+aktiivisesti+queer-yhteisössä+kulttuurintuottajana.+Eikö+olisi+parempi,+ettei+mietittäisi:+mitä,+mitä,+"bi+pettää+aina"-+juttuja.+Kyllä+lesbotkin+pettää+ja+hetero+pettää+liki+aina?Miksi+ei+voida+olla+tyytyväisiä+siihen,+mitä+kulloinkin+on?+Minä+olen+mielelläni+suhteessa+ihmisen+kanssa,+joka+on+minun+kanssani+100%,+mutta+jos+joku+ryhtyy+viereisiin+pöytiin+huhuilemaan,+niin+poistun+sovinnolla.
  4. Joitakin+vuosia+sitten+olisin+vielä+allekirjoittanut+tuon+pikaisen+tapaamisen,+mutta+sitten+oli+pari+tapausta,+jotka+laittoivat+muuttamaan+suuntaa.+Eka+oli+josmunmiesvoistullamukaan...sitten+olikin+wannabe-tai-uskallonkamäsittenkään.+Eli+molemmissa+tapauksissa+olisi+muutama+pikkasen+laajempi+viesti+auttanut+asiaa.Jotenkin+tuli+ikävä+mieli,+kun+itse+olin+liikkeellä+asenteella,+että+tutustutaan,+jos+kemiat+kohtaavat.+Vastapuoli+olikin+sitten:+a)+hakemassa+kolmatta+pyörää.+b)+pohtimassa+omaa+suuntautumistaan.+Jotenkin+ymmärrän+a:n+olleen+miehensä+talutusnuorassa,+mutta+b:n+olisin+odottanut+jo+40+ikäisenä+pystyneen+päättämään+edes+haluaako+kokeilla+toisen+naisen+kanssa+intiimiä+hetkeä,+eikä+pohtimaan+miten+"tämä+lesbokokemus+tulee+vaikuttamaan+tulevaisuuteen".+Uhhh...tuskin+siitä+seuraavana+päivänä+olisi+lehdessä+kerrottu.Sitten+oli+vielä,+joku,+joka+melko+pian+paljastui+mieheksi.+Onneksi+kirjoiteltiin+anonyymisti+pari+kertaa.+Ja+onneksi+en+rynnännyt+heti+treffeille...huoh.