Vapaa kuvaus

Akateeminen ukkomies helsinki.

Aloituksia

0

Kommenttia

38

1. Onhan+meitä.
  2. Niimpä.
  3. Olis+kiva+kokeilla.
  4. 15+vuotiaana+kymmeniä+vuosia+sitten+kokeilin,+tosin+en+omasta+aloitteestani+mutta+oli+kyllä+todella+kiihottavaa.+Olin+muutaman+päivän+mummolassa,+joka+oli+maalla+vaikkeivat+isovanhempani+olleetkaan+maanviljeliöitä.++Heidän+naapurissaan+oli+kuitenkin+maatalo,+jossa+oli+myös+karjaa.++Siinä+naapurissa+oli+itseäni+parivuotta+nuorempi+poika,+joka+tuli+aika+usein+mummolani+pihaan+ja+heitimme+tikkaa+yms.+kaikkea+mitä+kaksin+voi+tehdä.+Eräänä+päivänä+mummoni+sanoi,+että+Kari+voisi+minulle,+kaupunkilaiselle,+esitellä+maataloa.Kari+näytti+minulle+navetat,+karjakeittiön+yms.+Navetassa+hän+näytti+pienen+huoneen+tai+oikeammin+jonkinlaisen++karsinan+ja+kysyi+arvaas+mikä+tää+on?+En+tietenkään+tiennyt+ja+silloin+Kari+sanoi,+että+tässä+lehmät+astutetaan.++Se+ei+valaissut+kaupunkilaispojalle+asiaa++ja+Kari+huomasi+sen.+Hän+totesi+että+siellä+sonnit+nussii+lehmät.+Ja+virnisti.+Sen+minä+kyllä+tiesin.+Kari+pyysi+minua+seuraamaan+ja+viimein+saavuimme+suuren+lehmän+luo,+joka+oikeasti++oli+sonni.+Katsohan+millaiset+pallit,+hän+osoitti.+Sitten+Kari+kertoi+miten+astutus+tapahtuu.+Jatkoimme+navetasta+latoon+jossa+ei++ollut+heiniä+sillä+lehmistä+osa+oli+laitumella+ja+muutama,+kuten+sonnikin+sisällä+ja+niille+oli+tuotu+tuoretta+heinää+eteen.++Kiipesimme+parvelle+josta+Kari+kertoi,+että++sieltä+on+hyvä+hyppiä+heinien+päälle+kun+heinät+tuotiin+latoon.+Minä+oli+ruvennut+kiihottumaan+Karin+jutuista+ja+siitä+kun+kiipesin+hänen+perässään+tikkaita+parvelle.+Parvi+oli+iso++koko+ladon+levyinen,+siellä+oli+kaikenlaista+romua+jota+ei+juuri+käytetty.+Yritin+vähän+piilotella++seisovaa+mulkkkuani+löysissä+terinitin+verkkareissa.+Kari+sonoi+ettei+sitä+tarvitse+peitellä++ja+että+hänelläkin+seisoo.+Ja+kääntyi+minuin+päin+että+näkisin+hänen+telttansa.++Se+oli+ihan+muhkean+kokoinen.++Kari+meni+parven+matalaan+reunaan+johon+ei+nähnyt+parven+alapuolelta.++Kari+kääntyi+minuun+päin+ja+sanoi,+että+näytetään+toisillemme+munat,+ja+ennen+kuin+ehdin+sanoa+mitään,+hän+laski+housujensa+kaulusta+senverran+että+hänen++kullinsa+pongahti+esiin.++Kiihotuin+näkemästäni+niin+että+seisokkini+koveni+entisestään+ja+kiimassa+vedin+housuni+alas.Kari+sanoi,+että+mitataan+ja+hän+tuli+muniinni+kiinni,+laitoimme+kalut+vastakkain,+ja+Kari+piti+molemmista+kiinni.++Karin+kosketus+tuntui+tosi+kiimaiselle.+Kari+vertasi+kullejamme+ja+sanoi,+että+minulla+olisi+15+senttinen++koska++hänelläkin+oli,+mutta+että+hän+kullinsa+oli+vielä+ohuempi,+mutta+kasvaisi+vielä+paksuutta+ja+pituutta.+Hän+epäili+ettei+minulla+enää+juuri+kasvaisi.Sitten+hän+rupesi+runkkaamaan+omaansa+ja+minä+seurasin++esimerkkiä.++Mutta+pian+hän+sanoi,+että+mennään+makaamaan+lattialle+ja+päästyäni+hänen+viereensä,+Kari+ottikin+minun+kullistani+kiinni,++veteli+esinahkaani+edestakaisin+ja+joka+kerta+alemmaksi.+Se+tuntui+paremmalta+kuin+koskaan.+Eikä+kestänyt+kauaa,+kun+ruiskin+spermat+Karin+naamalle.+Sun+vuoros,+sanoi+naapurini+ja+otin+kiinni+hänen+tapistaan+ja+runkkasin+samoin,+eikä+Karikaan+montaa+vetoa+tarvinnut.+++Menimme+alas+ja+Kari+pyyhki+naamansa+hihaansa.+Lähdimme+ulos+ja+Kari+seurasi+minua+mummolaani+päin.+Pihastamme+hän+kääntyi+mutta+kouraisi+nopeasti+haarojen+väliäni+samalla+ja+sonoi,+että+keksitään+taas+huomenna+jotain+ja+iski+silmää.
  5. Samajuttu.
  6. Niin+ois.