Vapaa kuvaus

Laulujen laulu l. 5:1

"Minä tulen yrttitarhaani, siskoni, morsiameni;
minä poimin mirhani ja balsamini, minä syön mesileipäni
ja hunajani, juon viinini ja maitoni."
Syökää, ystävät, juokaa ja juopukaa rakkaudesta." "

Aloituksia

28

Kommenttia

85

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ilm.16:8-11+"Ja+neljäs+enkeli+vuodatti+maljansa+aurinkoon,+ja+sille+annettiin+valta+paahtaa+ihmisiä+tulella.++Ja+ihmiset+paahtuivat+kovassa+helteessä+ja+pilkkasivat+Jumalan+nimeä,+hänen,+jolla+on+vallassaan+nämä+vitsaukset;+mutta+he+EIVÄT++TEHNEET++PARANNUSTA,+niin+että+olisivat+antaneet+hänelle+kunnian.Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+EIVÄT++TEHNEET++PARANNUSTA+teoistansa."Jumalan+maljat+eivät+ole+merkityksetöntä+ihmisten++kiusaamista.+Kaikella+on+tarkoitus+ihmiskunnan+hyväksi,+mitä+ei+tietenkään+ei-uskova+ymmärrä.+Em.+kohdissa+annetaan+ihmisille++mahdollisuus+nähdä+Jumalan+suuruus+ja+tehdä+parannus.+Mutta+he+eivät+tee,+vaan+valitsevat+ikuisuuden+ilman+Jumalan+läsnäoloa.Kuudennen+maljan+alkaessa++armon+aika+on+ohi,+ja+maailmanajan+loppu+alkaa.Ilmestyskirjan+-+niin+kuin+koko+Raamatun+-+teema+on,+että+viimeiseen+asti+Jumala++antaa+armon+aikoja+joko+hyvällä+tai+pahalla,+koska+hän+ei+halua+että+kukaan+joutuisi+kadotukseen.+Matt.+18:14:+"Niin+ei+myöskään+teidän+taivaallisen+Isänne+tahto+ole,+että+yksikään+näistä+pienistä+joutuisi+kadotukseen."Kannattaa+laskea+Jumalaan+uskomisen+hyöty+mm.+siitä+näkökulmasta,+että+aika+täällä+on+hyttysen+inahdus+verrattuna+ikuisuuteen.