u.v

Tässä ja nyt Jumalan armosta 🙏
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia6 aloitusta · 1425 kommenttia
- Jos et mistään kuullut tai lukenut Jumalasta et voi uskoa Häneen. Mutta ole toki uskossa ihan mihin vain jos se sinulle riittää 😃
- Jos ei itse pääse sunnuntain messuun suosittelen Radio Deiltä klo 11 tulevaa SRO:n messua 😃
- Niin, sinä k u u l i t evankeliumin koulussa ja pyhäkoulussa🙂 sen jälkeen aloit itsekin lukea Raamattua.
- Kerro joku joka olisi tullut uskoon ilman jonkun toisen puheita 😃
- Eikö se ole rasismia jos mustat ihmiset suljetaan pois julkisesta tilasta 🤔❓
- Room.10:17. Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
- Olen toki 😃
- Miksen muistasi 😃❓ Muistathan sinäkin❓
- Jos sinä et usko Jumalaan, niin voit pyytää mummomuorilta siihen todisteita koska diggaat häntä 😁
- Se on ihan sinun oma asiasi. Mistä nyt otat esimerkkisi 🙄❓
- Ei minulla ole mitään hellareita vastaan, he ovat sisariani ja veljiäni Jeesuksessa Kristuksessa. Mutta minä aion pysyä tunnustukellisena luterilaisena 😃 Entä sinä ❓
- Vain Jeesus Kristus on elänyt synnittömän elämän. Mutta sinäkö nyt väität eläväsi synnittömästi 🙄❓
- Minulla on seurakunta, ei minun tarvitse mihinkään liittyä 😃 Entä sinä itse ❓
- Mikä se kokemuksesi on 🙄❓
- Miten joku joka ei edes tunne Jumalaa voi rakastaa Häntä 😏❓
Kerro miten sinä rakastat Jumalaa. - Niin, ja mihin kommenttiin tämän kysymyksen esitin 😃❓
- Eipä hyvin näytä tuo kirkon opetus ja kaste toimivan 😒
- Kyllä sinä ihan hyvin voit ottaa minusta esimerkkiä ja hylätä syntisen elämäsi ja pyrkiä noudattamaan Jumalan käskyjä 🙂 ei siitä varmasti mitään haittaa sinulle olisi.
- En ole lukenut miten peladtutaan. Kerro sinä 🙄
- Kyllä, niin teen. Ja samalla tiedän, että olen vain vajavainen syntinen ihminen, enkä Jumala.
Siksi minulla onkin hyvä olla täydellisen Jumalan huomassa 😃