Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+huonompi+muisti,+sen+parempi.+Varsinkin+jos+muistaa+enemmän+hyviä+asioita.+
Kun+ikää+kertyy,+alkaa+kiinnostus+olla+yhä+enemmän+oman+hyvinvoinnin+seuraamisessa.
Kyllä+tieto+lisää+tuskaa,+ei+sellaisesta+kärsi+eikä+huolehdi+mistä+ei+tiedä+mitään++:)
Olen+nykyisin+hyvin+kiinnostunut+ajankohtaisista+asioista,+jopa+politiikasta.
Nuorempana+ne+eivät+kiinnostaneet+kun+oli+täysi+työ+asioiden+pyörittämisessä.+
Sen+voin+sanoa+että+en+tajua+kaikkea,+mutta+elämän+realismiin+olen+tutustunut+ja+ajattelen+hyvin+realistisesti.+
Mikä+näyttää+mahdottomalta+niin+turha+sitä+käärmettä+on+tunkea+pysyyn+piippuun.+Joskus+näyttää+että+suljetaan+silmät+siltä+miten+asiat+oikeasti+ovat,+halutaan+niiden+olevan+sellaisia+kuin+oma+sydän+sanoo.+
Ei+siinä+muuten+ole+mitään+pahaa,+mutta+tuollaisen+asenteen+mahdottomuus+tulee+väkisinkin+vastaan.
07.03.2020 20:24
Kyllä+uskonnosta+on+joskus+apua.
Eilen+säikähdin+että+käsilaukku+on+jäänyt+kauppaan.+Sanoin+ääneen,+hyvä+Jumala,+anna+sen+löytyä.+Laukku+olikin+autossa+eri+paikassa+kun+yleensä.+
Laukussa+on+kaikki+avaimet,+pankki,+ym.+kortit,+olisi+ollut+aika+vaivalloista+ruvaeta+uusimaan+kaikkia.
07.03.2020 19:17
Se+on+totta+että+kannun+pitää+olla+puhdas.+Muuten+vaikutus+on+päinvastainen+mitä+n+tarkoitus.+
Alkuun+ei+tullut+mökillä+sterilisoitua+tarpeeksi+usein,+sain+poskiontelontulehduksen.+En+ole+varma+johtuiko+kannusta,+mutta+epäilys+heräsi.+On+minulla+niitä+tulehduksia+ollut+myös+ennen+kannun+käyttöä.+Siksi+olen+aika+tarkka+kannun+puhtaudesta.
07.03.2020 19:12
Minulla+on+useita+kannuja,+mökillä+ja+kylillä.+Keitän+niitä+silloin+tällöin,+eivät+ole+kärsineet+siitä.
07.03.2020 18:44
Kyllä+Aira+on+ikäisekseen+hyväkuntoinen.
Mutta+aika+on+armoton,+meille+kaikille.
Äitini+eli+96-vuotiaaksi,+oli+viimeistä+vuottaan+lukuunottamatta+todella+hyväkuntoinen+henkisesti+ja+ruumiillisesti.+
Kunnon+romahdutti+sydänlääkkeen+poistaminen,+ei+enää+palautunut.+
En+halua+elää+satavuotiaaksi,+niin+kauan+kun+on+tervyttä+edes+tyydyttävästi,++elämänhaluakin+on.+
Harvoin+100-vuotias+enää+on+kunnossa.
07.03.2020 17:56
Eikö+aalloppipuoli+ole+poistoviemäri+tai+jotain+sinne+päin.
07.03.2020 17:43
Minulla+on+olut+sarvikuono+toistakymmentä+vuotta.+Ennen+käytin+usein,+nyt+vähemmän.+
Olen+vähän+eri+mieltä+kosteuttavasta+vaikutuksesta,+ensin+tietysti+kosteuttaa,+mutta+jälkeen+päin+nenä+tulee+ehkä+kuivemmaksi.+Olen+laittanut+nenään+ihan+Bepantena+tai+jotain+apteekista+saatavaa+öljyä+jos+käytän+usein+sarvikuonoa.
07.03.2020 17:41
Uskon+että+ikä+tekee+tepposiaan.+Kaikki+muuttuu+niin+nopeasti+että+tuntee+jämähtävänsä+paikalleen.+Eipä+tuo+haittaa,+uusilla+sukupolvilla+on+samat+ongelmat+edessään.+Maailma+muuttuu,+halusimme+tai+emme.+
Pystyn+kyllä+keskustelemaan+paljon+nuorempienkin+kanssa,+heilläkin+on+hyvin+erilaisia+mielipiteitä.+
17-vuotta+nuorempi+tyttärenikin+vaikuttaa+hyvin+erilaiselta+mielipiteiltään,+vaikka+olemme+hyvin+läheisiä+muuten,+hänen+lapsensa+taas+saattavat+mielipiteiltään+olla+lähempänä+omiani.+
Melko+konsevatiivista+porukkaa+kuitenkin.
07.03.2020 17:31
En+usko+että+on+valevideo.+
Nuoret+miehet+tappavat+aikaansa.+Jos+heidät+saisi+töihin+pois+pahanteosta.
07.03.2020 17:22
Tuli+nyt+mieleen+esim.+oppilas+jolla+oli+leijona+kaulakoru.+Opettaja+oli+kieltänyt+sen+pitämisen+koulussa.+En+tiedä+kuinka+siinä+lopulta+kävi.+Mielestäni+tämä+iltalehden+juttu+oli+aika+kummallinen.
Joskus+tuntuu+että+aito+isänmaallisuus+on+jotenkin+tuomittavaa,+vaikka+se+ei+mitenkään+vaikuta+suhtautumiseen+muihin+kulttuureihin.+
Sodan+jälkeen+kouluissa+oltiin+hyvin+isänmaallisia.+Aika+oli+muutenkin+erilainen.
07.03.2020 17:12
Isänmaallisuudessa+ei+ole+mitään+vikaa.+Jokaisen+pitäisi+kunnoittaa+juuriaan+ja+isänmaataan.
Se+ei+saa+johtaa+muiden+kulttuurien+aliarvioimiseen,+oma+kulttuuri+on+kaikille+tärkeä+ja+sitä+pitää+kunnioittaa.+
Mutta+eräissä+kulttuureissa+on+esim.+naisten+ja+vähemmistöjen+asema+surkea,+sellaista+ei+tarvitse+hyväksyä+vaikuttaakseen+suvaitsevalta.
En+oikein+pidä+nykyisestä+tilanteesta+jossa+oman+maan+ja+kulttuurin+vaaliminen+tehdään+jopa+hävettäväksi+asiaksi.+
Ei+se+sulje+pois+erilaisuuden+sietämistä.
07.03.2020 10:46
Riikka+Purra+on+fiksu+nainen.+
Hänellä+on+selkeät+mielipiteet+asioista.+Eikä+ole+mitenkään+hyökkäävä+kannanotoissaan.
05.03.2020 15:13
Kai+elämän+perimmäinen+tarkoitus+on+jatkaa+elämää+uusien+sukupolvien+muodossa.
Tarkoitusta+löytää+jokainen+elämälleen+itselleen+tärkeistä+asioista.
05.03.2020 12:45
Nuorempana+meillä+asui+huostaanotettu+lapsi.+Hän+oli+oikein+hyvä+kaveri+omille+lapsillemme.+Oli+pelkästään+hyviä+kokemuksia+hänestä.
Kun+ikää+tulee,+tulee+myös+mukavuutta+rakastavaksi,+arvostan+suuresti+omaa+rauhaa.+
Jos+ja+kun+iän+mukana+kunto+huononee+niin+pakolaisesta+voisi+olla+apua+pärjäämiseen+kotona.+
On+iso+asunto,+kyllä+luokseni+sopisi+asumaan,+varsinkin+kun+asunto+on+tyhjillään+puolet++ajasta+mökkeilessäni+kissani+kanssa.
02.03.2020 09:56
On+ollut+vuokralaisia.
+Heistä+on+niin+huonoja+kokemuksia+että+myin+vuorattavat+asunnot+pois.
Joskus+tuntui+että+olen+heille+velkaa,+vaikka+maksan+asunnon+vastikkeen+ja+he+eivät+maksa+vuokriaan.+
Eräskin+uhkasi+haastaa+oikeuteen+kunnian+loukkauksesta+kun+vaadin+vuokrarästejä+maksettavaksi.+
Sain+tarpeekseni,+kai+oli+vain+huono+onni+vuokralaisten+suhteen.
29.02.2020 23:16
Kun+pitkäaikainen+ystävä+sanoo:+"rakastan+sinua+eniten+maailmssa".+
Pitää+olla+kiitollinen.
Nyt+ystävä+nukkuu,+minua+ei+vielä+nukuta.+
Ei++tarvitse+mitään+virikkeitä,+tietää+että+toinen+on+lähellä+ja+häneen+voi+luottaa.+
Huominen+on+huominen,+sillä+on+omat+murheensa.
29.02.2020 22:59
Taatusti+olin+varovainen+painaessani+lähetä.+Silti+tuli+tuplaten?
29.02.2020 21:09
Olen+vihreä.+
Ainakin+lähipiirini+mielestä.+Niin+uskon,+mutta+tämä+on+vain+m+mielipiteeni.
29.02.2020 21:08
Olen+vihreä.+
Ainakin+lähipiirini+mielestä.+Niin+uskon,+mutta+tämä+on+vain+m+mielipiteeni.
29.02.2020 21:08
Mielestäni+repliikissä+paistaa+pelko+omasta+vanhenemisesta.+
Välillä+jo+katsoin+olenko+varmasti+70++palstalla.
Itse+olen+onnellinen+että+saan+elää+terveen+ihmisen+elämää,+mutta+ei+se+ole+itsestä+kiinni.+Asiat+voivat+kääntyä+toisin+hyvinkin+nopeasti.+
En+koskaan+naura+tai+ivaa+ihmisten+sairuksille+tai+heikkoudelle.
29.02.2020 19:49
134 / 159