Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuon+on+niin+totta.+Juopn+kanssa+ei+pidä+ottaa+yhtään+alkoholia.+
Aikoinaan+tein+sen+virheen,+ihmettelin+kuinka+hän+humaltui+pienestä+määrästä+viiniä.+
Hänellä+oli+usein+asiaa+vessaan,+käydessäni+huomasin+pullon+pytyn+takana.+
Piilopullot+ovat+jo+hälyyttävä+merkki,+sama+tyyppi+teki+remonttia+meillä,+kun+lehdet+lähtivät+marjapuskista+niin+niiden+alta+paljastui+kymmeniä+tyhjiä+pulloja.+
Ammattimiehenä+teki+kuitenkin+remontin+ihan+hyvin.
30.12.2019 11:49
Olen+tuntenut+läheltä+ainakin+kaksi+juoppoa.+
Siitä+tiedän+että+en+sellainen+ole+vaikka+täällä+joku+muuta+väittikin,+vastoin+parempaa+tietoaan.
Juon+vaihtelevin+väliajoin+valkoviiniä,+joskus+kerran+viikossa,+sitten+unohtuu+pitkäksi+aikaa+jopa+kuukausiksi.+En+uskalla+juoda+paljon,+jälkiseuraukset+olivat+niin+kamalat+että+olen+opinut+varomaan+ja+jätän+pariin+lasilliseen.+Yleensä+juon+8%+,+vahvemmat+eivät+tunnu+hyvältä.+
Ostin+uutta-vuotta+varten+pullollisen+mieliviiniäni.+Kaapissa+olisi+monenlaista+mutta+sellaiset+jäävät+juomatta+joista+en+pidä.+
Juon+rentoutuakseni,+minusta+on+mukava+vaikkapa+täyttää+ristikoita+viinilasin+knssa+tai+kuunnella+musiikkia.+
Ravintoloissa+en+ole+käynyt+vuosiin.+Kaverin+kanssa+otetaan+harvakseltaan+saunan+päälle+lasillinen.+Onneksi+hänelläkään+ei+ole+ongelmaa+alkoholin+kanssa,+en+ole+ikinä+nähnyt+häntä+humalassa.+
Osaan+nauttia+elämästäni+ilman+viinaakin+ihan+tarpeeksi.
30.12.2019 11:28
Kyllä+kuolemansairaalla+luulisi+olevan+ajatukset+muualla+kuin+rahan+keruussa.
Tai+sitten+hän+haluaa+tehdä+jotain+muuta+kuin+odottaa+kuolemaa.
29.12.2019 18:30
Maksan+80+neliön+kerrostaloasunnosta+315€+kk,+siinä+on+vesikin+mukana.
Mutta+on+siinä+kulujakin+ollut,+kymppitonnin+pintaan+tuli+osuuteni++julkisivuremonttiin++pari+vuotta+sitten.+Teetin+oman+saunan+asuntoon,+se+oli+hyvä+investointi.
Nyt+syksyllä+oli+kattoremontti,+taloyhtiöllä+oli+rahaa+joten+ei+maksanut+mitään+nyt,+aikaisemmin+se+on+tullut+maksettua+ylimääräisten+vastikkeiden+muodossa.+
Putkiremontti+on+tulossa+muutaman+vuoden+sisällä,+se+maksaa+paljon.+
Möisin+asunnon+mutta+meidän+kylällä+ei+asunnot+tee+kauppaansa,+varsinkin+kun+on+putkiremontti+tulossa.+Jos+joskus+saan+myytyä+niin+muutan+vuokralle,+on+huoletonta+asumista,+jos+kyllästyy+niin+voi+vaihtaa+paikkaa+noin+vain.+
Sitä+jo+vähän+arvelinkin+että+tuo+eläkkeiden+nousu+oli+huijausta,+kun+toinen+käsi+antaa,+niin+toinen+ottaa+vielä+enemmän+kuin+oli+annettu.+Nyt+kallistuu+vielä+auton+pitokin,+jos+pieneläkeläisellä+on+auto+niin+pitää+tinkiä+jostain+muusta+että+pystyy+autolla+ajamaan.
29.12.2019 17:16
Viime+viikon+siivosin,+siksi+että+sain+tunteen+että+nyt+tapahtuu.+Päivät+kuluivat+joutuisasti.
Kun+sain+siivottua+niin+kaverin+avustuksella+siirryin+mökille,+hän+kantoi+kamat+autoon.+Nyt+ollaan+täällä+kissan+kanssa+kahden+ja+viihdytään+oikein+hyvin.+Jouluvieraat+tulevat+vasta+Tapanina.
23.12.2019 20:16
Olen+kissa-ihminen.+On+ollut+koirakin+ja+tykkäsin+myös+siitä.+Olen+hyvin+eläinrakas,+nytkin+vein+mökillä+hämähäkin+vintin+rappuun,+en+tappanut.+
Me+lenkkeillään+kissan+kans+päivittäin,+nyt+lumen+aikaan+lyhyempiä+lenkkejä+kun+tassuja+palelee.+
Ei+kissani+tarvitse+edes+valjaita,+ei+entinen+kulkuri+niihin+suostuisikaan.+Kissa+seuraa+minua+muutaman+metrin+päässä,+ei+jätä+silmistään.+Koskaan+ei+ole+karannut,+meillä+on+harvinainen+yhteisymmärrys.+
Kerran+kiipesi+puuhun+kun+säikähti+koiraa,+ei+meinannut+uskaltaa+tulla+alas,+mutta+sain+houkuteltua.+
Joka+ilta+tulee+kainaloon+nukkumaan,+kun+istun+netissä+niin+on+lämmin+kauluri.+
Ymmärtää+puheen+ja+mielialani,+paras+kaverini.
23.12.2019 19:23
The+Show+Must+Go+On+on+myös+eniten+kuuntelemiani.
23.12.2019 14:43
Ehdottomasti,+yksi+mielikappaleitani.+Tykkään+muutenkin+Quensista.
23.12.2019 13:23
Kyllä+tuo+on+totta,+vaikka+itse+olisi+100v+ja+lapsi+80v+niin+huolenpito+jatkuu+jos+on+tolkuissaan.
Äitiys+on+elinikäinen+pesti.
Kun+toinen+lapsista+kuoli+syöpään+ja+toinen+sairastui+vakavasti+niin+välillä+ihmettelee+miten+oikein+olen+selvinnyt.
Nyt+on+seesteisempi+aika,+toivottavasti+jatkuu+kauan.
22.12.2019 17:04
Voisi+olla+parempi+että+kirjoittaa+aninyymina.+Tarkemmin+ajatellen+ihan+sama.+
Viime+aikoina+olen+taas+kirjoitellut+enemmän,+pitänee+vetää+henkeä+ja+keksiä+muuta+ajankulua.+
Huomenna+rahtaan+kissan+ja+joulutarvikkeet+mökille.+Tänään+kävimme+lisäämässä+linnulle+ruokaa,+joku+ystävällinen+oli+aurannut+pihan+lähes+rappusille+asti,+iso+traktori+on+ollut+asialla.+Yllätyin+iloisesti.
Tämäkin+palsta+on+tullut+tutuksi+joten+tulee+avattua+liiankin+usein.+
Vaikka+minulla+onkin+älykännykkä,+en+käytä+sitä+kuin+hyvin+harvoin+palstalla,+joskun+kirjoitan+tabletilla,+enimmäkseen+läppärillä.
21.12.2019 20:29
Anteeksi++:)+Kirjoitin+ensin+ja+ajattelin+vasta+sen+jäkeen+:(
21.12.2019 20:22
Milloin+olen+sellaista+väittänyt,+dementiako+minuun+on+iskenyt?+Olen+voinut+sanoa+että+moni+on+siinä+käsityksessä.
Samapa+tuo,+ei+ole+niin+tärkeä+asia.+Oikeat+tiedot+olen+ilmoittanut+kaikkiin+nikkeihin.
21.12.2019 20:06
En+missään+tapauksessa+halveksi+ketään+täällä,+päinvastoin.+Taas+kerran+kirjoitin+epäselvästi.+Olisi+pitänyt+kirjoittaa+että+tutumman+tuntuista,+ehkä+ikää+alkaa+olla+tarpeeksi?
21.12.2019 19:36
Alkaa+tuntua+siltä+että+olisi+vaihdettava+70++palstalle.+
Kaikki+parhaat+kirjoittajat+ovat++siellä+olleet+jonkin+aikaa.+Välillä+kirjoittelinkin+siellä,+tykkään+varsinkin+Skillanin+kahvipirtistä.
Ei+minulla+ole+iän+suhteen+mitään+kompleksia,+kirjoittelen+siellä+missä+viihdyn.+
Ikää+tulee+joka+vuosi+lisää,+tulee+vanhaksi+jos+ei+kuole+nuorena.
Olen+ilmoittanut+ikäni+suomi+24.lle+silloin+kun+rekisteröidyin+tänne,+joten+ei+se+salaisuus+ole.+Ikää+kysytään+rekisteröinnin+yhteydessä.
21.12.2019 19:15
Rahaa+annan+jonkin+verran.+En+osaa+ostaa+mitään+nykyihmisille.
Raha+on+sellainen+lahja+että+siitä+melkein+kaikki+pitävät.+En+sentään+ole+kovin+monia+joita+muistan.
19.12.2019 21:04
Muistan+kuinka+varmana+asiastaan+Jehovat+ennustivat+aikoinaan+että+maailmanloppu+tulee+1974.+Eipä+tullut,+vaikka+minkälaisia+selityksiä+sitten+keksittiin.+
En+ole+jehovantodistaja,+siihen+aikaan+oli+eräs+tuttavani+tämän+uskonnon+edustaja.+Kovasti+yritti+käännyttää+minuakin,+huonolla+menestyksellä.
19.12.2019 21:01
Olihan+vasemmiston+ei+natseja+minnekkään+marssilla+sirppi+ja+vasara+lippuja+osanottajilla.
Asia+jota+ihmettelin+suuresti.
19.12.2019 20:17
Just+katsoin+ohjelmaa+sairalloisen+ylipainoisista+ihmisistä.+
Tulin+siihen+tulokseen+että+liiallinen+syöminen+on+sairaus,+hyvin+monia+näistä+oli+käytetty+lapsena+seksuaalisesti+hyväksi.+He+saivat+lohtua+pahan+oloonsa+ruuasta.+Monesti+mahalaukun+ohitusleikkauksen+lisäksi+tarvitaan+terapiaa.+
Siltikin+noin+5%+laihtuu+pysyvästi.+
En+tuomitse+ihmisiä+jos+ei+tunne+heidän+elämäänsä.
Mieluummin+paheksun+näitä+tuomitsijoita+ja+kiusaajia.+Jo+lapsena+ylipainoiset+tulevat+kiusatuksi.Sellainen+saa+eristymään+ja+hakeaan+yhä+enemmän+lohtua+ruuasta.
En+voi+ymmärtää+mikä+saa+ihmiset+kiusaamaan+ja+väheksymään+kanssakulkijoitaan.
18.12.2019 18:43
Nyt+olen+Tellukan+kanssa+samaa+mieltä.+
Olen+nähnyt+elämässäni+monenlaista+kotia.+En+puutu+heidän+tapaansa+elää,+mitä+se+minulle+kuuluu.
En+ole+intohimoinen+putsipingo,+siivoan+yleensä+ohikulkiessani+siellä+missä+huomaan+olevan+kohennettavaa.+Mitään+siivouspäiviä+en+juuri+pidä.+Asuntoni+on+silti+normaalin+siisti.+
Lienneköhän+muualla+maailmassa+kun+meillä+tapana+hakata+mattoja+olan+takaa+kerran+viikossa.+
Siihen+on+hyvä+purkaa+agressioitaan,+muuta+hyötyä+en+näe+moisessa.+Imuroin+matot+ja+vien+ulos+tuulettumaan,+en+pieksä+niitä.+Olkapääni+ei+edes+tykkäisi+moisesta.
18.12.2019 10:13
Ainahan+kansat+ovat+vaellelleet+paikasta+toiseen.
Jos+ilmasto+ei+lämpene+tosi+paljon+myös+meillä,+niin+vähän+epäilyttää+miten+noin+suuri+määrä+ihmisiä+pystyy+täällä+pärjäämään.+
Työssäkäyviä+ei+ole+edes+niin+paljon+kuin+tulijoita,+heillä+on+oltava+toimeentulo+omasta+takaa.+Entä+asunnot,+en+usko+että+maassamme+pärjätään+vielä+silloinkaan+missään+telttamajoituksessa+talven+aikaan.+
Joka+tapauksessa+siihen+mennessä+voi+sattua+vaikka+mitä.+Itse++ja+ikätoverini+eivät+ole+asiaa+näkemässä.
16.12.2019 17:16
143 / 159