Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3182

1. En+ole+vihainen,+enkä+edes+äreä.Minulla+on+asiat+niin+hyvin+kuin+voin+yleensä+toivoa.+Aina+on+sellaisia+joilla+menee+paremmin,+mutta+ei+se+minua+häiritse.Ei+ole+terveellistä+olla+aina+piikit+pystyssä+ja+puolustuskannalla.+Kävin+viisi+vuotta+lähes+päivittäin+syöttämässä+miestäni+hoitopaikassa,+kotihoito+alkoi+muuttua+mahdottomaksi+kun+kunto+huononi.+Vaikka+miehen+kuolemasta+on+aikaa,+olen+edelleen+iloinen+kun+näen+jonkun+hoitohenkilökunnasta,+kun+näemme+kenen+tahansa+kanssa+niin+halataan,+pyytävät+käymään+kahvilla.+Sielläkin+käydessä+olisi+voinut+etsiä+vikoja+ja+valittaa+milloin+mistäkin,+asiasta+sanoin+asiallisesti,+mutta+en+jatkanut+sen+kummemmin.+Kyllä+minustakin+vikoja+löytyy,+ehkä+enemmän+kuin+monesta+muusta,+pitää+lisätä+että+ei+mene+itsekehuksi+koko+viesti.
  2. Voisi+olla+parempi+että+kirjoittaa+aninyymina.+Tarkemmin+ajatellen+ihan+sama.+Viime+aikoina+olen+taas+kirjoitellut+enemmän,+pitänee+vetää+henkeä+ja+keksiä+muuta+ajankulua.+Huomenna+rahtaan+kissan+ja+joulutarvikkeet+mökille.+Tänään+kävimme+lisäämässä+linnulle+ruokaa,+joku+ystävällinen+oli+aurannut+pihan+lähes+rappusille+asti,+iso+traktori+on+ollut+asialla.+Yllätyin+iloisesti.Tämäkin+palsta+on+tullut+tutuksi+joten+tulee+avattua+liiankin+usein.+Vaikka+minulla+onkin+älykännykkä,+en+käytä+sitä+kuin+hyvin+harvoin+palstalla,+joskun+kirjoitan+tabletilla,+enimmäkseen+läppärillä.