Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3029
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
60-70+luvulla+ihailtiin+Neuvostoliittoa.+Nämä+punikit+olivat++vallanneet+yleisradion+ja++yrittävät+määrätä+kaikesta.+Saman+suuntaista+on+nytkin+vihervasemmiston+taholta.
Persuille+on+markkinarako,+ihmiset+ovat+tyytymättömiä.+
Nykyinen+systeemi+on+hyvä+maassamme+jos+vertaa+moneen+muuhun+maahan.+En+toivo+suuria+muutoksia+maahanmuuttopolitiikkaa+lukuun+ottamatta.+
En+usko+että+ihmisten+elämä+paranisi+vaikka+äärioikeisto+pääsisi+valtaan.+
Äärisuuntaukset+eivät+tuo+tullessaan+muuta+kuin+harmia+ja+hajaannusta.
02.06.2019 12:55
Tunsin+koulun+keittäjän+joka+kertoi+Vegaaanilapsista.+Vanhemmat+pakottavat+kasvissyöjiksi,+heille+piti+laittaa+erikseen+kasvisruoka.+Kun+ruokia+kerättiin+pois+nämä+lapset+kävivät+hamstraamassa+liharuokia+ja+ahmivat+niitä,+asialle+ei+voineet+mitään.
31.05.2019 19:01
Niin+ovat.++En+muutenkaan+ole+kiinnostunut+ketä+nikkien+takana+on,+viestin+sisältö+kiinnostaa+jos+sattuu+hyvää+tekstiä+kohdalle.+
Netti+ei+ole+ykkös-sijalla+elämässäni.
31.05.2019 12:33
Ei+minulle+ole+kukaan+ollut+ilkeä,+ainakaan+vielä.+
En+ole+itsekään+hankala,+jos+asia+on+itselleni+tärkeä+niin+en+anna+periksi,+muuten+saman+tekevää.+
Vaikka+elämäni+ei+ole+ollut+ruusuilla+tanssimista+en+silti+kaada+turhautumistani+muiden+päälle.
31.05.2019 10:44
On+meitä+paljon+vähemmän+kuin+saksassa.
Tuossa+on+puolet+liikaa,+osan+olisi+voinut+käyttää+vaikkapa+hoitajien+palkkaamiseen+vanhuksille.
30.05.2019 17:56
Mielestäni+Dokkarissa+ei+ollut+mitään+sellaista+mitä+ei+olisi+tiennyt+jo+aikaisemmin.
29.05.2019 21:02
Jos+menen+Somaliaan+pakolaiseksi+ja+saan+kansalaisuuden,+olenko+Somali+vai+Somalialainen.+Ihoinvärini+saattaisi+herättää+epäilyksiä+siitä+olenko+aito+Somali.
29.05.2019 21:01
Toivoin+viimeiseen+asti+että+Hakkaraisen+tilalle+tulisi+joku+muu.+Vaan+se+oli+kansan+tahto.+En+puolustele+huonoa+käytöstä,+ihmettelen+vain+kuinka+Juncerin+kaltainen+juoppo+sai+pysyä+niin+korkeassa+asemassa.+
Siellä+tehdään+päätöksiä+jotka+vaikuttavat+monien+ihmisten+elämään,+päättäjien+olisi+hyvä+olla+edes+selvin+päin.+
Kai+heillä+on+avustajat+jotka+tekevät+varsinaisen+työn.,
29.05.2019 20:49
Hakkarainen+ei+sentään+syytä+selkävaivoja+kuten+Jucker,+hän+on+reilusti+sellainen+kuin+on.+
Ihmetyttää+kuinka+tätä+Junceria+hyssytellään+ja+puolustellaan.+
Välillä+ei+pysy+tolpillaan+ja+töppöilee+enemmän+kuin+Hakkarainen.
29.05.2019 20:03
Halla-aho+on+älykäs+mies.+
Olisivatpa+kaikki+yhtä+fiksuja,+puolueeseen+katsomatta.
29.05.2019 18:13
En+ole+samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.+
Millä+oikeudella+yleistät,+et+varmaankaan+erota+seitsenkymppistä+ja+kolmekymppistä.
Mitä+olen+naisia+katsellut+niin+sekaan+sopii+kaikenlaista,+kuten+muuallakin+maailmassa.+
Ei+venäläiset+maatuskat+sen+suomalaisia+nuorekkaampia+iän+myötä+ole,+jos+ei+pidä+nuorekkuuden+merkkinä+paksua+meikkikerrosta.+Thaikkunaiset+näyttävät+usein+ikäänsä+nuoremmilta.
Nirppanokkien+kannattaisi+vilkaista+peiliin.
29.05.2019 10:17
Eikä+ole+edes+ilmastoystävällistä+😣
28.05.2019 18:56
Minä+olen+aloittajan+kans+samaa+mieltä.+Kyllä+tuollainen+òn+turhaa+energian+haaskausta.+Isot+rahat+turhanpäiväisessä+hommassa+pyörii.
En+ole+katsonut+yhtään+peliä,+enkä+katso.
28.05.2019 18:53
Ne+sinun+keräämääsi+kaksi+bissepurkkia+auttaa+suunnilleen+saman+verran+maailmaa+kuin+sellaisten+toimet+jotka+kieltävät+kotimaassamme+itseltään+ja+muilta+lähes+kaiken,+paitsi+ruohoa+voi+syödä+nälkäänsä.+Kai+jotain+lumppuja+löytyy+lämmikkeeksi.+Lämmittäminen+pitää+ehdottomasti+kieltää.+
Ihmettelen++kun+kaikkea+muuta+ehdotellaan+ilmastonmuutoksen+ehkäisemiseksi,+mutta+ei+varsinaisesta+syystä+puhuta+paljonkaan,+nimittiäin+ihmisten+hillitön+lisääntyminen.+Afrikasta+tulee+meille+vielä+oikea+ongelma,+ehkä++täälläkin+ollaan+vielä+yhtä+kurjissa+olosuhteissa+kun+nämä+täyttävät+Euroopan.+Ei+olla+tyytyväisiä+ennenkuin+saadaan+eurooppakin+taantumaan+kehitysmaaksi.
28.05.2019 18:41
Uskon+Hakkaraisella+molevan+ainakin+käytännön+englannin+taitoa.+Luin+jostain+että+on+ollut+afrikassa+opettamassa+metsäkoneiden+käyttöä.+Jonkun+avustusjärjestön+laskuun+muistaakseni.+
Ei++Hakkarainnen+tyhmä+ole,+hiomaton+ehkä.+Ei+nuo+jotka+puhuvat+tauotta+sanomatta+mitään+sen+fiksumpia+ole.
28.05.2019 17:07
Kun+on+ikää++tullut+kuuskymmentä+ja+risat+niin+ei+komistumaan+päin+olla,+jos+katsoo+pelkkää+ulkokuorta.+Terveys-seikat+ovat+asia+erikseen.+Kovin+laiha+ikä-ihminen+on+alttiimpi+osteoporosiin+ja+on+ryppyinen.+Uuma+saattaa+löytyä+jota+joku+täällä+kaipasi.+
Lievä+ylipaino+on+vanhemmiten+hyväksi.+
Antaa+ihmisten+hyllyä+tai+kalisuttaa+luitaan+rauhassa.
28.05.2019 13:13
Voi+hänellä+olla+pätevä+syy+hiljaisuuteen+eikä+halua+kertoa+kaikkea.
Itsekin+olen+tuollainen+vetäytymä,+viihdyn+parhaiten+yksin.+Siksi+varon+päästämästä+ketään+kovin++lähelle,+pelottaa+että+saa+riesan.+
Minä+muistaisin+päivän+sankaria+lahjalla+vaikka+en+menisi.+Ei+hän+ole+syyllinen+vanhempansa+käytökseen.
24.05.2019 13:57
En+halua+kokemuksia,++oma+rauha+riittää.+Olen+reissunnut+ja+nähnyt+tarpeeksi,+ainakin+toistaiseksi.+
Laiskottelu+sydämen+halusta++ja+luonnon+tarkkailu+riittää.+Omassa+pihassakin+on+paljon+ihmeteltävää.+
Sekin+kuinka+paljon+olisi+tekemistä+sitten+huomenna+tai+paremmalla+ajalla.
20.05.2019 17:52
Aloittaja+noin+sinullekin+jälkeläisesi+tulevat+sanoman,+opetat+oikein+hyvät+kristilliset+arvot.
Minä+tuhlaan+rahojani+iloisella+mielellä+kun+kerran+pystyn.
20.05.2019 11:56
Lempiä+voi+monta+kertaa,+rakastaa+voi+kerran+vain.
Näin+laulussa,+mielestäni+voi+rakastaa+useammin.
20.05.2019 11:52
151 / 152