Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. Ostin+eilen+pitkästä+aikaa+palasokeria.+En+itse+käytä+muuta+joskus+käy+vieraita+jotka+käyttävät.+Nyt+voin+tuonkin+testata,+sulaako+sokeri+vai+kuinka+käy?Ikänainen+on+kinkkinen+juttu.+Tänään+tapasin+pitkästä+aikaa+ikäiseni+naisen,+juteltiin+innokkaasti,+siinä+vuorotellen+valiteltiin+vaivojamme,+hyvä+jos+toinen+sai+suunvuoron.+Yhtäkkiä+minua+alkoi+naurattaa,+muistin+mistä+aikoinaan+puhuttiin,+sanoin+hänellekin,+naurettiin+ja+muisteltiin+menneitä.+Siinä+vaivatkin+unohtuivat.
  2. "Luulen,+että+ottaisin+aika+rauhallisesti.Ajattelisin,+että+johan+tässä+on+eleltykin+vaikka+olisihan+tässä+voinut+elellä+vielä+pitempääkin.+Tyytyisin+kohtalooni."+Uskoisin+että+tekisin+samoin.Kun+poikamme+kuoli+niin+kuoleman+pelko+hävisi+kokonaan.+Olisin+mielelläni+lähtenyt+hänen+sijastaan,+vaan+sellaista+ei+meiltä+kysytä.+Elän+ihan+mielelläni+tiedostaen+että+kohti+kuolemaa+mennään+syntymästä+lähtien.Kämppä+ja+mökki+ovat+täynnä+jonniijoutavaa+roinaa.+Olen+kuullut+että+eräät+tekevät+kuolinsiivousta,+se+vaikutta+stressaavalta,+olen+monesti+ajatellut+sitäkin.+Mutta+mitä+raaskin+heittää+pois,+pitäisi+kutsua+vävy+apuun,+hän+on+expertti+tällaisissa+hommissa.+Raaka+peli+vain,+kaikki+roskiin+mitä+ei+ole+vuoteen+tarvittu.Baarikaappiani+ei+varmaan+tyhjentäisi+roskiin,+siellä+on+hirveä+määrä+ulkomailta+aikoinaan+tuotuja+väkijuomia.