Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jo+selvisi++:)
23.10.2019 15:29
Valitettavasti+en+oikein+ymmärrä+mitä+tarkoitat.+
En+hakenut+mitään+erityistä,+matkalla+kävin+ihan+yksin.+
Onneksi+en+ole+kovin+pahassa+puutteessa+ollut+aineellisesti+enkä+muutenkaan.
23.10.2019 12:43
Nyt+paistaa+aurinko+ihan+lämpimästi+täälläkin.+Tehtiin+kissan+kans+lenkki,+tuli+ihan+hiki.
Aikaisemmin+reissusin+paljon,+olen+lähes+lopettanut+matkustelun.+Lentäminen+on+niin+hankalaa+ja+ei+muutenkaan+tee+mieli+lähteä+kodin+mukavuuksien+ääreltä+mihinkään.
Nyt+lähden+pyörälenkille+kun+keli+vielä+sallii.
23.10.2019 12:33
Tytär+ilmoitti+minut+onnenpyörään.+Osallistuin+ja+voitin+Lanzaroten+matkan+ja+timanttikorvikset.+Viimein+jo+toivoin+pääseväni+pois,+jännitti+niin+kovasti.+Tapahtui+joskus+vuosituhannen+alussa.+
Ei+ole+vaikuttanut+muuten+elämääni.+Alkuun+pienellä+paikkakunnalla+lähes+jokainen+sanoi+että+olit+onnenpyörässä.+Mietin+että+olisi+kamalaa+olla+julkkis+kun+kaikki+tuntee.
23.10.2019 12:24
Minä+pidän+myös+hänen+rauhallisesta+tyylistään.
22.10.2019 13:48
Nopeampi+syöttää.
Kaikki+oli+jauhettu+leipä+ja+ruoka,+en+koskaan+kuullut+muusta+vaihtoehdosta.+
Kyllä+hän+pureksi+ruokansa,+joskin+hitaasti.+Siksi+kävin+päivittäin+jopa+kahdesti+syöttämässä+kun+asuin+lähellä.+Pyysin+tavallisen+ruuan+hänelle+vaikka+ensin+toivat+soseena.
22.10.2019 13:42
Tuttua+oli+minullekin+hoitopaikassa+käyminen.+
Mieheni+ja+äitini+olivat+samaan+aikaan.+Mies+vuodeosastolla+ja+äiti+palveluasumisen+puolella.+
Se+harmitti+kun+miehelle+syötettiin+ruoka+soseena+vaikka+olisi+pystynyt+syömään+muutenkin,+hän+ei+tykännyt+syödä+sosetta.+
Kävin+kerran+päivässä+syöttämässä+että+sai+edes+joskus+oikeaa+ruokaa.
Ymmärsin+hoitajien+kiireen,+siksi+en+meteliä+pitänyt+asiasta.+Mies+oli+hidas+syömään+puolisen+tuntia+siinä+meni.+
Sitä+toivon+että+poistun+täältä+omassa+sängyssäni+nukkuessani.+Vaikka+niinhän+varmaan+toivoo+kaikki.
21.10.2019 22:23
Tellukka.
Olisi+pitänyt+lisätä+että+olen+kirjoitellut+myös+toisella+nikillä.+Silloin+olisin+välttynyt+tältä+inkvisitiolta.+Olet+nyt+kahdesti+kopsannut+saman+tuotokseni,+pidä+varalta+tallessa+niin+voit+ottaa+esiin+tarvittaessa.+
Eiköhän+tätä+lajia+riitä.+Olen+saanut+tuomoni+ja+häpeän+syvästi++:(
21.10.2019 22:17
Tiedät+kyllä.+Olet+ajan+hermolla+siitä+mitä+täällä+kirjoitetaan.
Olen+monesti+ihmetellyt+muistiasi,+siinä+ei+ainakaan+ole+vikaa+kun+löydät+vanhat+viestit+kopsattavaksi+vaikka+kuinka+kaukaa.+
Minulla+loppuu+kiinnostus+kesken,+vai+lieneekö+alkava+vanhuuden+höperyys+kuten+joku+epäilikin.+
Näillä+kymmenillä+hyvä+muisti+ja+kiinnostus+elämää+kohtaan+ovat+hyviä+asioita.+
Huomenna+pitää+lähteä+ihmisten+ilmoille+täältä+korvesta+että+en+jämähdä+kokonaan+tälle+60++palstalle.+Räntää+tulee+taivaan+täydeltä+ulos+ei+tee+mieli.
Ei+ylläpito+ole+laittanut+ylärajaa+nikeille.+Jos+kyllästyy+entiseen+sen+voi+muuttaa,+toisin+kuin+oikeaa+nimeään.+
Minusta+riittää+että+edes+yhden+ketjun+verran+vastailee+samalla+nikillä.+Kuten+joku+kirjoittikin,+mitä+väliä+kuka+olet+ja+miksi+nimimerkiksi+muutut,+asian+pitäisi+olla+ratkaiseva.
21.10.2019 19:09
Tulin+kissan+kans+mökille+vaihteeksi.+Se+teki+kylillä+pahojaan.+Yleensä+pysyy+pensasaidan+sisäpuolella+jos+lasken+parvekkeelle,+eipä+olisi+kannattanut+luottaa.+
Asun+maan+tasalla+joten+pääsee+parvekkeelle+hyppäämällä.+Katti+purjehti+orava+suussaan+sisälle.+
Naapuri+oli+syöttänyt+oravia+koko+kesän,+onneksi+niitä+on+useita.+
Aika+raukkis+olen,+en+ole+uskaltanut+kysyä+naapurilta+näkikö+hän+tämän+hirveän+tapahtuman.+Kissa+ei+pääse+enää+kylillä+ulos+yksin,+tehdään+yhdessä+lenkki+kerran+päivässä.
21.10.2019 14:16
Kuulemma+viini+virtaa.
Joo+en+ole+Leena,+tämä+nimimerkki+juontaa+kaukaa,+erästä+tuntemaani+leenaa+kutsuttiin+Liekoksi,+se+tuli+mieleen.+
Minä+voin+sanoa+ihan+vilpittömästi+että+en+olisi+kiinnittänyt+juuri+huomiota+nikin+vaihtumiseen,+vastauksestani+ilmeni+kuka+olen,+korkeintaan+olisin+kysynyt+että+olet+näköjään+muuttanut+nikkiä.+
Koska+käytin+sitä+ensin+anonyymina+kun+en+tiennyt+otanko+sen+tännekin+käyttöön,+käytin+sitä+toisella+palstalla+enemmän.+
En+muista+koska+otin+liekon+käyttöön,+ei+se+kovin+pitkään+ole+ollut.+Nytkin+olin+kirjautumatta+pitkän+aikaa+joten+en+edes+huomannut+mitä+olin+saanut+aikaan.+Katsoin+sitten+tulleet+vastaukset.+En+jaksanut+lukea+kerralla+kaikkea,+kahlasin+ketjun+loppuun+parin+päivän+aikana.
21.10.2019 14:10
Kun+oli+paljon+sairautta+ja+kuolemia+perhepiirissä+niin+se+vaikutti+uneen.+
Sain+nukahtamislääkettä,+puolikkaan+illassa+otin+parin+vuoden+ajan.+
Huomasin+että+uni+ei+tahtonut+tulla+ollenkaan+ilman+tätä+puolikasta.++
Mietin+mitä+tekisin+kun+päätin+lopettaa+pillerien+käytön.+Jaoin+pienen+pillerin+ensin+kolmeen+osaan,+sekin+auttoi+nukkumaan,+sitten+neljään+osaan+kunnes+huomasin+että+nukunkin+ilman+apua.+Niin+pieni+murunen+pilleriä+ei+auta+jos+sen+nielaisee,+laitoin+kielen+alle+kuten+nitron.+Onneksi+en+vielä+ole+tarvinnut+nitroja.
Eläkeläiselle+on+samantekevää+vaikka+aina+ei+uni+tulisi,+nukkuu+sitten+aamulla+pidempään.+
Unirytmini+on+taas+liukunut+aamupainotteiseksi,+voin+valvoa+jopa+yhteen+yöllä.
Maa+oli+valkea+herättyäni+aamulla.+Mökkitie+vaikuttaa+melko+sohjoiselta.
21.10.2019 12:04
Viinikin+virtaa++:D
Jokainen+joka+tuntee+minut+tietää+että+alkoholi+ei+ole+minulle+ollut+koskaan+ongelma,+eikä+varmaan+tule+olemaan.+
Viiniä+voin+nauttia+joskus,+mutta+humalassa+en+ole+ollut.+Osaan+jättää+lasilliseen,+korkeintaan+kahteen.+Välillä+kuukausia+että+en+muista+edes+viinin+nauttimista,+sitten+varsinkin+jos+tytär+tulee+käymään+avaamme+viinipullon.+
Olen+nähnyt+alkoholisteja,+lesken+kertoi+olevansa+sellainen,+siksi+kummastuttaa+hänen+tapansa+tuomita+kohtuukäyttäjätkin.+
Ei+minun+olisi+mikään+pakko+selitellä,+täällä+on+tuomioistuin+joka+langettaa+tuomionsa+mututuntumalla.
20.10.2019 17:48
Nyt+äskettäin+vasta+rekkaannuin+Liekko+nikillä+siksi+en+tiennyt+koko+kauhisteluista+minkä+olin+sanut+aikaan..+Eilen+vasta+aloin+lukea+muutaman+kommentin,+tänään+luin+lisää.+
On+tämä+melkoinen+paikka+:)
Kirjoittelin+kyllä+anonyyminäkin,+tavallaan+liekkokin+oli+anonyymi+koska+olin+sen+vasta+ottanut+enkä+ollut+varma+alanko+sitä+käyttää+enemmän.+
Totta+puhuen+jokin+on+alkanut+nyppiä+koko+palstassa+jo+pidemmän+aikaa.+
Tuo+mielikki.mummokin+kyllästyttää+nikkinä,+siksi+varmaan+aloin+kokeilla+uutta.+
Nyt+kun+saitte+minut+rysän+päältä+kiinni+ja+menetitte+uskonne+niin+voinen+jatkaa+palstalla+halutessani+millä+tahansa+nikillä++:)
Kiitos+"Lesken"+kannustavasta+viestistäsi.
20.10.2019 17:31
Olen+käynyt+muillakin+palstoilla,+siksi+toinen+nikki.+Jotenkin+tämä+vakituinen+ei+tuntunut+istuvan+kaikkialle.+
Käytän+täällä+silloin+kun+käyn+mielikkiä+jos+muistan.+:)++Ei+kai+tämä+maata+kaatava+juttu+ole.
19.10.2019 16:48
Veljen+jalkaan+sattui+todella+pahasti.+Nyt+on+aika+hyvin+toipunut.+
Hän+oli+hakemassa+minua+sairaalasta.+Jotenkin+tuli+syyllinen+olo.+
Selkä+vihoittelee,+mutta+olen+jotenkin+sen+kans+pärjäillyt.
03.09.2019 12:33
Kirjoitat+asiaa.+
Kyllä+lapset+ovat+lapsia+olivat+sitten+kenen+hyvänsä+ja+hätää+kärsiviä.+
Vaan+eipä+meillä+taida+rahkeet+riittää+kaikkia+avun+tarvitsijoita+jelpata.
Meillä+kotimassakin+on+huonoissa+olosuhteissa+lapsia,+kannattaa+katsoa+ensin+omat,+sitten+muut+jos+vielä+pystyy.
02.09.2019 17:33
En+pidä+luonnevikaisista+ihmisistä,+olipa+kumpaa+sukupuolta+tahansa+tai+muunsukupuolisia.+
Nuorena+ulkomuoto+on+melkeimpä+ykkössijalla,+mitä+enemmän+elämänkokemusta+tulee,+sen+enemmän+arvostaa+kokonaisuutta+ihmisessä.+Komeat+raamit+eivät+tietenkään+ole+pahitteeksi.
Valitettavasti+kovin+komeat+tietavät+sen+liiankin+hyvin+myös+itse.
31.08.2019 15:48
Nyt+on+elämä+mallillaan+kun+menin+ulos+niin+kissa+oli+ruokakupillaan+söi+pää+täristen.+
Pani+elämän+sekaisin+lähes+pari++vuorokautta.+
Onneksi+palokunta+ei+lähtenyt,+olisivat+tulleet+kolmen+päivän+päästä.+
Olisivat+laittaneet+ison+laskun+perään.
28.08.2019 16:57
Kissa+on+vieläkin+puussa.+
Soitin+vaikka+mihin+että+saisi+apua.+Palokunta+tulee+kunhan+on+kolme+päivää+ollut+puussa.+Eräs+pihapuiden+kaatajakin+oli+mutta+on+edempänä+töissä,+hänellä+olisi+ollut+kiipeilyvarusteet.+Mutta+vieraan+edestä+katti+nousisi+vain+ylemmäksi.+
Sain+7+m+tikkaat+lainaksi,+en+uskalla+kiivetä+tarpeeksi+ylös+niillä.
28.08.2019 09:57
151 / 159