Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tommi+Korpela+jos+olisin+nainen,+Sinikka+Sokka+jos+olisin+mies.
16.08.2019 17:12
Mitä+Isis+naille+lapsineen+kuuluu?+
Ovatko+jo+täällä,++välillä+oli+kova+polemiikki,+nyt+on+hiljaista.
16.08.2019 08:07
Ei+Yleltä+tulla+kuulemaan+näin+selkeää+ja+rehellistä+puhetta.
15.08.2019 13:26
En+pidä+yllätysvieraista.
Ei+niitä+nykyisin+käy,+olen+saanut+sellaisen+maineen+että+viihdyn+omissa+oloissani.
Itse+en+kyläile+ikinä,+paitsi+pakolliset+sukujuhlat,+niistäkin+lähden+mahdollisimman+nopeasti+pois.+
Puhutaan+paljon+kuinka+vaikeaa,+jopa+sairastuttavaa+yksinäisyys+on.+Minulle+se+on+ylellisyyttä+josta+pidän+kiinni+niin+kauan+kuin+henki+pihisee.+
On+joutunut+olemaan+liikaakin+ihmisten+kanssa+työikäisenä.+Eläkkeelle+päästyäni+karsin+kaikki+häiriötekijät+pois.+
Tulen+toimeen+lähes+kaikkien+kanssa,+en+ole+riidanhaluinen.+
Kun+liikun+kylillä+ja+näen+tuttavia+niin+jään+joskus+juttelemaan.+Heistä+moni+ihmettelee+kuinka+iloinen+ja+elämänhaluinen+olen.+Miksi+en+olisi,+minulla+on+kaikki+juuri+kuten+olen+aina+halunnut.
14.08.2019 19:06
Pitääkö+mielestäsi+myös+Muslimi+lapsille+opettaa+kristinuskoa?+
Sehän+lisäisi+myös+suvaitsevaisuutta+ja+rikastaisi+keskinäistä+kanssakäymistä.
Mielestäni+uskontojen+opetus+pitäisi+lopettaa+kouluissa+kokonaan,+korkeintaan+jotain+uskontojen+historiasta+voisi+opettaa.+
Uskontoja+on+tuhansittain,+mitä+jos+kaikki+alkaisivat+vaatia+just+oman+oppinsa+mukaan+ottamista+opetus-suunnitelmaan.
14.08.2019 09:53
Olen+luonteeltani+yksin+eläjä.+
Yksi+ystävä+on,+luonteeltaan+muistuttaa+paljon+minua,+hän+käy+satunnaisesti,+ihan+tavallisen+ihmisen+näköinen.+
Ei+juuri+jutella+jos+ei+ole+asiaa.+En+voi+sietää+asioiden+puhki+analysointia.+
Hän+lukee+ja+tietää+paljon+asioista,+minäkin+olen+kova+lukemaan.+Joskus+vaihdetaan+ajatuksia+jostain+kirjasta.+
Seksi+ei+ole+pääasia,+joskus+oli+enemmän,+nyt+on+vähentynyt,++yhteisymmärryksessä.+Saatetaan+naureskella+että+voisihan+seksiäkin+harrastaa+jos+ei+olisi+niin+vaivalloista.
11.08.2019 19:55
Katselin+tämän+Oulan+esiintymistä+telkkarissa.
Jäi+tunne+että+hänellä+on+vakavia+pakkomielteitä.+Tutkija,+kaikkea+sitä+kuulee.+Minäkin+voisin+alkaa+tutkijaksi,+sitten+voisin+ruveta+mustamaalaamaan+kokopäivätyönä+jotain+inhoamaani+puoluetta+tai+ryhmää.+Saisin+vielä+palkkaa+siitä.
Hän+miettii+kamalia+persuja+varmaan+yötä+päivää,+tulevat+uniinkin.
11.08.2019 19:42
Kun+katsoin+eilen+illalla+ohjelman+hienoista+älykkäistä+tummaihoisista+naisista+niin+pani+ajattelemaan.
Naiset+joutuivat+kokemaan+kauheaa+syrjintää,+työpaikan+vessassakaan+ei+saanut+käydä,+piti+juosta+kauas+värillisille+tarkoittuihin+vessoihin.+Amerikassa,+ei+kovinkaan+kauan+sitten,+oli+koulut,+jopa+linja-autot+erikseen+värillisille.+
Onneksi+ajat+muuttuvat,+mistä+sen+tietää+millaiseksi+maailma+muuttuu.
Amerikassa+on+paljon+häpeällistä,+alkuperäsasukkaiden+kohtelu,+rotusyrjintä+ovat+pahimpia.
http://telkku.com/ohjelmat/hidden-figures/273038/ava/5633940
10.08.2019 17:07
Suhtaudun+liialliseen+vouhottamiseen+hyvin+epäilevästi.+Meillä+koko+maassa+on+vähemmän+väkeä+kuin+jossain+suurkaupungissa.+
Tietenkin+pitää+hoitaa+oma+osuutemme+kohtuuden+rajoissa.+
Mutta+todelliset+saastuttajat+ovat+aika+penseitä+tekemään+muutoksia+mihinkään.+Heitä+ei+kiinnosta+meidän+jälkikasvumme++kohtalo.
Minä+syön+lihaa+aika+vähän,+en+ole+ikinä+ollut+lihan+perään.+Lajittelen+tarkoin+roskat,+nämä+ovat+hyviä+tekojani.+Lämmitän+kotini+puu-uunia,+ajan+autolla+joka+kulkee+bensiinillä+kuten+moni+muukin.+
Kun+muistelen+lapsuuttani+niin+hiilijalanjälkeni+on+todella+pieni,+elettiin+vaatimattomasti,+Ei+ollut+autoa,+polkupyörä+sentään+oli+meillä+kaikilla.+
Nykyisin+en+viitsi+edes+matkustella,+sitä+olen+aikaisemmin+harrastanut+aika+paljon.
10.08.2019 16:55
Onneksi+sinä+käytät+aivojasi+minunkin+edestäni.+
Meidän+elinikämme+ajan+Afrikka+tulee+olemaan+ongelma,+turha+sitä+on+kieltää.+
Kun+yhdellä+miehellä+on+neljäkin+vaimoa+ja+kaikki+yhtä+aikaa+raskaana+niin....
Kun+elinolosuhteet+muuttuvat+kelvottomiksi+niin+eurooppaan+väki+tulee+paremman+elämän+toivossa.+Niin+minäkin+tekisin+jos+olisin+siellä.+
Sotiminen+aiheuttaa+todella+paljon+pakolaisuutta.+Miten+ihmeessä+nämä+äkäiset+ihmiset+jostain+lähi-idästä+täälläkään+pärjäävät+sotimatta,+kun+niillä+kulmilla+on+aina+jokin+sota+menossa.
10.08.2019 16:09
Miksi+nämä+suurimmat+ilmastovouhottajat+eivät+vahingossakaan+suostu+puhumaan+Esim.+Afrikan+väestöräjähdyksestä.+Siellä+ihmismäärä+moninkertaistuu+aika+nopeasti+vaikka+nytkin+jo+heidän+ruokkimisensa+tuottaa+vaikeuksia.+
Syytä+ilmastonmuutokseen+etsitään+vaikka+mummon+puu-huussin+alustasta+mieluummin.
10.08.2019 11:07
En+pysty+katsomaan+Ylen+ohjelmia+paitsi+joitakin+sarjoja+ja+dokumentteja.+Uutiset+ja+ajankohtaisohjelmat+nostavat+liikaa+verenpainetta,+pelkään+että+suoni+ratkeaa+päässä+kun+kiihdyn+niin+kovasti.+Siksi+jätän+aamu+television+ja+uutiset+yleensä+väliin.+Eilen+illalla+sattumalta+katsoin+uutiset,+uutistenlukijan+ensimmäiset+sanat+olivat+ilmaston+lämpeneminen.+Äkkiä+tv+kiinni.
09.08.2019 09:37
Mielestäni+ei+sellainen+kirjoittaja+anna+hyvää+kuvaa+itsestään+joka+nimittelee+toisia+kirjoittajia+tyhmäksi+ym...
Minua+ei+vappusatanen+kiinnostanut,+eikä+kiinnosta.+
Persuissa,+kuten+kaikissa+puolueissa+on+monenlaisia+ihmisiä.
03.08.2019 18:37
S-marketissa+oli+remontti.+Pullonpautukseen+ei+ollut+näköyhteyttä.+
Pojat+sitoivat+pulloon+narun+ja+vetivät+pullon+takaisin+kun+oli+merkattu+palautetuksi.
En+usko+että+tämä+pystyi+jatkumaan+kovin+kauan.
03.08.2019 14:59
Olet+oikeassa.+Samoin+ajattelin+minäkin.
Ylellä+ollaan+kovin+täpinöissään+kun+äärioikeisto+tekee+jotain+pahaa+mikä+tietenkin+on+tuomittavaa.
Siihen+verrattuna+mitä+nämä+maahanmuuttajat+tekevät+paljon+useammin+Ylekin+suhtautuu+peittelevästi+ja+ihan+kuin+haluttaisiin+saada+asia+mahdollisimman+äkkiä+unohtumaan.
En+äänestä+mitään+puoluetta+joten+en+myöskään+persuja.+
Ylevero+pois,+jos+joku+kansanedustajaehdokas+laittaa+sen+vaalilupauksiinsa+niin+saatan+jopa+äänestää,+puolueesta+riippumatta.
03.08.2019 09:46
Haavistosta+tulee+mieleen+sähkönsiirtomaksut+jotka+ovat+liian+suuret.+
Miksi+asiasta+vaietaan?
01.08.2019 21:52
Eilis-iltainen+A-studio+oli+pohjanoteeraus.+
En+oikein+tahdo+uskoa+korviani+siitä+millaista+soopaa+sieltä+tulee.
Miespuolinen+"asiantuntija+akateemikko"+oli+nolo.+
Myötähäpeä+kuvaa+parhaiten+mielipidettäni.
01.08.2019 20:47
En+tilaa+mitään+puhelinmyyjiltä.
Kuitenkin+olen+heille+kohtelias,+sillä+työtään+tekevät,+eikä+työ+varmaan+aina+ole+helppoa+ja+hauskaa.
Jos+haluan+tilata+lehden+niin+koskaan+eivät+ole+kieltäytyneet+lähettämästä+jos+olen+laittanut+tilauksen+vaikka+netin+kautta.+Sam+koskee+muita+tavaroita+tai+palveluja,+jos+tarvitsen,+tilaan+tai+ostan.+
En+ole+tehnyt+puhelinmyyntikieltoa,+silti+soittelevat+aika+harvoin+kun+en+ole+susotunut+koskaan+tilaamaan+mitään,+kai+heillä+on+jonkinlaiset+tiedot+kuka+menee+halpaan+ja+saattaa+tilata.+
Jos+muistisairaus+yllättää+niin+pitää+laitattaa+kaikki+mahdolliset+estot,+uskoisin+että+tytär+hoitaisi+asian+jos+itse+en+pysty.
01.08.2019 12:31
Jos+menisin+Somaliaan+pakolaiseksi+ja+elätettäväksi.+Sitten+haukkuisin+heidät+lyttyyn+ja+väittäisin+olevani+Somali.+Kuinkahan+minun+kävisi.
01.08.2019 09:31
Miksi+sinulla+on+lupa+nimitellä+muita+natseiksi+ym...
Et+anna+hyvää+kuvaa+itsestäsi+vaikka+luuletkin+olevasi+fiksumpi+kuin+muut+kirjoittajat.
Eilisen+A-studion+yliopistomies+oli+rimanalitus.+Surkeampaa+esiintymistä+harvoin+näkee.+
Ylimielinen+räksyttäjä.
Saksassa+on+murhattu+joku+päättäjä+äärioikeiston+toimesta.+Se+sai+ylellä+aikaan+melkein+orgastisen+hurmion.
Ketään+ei+kiinnosta+mamujen+tekemät+murhat+ja+raiskaukset+joita+on+tosi+paljon,+koskaan+ei+heidän+teostaan+pidetä+noin+kovaa+meteliä.
En+tietenkään+hyväksy+näiden+ääriliikkeiden+toimintaa+olivat+sitten+kummalta+laidalta+hyvänsä.
01.08.2019 09:24
153 / 159