Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. On ikimuistoinen joulunaika.
    Hyvin vaikea keksiä mitään positiivista. Mutta tämä on hienoa ja melkeimpä yllättävää kuinka paljon minua on muistettu kun olen jalan takia kotiin sidottuna.
    Ikkunalla on amaryllyksia ja muita Joulukukkia .
    Lisäksi on ollut kyytiä tarjolla niin paljon että en ehdi kaikki tarjouksia edes käyttämään.
    Olen yksin viihtyvä, en kyläile juuri koskaan mutta ei ihmiset ole minua unohtaneet.
    Aattona menen veljen luo, kaveri ei pääse kun huolehtii veljistään.
    Rauhallista ja leppoisaa joulunaikaa.
  2. Eipä ole jouluinen olo.
    Sain saappaan joka pitää akillesjänteen paikallaan, on todella kolhon näköinen mutta on helpompaa kun pyörätuolissa.
    Sitä on pidettävä yölläkin.
    Valitusvirttä ovat nykyisin päivitykseni, alkaa masentaa, masennus ei ole ollut minun vaivani aikakaisemmin vaikka suruakin on ollut.
    Mutta nyt en voi asialle mitään, mikään ei huvita, makailisin vain äänikirjaa kuunnellen.
    Viikonloppuna tulee kaveri, hän laittaa huonekaluja paikoilleen kun niitä piti siirrellä yhteen huoneeseen pyörätuolin takia. Tällä isolla kengällä voi sentään kävellä, rollaattorin pidän varalta kun tuntuu huteralta.
    Tytär tulee myös sunnuntaina, jospa vähän piristyisin.
    Kissa yrittää olla terapeuttina, käy puskemassa ja katsoo nätisti silmiin.
    Vai onkohan itsekkäät tarkoitusperät kun palvelu ei toimi entiseen malliin.