Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3179

1. Koskaan ei suru lopu.
    Poikani kuolemasta tuli jo Maaliskuussa 15-vuotta.
    Ehkä on vähän helpottanut.
    Silti tulee vieläkin voimakkaita tuskatiloja, itken vain ja tekisi miei huutaa.
  2. Eilen olin äreällä tuulella kun vettä tihuutti, aika kävi pitkäksi kun olkapää ei siedä kunnolla edes virkkaamista. Tekemistä kyllä olisi vaikka kuinka, mutta minusta on tullut valikoiva töiden suhteen ja ikäkin asettaa rajoituksia.
    Mietin sitäkin, ei kai ärsyyntyminen iän merkeistä ole pois suljettu keneltäkään. Niin vain käy kun saa elää kauan.
    Aina vain enemmän arvostan terveyttä ja sitä että pystyn liikkumaan omin avuin.
    Olin kolmisen kuukautta pyörätuolissa, oli siinäkin opettelemista, ovenpielet ja eteisen seinät pitää varmaan maalata.
    Tämä palsta on ollut hyvä henkireikä erakkomaiselle luonteelleni.
    On mukavia kirjoittajia, ihan kuin tunnettasiin oikeastikin.
    Yritän kesyttää Varista kun viime kesäisen joku taisi ampua. Alkaa jo vähän lämmetä lähestymisyrityksilleni. Ruoka on hyvä houkutin. Kissa ei ala niiden kaveriksi, varmaan pistäisi poskeensa jos isomman linnun saisi kiinni.
    Katti syö pyydystämänsä hiiret karvoineen päivineen, mutta jos tarjoan ruokaa se on osattava kattaa oikein. Olen hemmotellut sen pilalle, mutta onhan minulla aikaa.
    Pitäisi käydä kylillä, saa nähdä viitsinkö lähteä. Ruoka riittää vielä vaikka ensi viikkoon. Jos kissalta loppuu ruoka niin silloin on lähdettävä.
    Mukavaa viikonloppua.