Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+ainakaan+rankaise+ystävääsi+sillä,+ettet+halua+nähdä+häntä.+Hänellä+on+jo+ristinään+huonokäytöksinen+ja+epäempaattinen+ääliömies.+Kysy+ystävääsi+kodin+ulkopuolelle+kahdestaan+tai+pyydä+häntä+vaikka+kävelylle.+Alkoholi+ei+muuten+oikeuta+ahdisteleva+käytöstä….+
Jos+sama+toistuisi,+itse+miettisin+valmiiksi+nasevan+varauksen.+Saattaisin+sanoa+hyvin+määrätietoisella,+mutta+rauhallisella+äänellä+esim.+”Nyt+on+niin+huonoa+läppää,+että+kannattaa+lopettaa+heti”,+tai+sitten+saman+tapainen+sisältö,+mutta+huumorin+kautta+tai+jos+ei+auta+käskisin+miehen+keski-ikäisen+aviopepun+odottaa+rauhassa+vuoroaan+ja+sanoa,+että+mene+korkeitaan+minuutti.+
Saattaisin+myös+ottaa+mukaan+oman+myös+vesipullon…+jota+voi+täyttää+WC:ssä.+Sillon+ystäväsi+ei+joudu+kärsimään+häpeää+miehensä+käytöksestä+(vaikka+se+ei+ole+hänen+vikansa).
Muistan+nuorena+ehkä+22-23v+bileet+jonkun+poikaystävän+opiskelututun+tms.+luona.+Bileissä+oli+10-13+tyyppiä,+josta+tunsin+yhden+pariskunnan,++pienessä+Töölön+kaksiossa.+Illan+isäntä+oli+kihloissa+ja+avoliittossa+ja+emäntä+paikalla+.Isäntä+sitten+iski+silmänsä+minuun…+Ensin+jutteli+asiallisesti+ja+keskustelu+oli+jopa+mielenkiintoinen,+mutta+kun+muu+porukka+hävisi+keittiöön+ja+parvekkeelle+hetkeksi,+alkoi+ihan+suoraan+ehdottaa+makuuuhuoneeseen+siirtymistä.+🙄😬+Aloin+katsoa+ikkuna+läpi+poikaystävää+pahalla+silmällä+(älä+jätä+mua+yksin+tän+kanssa),+mutta+kun+tuo+oli+nopeasti+humaltunut,+ei+se+hölmö+tajunnut+mitään.+Heitin+sitten+ensin+vastineet+huumorin+kautta,+mutta+tuo+rontti+lähinnä+innostui+lisää+ja+alkoi+jo+ehdotella,+että+jos+pistettäisiin+poika/tyttöystävät+vaihtoon.+😳+Oma+huumori+alkoi+olla+lopussa+ja+illan+emäntä+oli+vissiin+tajunnut+miehensä+pelin,+kun+tuli+viereen+istumaan.+Hän+selkeästi+häpesi+ja+oli+varmaan+surullinenkin+ja+huolissaan,+ja+vie+miehen+juttelemaan+sivuun.+Kaikki+empatiani+oli+naisen+puolella,+ja+yritin+paikata+mitä+pystyin+ja+pysyä+joko+tuon+naisen+tai+oman+poikaystäväni+vieressä,+Tuota+isäntää+ei+se+edes+haitannut+ja+flirttaili+hyvän+maun+rajalla+vieressä+olevasta+poikaystävästäni+huolimatta,+jota+flirtti+ei+yhtään+haitannut+(tiesi+kyllä+ettei+se+ole+uhka).+Lopuksi+hermo+alkoi+mennä+niin+pahasti,+että+sanoin+lähteväni+kotiin.+Taisi+tuo+isäntä+tarjoutua+mukaan,+kun+en+siinä+kohtaa+riittävän+humalainen+poikaystävä+ei+aluksi+meinannut+lähteä+samaan+taksiin.+Olin+helpottunut+kun+pääsimme+kämpästä+ulos+ja+kiusallinen+tilanne+oli+ohi.+Minusta+on+surullista,+että+ihminen+voi+kohdella+puolisoaan+noin+epäreilusti+ja+epäkunnioittavaksi+ja+vielä+toisen+silmien+alla.+Sikailua!
05.07.2022 23:32
Niin,+toi+haju..+totta,+😆+En+taida+olla+ihan+noin+suorasukainen….+enkä+kiireinen+😁🙄+Jos+juttu+kulkee+ja+molemmin+puolin+silmät+kiiluu,+voi+harkita+vaikka+pientä+halailua+tai+tanssimista,+kyllä+se+sillä+selviää.
05.07.2022 22:06
Eka+keikka+on+istumapaikka,+toka+tiedän+että+ei-anniskelupuolella+(teinin+kanssa)+on+väljää+ja+pääsee+nurtsille+istumaan.+Kolmannessa+veikkaan,+että+pöytiä+on+teeman+takia+eli+pääsee+välillä+varmaan+istumaan.+Jaksan+kyllä+vaivatta+festarin+omilla+jaloillanikin,+kunhan+en+lähde+korkokengissä.+😁
05.07.2022 22:01
Tämä+eka+on+sen+verran+iso+keikka,+että+on+istumapaikka.+Minäkään+en+pidä+ryysimisestä,+mutta+ei+se+haittaa+samalla+tavalla+keikalla+kuin+vaikka+kaupassa+tai+markkinoilla+tms.
05.07.2022 21:58
Hah+hah!+Tuollaista+ei+minulla+olekaan,+siitäkö+tuo+3v+sinkkuus+johtuukin?+😆+Minulla+on+kyllä+hierontamatto.+Jos+ottaa+sen+mukaan+ja+rullaan+vaan+jonkun+patjan+sisään+ja+otan+käärön+mukaan.+😁
No,+ihan+harkittu+on+sinkkuus+ollut.+Enkä+taida+väkivalloin+miehiä+kuitenkaan+lynkata+mukaan.+😉+Odotan+keikkaa+ja+musiikkia.++Siihen+päälle+sopivan++sapioseksuaalin+tippuminen++taivaasta++kesken+keikkaa+viereeni,+on+jo+vähän+liikaa.+🙄+Tämän+ensimmäisen+menen+vielä+itsekseni,+eli+voi+olla+että+biletys+jää+väliin+(ellen+sitten+saa+yllättävää+intuitiota,+että+pitää+kiertää+kotiin+pubin+tai+tanssilattian+kautta+kun+kerran+muutenkin+olen+keskustassa.
05.07.2022 21:55
En+usko,+että+noista+vielä+kyllästymistä+saa+aikaiseksi.+😆+Joka+reissu+on+aika+eri+tyyppinen+ja+yksi+menee+rauhallisemmassa+ilmapiirissä.+Itse+on+ole+ollut+kuin+yhdessä+työjuhlissa+ja+niiden+jatkoilla+kaupungilla+vielä+tänä+kesänä.
Itse+sain+koronan+kesäkuun+alkupuolella,+hyvin+lievä+tauti.+Odotin+koko+ajan,+että+pahenee,+mutta+oli+lievän+flunssan+kaltainen.+Nyt+ei+tarvitse+miettiä+vaatiiko+keikka+tai+festarit+maskia.+😊
05.07.2022 21:42
Viime+kesänä+näin+BEHMin,+oli+tosi+superhyvä+keikka.+Pitkän+tauon+jälkeen+oli+selkeästi+latausta+esiintymisessä,+olisko+ollut+BEHM+ekoja+iso+keikkoja+koskaan.+Oli+ulkona+kesämökkipaikkakunnan+lähellä,+niin+uskalsi+mennä+koronasta+huolimatta+ja+olin+autolla.+Tämän+kesän+varauksissa+ei+BEHM+löydy.+
Mistä+sitä+tietää+mihin+kesävillitykseen+vielä+illan+aikana+yltää?+🤣😆+Molemmat+täällä+olevat+tapahtumat+on+meren+äärellä...+ja+eikä+kotonakaan+ole+kuin+1.5-2km+merenrantaan+pienelle+syrjäiselle+rannalle.+😆+Ja+maalla+taas+menen+keikalle+teinin+ja+perhetutun+kanssa+(autolla),+eli+villlitykset+jää+silloin+ainakin+pieneen+jorailuun.
05.07.2022 21:30
Kommentoin+vielä,+ettei+selluliittiperse,+jenkkakahvat+tai+muu+epätäydellisyys+ällötä+ihmistä,+jolla+on+mielenterveys+kunnossa.+Sama+koskee+omia+ja+muiden+epätäydellisyyksiä.+Terve+ihminen+toki+voi+tiedostaa,+ettei+ole+täydellinen,+mutta+ei+ulkomuoto+ihmisen+arvoa+tee.+
Kehopositiivisuus+on+taitu+luoda+sen+takia,+hyvin+lihavat+voivat+kokea+ihan+vieraiden+ihmisten+naamakkain+arvostelua+(ihmisten,+jotka+eivät+osaa+käyttäytyä+eikä+olla+empaattisia)+ja+muiden+ehdoteltu+laihduttamisesta.+Ja+myös+sitä,+että+ihminen+itse+saa+valita+ja+olla+onnellinen+oli+minkä+muotoinen+vaan+ilman+häpeää.+Niin+kuin+se+ihminen+ei+itse+tietäisi+haasteistaan+ja+luultavasti+onkin+jo+yrittänyt+paljon+enemmän+mitä+keskiarvo+laiha+tekee.+Elämässä+hänellä+on+vain+jotain+mikä+tekee+yrityksen+haastavaksi+on+se+sitten+fyysistä+tai+henkistä.+Itse+pidän+enemmän+kehorauha-käsitteestä.+
Kehon+täydellisyyden+vaatimus+on+kontrollia+itsestä+ja+muista,+Kun+muuta+ei+voi+kontrolloida+kaoottisessa+elämässä,+jää+jäljelle+askeettinen+ruoka+ja+kova+liikunta.+Terveellinen+ruoka+ja+liikunta+ovat+todella+hyviä+asioita,+mutta+jos+niiden+kanssa+mennään+toiseen+ääripäähän,+asia+muuttaa+muotoaan.+Urheilijat+liikkuvat+paljon,+mutta+myös+syövät+hyvin+ja+keho+on+terve.+Kontrollihalulla+sama.ä+asia+muuttuu+lopulta+sairaudeksi.+
Paras+elämä+syntyy+kun+on+lempeä+itseä+ja+muita+kohtaan.+Täydellisen+kehon++ei+tarvitse+olla+arvo.
05.07.2022 07:44
Ei+mister/missivartalossa,+muotivaatteista+tai+missikasvoissa+ole+mitään+hteyttä+siisteyden+kanssa.+Puhtaus+on+ihan+eri+asia!+Myös+huoliteltu+ja+viimeistelty+ulkonäkö+on+makuasia,+toinen+pitää+luonnollisemmasta+ja+toisen+mielestä+tekoripset,+tekokynnet,+silikonit+ja+tatuoidut+kulmat+ovat+kauniita.+
Se+minkämuotoinen+kroppa+on,+onko+vaikka+tasapaksu+pötkylä+tai+tiimalasi,+ei+voi+muuttaa+(muuta+kuin+kirurgialla+ja+silikonilla).+Eikä+kaikille+ole+syntyessä+luotu+pitkiä+tai+kauniita+raajoja.+Myös+ikä+ja+elämäntilanne+vaikuttaa.+Jos+on+pieniä+lapsia+ja+joustamaton/itsekäs+puoliso,+ei+urheilemaan+pääse,+Eikä+lasten+edessä+voi+alkaa+syömälakkoon,+voi+vaan+syödä+terveellisesti+ja+säännöllisesti+samaa+ruokaa+kuin+lapset.+Hyvä+puoliso+liikkuu+yhdessä+lasten+ja+puolison+kanssa+ja+tulee+terveellistä+ruokavaliota.+Hyvä+puoliso+on+lasten+kanssa,+jotta+pääsee+liikkumaan,+Omat+lapset+on+jo+sen+ikäisiä,+että+liikkuminen+onnistuu+ilman+puolisoakin,+mutta+monta+vuotta+en+päässyt+liikkumaan+edes+kerran+viikossa+(maksoin+kyllä+harrastuksen+itselleni,+mutta+silloinen+puoliso+ei+koskaan+tullut+kotiin+sovittuun+aikana,+niin+että+olisin+oikeasti+päässyt+liikuntaan).+
Itse+en+arvosta+puolisoa,+jolle+ulkoiset+arvot+ratkaisee,+mutta+siksi+juuri+on+hyvä,+että+meitä+on+erilaisia+ihmisiä.+Kumpikin+meistä+voi+etsiä+omanlaistaan.
04.07.2022 19:56
Miksi+naisen+pitäisi+olla+kaunis?+Miksi+kauneus+on+se+arvo,+jolla+kaikkien+miehien+oletetaan+valintansa+tekevän?+Harva+barbi+pysyy+barbina+3-10v+pidempään.+Sitten+se+on+mennyttä+ja+pitää+vaihtaa+uuteen+barbiin+(jos+oma+”markkina-arvo”+riittää).+
Itse+en+etsi+Keniä.+Jos+mies+on+pitkä+tai+hyvävartaloinen+tai+kaunis/komea+kasvoineen,+en+anna+sen+estää,+mutta+ei+sen+isompaa+vaikutusta+tee.+Minua+ei+haittaa,+vaikka+vatsa+olisi+pömppö,+jenkkakahvat+löytyy+tai+takamus+levinnyt.+I-H-A-N+sama!+Jos+johonkin+kiinnitän+katseeni+se+on+ryhti+(miten+itsensä+kantaa),+karisma+ja+katse+(läsnäolo,+tuikkivat+silmät).+Sen+sijaan,+jos+aivot+ei+toimi+kunnolla,+ei+minua+kiinnosta+eikä+kiihota,+vaikka+vastassa+olisi+mikä+Hunks-vartalo.+
Samoin,+jos+arvomaailmat+ei+osu+riittävästi+ei+ole+mitään+saumoja+kuukautta+pidempään+tapailuun.+Siinä+ei+sixpack+auta.+😆+Ihmisen+luonne,+tapa+selvittää+ongelmia+ja+mitä+elämältä+haluaa,+ratkaisevat+enemmän+kuin+ulkonäkö.+Nuo+kaikki+muut+on+enemmän+pysyviä+ominaisuuksia,+toisin+kuin+ulkonäkö.+🤣+
Kuitenkin+rakkaudessa+se+mitä+vaikuttaa+on+molemmin+puoliset+tunteet.+Ne+tarvitaan,+eikä+ne+tunteet+kysele+välttämättä+ikää,+ulkonäköä,+statusta+tai+muuta+ulkoista,++Totta+kai+puolison+on+oltava+omasta+mielestä+haluttava+ja+viehättävä,+muuten+suhteesta+puuttuu+intohimo.+Siihen+ei+kuitenkaan+tarvita+välttämättä+kauneutta+ja+komeutta!+Eikä+edes+kauneus/komeus+yksinään+takaa+haluttavuutta,+ainakaan+omissa+silmissä.+Pään+sisältö+ratkaisee+tuossakin+asiassa+enemmän.+Rakkaus+on+siinä+mielessä+armollinen,+että+se+saa+tavallisenkin+ihmisen+loistamaan+(ainakin+sen+toisen+rakastuneen+silmissä).+♥️
Tiedän,+ettei+minua+ole+koskaan+valittu+ulkoisten+asioiden+takia+vaan+nimenomaan+sisäisten+asioiden.+Joukossa+on+188cm+tumma+sixpack-Hunks+ja+toinen+ääripää+on+huonoryhtinen+älykkönörtti.
Kuten+AP+huomasit,+iso+naisista+ei+ymmärrä+mitä+ajat+takaa.+Naisille+ei+kannata+sanoa+(ääneen),+etteivät+he+ole+missien+veroisia+kaunottaria.+🙃+Sen+sijaan+kannattaa+kehua+sitä+mikä+on+kaunista+oli+se+sitten+silmät+tai+joku+muu.+Sen+sijaan+en+ymmärrä+miksi+asiasta+ei+saisi+täällä+keskustella+ja+miksi+niin+moni+kokee+aloituksen+loukkaavana.+Ilmeisesti+kauneus+on+monelle+se+ensimmäinen+asia+mitä+itsestään+pitää+tärkeänä?
04.07.2022 08:38
Toivossa+on+hyvä+elää,+mutta+sen+varaan+ei+kannata+elämäänsä+rakentaa.+😉+Siis+ei+auta+ap,+kuin+itse+olla+aktiivinen.+
Ainakaan+itseäni+ei,+ole+kotoa+tultu+hakemaan+koskaan…+Ja+jos+tultaisiin,+epäilisin+tyyppiä+vahvasti+stalkkeriksi+tai+teini-ikäiseksi+(eikä+sekään+olisi+kovin+vahva+alku+tutustumiselle+🙃).
04.07.2022 07:54
Olet+rakastunut+ap.+Ekaa+kertaa+isosti?+Onneksi+olkoon,+se+on+etuoikeus!+Toivottavasti+uskallat+tavoitella+sitä+myös+irl.+S
04.07.2022 00:02
Hah+hah,+tai+vielä+pahempi+on,+että+heilastelua+juopon+kanssa+vaatii+rankkaa+juomista,+ja+oma+elämä+lyhenee+luultavasti+merkittävästi.+
Toivonsa+raha-asioissa+voi+myös+laittaa+lottoon+ja+yrittää+löytää+siinä+sivussa+suuri+rakkaus+(sekin+on+löytyessään+aika+lottovoitto)+.+😉+Tai+sitten+voi+vain+elää+joko+epäsovinnaisesti+tai+sovinnaisesti,+ja+katsoa+tippuuko+lottovoitot+tilille+lottoamatta.
03.07.2022 23:30
Sehän+on+selvää,+että+nainen,+joka+pitää+seksistä+ja+vieläpä+myöntää+sen+(anonyyminä),+on+pakko+olla+mies.+😁😬😂🤣😣+Ja+mikä+pahinta,+nainen,+joka+myöntää+pitävänsä+hyvästä+seksistä…+herran+pieksut….+🙄+On+ihan+pakko+olla+mies.
Vain+yksi+kysymys:+missä+keskiajalla+te+elätte?+
On+olemassa+haluttomia+miehiä,+ja+naisia.+Keski-ikäisissä+taitaa+olla+jopa+enemmän+haluttomia+miehiä,+siitä+ei+vaan+puhuta.+On+olemassa+intohimoisia+naisia,+ja+miehiä.+Ero+on+siinä,+kertooko+haluttomuutensa+tai+halukkuutensa+ääneen+(anonyymisti)+vai+ei.+Itse+arvostan+sitä,+että+uskaltaa+olla+oma+itsensä.
03.07.2022 20:35
Hah+hah,+Supermalli+ei+riitä+kauniiksi?+Silikonia+taisi+olla+riittävästi+tosin+sen+kauneuden+päälle.
03.07.2022 20:14
Hellää+rakastelua+vahvalla+tunneyhteydellä+ja+vahvalla+läsnäololla+kaipaan,+mitä+sitä+kieltämään.+Valehtelisin,+jos+kieltäisi.+Siitä+on+liian+kauan+jo.+Mitä+tahansa+2min+suharia+en+jalkoväliini+kaipaa+kuitenkaan.+🙄
03.07.2022 19:07
Rakkaus+valitsee+ihmisen.+Ihminen+ei+tietoisesti+valitse+rakkautta+(sitä+romanttista+ja+intohimoista+rakkauden+muotoa).+Lähimmäisen+rakkaus+on+sen+sijaan+valinta.
03.07.2022 17:32
Noilla+on+palvelutalossa+GPS-rannekkeet,+jotka+piippaa++kun+mummo+tai+pappa+lähtee+talosta+omille+reissuille.+Ja+rollaattorilla+muutenkaan+ei+pääse+kovin+kovaa+karkuun.+😆+Terassilla+ei+siis+välttämättä+100-vuotiaita+näy.+😆+Voi+olla+ikävaatimuksesi+on+yhtä+kova+kuin+perus-ATM+toiseen+suuntaan+(realiteettien+valossa).+
Luulen,+että+parempi+mahdollisuus+isoon+perintöön+avioliiton+kautta+on+juoppo+ja+viinaan+menevä+yli+55v+rikas+perijätär.++Mervi+T.+ei+ole+enää+käytettävissä,+mutta+eiköhän+noita+muistakin+löydy.++He+harvoin+elävät+55-65v+enempää,+tosin+suku+luultavasti+huolehtii,+että+avioehto+löytyy.+😉+
Vakavasti+ottaen:+Ei+raha+autuaaksi+tee.+Elämä+jatkuvasta+kurjuudessa+on+toki+rankkaa+ja+stressaavaa,+mutta+ero+esim.+”alemman”+ja+”ylemmän”+keskiluokan+välillä+kaventuu+verotuksella+olemattomiin.+Käytännössä+1te+palkkaeroista+jää+käteen+vain+300-400e+enemmän.+Sitten+taas+oikeasti+paljon+saavia,+on+hyvin+vähän+ja+suurin+osa+heistä+elää+ihan+samanlaista+elämä+kuin+keskiluokka,+jos+ei+lasketa+kalliimpaa+asuntoa+ja+matkustelua+ja+palveluiden+käyttöä+vähän+muita+enemmän.
03.07.2022 15:06
Tieteilijät+on+ihan+tavallisia+ihmisiä,+vaikka+tavalliset+ihmiset+ei+sitä+hahmotakaan.+T.+Lukihäiriöinen+tavallinen+ihminen.
02.07.2022 23:38
Noinhan+se+menee.+Mitä+suurempi+kaveri,+sitä+enemmän+ne+tapaa+ihmisiä+ja+sitä+harvempi+jää+mieleen.+On+selvää,+ettei+kuin+hyvin+harva+jää+mieleen.+Itselläni+arvovaltaisin+keskustelukaveri+on+Nobel-voittaja,+tosin+oma+keskusteluni+oli+lähinnä+5min+nyökkäilyä.+🙄+Meitä+oli+kolme+seurueessa+kun+Herra+tuli+juttelemaan+hyvin+tuttavalliseen+sävyyn.
02.07.2022 23:04
24 / 89