Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enemmän+pistää+silmään+asenne:+Nainen+ei+ole+tunteva+ja+ajatteleva+ihminen+miehen+rinnalla,+vaan+miestä+passaava,+ihaileva+ja+nöyrästi+alistuva+seksiobjekti.+Tästä+ap:sta+aistii+saman+ajatusmaailman.
18.06.2022 10:24
Mikroskooppi+(vanha+Neuvostoliiton+aikainen)+löytyy.+Enpä+ole+tullut+ajatelleeksi,+että+sillä+siemennestettä+tutkisi+ja+mahtaisiko+laitteen+resoluutio+riittää+kuinka+pitkälle+edes?+Ainakin+pitäisi+varmaan+vanhaa+mörskää+vähän+tuunata+ensin?+🤣+Eikä+kyllä+ole+itse+näytettäkään+tutkittavaksi+omasta+takaa,+eli+pitäisi+sellainen+ensin+jostain+metsästää.+
Taidan+pitäytyä+mielummin+puutarhahommissa+ja+seurata+vaan+miten+tomaatit+ja+kurkut+itää+ja+kasvaa.+😁
Sinänsä+siemennesteen+itävyyden+kanssa+ei+kannata+lähteä+leikkimään….+Omakohtaisesti+on+ollut+75%+itävyys+kun+ei+ehkäisyä+ja+6-0pv+ennen+ovulaatiota+,+vaikka+50%+noista+osuu+lähestulkoon+varmoille+päiville+(tilastollisesti+1-2%+mahdollisuus).+En+edellenkään+asialla+leikkisi,+vaikka+olen+jo+aito+kurppa!
17.06.2022 23:17
Minusta+aloitus+kuulostaa+siltä,+että+Välis+ja+viinamies+on+yksi+sama+persoona.
17.06.2022 22:11
Taidat+käydä+vähän+ainakin+ministi+kierroksilla,+vai?+😉+Saunalla+tai+ilman…+😉+
Parisuhteessa,+hyvässä+meinaan,+uskon+ja+olen+kokenut+itse+jonkinlaisen+korrelaation+löytyvän+myös+noiden+asioiden+välillä.+😉+Sinkkuna+ei+voi+korrelaatiota+laskea++kun+havainnot+puuttuu.+🤣
17.06.2022 20:36
Mitäs+nyt+tuohon+osaisin+sanoa.+😉+Saunamiehiä+siis.+😊+
Luulen,+että+vaikka+olen+täällä+jonkun+verran+jossain+kohtaa+avautunut,+ajatusten+lukutaito+yleensä+vaatii+aikaa+ja+sanoja+myös.+😁
17.06.2022 20:23
Aika+lailla+ohi+on.++Sinänsä+oli+pliiisu+tauti+kiitos+rokotusten,+mutta+aaltoilee.+Välillä+on+kurkkukipeä+tunnin+ja+sitten+kaikki+häviää+tunneiksi,+siten+seuraavaksi+poskiontelot+huutaa+hoosiannaa+ja+kaikki+häviää+taas,+sitten+korvat,+sitten+pää,+sitten+nukuttaa+ja+väsyttää,+yskittää++ja+hassuin+oire+oli+että+jos+tekee+yhtään+mitään+hikoilee+kuin+vaihdevuosissa+(jota+ei+siis+vielä+oikeasti+ole).+Ja+joka+välissä+kaikki+oireet+häviää+eikä+kuumetta+ole+ollenkaan.+En+olisi+osannut+edes+epäillä+koronaa,+jos+töissä+ei+olisi+ollut+muita,+jotka+on+kertonut+samaa,
17.06.2022 20:17
Normaalia+on+kaikki+mikä+ei+ole+muusta+populaatiosta+poikkeava+havainto+(outlier).+Vaikka+ihminen+olisi+vähän+kauempana+mediaanista+ja+keskiarvosta,+saa+olla+aika+erikoinen+ettei+ole+normaali.+Vaikka+Mensan+jäsen+tai+ÄO+69+tapaus+ovat+molemmat+populaation+outlier-tapauksia+eli+epänormaaleja,+mutta+vain+vähän+tavallista+älykkäämpi+tai+vähän+tyhmempi+taas+ei.+Mikä+taas+on+outlier+määritelmä+riippuu+mm.+keskihajonnasta.+Jos+vaikka+2SD+otetaan+Mensan+testissä+rajaksi,+normaali+ÄO+olisi+70-130.+
Jos+taas+miettii+mikä+on+tavallista,+määrittelisin+sen+porukkaan,+joka+osuu+Gaussin+käyrän+keskimmäisen+50%+osaan+(box+plot)+siis+alue+missä+50%+ihmisistä+on.+Jos+Mensan+testin+keskihajonta+on+15,+taitaa+keskimmäinen+puolikas+porukkaa+olla+85-115+lukemissa.+
Oikeassa+elämässä+on+normaali+kun+kokee+olevansa+normaali+ja+epänormaali+kun+kokee+olevansa+erilainen,+ehkä.+Olen+itse+muutamankin+asian+suhteen+outlier+tai+sen+tuntumassa,+mutta+silti+tunnen+olevani+melkein+normaali.+😂
17.06.2022 16:19
Näkyy+mulla+Hesarin+apissa,+vaikken+ole+tilaaja.
17.06.2022 15:57
Entä+ne+ukot?+😂+Nekö+edelleen+kukkii+hehkeimmillään+vanhematta+päivääkään+ja+käyden+edelleen+4+krt/vko+salilla+ja+pari+kertaa+viikossa+lenkillä?+Jos+niin+käy,+on+todennäköisesti+kyseessä+itsekäs+ja+peilikuvansa+ihaileva+mies+ja+vastuun+yksin+kantava+nainen+(tai+sama+toisinpäin).+
Sinkku+voi+pistää+aikansa+urheiluun+ja+se+jopa+on+hyvä+valinta,+mutta+kun+perheen+tulee+lapsia,+eivät+he+selviä+ilman+hoivaa+ja+huolenpitoa.+On+aika+inhimillistä,+että+kun+elämään+tulee+tärkeämpiä+asioita+kuin+hauiksen+ja+vyötärön+ympäryys,+saa+rakkaat+ihmiset+isomman+osan+potista.+Ja+kun+ruuhkavuodet+on+rankkoja,+jää+muukin+itsestä+huolehtiminen+helposti+vähemmälle.+Lapset+on+pieniä+vain+hetken,+ja+myöhemmin+muulle+on+taas+aikaa,+jos+se+tärkeältä+enää+tuntuu.
16.06.2022 20:34
En+pahastu+mielipiteen+sanomisesta.++Tunnistan+FWB-problematiikan,+ja+olen+samat+varoitukset+kuullut+ystävältä+kun+olen+joskus+asiaa+ääneen+pohtinut.+Samainen+ystävä+oli+kaikenlaista+suhtellisen+vapaamielistä+ja+ehkä+ei+niin+tunnevoittoistakaan+kokeillut+sinkkuaikanaan,++joten+moraalisaarnaksi+päätelmä+ei+taipunut+vaan+pikemminkin++oli+sitä+mieltä+ettei+sellainen+ole+minulle+toimivaa.+
Mutta+eri+vaihtoehtoja+on+hyvä+miettiä,+mihin+sitten+elämä+viekään.+Jos+se+vie+hyvään+parisuhteeseen,+olen+onnellinen+ja+jos+ei,+sitten+varmaan+harkitsen+myös+rakastajaa+ikuisen+selibaatin+kanssa+rinnakkain+vaihtoehtona.+😆
16.06.2022 19:16
En+taatusti+osaa+pitää+seksiä+ja+tunteita+erillään,+ainakaan+3+yötä+enempää.+😁+Kyllä+sen+itsekin+tiedän,+mitä+sitä+kieltämään.+😉+En+ajattele+edes+itse,++että+FWB+voisi+olla+kohdallani+vaihtoehto+ilman+tunteita+tai+ilman+mitään++tunneyhteyttä.+S-suhde+voi+silti+olla+täysillä+tunteilla,+mutta+ilman+sitoumuksia+ja+sen+hyväksyen+ettei+toista+omista+eikö+toista+saa+kuin+hetkeksi+lainaan,+
Kun+on+elänyt+vaikeita+hetkiä,+ymmärtää+ehkä+paremmin+rakkauden+arvon,+vaikkei+se+olisi+lopun+elämän+sitoumus.+Sinänsä+olet+oikeassa,+jos+yrität+sanoa,+että+olen+selkeästi+enemmän+sitoutunut+rakastava+parisuhde-tyyppiä+kuin+vapaa+lyhytaikainen+seksisuhde-tyyppiä.+Ei+tuossa+arviossa+ei+ole+mitään+epäselvää.😊+Tiedän+kyllä+mitä+olen+ja+mitä+ensisijaisesti+haluan!+Kyse+on+vain+siitä,+jos+kaikkea+haluamaansa+ei+saa+ja+pitää+valita+mikä+jäljelle+jäävistä+vaihtoehdoista+on+paras+tai+edes+kokeilemisen+arvoinen.+Jos+olisin+hätäilijä,+olisi+jo+kolmas+rakastaja+kierroksissa+3v+sinkkuuden+kohdalla.+😁+
Sen+sijaan+ehkä+sekoitat+flirtin+ja+ihastumisen.+Ihmiset+voi+olla+täällä+ihania+tai+kiinnostavia,+mutta+tunteiden+syttymisen+näkee+vain+irl+kohtaamisissa.+Sama+pätee+molemmin+puolin.+Toki+teksteistä+ehkä+näkee+paremmin+ihmisen+sisään+(jos+ihminen+kirjoittaa+oman+itsenään)+ja+sillä+jo+voi+arvioida+aika+hyvin+miten+arvomaailma+ja+aaltopituus+kolahtaa.+Oikeassa+elämässä+useimmiten+samojen+asioiden+havainnoimiseen+menee+kuukausia.+Irl+kiinnostus+taitaa+olla+pitkälti+geneettisestä+sopivuudesta+kiinni+(vaikka+ei+olisi+tarkoitus+lisääntyä)+ja+ainakin+omat+aivosolut+tuntuu+mittaavan+sitä+pitkälti+ilon+hajulla,+silmien+läsnäolon+syvyydellä+ja+älyllä.+Vaikka+harva+asia+noin+spesifisesti+määrittelee,+niin+suurin+osa+kuitenkin+tunnistaa+kemian+kahden+ihmisen+välillä.+Kyseessä+on+tasan+
sama++asia.
16.06.2022 19:08
Hyvin+vaikea+tätä+palstaa+varsinaiseksi+seuranhakupalstaksi+ajatella.+Onhan+täällä+useampia+varattujakin+ja+monta,+jotka+eivät+edes+suhdetta+tällä+hetkellä+halua.+Jos+ollaan+rehellisiä+kokeilin+sisuunnuttuani+ihan+oikeaa+deittipalstaa+(kestin+sitä+3+päivää+😂),+mutta+totesin+ettei+minusta+ole+ketään+tapailemaan+hymyjä+lähettämällä+(jos+ei+jaksa+pistää+itseään+likoon,+on+helppo+painaa+hymy)+ja+profiilit+oli+enimmäkseen+parin+lauseen+juttuja.+Kuvanko+perustella+olisi+mielenkiinto+pitänyt+valita,+kun+ihmiset+ei+anna+keskimäärin++itsestään+juuri+mitään+muuta+kuin+ohuen+pinnan+ulos?++Mielummin+keskustelen+ja+mielummin+tutustun+ihmisiin+muuten+irl.+Siis+on+positiivinen+asia+ettei+tämä+palsta+edusta+sitä+samaa+deittikultuuria+mihin+ainakin+itseni+on+vaikea+sopeutua!+
Itse+ajattelen+palstaa+ajatuksien+kaato-+ja+keskustelupaikkana.+Joskus+oman+näkökulman+peilaaminen+muihin+ja+jopa+omien+ajatuksien+kääntäminen+mullin+mallin+tekee+hyvää+ja+selvittää+omaa+päätä.+
Täällä+tulee+vaihdettua+ajatuksia+suhteista+ja+tapailusta,+toiveista+ja+epätoivosta+mitä+rakkauden+vaje+teettää.+Osan+ajatuksista+puran+anonyymisti+sisarpalstalla,+mutta+täällä+keskustelu+sujuu+paremmin+kun+rekkautuu.+Palsta+toimii+aikansa+tarkoitukseensa,+ja+sitten+keskustelu+hiljenee.+Oma+vahvempi+aktiivisuus+taitaa+vaatia,+että+itsellä+on+ajatuksia+purettavana.+Sekin+menee+yleensä+sykleissä.+Sitten+taas+joku+muu+asia+tulee+tärkeämmäksi+ja+palstailu+hetkeksi+vähenee.+Olen+vähän+suunnitellut+alkavani+juosta+seuraavaksi+(kunhan+tää+s-kelin+korona+ensin+loppuu).
16.06.2022 18:39
Pidän+itsekin+saunomisesta.+Muuten+se,+että+tietäisi+puhumatta+mitä+toinen+tuntee+vaatii+pitkää+tutustumista,+luottamusta,+epävarmuuden+hävittämistä+ja+luultavasti+paljon+sanoja+ennen+sitä.
16.06.2022 17:30
Heh,+vai+niin.+😁+No+rehellisesti,+ehkä+kuulostan+miltä+kuulostan,+mutta+minkäs+sitä+itselleen+mahtaa.+Elämä+on+joskus+vähän+hassua,+ehkä?
16.06.2022 16:46
Hah+hah!+Onkohan+tuo+nyt+kehu+vai+haukku.+🤣+Siltä+se+on+tuntunut,+kun+se+on+tapahtunut.+Kun+kirjoitan,+järjestän+itse+omaa+päätäni+ja+ajatuksiani+samalla.
16.06.2022 14:34
Avoimuuteni+tulee+siitä,+että+möröt+on+lähetty+matkoilleen!+Tunnistan+heikkouteni+ja+tiedän+mihin+voin+kompastua,+jos+en+ole+tarkkana.+Möröt+elää+kanssani+vain+jos+itse+sen+hyväksyn+ja+annan+siihen+itse+luvan.+Toisaalta+möröt+tekee+sen,+että+toisen+omistamisen+taakka+on+mennyt.+Rakkaus+on+ikuista,+mutta+silti+toinen+on+vain+lainassa.+
Meillä+jokaisella,+ainakin+suurimmalla+osalla,+on+taustalla+huonoja+suhteita,+Hyvässä+tapauksessa+ihminen+oppii+ja+kasvaa.+En+näe,+että+ihminen+ei+saisi+olla+keskeneräinen+suhteeseen+ryhtyessä,++kunhan+on+avoin+ja+rehellinen+peloista,+tarpeistaan+ja+rajoitteistaan,+Hyvä+suhde,+vaikka+olisi+pelkojen+takia+ilman+sen+kummempia+sitoumuksia+voi+olla+hyvinkin+parantava.+Enkä+nyt+tarkoita,+että+pitäisi+etsiä+laastari+vaan,+että+jos+on+vahvoja+tunteita+ja+aito+tahto+tutustua+toiseen,+ei+ole+väärin+alkaa+suhteeseen+edes+vaikka+oma+prosessi+olisi+vielä+kesken.+Pääasia+on+etei+lupaa+enempää+mihin+pystyy!+Kuitenkin+vain+se+miten+ihminen+itse+tuntee+merkitsee,+jos+ei+ole+valmis,+ei+vaan+ole+valmis+ja+sitten+täytyy+saada+olla+yksin,
16.06.2022 13:37
Juuri+näin:++Paljon+suurempana+epäonnistumisena+näkisin+huonossa+suhteessa+koko+ikänsä+kitkuttamisen.
Ihminen+vastaa+omasta+onnellisuudesta.+Kannatta+yrittää+korjata+ja+olla+sitkeä,+mutta+vain+johonkin+rajaan+saakka.+Hyvä+elämä+on+tasapainon+löytämistä+ja+sitä,+että+osaa+olla+itselleen+ja+toisille+armollinen.
16.06.2022 12:27
Itselläni+rohkeus+vaihtelee,+voin+pelätä+ja+siksi+himmailla+tai+sitten+vain+työnnän+itse+itseni+voimalla+eteenpäin,+vaikka+olisi+iso+riski+satuttaa.+Se+miten+toimin,+riippuu+intuitiosta.
Olen+joutunut+jättämään+omat+tarpeet+sivuun+toisessa+pitkässä+suhteessa,+koska+puoliso+ensin+sairastui+keski-vaikean+masennukseen.+Tämä+vaihe+ei+ollut+sinänsä+mitään+traagista,+koska+jaksoin+tukea+ja+suhde+pysyi+läheisenä.+Omien+tarpeiden+siirto+oli+väliaikaista+ja+siedettävä.Kun+lasten+syntymän+jälkeen+ex+alkoi+maanis-depressiiviisuus,+oli+helvetti+irti.+En+tiedä+mitä+olisin+voinut+tehdä+toisin,+paitsi+lähteä+aiemmin.+Ymmärsin+koko+ajan,+ettei+vika+ole+hänessä+tai+minussa,+vaan+sairaudessa.+Ex+teki+paljon+asioita,+joihin+ei+olisi+terveenä+ryhtynyt.+Tässä+vaiheessa+siirsin+monia+asioita+jo+kuukausia.+Seksielämä+toimi,+mutta+en+tullut+kuulluksi+tai+nähdyksi,+kannoin+kaiken+vastuun,+otin+vastaan+silmitöntä+raivoa+ja+haukkumista+(en+onneksi+tullut+koskaan+lyödyksi),+pelkäsin+omaisuuteni+menetystä+okt+takauksien+takia+ja+elin+maaniseen+tyyliin+keskisuuressa+haaremissa….+Mies+ei+ollut+palstan+toitottama+jännämies,+vaan+tyylipuhdas+älykkönörtti.+Ero+oli+suuri+helpotus+ja+oikea+ratkaisu.+9kk+parisuhdeterapian+jälkeen+terapeutti+sanoi+minulle,+että+joskus+ero+on+parempi+ratkaisu+on+jääminen,+ja+lääkriystäväni+sanoi+suoraan,+jos+jäät+sairastut+itsekin+ja+siirrät+sairauden+lapsille.+Oma+virheeni+oli+se,+etten+kuunnellut+punaisen+hälyttävää+intuitiota,+vaan+kuuntelin+järkeä+(2.5v+oli+mennyt+ilman+sairautta+ennen+lasten+hankintaa).+Toisaalta,+jos+olisin+silloin+lähtenyt,+olisin+voinut+jäädä+lapsettomaksi.+Olin+jo+33v+kun+sain+ensimmäisen+lapsen,+olin+ollut+se+kuka+jarruttaa+lisääntymistä.+Toinen+olisi+ollut+valmis+6v+aikaisemmin.+Loppujen+lopuksi+olin+yksin+kahden+alle+2.5v+kanssa.+
Ekat+1.5v+eron+jälkeen+olisin+varmaan+motannut,+jos+joku+mies+olisi+yrittänyt+lähestyä.+En+käynyt+baarissa+kertaakaan+tai+mennyt+deittisivuille.+Kun+aloin+liikkua+aika+nopeasti+taas+olin+suhteessa.+Tuossa+suhteessa+ei+ollut+traamaa+eikä+pettämistä,+muttei+suuren+suuria+tunteitakaan.+Luulen,että+valitsin+itselleni++ihmisen,+jonka+luonne+ja+tarpeet+ei+yhtään+sopinut+yhteen+omani+kanssa,+koska+vanha+trauma+sai+sen+tuntumaan+turvalliselta+ja+ajattelin+hänen+olevan+myös+tärkeä+miehen+malli+lapsille.+Saan+voimani++läheisyydestä+ja+suhteen+läsnäolosta,+intimiteetistä+ja+nautin+rakastelusta.+Ex+taas+inhosi+kaikkea+tuota,+vaikka+suhteen+alussa+sanoitti+itse+omat+toiveensa+hyvin+erilailla+ja+myös+oli+alussa+kaikkea+muuta+kuin+mihin+arjessa+pystyi++myöhemmin.+Myös+tämä+ex+ei+ollut+paha+ihminen,+lähinnä+vain+parisuhdekokematon,+empatiakyvytön,+kyvytön+sanoittamaan+tunteitaan+(kertakaan+7v+aikana+ei+sanoittanut+mitään+mitä+tuntee+minua+kohtaan,+pari+kertaa+näin+sen+silmistä)+ja+luultavasti+on+myös+asperger.+Itse+sanoitin+koko+ajan+mitä+tarvitsisin+(kohtuullisen+kauniisti),+mutta+en+alkanut+riitelemään.+Jäin+helposti+samaan+moodiin+missä+olin+joutunut+edellisen+suhteen+lopussa+olemaan,+on+helpoin+vain+siirtää+omia+tarpeitaan.+Puhuin,+mutta+toinen+ei+kuunnellut+tai+ei+vastannut+huutooni+mitenkään.+Taas+perusvirheeni+oli+alussa+olla+kuuntematta+intuitiota,+ja+uskoa,+että+kaikki+sujuu+kun+antaa+aikaa+ja+on+riittävän+kärsivällinen+ja+sitkeä.+Lisäksi+tajuan,+että+olisin+tarvinnut+paljon+pidemmän+toipumisajan+kuin+2v,+jotta+olisin+osannut+etsiä+myös+mitä+ITSE+tarvitsen+suhteelta.+Nyt+tiedän.+
Toisaalta+haluan+olla+armollinen+itselleni+ja+tiedostaa,+että+ilman+suhdetta+ja+sen+haasteita,+tuskin+olisin+koskaan+tajunnut+asiaa+samalla+lailla+kuin+mitä+nyt+ymmärrän.+Olin+jo+2-3v+käsitellyt+eroa+ennen+eroa+ja+sen+päälle+nyt+3v.+Luulen,+että+nyt+alan+olla+kypsä+kun+sen+aika+joskus+tulee.+😉+Koska+sain+ihanat+lapset+elämääni,+en+vaihtaisi+noita+huonojakaan+hetkiä+pois.+Kuitenkin+selvisin+enkä+menettänyt+mielenterveyttäni.
16.06.2022 12:22
Olen+tunneihminen+ja+herkkä,+mutta+olen+myös+realisti.++Olen+kyllä+miettinyt+tuota+samaa,+olisiko+minusta+FWB-suhteeseen+kuitenkaan….+luultavasti+rakastuisin+ennen+pitkää+ja+sitten+suhde+olisi+pakko+lopettaa,+jos+ei+osaisi+pysyä+sovitussa+lestissä.+Joskus+olen+hyvän+ystävän+(yli+35v+takaa)+kanssa+asiasta+ääneen+miettinyt+ja+hän+oli+samaa+mieltä+kuin+sinä.+
Vaikka+tietyllä+tavalla+haihattelen+ja+haaveilen+romanttisista+rakkaudesta,+olen+silti+ollut+aina+oikeassa+elämässä+liiankin+jalat+maassa+vaikka+olisin+kuinka+ihastunut+tai+rakastunut.+Ehkä+jopa+huonollakin+tavalla,+koska+tunteellisen+hömppyyden+ja+herkkyyden+takia++suojaan+itseäni+enkä+välttämättä+näytä+niitä+suuria+sisälläni+olevia+tunteita+ennen+kuin+olo+on+turvallinen.+Se+mitä+täällä+luette+ajatuksiani,+ei+näy+oikeassa+elämässä+samanlaisena.+
Mutta+vaikka+tuo+ei+sopisi+minulle,+en+tiedä+jaksanko+lähteä+oikeasti+parisuhdetta+etsimällä+etsimäänkään,+Ei+se+passiivisena+kotona+istuen+ainakaan+löydy.+En+tiedä+onko+tuo+FWB+kuitenkin+huonoista+vaihtoehdoista+paras,+ehkä+sen+voi+nähdä+väliaikaisena+ratkaisuna+jo+alaunperin+myös?
16.06.2022 01:18
Tuo+sama+kohta+mitä+lainaat+sai+minutkin+miettimään.+Lapsia+minulla+jo+on.+Saan+suurimman+emotiaalisen+tarpeen+tyydytettyä+muiden+ihmissuhteiden+kautta+mm.+perhe,+ystävät+ja+työkaverit.+Toki+mielelläni+näkisin+vielä+miespuolisen+läheisen+ystävän+tai+parisuhteen+isona+lisäarvona+olemassa+olevaan,+mutta++pärjään+hyvin+ilmankin,+jos+sellaista+ei+ole.
Koska+nuo+asiat+on+hyvin+ei+minulla+on+suurta+hätää+ja+jäljelle+jää+siis+vain+seksin+puute.+Puutekin+hoituu+omin+käsin,+mutta+ehkä+puhun+enemmän+intimiteetistä+yhdistettynä+hellyyteen+ja+seksiin+kuin+pelkästä+puhtaasta+panemisesta+(anteeksi+suorat+ilmaisut,+en+nyt+jaksa+olla+korrekti).+Perus-yhden+yön+juttu+ei+tuota+tarvetta+tyydytä+millään+tavalla+eli+vakituisempi+S-suhde+tai+tapailusuhde+jäävät+vaihtoehdoiksi+oikean+parisuhteen+rinnalle.+Uskoisin,+että+S-suhde,+johon+voisin+ajatella+ryhtyväni,+luultavasti+olisi+samalla+sekä+tunneyhteyttä,+jonkinlaista+tunnetta,+intimiteettiä+sen+varsinaiseen++ässän+lisäksi.+Suurin+ero+olisi+luultavasti+arjen+ja+sitoumuksien+jääminen+pois.+En+tosin+ole+ollut+FWB-suhteessa+koskaan+ja+en+tiedä+miten+se+tunnetasolla+loppujen+lopuksi+toimisi.+Riippuu+ehkä+myös+siitä+toisesta.+Luulen+kyllä,+että+pystyisin+tällä+elämänkokemuksella+jo+ajatukseen+ettei+toista+”omista”/sido+millään+tavalla+ja+hän+on+siinä+tasan+niin+kauan+kuin+homma+tuntuu+toimivalta.++
En+sulje+ovia,+enkä+ole+ehdoton+mihinkään+suuntaan.+Tietysti+mieluiten+ottaisin+molemmin+puolisen++suuren+rakkauden,+mutta+sen+saaminen++elämäänsä+ole+välttämättä+helppoa+ja+vaatisi+vilkaista+sarjadeitailua+(mitä+inhoan).
15.06.2022 23:49
31 / 89