Näin viljelystyöstä kiinnostuneena harrasteviljelinä eilinen siemenkeskustelu jäi askarruttamaan.
Jos kuvitellaan että olisit myös harrastetiedemies ja sinulla olisi mikroskooppi, niin kiinnostaisiko alkaa tutkimaan omaa siemenseostasi mikroskoopilla? Kuvitellaan nyt että olisitte kaikki miehiä ja pystyisitte helposti ja kivasti tuottamaan erän tarkasteltavaa.
Mitenkä minä nyt teen tuon laskennan?
-keinovaginamies-
Itävyysluku
28
130
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla sekoittanut asiat keskenään.
Siementen itävyysluku saadaan siten, että kylvetään 100 siementä laariin ja kun siemenet ovat itäneet, niin lasketaan kuinka monta tainta on lähtenyt kasvamaan,
Jos taimia on 80, niin itävyysluku on 80%
Muistan lapsuudesta maalla, kun siellä oli idätys laatikoita ja niissä viljan oraita.
Se oli vaari tehnyt itävyys kokeen istuttamalla 100 ohransiementä.- Anonyymi
Niin niin, mutta näissä pirttiviljelyshommissa käytännön kokeet ovat turhan haastavia projekteja, jos vaikka sattuukin itämään.
Olen pyrkinyt nämä siemennykset aina hedelmättömään maaperään tai vähintään jotain estettä välissä.
Ei täältä nyt tainnut asiantuntevampaa harrastebiologia löytyä ja ilmeisesti tällainen tieteellisestä mielenkiinnosta suoritettu tutkailu ei muita palstavierailijoita kiinnosta?
Alan googlettamaan työpäivän jälkeen, jotta en turhaan sotkenut mikroskoopin aluslaseja.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, mutta näissä pirttiviljelyshommissa käytännön kokeet ovat turhan haastavia projekteja, jos vaikka sattuukin itämään.
Olen pyrkinyt nämä siemennykset aina hedelmättömään maaperään tai vähintään jotain estettä välissä.
Ei täältä nyt tainnut asiantuntevampaa harrastebiologia löytyä ja ilmeisesti tällainen tieteellisestä mielenkiinnosta suoritettu tutkailu ei muita palstavierailijoita kiinnosta?
Alan googlettamaan työpäivän jälkeen, jotta en turhaan sotkenut mikroskoopin aluslaseja.
-keinovaginamies-Kukaan ei sitten ole sulle kertonut, että keinovagina ei hedelmöity milloinkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei sitten ole sulle kertonut, että keinovagina ei hedelmöity milloinkaan?
Tiesitkö sinä, että vaikka vagina olisi oikea, luomu, nuori ja miljoona muuta hyvää, niin siitä huolimatta se ei hedelmöidy?
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö sinä, että vaikka vagina olisi oikea, luomu, nuori ja miljoona muuta hyvää, niin siitä huolimatta se ei hedelmöidy?
-keinovaginamies-Hyvä, että ryhdyit ajattelemaan asiaa!
- Anonyymi
Apinoosi olisi lähinnä saatiota.
- Anonyymi
Otathan huomioon, että siemenet tarvitsevat aina oikeanlaiset olot itääkseen? Siemen tarvitsee oikeanlaisen maaperän alkaakseen kehittyä. Ei riitä, että sen kylvää mihin tahansa maahan, vaikka olisi kuinka hedelmällistä tahansa.
- Anonyymi
Katsoin jostain ohjelmasta missä oli kasvien viljelyä että kupari metallina on aika tärkeä kasveille, voi esimerkiksi laittaa pätkiä kyparilankaa, sellaista ei-lakattua, puhdasta kuparia pätkiä, meallia lasvimaahan:;
https://www.yara.fi/lannoitus/ravinteet/kupari/ - Anonyymi
Vitamiinipuikon viereen pystyyn puhdisettu oikein sellainen kuparitankko, puhdas kupari on sellaista ihan puhdas on vaaleanpunaista, kasveille ravinnepuikkoja.
- Anonyymi
siksikö niitä kierukoita valmistetaan kuparista?
- Anonyymi
No helpon varmaan laittaa kasville kuparia on: jos on joku johto missä on sisällä, kuin kaiiutin johto, monisäikeistä kuparia pieniä paljon, siitä pieni pätä ksvin vierelle ne eivät ole lakattuja ja pienikin pätkä sellaista kuparia kasvin lähellä voi riittää hyvin sille kasville.
Siis purkamalla pikkupaltä sellaisesta monisäikeisestä kuparijohtimesta 1 pieni hiuksenohutkin johto :D - Anonyymi
Historia tuolla kun tajuttiin että kupari auttaa kasveja, varmaan jostain 1800-luvun alkupuolelta kun amerikassa viljelijät laittoivat kuparisia kolikoita kasvimaahan kun totesivat että kasvit tykkäävät niistä kun antaa niille rahaa, eli niitä kuparisia senttejä :D
- Anonyymi
Ne biologian opinnot, ja vielä kerran ne biologian opinnot.
Jos asiaa tarkastellaan kasvimaailman termein, niin mies on heteen omaava pölyttäjä ja nainen pölytettävä emi. Mies siis levittää siitepölyä ja nainen pölyttyy.
Toisin sanoen siittiö on siitepölyä, munasolu on alkion aihio ja osa "siementä", joka naisessa on itse asiassa koko nainen!, ja ihmisyksilö putkahtaa siemenestä ulos kuin kasvin taimi maasta konsanaan.- Anonyymi
Ja aloituksen kysymykseen liittyen, nainen on siemen vaiheessa kuin munasolu on hedelmöittynyt tsygootiksi, jolloin itävyysluku riippuu alkion kasvusta ja naisesta eli siemenestä ulos putkahtamisesta. Ulos putkahtanut ihmisyksilö on siten itänyt siemen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloituksen kysymykseen liittyen, nainen on siemen vaiheessa kuin munasolu on hedelmöittynyt tsygootiksi, jolloin itävyysluku riippuu alkion kasvusta ja naisesta eli siemenestä ulos putkahtamisesta. Ulos putkahtanut ihmisyksilö on siten itänyt siemen.
Tulin tulokseen että nuorempaan naiseen ei kannata vieläkään vaihtaa.
Aivan liikaa liikettä näkyy okulaarissa.
Helvetti, teistä ei kyllä irtoa huumoria millään.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Äääh, olisin halunnut kertoa siemenestä kasvattamistani tomaateista, mutta joku spermaruikkulijuttu taas. Eikä ne edes mitään siemeniä ole. Jos olisi, olisi mielenkiintoista tietää, mikä olisi abortin vastustajien kanta miesten masturboimiseen.
- Anonyymi
No kerro hyvä ihminen!
Palstatila on ilmaista. Ei muuta kuin aloituksen väsäämiseen. Itse olen täysin kyllästynyt laskemaan porkkanoiden itämisprosenttia. Toteutukohan pussissa luvattu? Herra tietää. Nauriitkin söi joku toukka. Olkoot saatara kaikki!
Ei se voi olla sen kummempi kuin naisten kuukautisiin. Hukkaan heitettyä puolisiementä. Ilmeisesti tämä maahan heittäminen oli vanhan testamentin mukaan suurikin synti, mutta sitä kirjaa en lue.
Anonyymi kirjoitti:
No kerro hyvä ihminen!
Palstatila on ilmaista. Ei muuta kuin aloituksen väsäämiseen. Itse olen täysin kyllästynyt laskemaan porkkanoiden itämisprosenttia. Toteutukohan pussissa luvattu? Herra tietää. Nauriitkin söi joku toukka. Olkoot saatara kaikki!
Ei se voi olla sen kummempi kuin naisten kuukautisiin. Hukkaan heitettyä puolisiementä. Ilmeisesti tämä maahan heittäminen oli vanhan testamentin mukaan suurikin synti, mutta sitä kirjaa en lue.
-keinovaginamies-Tarkoitin, että jos siittiösolut olisivat jonkinlaisia ihmisen alkuja, kuten muuten aikoinaan luultiinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että jos siittiösolut olisivat jonkinlaisia ihmisen alkuja, kuten muuten aikoinaan luultiinkin.
Jonkinlaisia mini-ihmisiä siis, jotka laitetaan naisen sisälle kasvamaan. Siitähän se käsitys "siemenistä" tulee. Nainen oli pelkkä "pelto", jonne "siemenet" kylvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlaisia mini-ihmisiä siis, jotka laitetaan naisen sisälle kasvamaan. Siitähän se käsitys "siemenistä" tulee. Nainen oli pelkkä "pelto", jonne "siemenet" kylvettiin.
Joo, konditionaalisi jäi huomaamatta, sori siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, konditionaalisi jäi huomaamatta, sori siitä.
-keinovaginamies-Ei auta sorittelu tomaattienkaan kanssa, lehdet on muuttunu valkoisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta sorittelu tomaattienkaan kanssa, lehdet on muuttunu valkoisiksi.
"Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen"
https://youtu.be/WzIgMfZoymw
Tiedätkö mihin tämä viittaa?
Jotain muuta olet nyt tomaatteihisi sotkenut.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Suomalaisten miesten itävyysluku on laskenut merkittävästi. Yli 50 -vuotiaat jälleen arvossaan, kun tämä pullamössöporukka on menettänyt kykynsä. Ikävä ja säälittävä juttu.
Mikroskooppi (vanha Neuvostoliiton aikainen) löytyy. Enpä ole tullut ajatelleeksi, että sillä siemennestettä tutkisi ja mahtaisiko laitteen resoluutio riittää kuinka pitkälle edes? Ainakin pitäisi varmaan vanhaa mörskää vähän tuunata ensin? 🤣 Eikä kyllä ole itse näytettäkään tutkittavaksi omasta takaa, eli pitäisi sellainen ensin jostain metsästää.
Taidan pitäytyä mielummin puutarhahommissa ja seurata vaan miten tomaatit ja kurkut itää ja kasvaa. 😁
Sinänsä siemennesteen itävyyden kanssa ei kannata lähteä leikkimään…. Omakohtaisesti on ollut 75% itävyys kun ei ehkäisyä ja 6-0pv ennen ovulaatiota , vaikka 50% noista osuu lähestulkoon varmoille päiville (tilastollisesti 1-2% mahdollisuus). En edellenkään asialla leikkisi, vaikka olen jo aito kurppa!- Anonyymi
Josko tutkittava löytyy omasta takaa, niin eikös tuon huomaa ilman microskooppiakin
- Anonyymi
Tuollainen 400x suurennokseen asti yltävä vanha koulumikroskooppi löytyy. Ikää en tunne, varmaan jostain 80-90 -luvulta. Ihan laatupeli vaikuttaa olevan, kyllä sillä pienet keinovaginamiehet näki :)
Liikettä oli yllättävän paljon, jos ottaa huomioon että kivekset alkaa saavuttamaan jo puolen vuosisadan rajapyykkiä.
Olet ennenkin kehuskellut tätä sinun hyvää kasvualustaa, pelottava nainen :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen 400x suurennokseen asti yltävä vanha koulumikroskooppi löytyy. Ikää en tunne, varmaan jostain 80-90 -luvulta. Ihan laatupeli vaikuttaa olevan, kyllä sillä pienet keinovaginamiehet näki :)
Liikettä oli yllättävän paljon, jos ottaa huomioon että kivekset alkaa saavuttamaan jo puolen vuosisadan rajapyykkiä.
Olet ennenkin kehuskellut tätä sinun hyvää kasvualustaa, pelottava nainen :)
-keinovaginamies-Ei tässä iässä voisi mitenkään noin helposti enää tulla raskaaksi, vaikka vielä jokunen vuosi sitten on vielä tapahtunut. Ainakin niin luulen. Vaikka vaihdevuodet ei vielä vaivaa, on nekin väistymättä edessä jossain kohtaa. En nyt koe tuota kehusteluksi, kunhan totean miten on käynyt. Ei minun pitäisi olla järkisyiden perusteella mitenkään superhedelmällinen, ilmeisesti vaan se mikä hedelmöittyy, kiinnittyy myös aika tehokkaasti?
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Ei tässä iässä voisi mitenkään noin helposti enää tulla raskaaksi, vaikka vielä jokunen vuosi sitten on vielä tapahtunut. Ainakin niin luulen. Vaikka vaihdevuodet ei vielä vaivaa, on nekin väistymättä edessä jossain kohtaa. En nyt koe tuota kehusteluksi, kunhan totean miten on käynyt. Ei minun pitäisi olla järkisyiden perusteella mitenkään superhedelmällinen, ilmeisesti vaan se mikä hedelmöittyy, kiinnittyy myös aika tehokkaasti?
Mitähän ihmeellistä vetovoimaa siinä kohdun limakalvossa on, kun sitä kohti kaikki haluaa pyrkiä?
Välillä kyllä elämä tuntuu siltä, että miksi sieltä piti lähteäkään. Lämmin pimeä kolo, hyvä paikka köllötellä.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991