Taas yksi nainen, josta olen ollut kiinnostunut

Anonyymi

Menee pian naimisiin. Tänään oli polttarit ja minä se vain pysyn sinkkuna.

21

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos! Niin mennään. Kuunvaihteessa,

• Anonyymi

Onnea teille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea teille!

Kiitos. Häät on Virossa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Häät on Virossa :)

Onko toinen teistä kotoisin Virosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toinen teistä kotoisin Virosta?

Tuskin. Viro on paikkakunta tallinnasta noin 460 kilometriä etelään ja on sellaista maaseutua että häiden järjestäminen sinne ei taida juuri mitään maksaa.

• Anonyymi

Kymmenen vuoden päästä huomaat, että rennolle moodille pariutumisen jälkeen vaihtaneen naissukupuolen edustajat ovat vähänkuin kukinnan lopettaneet kasvit.

• Emberizi

Entä ne ukot? 😂 Nekö edelleen kukkii hehkeimmillään vanhematta päivääkään ja käyden edelleen 4 krt/vko salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä? Jos niin käy, on todennäköisesti kyseessä itsekäs ja peilikuvansa ihaileva mies ja vastuun yksin kantava nainen (tai sama toisinpäin).

Sinkku voi pistää aikansa urheiluun ja se jopa on hyvä valinta, mutta kun perheen tulee lapsia, eivät he selviä ilman hoivaa ja huolenpitoa. On aika inhimillistä, että kun elämään tulee tärkeämpiä asioita kuin hauiksen ja vyötärön ympäryys, saa rakkaat ihmiset isomman osan potista. Ja kun ruuhkavuodet on rankkoja, jää muukin itsestä huolehtiminen helposti vähemmälle. Lapset on pieniä vain hetken, ja myöhemmin muulle on taas aikaa, jos se tärkeältä enää tuntuu.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Entä ne ukot? 😂 Nekö edelleen kukkii hehkeimmillään vanhematta päivääkään ja käyden edelleen 4 krt/vko salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä? Jos niin käy, on todennäköisesti kyseessä itsekäs ja peilikuvansa ihaileva mies ja vastuun yksin kantava nainen (tai sama toisinpäin).

Sinkku voi pistää aikansa urheiluun ja se jopa on hyvä valinta, mutta kun perheen tulee lapsia, eivät he selviä ilman hoivaa ja huolenpitoa. On aika inhimillistä, että kun elämään tulee tärkeämpiä asioita kuin hauiksen ja vyötärön ympäryys, saa rakkaat ihmiset isomman osan potista. Ja kun ruuhkavuodet on rankkoja, jää muukin itsestä huolehtiminen helposti vähemmälle. Lapset on pieniä vain hetken, ja myöhemmin muulle on taas aikaa, jos se tärkeältä enää tuntuu.

No, jotkut on enemmän tukipuun tapaisia ja toiset flower power orientuneita pörriäisiä.
        Jotkut jotain siltä väliltä ja jotkut ei oikein kumpaakaan. Se on sitä luonnon monimuotoisuutta.

• Anonyymi

Tosin siitä on jo 6 vuotta kun olin hänestä kiinnostunut ja kauniita naisia on senkin jälkeen näkynyt ja olen jutellutkin.

• Anonyymi

Istuit vaan kotona etkä uskaltanut edea alotteita tehdä.

• Anonyymi

Millälailla sä olit siitä kiinnostunu. Mul on tos seinällä kolme ihmisen kuvaa. Lihaksisto, luusto ja verisuonisto. mutta toi kuva taitaa olla mies. Mutta mikä osa-alue siinä oli se kiinnostava. Ihmisruumis on kiinnostava paitsi tää mun oma. Siis teknisesti toimiva, mutta jostain jätejäämistä tehty. Mutta ei sitä voi vaihtaakkaan.

• Se ei useimmiten ihan riitä, se pelkkä kiinnostus, tarttis tehdäkin jotain asian eteen...

• Anonyymi

Näin on. Tarjota vaikka kehon koostumuksen mittaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Tarjota vaikka kehon koostumuksen mittaus.

Meinasit, että se olis hyvä iskurepla? Täytyy pitää mielessä :)

• Anonyymi

Eipä todellakaan riitä pelkkä kiinnostus. Lisäksi tarvitaan realisimia enemmän kuin unelmia.

- Sheena

• Anonyymi

Älä hosu, avioero luultavasti 3:n vuoden sisällä, palaa kiertoon...

• Anonyymi

Vaikka eroavaisitkin niin olen siihen mennessä jo itsekin löytänyt jonkun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka eroavaisitkin niin olen siihen mennessä jo itsekin löytänyt jonkun.

Aattelet liikaa

Pää menee sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelet liikaa

Pää menee sekaisin

Eikä muutenkaan kiinnostus siihen naiseen voisi ikinä palata.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa baareissa niin joku muu mies vie naisesi ja menee naimisiin sen kanssa.

T: viinamies

• Anonyymi

Sinkkuna kiva kun kaiken ruman jälkeen ei juuri kauneutta ole näkynyt. Vai mitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4950
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3606
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2597
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2253
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2139
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2046
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2033
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2003
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1506
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1406
    Aihe