Taas yksi nainen, josta olen ollut kiinnostunut

Anonyymi

Menee pian naimisiin. Tänään oli polttarit ja minä se vain pysyn sinkkuna.

21

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos! Niin mennään. Kuunvaihteessa,

• Anonyymi

Onnea teille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea teille!

Kiitos. Häät on Virossa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Häät on Virossa :)

Onko toinen teistä kotoisin Virosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toinen teistä kotoisin Virosta?

Tuskin. Viro on paikkakunta tallinnasta noin 460 kilometriä etelään ja on sellaista maaseutua että häiden järjestäminen sinne ei taida juuri mitään maksaa.

• Anonyymi

Kymmenen vuoden päästä huomaat, että rennolle moodille pariutumisen jälkeen vaihtaneen naissukupuolen edustajat ovat vähänkuin kukinnan lopettaneet kasvit.

• Entä ne ukot? 😂 Nekö edelleen kukkii hehkeimmillään vanhematta päivääkään ja käyden edelleen 4 krt/vko salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä? Jos niin käy, on todennäköisesti kyseessä itsekäs ja peilikuvansa ihaileva mies ja vastuun yksin kantava nainen (tai sama toisinpäin).

Sinkku voi pistää aikansa urheiluun ja se jopa on hyvä valinta, mutta kun perheen tulee lapsia, eivät he selviä ilman hoivaa ja huolenpitoa. On aika inhimillistä, että kun elämään tulee tärkeämpiä asioita kuin hauiksen ja vyötärön ympäryys, saa rakkaat ihmiset isomman osan potista. Ja kun ruuhkavuodet on rankkoja, jää muukin itsestä huolehtiminen helposti vähemmälle. Lapset on pieniä vain hetken, ja myöhemmin muulle on taas aikaa, jos se tärkeältä enää tuntuu.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Entä ne ukot? 😂 Nekö edelleen kukkii hehkeimmillään vanhematta päivääkään ja käyden edelleen 4 krt/vko salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä? Jos niin käy, on todennäköisesti kyseessä itsekäs ja peilikuvansa ihaileva mies ja vastuun yksin kantava nainen (tai sama toisinpäin).

Sinkku voi pistää aikansa urheiluun ja se jopa on hyvä valinta, mutta kun perheen tulee lapsia, eivät he selviä ilman hoivaa ja huolenpitoa. On aika inhimillistä, että kun elämään tulee tärkeämpiä asioita kuin hauiksen ja vyötärön ympäryys, saa rakkaat ihmiset isomman osan potista. Ja kun ruuhkavuodet on rankkoja, jää muukin itsestä huolehtiminen helposti vähemmälle. Lapset on pieniä vain hetken, ja myöhemmin muulle on taas aikaa, jos se tärkeältä enää tuntuu.

No, jotkut on enemmän tukipuun tapaisia ja toiset flower power orientuneita pörriäisiä.
        Jotkut jotain siltä väliltä ja jotkut ei oikein kumpaakaan. Se on sitä luonnon monimuotoisuutta.

• Anonyymi

Tosin siitä on jo 6 vuotta kun olin hänestä kiinnostunut ja kauniita naisia on senkin jälkeen näkynyt ja olen jutellutkin.

• Anonyymi

Istuit vaan kotona etkä uskaltanut edea alotteita tehdä.

• Anonyymi

Millälailla sä olit siitä kiinnostunu. Mul on tos seinällä kolme ihmisen kuvaa. Lihaksisto, luusto ja verisuonisto. mutta toi kuva taitaa olla mies. Mutta mikä osa-alue siinä oli se kiinnostava. Ihmisruumis on kiinnostava paitsi tää mun oma. Siis teknisesti toimiva, mutta jostain jätejäämistä tehty. Mutta ei sitä voi vaihtaakkaan.

• Se ei useimmiten ihan riitä, se pelkkä kiinnostus, tarttis tehdäkin jotain asian eteen...

• Anonyymi

Näin on. Tarjota vaikka kehon koostumuksen mittaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Tarjota vaikka kehon koostumuksen mittaus.

Meinasit, että se olis hyvä iskurepla? Täytyy pitää mielessä :)

• Anonyymi

Eipä todellakaan riitä pelkkä kiinnostus. Lisäksi tarvitaan realisimia enemmän kuin unelmia.

- Sheena

• Anonyymi

Älä hosu, avioero luultavasti 3:n vuoden sisällä, palaa kiertoon...

• Anonyymi

Vaikka eroavaisitkin niin olen siihen mennessä jo itsekin löytänyt jonkun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka eroavaisitkin niin olen siihen mennessä jo itsekin löytänyt jonkun.

Aattelet liikaa

Pää menee sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelet liikaa

Pää menee sekaisin

Eikä muutenkaan kiinnostus siihen naiseen voisi ikinä palata.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa baareissa niin joku muu mies vie naisesi ja menee naimisiin sen kanssa.

T: viinamies

• Anonyymi

Sinkkuna kiva kun kaiken ruman jälkeen ei juuri kauneutta ole näkynyt. Vai mitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe