Menee pian naimisiin. Tänään oli polttarit ja minä se vain pysyn sinkkuna.
Taas yksi nainen, josta olen ollut kiinnostunut
21
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos! Niin mennään. Kuunvaihteessa,
- Anonyymi
Onnea teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille!
Kiitos. Häät on Virossa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Häät on Virossa :)
Onko toinen teistä kotoisin Virosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko toinen teistä kotoisin Virosta?
Tuskin. Viro on paikkakunta tallinnasta noin 460 kilometriä etelään ja on sellaista maaseutua että häiden järjestäminen sinne ei taida juuri mitään maksaa.
- Anonyymi
Kymmenen vuoden päästä huomaat, että rennolle moodille pariutumisen jälkeen vaihtaneen naissukupuolen edustajat ovat vähänkuin kukinnan lopettaneet kasvit.
Entä ne ukot? 😂 Nekö edelleen kukkii hehkeimmillään vanhematta päivääkään ja käyden edelleen 4 krt/vko salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä? Jos niin käy, on todennäköisesti kyseessä itsekäs ja peilikuvansa ihaileva mies ja vastuun yksin kantava nainen (tai sama toisinpäin).
Sinkku voi pistää aikansa urheiluun ja se jopa on hyvä valinta, mutta kun perheen tulee lapsia, eivät he selviä ilman hoivaa ja huolenpitoa. On aika inhimillistä, että kun elämään tulee tärkeämpiä asioita kuin hauiksen ja vyötärön ympäryys, saa rakkaat ihmiset isomman osan potista. Ja kun ruuhkavuodet on rankkoja, jää muukin itsestä huolehtiminen helposti vähemmälle. Lapset on pieniä vain hetken, ja myöhemmin muulle on taas aikaa, jos se tärkeältä enää tuntuu.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Entä ne ukot? 😂 Nekö edelleen kukkii hehkeimmillään vanhematta päivääkään ja käyden edelleen 4 krt/vko salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä? Jos niin käy, on todennäköisesti kyseessä itsekäs ja peilikuvansa ihaileva mies ja vastuun yksin kantava nainen (tai sama toisinpäin).
Sinkku voi pistää aikansa urheiluun ja se jopa on hyvä valinta, mutta kun perheen tulee lapsia, eivät he selviä ilman hoivaa ja huolenpitoa. On aika inhimillistä, että kun elämään tulee tärkeämpiä asioita kuin hauiksen ja vyötärön ympäryys, saa rakkaat ihmiset isomman osan potista. Ja kun ruuhkavuodet on rankkoja, jää muukin itsestä huolehtiminen helposti vähemmälle. Lapset on pieniä vain hetken, ja myöhemmin muulle on taas aikaa, jos se tärkeältä enää tuntuu.No, jotkut on enemmän tukipuun tapaisia ja toiset flower power orientuneita pörriäisiä.
Jotkut jotain siltä väliltä ja jotkut ei oikein kumpaakaan. Se on sitä luonnon monimuotoisuutta.
- Anonyymi
Tosin siitä on jo 6 vuotta kun olin hänestä kiinnostunut ja kauniita naisia on senkin jälkeen näkynyt ja olen jutellutkin.
- Anonyymi
Istuit vaan kotona etkä uskaltanut edea alotteita tehdä.
- Anonyymi
Millälailla sä olit siitä kiinnostunu. Mul on tos seinällä kolme ihmisen kuvaa. Lihaksisto, luusto ja verisuonisto. mutta toi kuva taitaa olla mies. Mutta mikä osa-alue siinä oli se kiinnostava. Ihmisruumis on kiinnostava paitsi tää mun oma. Siis teknisesti toimiva, mutta jostain jätejäämistä tehty. Mutta ei sitä voi vaihtaakkaan.
Se ei useimmiten ihan riitä, se pelkkä kiinnostus, tarttis tehdäkin jotain asian eteen...
- Anonyymi
Näin on. Tarjota vaikka kehon koostumuksen mittaus.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Tarjota vaikka kehon koostumuksen mittaus.
Meinasit, että se olis hyvä iskurepla? Täytyy pitää mielessä :)
- Anonyymi
Eipä todellakaan riitä pelkkä kiinnostus. Lisäksi tarvitaan realisimia enemmän kuin unelmia.
- Sheena
- Anonyymi
Älä hosu, avioero luultavasti 3:n vuoden sisällä, palaa kiertoon...
- Anonyymi
Vaikka eroavaisitkin niin olen siihen mennessä jo itsekin löytänyt jonkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka eroavaisitkin niin olen siihen mennessä jo itsekin löytänyt jonkun.
Aattelet liikaa
Pää menee sekaisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattelet liikaa
Pää menee sekaisinEikä muutenkaan kiinnostus siihen naiseen voisi ikinä palata.
- Anonyymi
Jos ei juo viinaa baareissa niin joku muu mies vie naisesi ja menee naimisiin sen kanssa.
T: viinamies - Anonyymi
Sinkkuna kiva kun kaiken ruman jälkeen ei juuri kauneutta ole näkynyt. Vai mitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161