Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Komppaan+edellistä+kirjoittajaa.+Ulkonäkö+rapisee+kaikilla+nopeasti+30-35v+jälkeen,+niin+painokin+tahtoo+useimmilla+perhe-elämässä+nousta,+mutta+arvot+ja+ihmisen+sisin+säilyy.+Se,+että+olet+itse+omien+sanojesi+mukaan+lihava+ja+haukut+naisia+läskiksi,+antaa+kuvan,+että+et+ehkä+etsi+niillä+arvoilla+mitä+itse+kuulutat.+
Jotta+pystyt+hahmottamaan+mitä+itse+haluat,+oletko+miettinyt+mitkä+asiat+ovat+listassasi+MUST.+Minkälaisia+arvoja+odotat,+mikä+on+no+go+tällä+osa-aluella?+Mitä+haluat+parisuhteelta+pitkällä+aikajänteeellä+esim.+ystävyyttä,+kumppanuutta,+intohimoa/seksiä,+aseksuaalisuutta,+tunneyhteyttä,+keskustelukumppania,+kosketusta,+läheisyyttä,+asuinkumppania.+jotain+tiettyä+harrastusta+esim.+eräjormailua?+Mitkä+on+noista+must,+ja+mitkä+ihan+kiva+juttuja.+
Kun+tiedät+mitä+etsit,+minkälaisessa+ympäristössä+++++toivomasi+tyyppisiä+naisia+liikkuu?+Kodinhengetär+voisi+löytyä+työväenopiston+käsityö+tai+kokkikurssilta,+ihmisoikeusaktivisti+vapaaehtoistyöstä,+liikunnallinen+tanssista+tai+muusta+urheilusta,+vilkas+menijä+yökerhosta,+musiikin+harrastaja+kuorosta+jne.+Kun+mainitset+eräjormailun,+voit+etsiä+löytyykö+sinkuille+tai+kaikille+avoimia+retkeilyharrastuksia?+
Luultavasti+haluat+lapsettoman+oman+ikäisen+tai+vähän+nuoremman+naisen.+Sinulla+on+kiire+siinä+tapauksessa.+Puolet+ikäisistä+on+jo+hankkineet+lapsia.+Jos+olisin+sinä,+pitäisin+tärkeänä,+että+pääset+suhteilun+alkuun,+vaikka+kyseessä+ei+olisi+lopun+elämän+kumppani.+Tämä+sen+takia,+että+olet+kohta+35v+ja+ilman+mitään+kokemusta,+ikä+aiheuttaa+epäluuloja+useammissa+naisissa.+Vaikka++sinussa+ei+olisi+mitään+vikaa,+silti+voit+kohdata+epäluuloja.+Jos+voit+sanoa+epämääräisesti,+että+sinulla+on+ollut+lyhyempiä+suhteita,+jotka+ei+vaan+ole+osoittautunut+siksi+oikeaksi+ja+olet+halunnut+seurata+sydäntäsi+tämän+asian+suhteen,+se+ei+luultavasti+aiheuta+samaa+reaktiota.+Kokemattomuus+ei+tietenkään+ole+kaikille+este,+mutta+suhteelle+se+aiheuttaa+haastetta+kun+opettelet+suhteen+perusteita+(harva+niitä+ilman+harjoitusta+osaa)+ja+vastapuoli+saattaa+turhautua.+Tälläisiä+opeteltavia+asioita+on+mm.+omista+rajoista+kiinni+pitäminen+vs.+joustaminen+vs.+kompromissien+teko+vs.+epäitsekkyys+vs.+omista+tarpeista+kertominen+rakentavasti.+Sama+voi+olla+vaikeaa,+vaikka+kokemusta+olisi.
Kirjoitat+järkevästi,+etkä+ainakaan+tuo+ilmi+katkeroitunutta+ATM-asennetta.+Siksi+uskon,+että+sinulla+on+mahdollisuutta+löytää+pari,+kun+vaan+mietit+mistä+sellaisen+löytäisi.+Jos+haluat+perheen,+helpoin+kohderyhmä+on+vielä+lisääntymiskykyiset+ja+-haluiset+lapsettomat+vähän+yli+35v+naiset.+Heillä+on+myös+kiire.+
Tapaatko+naisia+töissä?+Mites+sinkkutapahtumat.fi+tai+muut+vastaavat+tapahtumat?+Sanon+vastaavat,+koska+tuolla+näkyy+olevan+keskimäärin+keski-ikäistä+porukkaa+>37v.++Itse+en+ole+kohderyhmäsi,+enkä+ole+vielä+kokeillut+ko.+tapahtumaa,+mutta+harkitsen+kevään+risteilyä+ihan+sillä,+että+käyn+katsomassa+minkälaista+porukkaa+siellä+on+ja+onko+tuo+oma+juttu+vai+ei.+Yhteinen+ohjelma+on+n.2h+ilmon+mukaan+eli+jos+ei+nappaa,+on+helppo+livetä+paikalta+ja+keskittyä+aamun+Tallinnan+käyntiin.+Jostain+vastaavasta+tapahtumasta+voisit+saada+myös+sinkkutäti-+tai+naiskavereita+omalta+paikkakunnalta,+jolta+voisi+saada+apua+miten+naisen+kannattaa+lähestyä+tai+voisitte+yhdessä+käydä+tapahtumissa+missä
on+sinulle+sopivia+naisia.+Naisten+kanssa+liikkuva+mies+on+monelle+turvallinen+vaihtoehto,+seurassa+olevat+naiset+tavallaan+takaa,+ettei+kyseessä+ole+raiskaajamurhaaja+tms.+hörhö.
19.03.2022 12:42
Minua+kiinnostaa+ensisijaisesti+parisuhde,+ja+kaikista+suuri+haave+on+elämänkumppanin+löytäminen.+Jos+miettii+miten+vaikeaa+eri+asioiden+saaminen+olisi+(asteikko+1-10;+1-mahdoton,+10-koska+vaan+itse+haluaa),+itse+arvioisin+näin:
10-Molemminpuolinen+flirtti+ja+juttelu
9-Yhdenillan+jutun+ja+huono+seksiä+(=partneri+lähinnä+masturboi+naisella)
6-Yhdenillan+juttu,+joka+jollain+tavalla+kannattaa
6-FWB
5-Tapailu+tai+seurustelun+alku
3-Vakavasti+otettava+seurustelu
2-Molemminpuolinen+se+oikea+(elämänkumppani)
Vaikka+parisuhde+on+tietysti+se+haave+ja+tavoite,+silti+sinne+asti+pääseminen+on+vaikeaa.+Se+on+helppoa,+jos+antaa+vaan+tapailun/seurustelun+alun+jatkua+pitkäksi+suhteeksi+ilman+sen+kummempia+miettimättä.+Se+kuitenkin+johtaa+siihen,+ettei+liitto+välttämättä+jatku+kuin+5-10v.+
Siis+vaikka+seurustelu+on+tavoite,+suhteen+pitää+olla+molemmin+puolin+rakkaudellinen,+intohimoinen,+elinkelpoinen+ja+hyvä,+että+siihen+haluaa+lähteä.+Eikä+myöskään+läsnäoloa+ja+tunneyhteyttä+pidä+unohtaa.+Parisuhde+siis+ei+kiinnosta+vaan+hyvä+toimiva+parisuhde.
19.03.2022 11:17
Tilille+tuli+6.5te+bonareita+(miinus+verot).+Ajattelin+käydä+maltillisesti+ostoksilla+itseäni.+😁+On+varmaan+pakko+tehdä+töitä+hieman+isompia+rästejä+pois,+pitäs+siivota+ja+tehdä+ruokaa.+Ruokakaupassa+jo+kävin.+
Haluaisin+käydä+hierojalla+ja+liikkumassa+myös+esim.+uimassa,+punttisalilla+tai+kävelemässä.
18.03.2022 21:32
Jos+hätää+kärsivää+ihmistä+kiristää+olemaan+henkilökohtainen+huorasi+tilanteessa,+jossa+hän+on+muuten+hädässä+ja+kurjuudessa,+se+osoittaa+huonoa+empatiakykyä+ja+tilanne+on+sinun+puoleltasi+hyväksikäyttöä,+
Jos+nainen+itse+tutustuu+sinuun+harrastuksessa+tai+baarissa+tai+kun+käyt+VOC,+ja+itse+haluaa+muuttaa+luoksesi+ja+itse+ilman+painostamista+haluaa+harrastaa+seksiä+kanssasi,+niin+anna+palaa!+
VOC+saa+ruoan+ja+sängyn,+miksi+sen+haluaisi+vaihtaa+huoran+ammattiin+vain+sen+takia,+että+on+vähän+enemmän+tilaa+olla?
18.03.2022 20:36
Ap:ta?
18.03.2022 20:19
Eli+kun+hän+on+vapaa,+niin+varmistat+sitomalla+itsesi+ettei+teistä+voi+tulla+mitään?++Vai+eikö+vanha+suola+kiinnosta?
18.03.2022 20:01
Varmasti+osaa,+sitä+en+epäile+yhtään.+Ja+olisi+jo+rekannut+jos+itse+haluaisi,+veikkaan.
15.03.2022 22:22
Aina+voi+toivoa,+totuuden+näkee+vain+elämällä.+😉
Jotenkin+tämä+2+vuotta+lähes+eristyksessä+on+muuttanut+monen+miehen+arjen+vuorovaikutusta.+Tuntuu,+että+hienovaraisen+seksuaalisesti+flirttailevia+hymyileviä+miehiä+pyörii+ympärillä,+tänäänkin+useampi.+Tai+sittenvaihtoehtoisesti…+Kun+on+ollut+niin+pitkään+kotona,+huomaa+taas+työelämän+paluussa+pienet+eleet,+asennon+korjaamisen,+silmiin+katsomiset,+tai+sen+kun+silmät+käy+pikaisesti+rinnoissa+ja+äkkiä+palaa+kasvoihin).+Silmien+tarkoituksellinen+räpyttäminen+suoraan+kohti+katsomisen+päälle+on+myös+tullut+koettua.+Ehkä+näihin+ei+ole+ennen+kiinnittänyt+mitään+huomiota+nyt+asian+vaan+huomaa+erilailla.+Tai+sitten+en+ole+ainoa+puutteessa+riutuva.+😉+Tietyllä+tavalla+kuitenkin+pitkän+osaerityksen+jälkeen+huomio+hämmentääkin.+
Pelkkä+flirtti+ei+tietenkään+tarkoita+yhtään+mitään+muuta+kuin+koen+sinut+mukavaksi+tai+koen+sinut+jollain+tavalla+viehättäväksi.+Ja+harvoin+flirtti+johtaa+mihinkään+konkreettiseen,+töissä+ainakaan.
15.03.2022 22:20
Olen+itse+analyyttinen+ja+intuitiivinen.
15.03.2022 20:09
Oletko+intuitiivinen?+Intuitiivisillä+ihmisillä+usein+ratkaisut+vaikeisiin+asioihin+vain+tipahtavat+kuin+tyhjästä.+Aamulla+heräät+ja+ratkaisu+on+siinä.+Tai+yht’äkkiä+vaan+tiedät+miten+haastavan+jutun+saa+kasaan.
15.03.2022 19:07
Hah,+taidat+olla+toinen+samanlainen,+joka+ei+jaksa+varautua+miljoonaan+eri+mitä+jos+ja+mitä+jos+sittenkin+strategiaan,+ennen+kuin+uhka+on+mitenkään+lähestymässä+konkreettista+tasoa+tavallisten+ihmisten+elämässä.+Jos+se+lähestyy,+tuohon+menee+useampi+vuosi,+paitsi+jos+työkseen+on+mukana+vastaamasta+varmuusvarastoista+tai+puolustusstrategista.+Ja+vaikka+olisi,+silti+voi+haluta+ajatella+vapaa-ajalla+ihan+muuta+ja+haluta+palautua+raskaista+ajatuksista.+Eikä+elämää+lasten+kanssa+ei+voi+laittaa+sivuun,+alkaa+pelätä+Putinia+seuraavat+5+vuotta.
15.03.2022 19:02
Minulla+kyllä+kivi+mielessä,+että+se+kommentti+mihin+vastasin+ei+ollut+ihan+ominta+AV:n+tyyliä,+ja+kävi+kyllä+mielessä+että+se+oli+joku+muu.+Mutta+en+viitsii+silti+alkaa+joka+kerta+kyseenalaistamaankaan+(ääneen)+kirjoittajaa.+Ei+kirjoittajasta+yksinkertaisesti+voi+olla+varma,+jollei+rekkaudu.
15.03.2022 18:50
Jokainen+meistä+on+ihminen+ja+ihmisarvoinen!+Kummasti+ihmissuhteet+paranee+kun+kohtelee+muita+niin+kuin+toivoisin+itseään+kohdeltavan.+Tämä+koskee+meitä+kaikkia+tasapuolisesti!+
Ehkä+osa+sosiaalisesta+taidoista+tai+empatiasta+on+jäänyt+kehittymättä+kohtuuttoman+vaikean+elämän+takia+tai+taustalla+voi+olla+neurologisia+erityisyyttä?+Jajos+näin+on,+on+kumpaankin+asiaan+ihminen+on+itse+syytön.+Siksi+en+lähtisi+lyötyä+myöskään+lisää+lyömään,+vaikka+omassa+käytöksessään+on+toki+paljon+parannettavaa+ja+sosiaalisissa+taidoissa+myös+runsaasti+harjottelun+varaa.+Osan+pitää+ottaa+useasti+nenilleen,+ennen+kuin+oppii.+Ikävä+sekin!
14.03.2022 23:05
Miksi+72-vuotias+ei+saisi+vanheta+arvokkaasti?+Pitääkö+kaikkien+olla+kuin+Aira+Samulin+ja+näyttää+30v+nuoremmalta?
14.03.2022 22:08
Olet+pihalla.+En+voi+sanoa+muuta.+
Normaali+mies+kelpaa+paremmin+kuin+hyvin,+kun+tärkeät+asiat+osuu.+Saa+olla+vatsaa+(ei+haittaa),+ei+tarvitse+olla+isokokoinen,+ei+tarvitse+olle+Hunks,+ei+tarvitse+olla+isotuloinen+eikä+menestynyt.+Silti+se+tärkein+lista+mitä+sanoin+pitää+osua.+Se+ei+ole+helppo+rasti+toteutua.+Ei+edes+listan+alun+osalta.+Ja+myös+sosiaalisten+taitojen+pitää+olla+suht.+normaalit.
Jos+haluat+naisen+”helposti”,+etsi+heistä+jotka+ovat+lapsettomia,+haluavat+lapsia+ja+aika+alkaa+käydä+vähiin.+Heillä+on+tilanteesta+johtuen+keskimäärin+parempi+riskinottokyky+ja+-tahto.
14.03.2022 22:02
Oikean+löytäminen+ei+todellakaan+ole+helppoa.+Silloin+kun+on+pakko+löytää,+helposti+tyytyy+johonkin+mikä+ei+oikeasti+riitä+pitkällä+tähtäimellä+tai+kuvittelee+sen+riittävän.+Kun+elämä+on+hyvin,+siinä+on+riittävästi+sisältöä,+riittävästi+ihmissuhteita+ja+on+jo+3+lasta,+ei+pakkoa+löytämiseen+ole.
Silti+kaipaan+rakkautta+(muutakin+kuin+lähimmäisen+rakkautta),+kaipaan+läheisyyttä,+kosketusta,+asioiden+jakamista,+sylissä+olemista,+paijamista,+kuulluksi+ja+nähdyksi+tulemasta+ja+rakastelua+tietysti.+Ja+sitä,+että+voi+sen+kaiken+antaa+myös+toiselle.+Huonossa+suhteessa+nuo+asiat+harvoin+toteutuu,+ainakaan+suurin+osa.+Huonoa+suhdetta+en+kaipaa.+
En+ole+etsinyt+etsimällä,+koska+etsiminen+turhauttaa+ja+elämässä+on+niin+paljon+muuta,+joka+tarvitsee+turhautumiseen+kuluvan+energian.+Silti+tiedän,+jos+en+altista+yhtään+itseäni+mahdolliselle+turhaumalle,+ei+mitään+koskaan+saa.+Haluan+toteuttaa+keskitien+noiden+asioiden+välissä.+En+halua+käyttää+kaikkea+energiaani+treffailuun,+mutta+voin+silti+mennä+vaikka+sinkkuristeilylle+tai+keikalle+ja+olla+tavoitettavissa,+jos+tulee+tulee+sopiva+tilaisuus+ja+joku+tulee+juttelemaan+irl+tai+kysyy+vaikka+treffeille.+En+ole+oikeasti+ole+ollut+edes+tavoitettavissa+tähän+mennessä.
14.03.2022 21:36
Koulutus+ei+kuulu+omiin+kriteereihini,+eikä+se+ratkaise+onko+ihminen+sopiva+puolisoksi+vai+ei.+Olen+seurustellut+ammattikoulutuksen+saaneen,+DI+ja+FM+kanssa.+Kaikki+yhdistää+älykkyys+tai+kielellinen+lahjakkuus,+ei+koulutus.+
Omassa+maailmassani+ihmisen+arvo+ei+määräydy+koulutuksen+tai+statuksen+mukaan.+Silti+koulutus+on+pelkästään+hyvä+asia!+Arvostan+määrätietoisuutta+ja+sitä,+että+elämästä+löytyy+unelmia,+joita+on+halunnut+tavoitella.+Jos+ihminen+ei+tunne+mihinkään+asiaan+intohimoa+eikä+ole+jaksavat+tehdä+pitkäjänteisesti+töitä+minkään+asian+eteen,+luulen+että+yhteistä+ei+paljon+löydy,+Se+asia+ei+välttämättä+tarvitse+olla+työ,+se+voi+olla+yhtä+hyvin+harrastus,+lapsista+huolehtimen+tai+vaikka+valmentaminen.
14.03.2022 20:53
Joo,+erityisesti+kohdat+1,2+ja+4-5….
14.03.2022 20:42
Mitä+suhde+sinusta+vaatii?+
Minusta+se+vaatii+oikean+ihmisen+mm.+omakohtaisesti+se+tarkoittaa+juuri+riittävän+samanlainen+arvopohja,+sama+aaltopituus+ja+tunneyhteys.+Lisäksi+valitettavasti+miehen+pitää+tuoksua+oikealta,+ja+tunteiden+syttyä+molemmin+puolin+ja+kummankin+pitää+kokea+toinen+seksuaalisesti+viehättävänä+(noita+viimeisiä+ei+näe+kuin+irl).+
Olen+valmis+suhteeseen,+mutta+en+ole+ollut+vielä+valmis+lähtemään+suhdetta+etsimään+kovin+hanakasti.
14.03.2022 20:35
Lähti+liian+aikaisin…
Piti+sanoa,+että+yh+ja+kurpat+ei+kelpaa+(paitsi+ilmeisesti+kannustamiseen+jälkeen+ATM?).
Ja+seksin+lumon+saa+ymmärtää+vasta+kun+tapaa+ATM.
Enpä+oikein+tiedä+mitä+noilla+ohjeilla+löytyy…+Itse+lähdin+ex+liitosta,+koska+se+oli+huono+liitto!+Mies+minulla+siis+olisi,+jos+se+olisi+ykkös+asia!+Kuitenkin+nyt+etsin+empaattista,+älykästä+ja+samalla+aaltopituudella+ja+saman+arvomaailman+jakavaa++miestä+(tai+siis+kun+alan+etsiä).
14.03.2022 20:00
49 / 89