Että saatte seksiä ennen kesää?
Voiko käydä niin
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käy baareissa usein ennen kesää niin varmasti mies tai nainen tutustuu naisiin ja miehiin ja saa seksiä.
T viinamies - Anonyymi
Ei saa
- Anonyymi
Unissani jatkuvasti.
- Anonyymi
halutessani saisin vaikka heti tänään. Seksin saaminen ei kuitenkaan ole mikään itseisarvo. Muut asiat ovat oleellisempia.
- Anonyymi
Mutta osaatko nauttia..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta osaatko nauttia..?
Tietysti. Hölmö kysymys, joka ei liity kommenttiini millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Hölmö kysymys, joka ei liity kommenttiini millään tavalla.
Itse olet hölmö. Olet myös väärällä tavalla itsevarma, tuollainen ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet hölmö. Olet myös väärällä tavalla itsevarma, tuollainen ei kiinnosta ketään.
Ja sinä taas luulet tietäväsi mikä kaikkia muita ihmisiä kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä taas luulet tietäväsi mikä kaikkia muita ihmisiä kiinnostaa.
Lue edellinen kommenttini uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue edellinen kommenttini uudelleen.
En viitsi lukea pöljyyksiä. Ihminen, joka kuvittelee tietävänsä kaikkien muiden ihmisten ajatukset, on huvittava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi lukea pöljyyksiä. Ihminen, joka kuvittelee tietävänsä kaikkien muiden ihmisten ajatukset, on huvittava.
Niinpä, sinäpä se sanot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, sinäpä se sanot.
Hyvä, että tajusit itsekin olevasi huvittava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että tajusit itsekin olevasi huvittava.
Sinähän se luulottelet (itsellesi) saavasi seksiä. Heh, kukaan tuollaisen kanssa halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se luulottelet (itsellesi) saavasi seksiä. Heh, kukaan tuollaisen kanssa halua.
Minä en ole esittänyt kuvitelmia kenenkään kiinnostuksesta. Sinä taas kuvittelet tietäväsi kaikkien ihmisten kiinnostukset. Tuo kertookin jo riittävästi älynlahjoistasi.
Minä tiedän ja sinä saat kuvitella ihan mitä tahdot. Sun ongelmasi eivät kosketa minun elämääni. Minä olisin parisuhteessa huomenna, jos haluaisin. Vaan kun sekään ei ole itseisarvo. Aivan muut asiat ovat olennaisia ... minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole esittänyt kuvitelmia kenenkään kiinnostuksesta. Sinä taas kuvittelet tietäväsi kaikkien ihmisten kiinnostukset. Tuo kertookin jo riittävästi älynlahjoistasi.
Minä tiedän ja sinä saat kuvitella ihan mitä tahdot. Sun ongelmasi eivät kosketa minun elämääni. Minä olisin parisuhteessa huomenna, jos haluaisin. Vaan kun sekään ei ole itseisarvo. Aivan muut asiat ovat olennaisia ... minulle.Laskin viisi minä-pronominia, on selvää, mitkä asiat ovat Sinulle olenNaisia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskin viisi minä-pronominia, on selvää, mitkä asiat ovat Sinulle olenNaisia :)
Tietysti. En mä nyt sinustakaan voi puhua. Sehän se vasta pöljää olisi. Vai naapurin Ritvastako pitäisi puhua? Ei siinäkään juuri mitään järkeä olisi. Se olisi tosi typerää, kun aloutuksessa kysyttiin: "Voiko olla, että saatte seksiä ennen kesää?" Ei siinä naapurin Ritvan seksielämää pohdittu.
Tai voin toki alkaa käyttää kuninkaallista "me" muotoa, jos rahvaanomainen "minä" niin kovasti ahdistaa.
- Anonyymi
"Saatte"
🤣👍 - Anonyymi
Jos ei saa seksiä niin ei ole tutustunut naisiin baareissa.
T viinamies - Anonyymi
Joo kun Tinderissä ei kelpaa jostain syystä naisille mutta nuoret pojat haluu seksiin kun kroppa on kunnossa
- Anonyymi
Pystyin väistämään tilanteen
- Anonyymi
En kyl kesään mennessä, tuskin siitä eteenpäinkään.
Taatusti, mutta se, että onko se jonkun kanssa, on eri asia. 😁
Itselle se ei ole enää merkityksellistä.
Se toinen tuo merkityksen ihan muuhun ja siitä ei ole vajetta, koska se on ikäänkuin kirsikka varsineen mun leivoksen päällä. Kruunu... mutta kunigas oon ilmsn sitäkin 😁- Anonyymi
Ei voi käydä, eikä niin käy enää koskaan.
- Anonyymi
Jos lillis antaa. :)
MoliHamsteri Aina voi toivoa, totuuden näkee vain elämällä. 😉
Jotenkin tämä 2 vuotta lähes eristyksessä on muuttanut monen miehen arjen vuorovaikutusta. Tuntuu, että hienovaraisen seksuaalisesti flirttailevia hymyileviä miehiä pyörii ympärillä, tänäänkin useampi. Tai sittenvaihtoehtoisesti… Kun on ollut niin pitkään kotona, huomaa taas työelämän paluussa pienet eleet, asennon korjaamisen, silmiin katsomiset, tai sen kun silmät käy pikaisesti rinnoissa ja äkkiä palaa kasvoihin). Silmien tarkoituksellinen räpyttäminen suoraan kohti katsomisen päälle on myös tullut koettua. Ehkä näihin ei ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota nyt asian vaan huomaa erilailla. Tai sitten en ole ainoa puutteessa riutuva. 😉 Tietyllä tavalla kuitenkin pitkän osaerityksen jälkeen huomio hämmentääkin.
Pelkkä flirtti ei tietenkään tarkoita yhtään mitään muuta kuin koen sinut mukavaksi tai koen sinut jollain tavalla viehättäväksi. Ja harvoin flirtti johtaa mihinkään konkreettiseen, töissä ainakaan.- Anonyymi
Sain jo oikeesti. Tinderis olen aktiivinen ja yhden naisen kanssa tapailen pari kertaa vikossa.
- Anonyymi
Miksi saisin?
- Anonyymi
Se näkee ken elää ja toivossa on hyvä elää.
Ja missä menee raja, mikä lasketaan seksiksi?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Suomi naiselta ei saa mutta ukrainalaiselta voin saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262678
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562157Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241727- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891065
- 90989
- 128931