Jos näin on, se on mahdollisesti merkki siitä, että seurustelen pian. Ei tosin hänen kanssaan vaan jonkun muun.
Entinen kiinnostuksen kohteeni on mahdollisesti taas sinkku
18
<50
Vastaukset
Eli kun hän on vapaa, niin varmistat sitomalla itsesi ettei teistä voi tulla mitään? Vai eikö vanha suola kiinnosta?
- Anonyymi
Häntä pelottaa.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Ap:ta?
Niin. Hän ei uskalla kurottua ykkösvaihtoehtoosa, koska näkee sen fantasiana.
Ja on todennäköisesti KOKENUT sen fantasiana..muutaman kerran, LOL.
Kohtalaisen valtavirrasta poikkeava lausunto, yleensä menee juurikin toisinpäin, kun kiinnostuksen kohde vapautuu, käydään kimppuun kuin sika limppuun.
- Anonyymi
Ei unelmaan voi tarrautua! Sehän on kuin yrittäisi ottaa pivenreunasta kiinni.
Sitten putoaakin vaan rotkoon ja murskautuu toimintakyvyttömäksi. Anonyymi kirjoitti:
Ei unelmaan voi tarrautua! Sehän on kuin yrittäisi ottaa pivenreunasta kiinni.
Sitten putoaakin vaan rotkoon ja murskautuu toimintakyvyttömäksi.En sano mitä voi tai ei voi tehdä, kunkin oma valinta. Itse kyllä yleensä menen kiinnostuksiani kohti, mutta toisaalta en tiedä millaista on "odottaa" kiinnostuksen kohdettaan kun en jää odottelemaan, jatkan vain matkaani.
- Anonyymi
Ei välttämättä moni noin tee eli kun korkeastikoulutetun tinderitytön luota lähtee asiakas niin antaa tytön vaihtaa lakanat eka sekä käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaan vaatteet ylle ja tuulettaa ja imuroida ja tyttö hankkii jääkaappiin syötävää ja juotavaa ja varmistaa et kumeja on ja edellisen asiakkaan antamat rahat jemmaan ja kun tyttö valmis niin tulee taas tinderiin päivystämään
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
En sano mitä voi tai ei voi tehdä, kunkin oma valinta. Itse kyllä yleensä menen kiinnostuksiani kohti, mutta toisaalta en tiedä millaista on "odottaa" kiinnostuksen kohdettaan kun en jää odottelemaan, jatkan vain matkaani.
Varmaan sellainen odottaa, joka on liian tottunut somehuomioon?
Et aivot toimii siten, että pitäisi irl osoittaa tykkäyksiä ja sydämiä eikä mennä ja ottaa oikea kontakti.
Varmaan aika yleistä, luulisin. Ehkä tämän vuoksi ihmiset ei ymmärrä minua, kun en osaa jakaa irl-tykkäyksiä vaan halua Luoja palatkoon katsoa silmiin, hymyillä ja jutella😄 Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sellainen odottaa, joka on liian tottunut somehuomioon?
Et aivot toimii siten, että pitäisi irl osoittaa tykkäyksiä ja sydämiä eikä mennä ja ottaa oikea kontakti.
Varmaan aika yleistä, luulisin. Ehkä tämän vuoksi ihmiset ei ymmärrä minua, kun en osaa jakaa irl-tykkäyksiä vaan halua Luoja palatkoon katsoa silmiin, hymyillä ja jutella😄Tjaa, mä oon jo niin seniili, ettei mulle sano mitään irl tykkäysten ja sydänten heittely. En mä jaksa sellasta peliä muutenkaan, joko tykätään ja heitetään läppää f2f, homma ehkä etenee pidemmällekin tai sitten jäädään WA-tutuiks.
- Anonyymi
Tjaa, mä oon jo niin seniili, ettei mulle sano mitään irl tykkäysten ja sydänten heittely. En mä jaksa sellasta peliä muutenkaan, joko tykätään ja heitetään läppää f2f, homma ehkä etenee pidemmällekin tai sitten jäädään WA-tutuiks.
Pitää vilkuilla ja yllättää muutamilla hyvällä poseerauksella ja varmalla hymyllä silmät säteillen; antaa tunteiden loistaa draamallisesti.
Tajuan kyllä pelin, mutten halua saattaa ketään edesvastuuttomaan tilaan julkisella paikalla.
Ystäväni kertoi, että kuntosalin vessassa on spermatahroja seinissä kahden metrin korkeudella. Itse en käytä silmälaseja salilla, joten olen onneksi välttynyt näkemästä.
Siistimpi tuo old school-tyyli, vai mitä? Anonyymi kirjoitti:
Pitää vilkuilla ja yllättää muutamilla hyvällä poseerauksella ja varmalla hymyllä silmät säteillen; antaa tunteiden loistaa draamallisesti.
Tajuan kyllä pelin, mutten halua saattaa ketään edesvastuuttomaan tilaan julkisella paikalla.
Ystäväni kertoi, että kuntosalin vessassa on spermatahroja seinissä kahden metrin korkeudella. Itse en käytä silmälaseja salilla, joten olen onneksi välttynyt näkemästä.
Siistimpi tuo old school-tyyli, vai mitä?Aaah, ok, ehkä pappa nyt pääsee snadisti kärryille, kiitti tästä ;)
Oisko tossa se syy, miks en käy kuntosaleilla 😂
Suurimman osan lihashuollosta ja lihaskunnon kohentamisesta voi toteuttaa halutessaan kotonaankin, jos on pari neliötä tyhjää lattiapintaa järjestettävissä.
Jaa, ainakin tälle vanhalle pierulle toimii old school style paremmin, jopa siihen ärsyttävään ujouteen ja punasteluun saakka, puolin ja toisin. Joo, ei musta oikein modernia saa, ei sitten kirveelläkään :)
CCR - Have You Ever Seen The Rain
https://www.youtube.com/watch?v=u1V8YRJnr4Q- Anonyymi
Aaah, ok, ehkä pappa nyt pääsee snadisti kärryille, kiitti tästä ;)
Oisko tossa se syy, miks en käy kuntosaleilla 😂
Suurimman osan lihashuollosta ja lihaskunnon kohentamisesta voi toteuttaa halutessaan kotonaankin, jos on pari neliötä tyhjää lattiapintaa järjestettävissä.
Jaa, ainakin tälle vanhalle pierulle toimii old school style paremmin, jopa siihen ärsyttävään ujouteen ja punasteluun saakka, puolin ja toisin. Joo, ei musta oikein modernia saa, ei sitten kirveelläkään :)
CCR - Have You Ever Seen The Rain
https://www.youtube.com/watch?v=u1V8YRJnr4QPunastelu on aina söpöä ja ah niin aitoa, sitä ei voi teeskennellä.
Kyllä sellainen teatraalinen naamanvääntely on hyvin suosittu tapa viestiä selkeästi tunteita ja tehdä asiat selviksi ja korostaa omaa sosiaalista osallistumista irl. Koitapa joskus, niin näet kuinka jengi innostuu. Dramatisoit ja liioittelet vaan luonnollista kasvonilmetta vähän överiksi, esim huolen, ärtymyksen, lievän suuttumuksen, hämmästyksen tai ihastuksen ilmettä. Niinkuin kasvosi olisi hymiö eri muodoissaan, you know?
Mutta kun ei ole rillejä enkä halua ilmeryppyjäkään, niin säilytän mieluummin coolini ja hymyilen kun oikeasti hymyilyttää🤭
https://youtu.be/mgBHRYtt-Y4 Anonyymi kirjoitti:
Punastelu on aina söpöä ja ah niin aitoa, sitä ei voi teeskennellä.
Kyllä sellainen teatraalinen naamanvääntely on hyvin suosittu tapa viestiä selkeästi tunteita ja tehdä asiat selviksi ja korostaa omaa sosiaalista osallistumista irl. Koitapa joskus, niin näet kuinka jengi innostuu. Dramatisoit ja liioittelet vaan luonnollista kasvonilmetta vähän överiksi, esim huolen, ärtymyksen, lievän suuttumuksen, hämmästyksen tai ihastuksen ilmettä. Niinkuin kasvosi olisi hymiö eri muodoissaan, you know?
Mutta kun ei ole rillejä enkä halua ilmeryppyjäkään, niin säilytän mieluummin coolini ja hymyilen kun oikeasti hymyilyttää🤭
https://youtu.be/mgBHRYtt-Y4Aaah, en mä osaa teeskennellä, kyllä mä vedän ihan tavalliset paloautot keskustelussa, kun lähestytään aikuisten asioita :)
Olen aika ilmeikäs muutenkin, niin ei ehkä tartte ylinäytellä mitään, kun en kuitenkaan osaa. Sanoisin, että liki puolet mun osalta kasvokkain keskutelussa lukee mun ilmeissä, kuin avointa kirjaa...
Ota nyt pikkurypyt silmäkulmiin, kivat pikku talitintin varpaat, mulla ne on harakan varpaat 😂
Ilmeisiin liittyen, biisin nimellä viittaan tuohon coolin pitämiseen ;)
https://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/mgBHRYtt-Y4” Kyllä sellainen teatraalinen naamanvääntely on hyvin suosittu tapa viestiä selkeästi tunteita ja tehdä asiat selviksi ja korostaa omaa sosiaalista osallistumista irl. ” Riittinsä kullakin😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/mgBHRYtt-Y4Tai sitten sellainen pelkistetty ei mikään -ilme, se on tasapuolisempi kaikille
- Anonyymi
Aaah, en mä osaa teeskennellä, kyllä mä vedän ihan tavalliset paloautot keskustelussa, kun lähestytään aikuisten asioita :)
Olen aika ilmeikäs muutenkin, niin ei ehkä tartte ylinäytellä mitään, kun en kuitenkaan osaa. Sanoisin, että liki puolet mun osalta kasvokkain keskutelussa lukee mun ilmeissä, kuin avointa kirjaa...
Ota nyt pikkurypyt silmäkulmiin, kivat pikku talitintin varpaat, mulla ne on harakan varpaat 😂
Ilmeisiin liittyen, biisin nimellä viittaan tuohon coolin pitämiseen ;)
https://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSoHyvä biisi, mun suosikkeja kyllä💫
Hauskaa illanjatkoa;) Anonyymi kirjoitti:
Hyvä biisi, mun suosikkeja kyllä💫
Hauskaa illanjatkoa;)Itse asiassa näin ekan kerran toon videon nyt, biisin tietty olen kuullut n. tsiljoona kertaa.
Jeba, samoin, miellyttävää illanjatkoa ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712951
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472220Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762131Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541750- 721503
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1271150- 761052