Teitä ollenkaan parisuhde mielessä?
Kiinnostaako naiset
19
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, koska minäkään en kiinnosta heitä!
- Anonyymi
Että muiden asiat kiinnostaa aloittajaa. Eli tietojen kalastelija.
- Anonyymi
Kyl siinä äkkiä käy niin että jos nainen on mukava ja tosi kiva ja sen kanssa viihtyy ja tulee toimeen niin huomaa et sen kanssa haluaa olla ja pyytää mukaan kaikkialle ja sen mukaan lähtee kaikkialle ja huomaa nainen on paras kaverini ja siihen rakastuu eli kyl toivoo et jomman kumman luona nukutaan vuorotellen mut naisia ei köyhät normaalit ja tavalliset ätmit kiinnosta eli ei oo kivaa olla ätmi eli wanhan ajan kunnon mies
Ei tällä hetkellä. Sinkkuna kyllä kiinnostaisi. Ja vain naiset.
- Anonyymi
Jos nainen tai naiset ei nytkään kiinnosta niin ei ne sinkkunakaan kiinnosta ja vain vastakkainen sukupuoli kiinnosttaa eli semmosta se on heterona olo
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen tai naiset ei nytkään kiinnosta niin ei ne sinkkunakaan kiinnosta ja vain vastakkainen sukupuoli kiinnosttaa eli semmosta se on heterona olo
Sinähän sen tiiätkin. Toisen puolesta.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Sinähän sen tiiätkin. Toisen puolesta.
Kaikki sen tietää ja niin tiedät sen sinäkin
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sen tietää ja niin tiedät sen sinäkin
Mä tiedän, että rakkaus on se mun juttu. Voin rakastaa miestä ja voin rakastaa naista. Riippuu ihmisestä ketä sitten rakastan. Onko hän mies vai nainen.
Miehet nyt vaan ei viehätä kuten naiset. Siksi naiset on miehiä mielenkiintoisempia ja potentiaalisempia kumppaneita jatkossa, jos niin kävis ettei suhde mieheni kanssa kestäisi.
Hän on ainoa mies, jonka kanssa haluan olla. Joten hän on myös viimeinen mies jonka kanssa olen. Päivänselvää mulle.
- Anonyymi
Tarkoitit kai parisuhdemielessä 😂🤣😅
- Anonyymi
Jos tarkoittikin pari suhdetta mielessä?
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä. Elämänkumppani olisi mukava saada. Vaan kun ihastumiset osoittautuvat yksipuolisiksi joka kerta. Kiinnostun naisista jotka eivät kiinnostu minusta ja minusta kiinnostuu naiset, jotka eivät kiinnosta minua.
- Anonyymi
Ei, koska oon hetero.
N46 Minua kiinnostaa ensisijaisesti parisuhde, ja kaikista suuri haave on elämänkumppanin löytäminen. Jos miettii miten vaikeaa eri asioiden saaminen olisi (asteikko 1-10; 1-mahdoton, 10-koska vaan itse haluaa), itse arvioisin näin:
10-Molemminpuolinen flirtti ja juttelu
9-Yhdenillan jutun ja huono seksiä (=partneri lähinnä masturboi naisella)
6-Yhdenillan juttu, joka jollain tavalla kannattaa
6-FWB
5-Tapailu tai seurustelun alku
3-Vakavasti otettava seurustelu
2-Molemminpuolinen se oikea (elämänkumppani)
Vaikka parisuhde on tietysti se haave ja tavoite, silti sinne asti pääseminen on vaikeaa. Se on helppoa, jos antaa vaan tapailun/seurustelun alun jatkua pitkäksi suhteeksi ilman sen kummempia miettimättä. Se kuitenkin johtaa siihen, ettei liitto välttämättä jatku kuin 5-10v.
Siis vaikka seurustelu on tavoite, suhteen pitää olla molemmin puolin rakkaudellinen, intohimoinen, elinkelpoinen ja hyvä, että siihen haluaa lähteä. Eikä myöskään läsnäoloa ja tunneyhteyttä pidä unohtaa. Parisuhde siis ei kiinnosta vaan hyvä toimiva parisuhde.- Anonyymi
Ei kiinnosta. Ainakin tähän saakka olen ollut 100% hetero, eikä vastaan ole tullut yhtään siinä mielessä mielenkiintoista naista. Tarjokkaita on ollut turhankin paljon, ikävä kyllä.
Siis kysytkö nyt naisilta, vsi naisista?
No mä vastaan naisista...
Haluisin kyllä naisen kanssa parisuhteen, mutta rehellisesti haluun vaan rusinat pullasta. Sen hyvän.
Ja se ei olisi edes oikein, joten passaan...
Minusta naiset on huikeita kaikkineensa. Hullaannun hyviin ja kiinnostaviin, mutta siinä piilee myös vastuu, mitä mä en nyt todellakaan haluu.
Tulee mieleen yks biisi:
https://youtu.be/FnA6NlRRxNw
Ja tuossa yks kohta: "Jos multa jotain kysellään, niin minä vastaan, että en vastaa mistään. "
Näin se vaan menee...valtakunta kirjoitti:
Tuo Emberizi on tehty pelkästää herkuista.
Jaa....🤔
Mä tiedän montakin herkkua ihan läheltäkin, mutta ei se tosiasioita mikskään muuta.
- Anonyymi
Alkoi kiinnostaa ukrainalaiset naiset. Toivottavasti tulevat tinderiin pian.
- Anonyymi
Kyllä heitä varmasti jo nyt sieltäkin löytyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712951
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472220Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762131Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541750- 721503
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1271150- 761052