Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Palstan+ohjeet+minulle+on+olleet:+1)+Näytä+tissit+2)+Postaa+alapääkuva+3)+Sama+hytti=lortto+4)+Laita+otsaan+teksti+kimainen+täti5)+Palstan+napakymppiin+pitää+osallistua+6)Joku+muu+nettideittailu+sivusto+kuin+Tinder+on+hyvä+(jonka+nimeä+en+jaksa+muistaa)+7)+Urheilu+on+parempi+vaihtoehto+(ainoa+hyvä+ohje!)Sitten+nämä+yleiset+ohjeet:-+korkeakoulutetut+on+pahoja+jännä-janneja,+ja+varmaankin+melkein+rikollisia+(olen+muuten+itsekin+sellainen)-Ätmille+pitää+antaa+(se+tosin+on+lorttoitua,+mutta+ilmeisesti+ätmejä+ei+lasketa).+-Kurpat+ja+yh:t+ei+ole+kiinn-Haluava+nainen+on+pelottava+uhka,+pitää+olla+seksiä+vihaava+neitsyt,+joka+ymmärtää+seksin
  2. ”++Se+on+nimenomaan+henkisestä+puolesta+kiinni+ja+samalla+aaltopituudella+olemisesta.+Nyt+seksistä+puuttuu+täysin+se+suorittamisen+tunne+(siis+se,+että+mies+suorittaa+seksiaktia)+ja+molemmat+ovat+läsnä+siinä+hetkessä.+Se+on+se,+jota+mitä+minä+kaipaan+-+täydellinen+läsnäolo+seksin+aikana.”Näin+juuri!+Hyvä+seksi+ei+ole+vain+pano+tai+tekninen+suoritus,+se+on+samassa+paketissa+vahvaa+läsnäoloa,+hellyyttä,+koskettamista+pinnalta+ja+pinnan+alta,+lämpöä+ihmisten+välillä.+Jos+ihmisen+kanssa+syntyy+vahva+henkinen+yhteys,+kun+pitkä+katse+tuntuu+henkiseltä+rakastelulta,+on+lopputulos+todennäköisesti+taattu+tekniikasta+riippumatta.+Sen+sijaan+kylmä+tekninen+suoritus+yltää+harvoin+edes+tyydyttävälle+tasolle.+Minusta+yhden+illan+juttuja+ei+kannata+harrastaa+ennen+kuin+oma+seksuaalinen+itsetunto+on+valmis.+Käytännössä+usein+tämä+tarkoittaa+ainakin+yhtä+pitkää+seurustelua.+Kokemukset+voi+olla+ala-arvoisia+ja+jos+ne+ottaa+itseensä,+se+ei+tee+kenellekään+hyvää.+Yhdenillan+juttu+harvoin+yltää+oikean+rakastelun+tasolle,+ja+se+on+syy+miksi+niitä+ei+ole+halunnut+harrastaa+kuin+hyvin+erikoistilanteissa.+Oma+ja+ystäväpiirin+kokemus+on+sama,+suuri+osa+kokemuksista+ei+yllä+edes+tyydyttävälle+tasolle+naisen+näkökulmasta.+Itse+olen+kokenut+vain+yhden+tästä++erilaisen+kokemuksen,+tuo+ihminen+oli+myös+nimenomaan+vailla+oikeaa+kohtaamista+ja+oli+myös++valmis+antamaan+muutakin+kuin+pintaa,+ehkä+sen+takia+kokemus+onnistui+yli+odotusten.+Nuorena+ajattelin,+että+yhdenillan+jutut+on+pahoja+ja+niitä+harrastava+nainen+on+huono+nainen+(mutta+mies+ei+ole+samalla+lailla+huono).+Johtuu+luterilaisesta+kasvatuksesta+ja+siitä,+että+vielä+jotain+60-70v+sitten+seksi+aiheutti+jälkikasvua+ja+pakko-avioliittojaja+onnettomia+elämiä.+Kuitenkin,+jos+miettii+nykyaikaa,+kyseenalaistan+tuon+arvon+voimalla.+Jos+kaksi+ihmistä+pystyy+antamaan+toisilleen+rakkautta+edes+hetken+ja+kumpikin+tietää+missä+mennään+(ketään+ei+huijata)+mitä+pahaa+asiassa+voisi+olla?+Ainoa+syy+miksi+yhdenillan+juttuja+ei+harrasta+sinkkuna+on+se,+että+suurelta+määrin+ne+on+huonoja+kokemuksia.
  3. Olen+aikuinen+ja+täysjärkinen.+Jos+minua+ei+kiinnosta,+minun+ei+tarvitse+ottaa+ketään+vain+palstan+ätm+mieliksi.+Enkä+myöskään+ota+vastuulleni+yhdenkään+tahtomattaan+ikuisessa++selibaatissa+elävän+miehen+seksuaalista+turhaumaa.+Olen+pahoillani+puolestanne,+mutta+muuten+en+asiaan+sekaannu,+Jos+taas+kohtaan+miehen,+joka+tuntuu+tutustumisen+arvoiselta,+en+mieti+kyllä+yhtään+mitä+joku+kaksinaismoraalistinen+seksistä+ahdistuva+palstamies+ajattelee.+Päätösvalta+on+täysin+ja+vian++minulla+ja+sillä+toisella+ihmisellä+(50:50),+joka+tutustumista+harkitsee.+Päällekäyvä+en+ole++koskaan+ollut,+enkä+tule+olemaankaan.+Jos+mies+ei+selkeästi+näytä+haluavansa+tutustua,+jää+homma+väliin+sillä+kertaa.+Lähtökohtaisesti+olen+harrastanut+aika+vähän+yhdenillan+juttuja+enkä+FWB+ollenkaan,+mutta+jos+kumpikin+niin+haluaa+aidosti+js+omasta+halustaan,+en+kyllä+ymmärrä+mitenkään+mitä+pahaa+siinä+edes+olisi?+Emme+elä+enää+edellisen+vuosisadan+alussa!+Eikä+meidän+tarvitse+valita+omaksi+arvoiksemme+1940-50+syntyneiden+vanhempiemme+nuoruudessa+valinneita+arvoja+(luterilainen+tyyli,+jossa+nainen+saa+harrastaa+seksiä+vain+lisääntymistarkoituksessa,+kun+aviomies+haluaa+ja+silloinkaan+ei+saa+nauttia+vaan+pitää+kärsiä+isänmaata+ajatellen).+Tässäkin+asiassa+match+voi+käydä+vain,+jos+arvomaailmat+kohtaa.
  4. Jos+miehen+pelisilmä+on+niin+huono,+ettei+huomaa+naisen+kiinnostusta+ilman+lappua+otsassa,+puhutaan+luultavasti+joko+asperger-piirteisestä+tai+testosteronivajeisesta…+Asperger+kanssa+olen+seurustellut+ja+tiedän,+etten+samaan+lähde+uudestaan.+Tuo+toinen+oire+taas+saa+aikaan+hoitamattomana+äreitä+ja+haluttomia+pappoja.+Ei+siis+siinäkään+tule+Match.+Siis+pelisilmä+on+ihan+toivottava+piirre!+Se+olisiko+risteilyllä+niin+kiinnostava+ihminen,+että+ilta+voisi+päättyä+samana+hyttiin+ei+voi+tietää.+Jos+intuitio+on+vahva+ja+kohdalle+osuu+molemmin+puolisin+kiinnostava+tyyppi,+minusta+jonkun+ulkopuolelta+antamat+säännöt+3,457+treffien+jälkeen+saa+harrastaa+seksiä,+on+ihan+höpön+löpöä!+Jonkun+kanssa+ei+edes+monen+kuukauden+tapailu+edennyt+varovaista+pusua+tai+halausta+pidemmälle+ja+sitten+taas+jonkun+kanssa+se+on+menoa+samana+iltana.+Väitän+omasta+kokemuksesta,+että+tapauksessa,+jossa+molemminpuolinen+seksuaalinen+jännite+löytyy+nopeasti,+on+aika+isolla+prosentilla+tullut+pitkiä+parisuhteita.+Toki+poissuljen+tästä+hypoteesistä,+ihmiset,+jotka+saavat+saman+tunteen+aikaan,+mutta+homma+ei+etene+koskaan+sen+takia+että+ollaan+varattuja+tai+ympäristö+on+hankala+(työ),+tai+sitten+tietoiset+yhdenillan+jutut+(josta+kumpikaan+ei+edes+etsi+mitään+sen+suurempaa).+Niin+ja+itseasiassa+toit+mieleeni+kaksi+näkökohtaa+mitä+en+risteilyssä+edes+ajatellut.+Pitää+laskea+osuuko+O+tuolle+kohdalle+ja+jos+osuu+liian+lähelle,+voi+olla+parempi+jättää+väliin.+😂+Ja+toinen+keikalle+lähtevän+sinkkukaverin+tai+miehen+lisäksi+tuolta+löytyä+myös+FWB-kaveri.+Luotan+enemmän+irl+intuitioon,+kun+edes+oikeati+harkitsisin+saman+hakemista+nettideittien+kautta.+Jos+ei+kohtuullisessa+ajassa+kohtaa+irl+ihmistä,+joka+myös+haluaa+suhdetta,+eikä+halua+laittaa+energiaansa+etsimiseen,+en+tiedä+olisiko+tuokaan+vaihtoehto+paha,+ainakin+kokeilemisen+arvoinen.+En+tiedä,+kun+en+ole+kokenut+tuota+ja+aiemmin+parisuhde+on+aina+löytynyt+kohtuullisessa+ajassa,+kunhan+ensin+aloittaa+”etsimisen”+tai+sanoisiko+edes+tavoitettavissa+olemisen.+En+häpeä+seksuaalisuuttani,+vaikka+sitä+yrität+syöttää.+Naiset+on+seksuaalisia+ihan+siinä+kuin+miehetkin+ja+miehet+on+haluttomia+ihan+siinä+kuin+naisetkin.