Nythän on jo käynyt selväksi, että minun päässäni pyörii kysymyksiä, joihin vastaaminen ei välttämättä edistä kansantaloutta tai maailmanrauhaa, mutta kysynpä nyt silti:
Kysymys koskee naisen orgasmia yhden illan ”suhteissa”. Siis onnistuuko orgasmi vieraan ihmisen kanssa ihan rutiininomaisesti naisilta, jotka pitävät yhden illan seksistä? Saatteko kertaluonteisen seksin aikana orgasmeja, jotka ovat henkisesti tai fyysisesti (tai molemmilla tavoin) paremman tuntuisia kuin yksin aikaansaadut?
Voin paljastaa, että ainakin doggy style -asentoinen orgasmi (josta pidän aivan luvattoman paljon) on itselleni henkisesti sula mahdottomuus muuten kuin parisuhteessa ja rakkauden ympäröimänä.
Miten teillä muilla?
Ja kyllä miehetkin saavat vastata. En kuitenkaan reagoi sellaisiin miesten kirjoittamiin vastauksiin, jotka eivät käsittele esille nostamaani asiaa naisen näkökulmasta.
🦄
Feministin kysymys yhden illan suhteista
144
877
Vastaukset
Naisen näkökulmasta on aivan sama kuin miehenkin näkökulmasta. Ihminen joutuu tyytymään siihen, mitä saa. Irtoseksi on hyvin harvoille mieluisin vaihtoehto, mutta ihmisellä on taipumus tehdä puheessaan deprivaatiosta hyve. 🌹👀
- Anonyymi
Saattaa olla näin. Minä voin kyllä ilman mitään ongelmia tunnustaa, ettei irtoseksi ole koskaan ollut mieluisin vaihtoehto.
Et kuitenkaan vastannut varsinaiseen kysymykseeni siitä, onnistuuko irtosuhteita harjoittavan naisen orgasmin saaminen rutiininomaisesti vieraan kumppanin kanssa.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla näin. Minä voin kyllä ilman mitään ongelmia tunnustaa, ettei irtoseksi ole koskaan ollut mieluisin vaihtoehto.
Et kuitenkaan vastannut varsinaiseen kysymykseeni siitä, onnistuuko irtosuhteita harjoittavan naisen orgasmin saaminen rutiininomaisesti vieraan kumppanin kanssa.
🦄En ole törmännyt varsinaisiin tutkimuksiin, mutta indiisiomutua on. Tunnetusti naisen kyky saada orgasmi on heikompi kuin miehen, erään lähteen mukaan 70 % yhdynnässä, 90 % itsetyydytyksessä.
Naisen orgasmikyky siis riippuu myös tilanteesta. Näyttää siltä, että tilanteessa, jossa jännittää, tuleeko se, se on huonompi, kuin tilanteessa, jossa ei tarvitse jännittää. Lienee oletettavissa, että irtosuhteissa kokee jännitystä enemmän kuin rakkaan kanssa, joten saattanee päätellä, että tällöin se tulee harvemmin tai huonompilaatuisena. 🌹👀- Anonyymi
Harvaa irtosuhteilevaa miestä kiinnostaa yhdenillan seuralaisen tulemiset, joten miehen näkökulma naisen orgasmiin irtosuhteissa ei taidakaan olla aivan sama kuin naisen näkökulma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvaa irtosuhteilevaa miestä kiinnostaa yhdenillan seuralaisen tulemiset, joten miehen näkökulma naisen orgasmiin irtosuhteissa ei taidakaan olla aivan sama kuin naisen näkökulma.
Juttu sitten kiertää kuinka huono se mies on sängyssä.
Voisin kuvitella, että jos joku nainen lähtee jonkun miehen matkaan, joka on hänestä seksuaalisesti viehättävä ja muutenkin puhuttelee. Sekä naisella itsellä on sellainen fiilis, että nyt nautitaan, niin varmaan voi tullakin useampikin orgasmi. Miksipäs ei...???
Siis jos kaksi ihmistä arvostavat, kunnioittavat ja osaavat avoimesti tuoda kummallekin turvallisen olon puolin ja toisin, niin miksipäs ei?
Itsellä ei ole kuin pari kokemusta ja ne ei ainakaan toimineet... itseltä puuttui fiilis... mutta silloin ehkä suhtauduin seksiin liiankin vakavasti. 🤔- Anonyymi
Mitä sinun kevääseen kuuluu? Terveisin, palstaneitonen
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinun kevääseen kuuluu? Terveisin, palstaneitonen
No lomaillen, mutta ihan arkihuustaamistahan tää mulla on.
Ja vähän poltropuusavottaa siellä sun täällä.
Kevättyöt odottaa ja kesän alku perinteisen kiireinen.
Mitäs sulle? Miten opiskeluhommat?- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No lomaillen, mutta ihan arkihuustaamistahan tää mulla on.
Ja vähän poltropuusavottaa siellä sun täällä.
Kevättyöt odottaa ja kesän alku perinteisen kiireinen.
Mitäs sulle? Miten opiskeluhommat?Selevä pyy. Sain yhden todella ison urakan tehtyä niiden suhteen. Nyt pari roikkuvaa juttua ja paluu lopputyöhön. Sellainen loppukevät itselläni hyvin pitkälti.
Iloitsen keväästä. Maaliskuuhan on virallinen kevätkuukausi. Olen kaivannut aurinkoa kauan, joten kivoja nämä kevättalvipäivät, lenkit plussa-asteilla. Kävelyä on luvasti nämä 2,5 kk ja yritän tsempata ulkoillen myös kesän. Tässä totesin, että on vaihdettava kevyempään takkiin, koska sää on lämmennyt, että jaksaa kävellä pidempiä matkoja. Pitänee kiinnittää kenkävalintoihinkin lenkkeillessä huomiota. :) Anonyymi kirjoitti:
Selevä pyy. Sain yhden todella ison urakan tehtyä niiden suhteen. Nyt pari roikkuvaa juttua ja paluu lopputyöhön. Sellainen loppukevät itselläni hyvin pitkälti.
Iloitsen keväästä. Maaliskuuhan on virallinen kevätkuukausi. Olen kaivannut aurinkoa kauan, joten kivoja nämä kevättalvipäivät, lenkit plussa-asteilla. Kävelyä on luvasti nämä 2,5 kk ja yritän tsempata ulkoillen myös kesän. Tässä totesin, että on vaihdettava kevyempään takkiin, koska sää on lämmennyt, että jaksaa kävellä pidempiä matkoja. Pitänee kiinnittää kenkävalintoihinkin lenkkeillessä huomiota. :)Sulla on kyllä kiva toi jatkuva kaikkien asioiden opiskelu. Tiedonnälkä ja uteliaisuus on jotain aivan huikeaa. 😄
No mä en oo ikinä ollut mikään kevätihminen. Tään ajan vois jättää välistä kokonaan ja loikata täystalvesta kesään. 😄
Mut nyt jos koskaan innostun kyllä autingosta ja siitä, ettei ole pitkiin aikoihin juurikaan satanut lunta. Mä olen niiiiiiiin kyllästynyt jo tuohon lumeen. 😁
Mutta odotan kesää ja yli 10 asteen lämpötiloja ja kuivaa asfaltia. 😎- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sulla on kyllä kiva toi jatkuva kaikkien asioiden opiskelu. Tiedonnälkä ja uteliaisuus on jotain aivan huikeaa. 😄
No mä en oo ikinä ollut mikään kevätihminen. Tään ajan vois jättää välistä kokonaan ja loikata täystalvesta kesään. 😄
Mut nyt jos koskaan innostun kyllä autingosta ja siitä, ettei ole pitkiin aikoihin juurikaan satanut lunta. Mä olen niiiiiiiin kyllästynyt jo tuohon lumeen. 😁
Mutta odotan kesää ja yli 10 asteen lämpötiloja ja kuivaa asfaltia. 😎Välillä. Ei se aina ole niin kivaakaan. Työstähän se opiskelukin käy. Kirjalliset työt ei ole aina kivoja vaan työläitä ja aikaa ja energiaa vieviä ja tehdyn työn ja palautuksen jälkeen pitää alkaa vääntämään aina jotain uutta. Roikkuvat kirjoitushommelit ei ole kivoja.
Itse pidän erityisesti aikavälistä helmikuun puolivälistä toukokuun loppuun; koko kevät ja koko kesä edessä. Luonto on parhaimmillaan ja kauneimmillaan loppukeväästä. Sääkään ei ole vielä silloin liian lämmin vaan sopiva ulkoiluun.
Oletko lumtöitä joutunut kovasti tekemään? Ei sitä lunta varmaan maaliskuussa paljon enää tule. Anonyymi kirjoitti:
Välillä. Ei se aina ole niin kivaakaan. Työstähän se opiskelukin käy. Kirjalliset työt ei ole aina kivoja vaan työläitä ja aikaa ja energiaa vieviä ja tehdyn työn ja palautuksen jälkeen pitää alkaa vääntämään aina jotain uutta. Roikkuvat kirjoitushommelit ei ole kivoja.
Itse pidän erityisesti aikavälistä helmikuun puolivälistä toukokuun loppuun; koko kevät ja koko kesä edessä. Luonto on parhaimmillaan ja kauneimmillaan loppukeväästä. Sääkään ei ole vielä silloin liian lämmin vaan sopiva ulkoiluun.
Oletko lumtöitä joutunut kovasti tekemään? Ei sitä lunta varmaan maaliskuussa paljon enää tule.Roikkuvat hommat stressaa. I know. Jotkut taas osaa lunkisti nytkäyttää niskojaan, jos asialle ei voi mitään ja duunaavat vapaasti muuta.. mut mä en.. se ärsyttää, ettei voi kerralla jotain hoitaa. 🙄
No mulle kevät on täynnä pöpöjä, vaikkapa Noro tai muu p.skatauti. 🤮
Sit lumien alta tulee kaikkee mömmöö koko talven ajalta, joka just toukokuunlopulla pöllyää kaikkien siitospölyjen mukana ja aamulla on kylmää, päivällä kuumaa.. vaatetusta pitäis vaihtaa alituiseen. 🙄
No mä putsasin kotipihan lisäksi maapaikankin lumesta. Kattoja ja katolta pudonneita lumia. Ihan liikaa ja kohtuuttomasti. Olen ihsn täynnä lumeen liittyvääkin. Sen satamisen taukoaminen muutamaksi viikoksi on jo ilahduttanut... karsee talvi sen puolesta... ehkä kavennettava varuilta vastuualuetta ensi talveksi jotenkin...😒- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Roikkuvat hommat stressaa. I know. Jotkut taas osaa lunkisti nytkäyttää niskojaan, jos asialle ei voi mitään ja duunaavat vapaasti muuta.. mut mä en.. se ärsyttää, ettei voi kerralla jotain hoitaa. 🙄
No mulle kevät on täynnä pöpöjä, vaikkapa Noro tai muu p.skatauti. 🤮
Sit lumien alta tulee kaikkee mömmöö koko talven ajalta, joka just toukokuunlopulla pöllyää kaikkien siitospölyjen mukana ja aamulla on kylmää, päivällä kuumaa.. vaatetusta pitäis vaihtaa alituiseen. 🙄
No mä putsasin kotipihan lisäksi maapaikankin lumesta. Kattoja ja katolta pudonneita lumia. Ihan liikaa ja kohtuuttomasti. Olen ihsn täynnä lumeen liittyvääkin. Sen satamisen taukoaminen muutamaksi viikoksi on jo ilahduttanut... karsee talvi sen puolesta... ehkä kavennettava varuilta vastuualuetta ensi talveksi jotenkin...😒Joo ja kaikkea ei vaan voi tehdä kerralla, ei edes niitä roikkuvia hommia. Pääasia, että homma etenee.
Joo, ikävää tuollaiset. Minä odotan aina sitä kevään ensimmäistä leskenlehteä. Se on aina kevään kohokohta. :)
Omakotiasujilla on paljon hommaa jo pihan huollossa. Kerrostaloasujat pääsee helpolla. Vie aikaa nuo lumityöt kyllä niiltä, jotka joutuu niitä tekemään eikä tekemättä oikein voi jättääkään. Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kaikkea ei vaan voi tehdä kerralla, ei edes niitä roikkuvia hommia. Pääasia, että homma etenee.
Joo, ikävää tuollaiset. Minä odotan aina sitä kevään ensimmäistä leskenlehteä. Se on aina kevään kohokohta. :)
Omakotiasujilla on paljon hommaa jo pihan huollossa. Kerrostaloasujat pääsee helpolla. Vie aikaa nuo lumityöt kyllä niiltä, jotka joutuu niitä tekemään eikä tekemättä oikein voi jättääkään.No tuo on mulla selkeä kehityskohta. Minun oma ihan oikea identiteetti (halusinpa tai en) perustuu pitkälle tekemiseen. Mun tarttis keskittyä siihen, että näen edistymisen, enkä määrittelisi tekemistä symmetrisesti lopputulokseen. Sullskin varmaan se itse kirjoittaminen on ok, mutta sitten se, miten selität sen auki lähdematskuineen, on hiton puuduttavaa ja hidasta... (villi veikkaus, kun en tiedä sata varmaan sun hommia). 😊
Joo. Meillä on erilaiset intressit. Mutta kuullostaa juuri kivalta. 🙂
No kun hommasta joutuu sanomaan, että se "pitää" hoitaa ja se jatkuu ja jatkuu, niin siitä ei saa sellaista ajatusta esiin, että "saat tai voit" tehdä niin.. mutta kuuluu elämään noikin.... ens talvens voi olla jo, että kaipais lunta....😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tuo on mulla selkeä kehityskohta. Minun oma ihan oikea identiteetti (halusinpa tai en) perustuu pitkälle tekemiseen. Mun tarttis keskittyä siihen, että näen edistymisen, enkä määrittelisi tekemistä symmetrisesti lopputulokseen. Sullskin varmaan se itse kirjoittaminen on ok, mutta sitten se, miten selität sen auki lähdematskuineen, on hiton puuduttavaa ja hidasta... (villi veikkaus, kun en tiedä sata varmaan sun hommia). 😊
Joo. Meillä on erilaiset intressit. Mutta kuullostaa juuri kivalta. 🙂
No kun hommasta joutuu sanomaan, että se "pitää" hoitaa ja se jatkuu ja jatkuu, niin siitä ei saa sellaista ajatusta esiin, että "saat tai voit" tehdä niin.. mutta kuuluu elämään noikin.... ens talvens voi olla jo, että kaipais lunta....😄Elämän eteenpäin meneminen vaatii päämärät ja tekemisen niiden päämäärien eteen. Siinä mielessä ymmärän tuon, kunhan ei määrittele itseään tekemisen ja saavutusten kautta. Eri ihmisten (työ)tehtävät on eri tyyppisiä, joissakin joutuu vuosia tekemään työtä, että saa jotain loppuun saatettua tai konkreettisia muutoksia aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Elämän eteenpäin meneminen vaatii päämärät ja tekemisen niiden päämäärien eteen. Siinä mielessä ymmärän tuon, kunhan ei määrittele itseään tekemisen ja saavutusten kautta. Eri ihmisten (työ)tehtävät on eri tyyppisiä, joissakin joutuu vuosia tekemään työtä, että saa jotain loppuun saatettua tai konkreettisia muutoksia aikaan.
Joo. On kyky nähdä kokonaisuus.
Ja kokonaisuuden hahmottaminen vaatii varmaan aika-ajoin pysähtymistä ja jonkinlaista jäsentelyä...
Mutta kun on 40 vuotta painanut niska kyyryssä kaikkea, on hiukka vaikeaa pysähtyä välillä. Varsinkin johonkin ruuhka-aikaan.. 😃
Siks mä teenkin vaikka välillä jonkun polttopuuhomman tai rakennan tönön, että saa suht lyhyessä ajassa jotain calmista vaan tekemällä. Siitä tulee hiton hyvä mieli. Vähän mun "Rockyportaat". 😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. On kyky nähdä kokonaisuus.
Ja kokonaisuuden hahmottaminen vaatii varmaan aika-ajoin pysähtymistä ja jonkinlaista jäsentelyä...
Mutta kun on 40 vuotta painanut niska kyyryssä kaikkea, on hiukka vaikeaa pysähtyä välillä. Varsinkin johonkin ruuhka-aikaan.. 😃
Siks mä teenkin vaikka välillä jonkun polttopuuhomman tai rakennan tönön, että saa suht lyhyessä ajassa jotain calmista vaan tekemällä. Siitä tulee hiton hyvä mieli. Vähän mun "Rockyportaat". 😃Sellaisella työllä tai harrastuksella tai tehtävillä, jossa se kädenjälki näkyy heti, on kyllä positiivisia psykologisia vaikutuksia. Se on itsellenikin hyvä vastapaino lukemiselle ja kirjoittamiselle. Se voi joillekin olla vaikkapa ruoanlaitto, leipominen, käsityöt, taide, siivoaminen tms, jossa sen tekemisen heti huomaa. Itsekin tarvitsen tuollaista.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisella työllä tai harrastuksella tai tehtävillä, jossa se kädenjälki näkyy heti, on kyllä positiivisia psykologisia vaikutuksia. Se on itsellenikin hyvä vastapaino lukemiselle ja kirjoittamiselle. Se voi joillekin olla vaikkapa ruoanlaitto, leipominen, käsityöt, taide, siivoaminen tms, jossa sen tekemisen heti huomaa. Itsekin tarvitsen tuollaista.
No just katselin vähän ulos ja sääennusteita. Taidankin vielä jatkaa lomailua ja tehdä ne puut poikkeen sieltä saaresta ja käydä kelkan pois.. jäät ottaa muuten tällähaavaa äkkiä kyytiä. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No just katselin vähän ulos ja sääennusteita. Taidankin vielä jatkaa lomailua ja tehdä ne puut poikkeen sieltä saaresta ja käydä kelkan pois.. jäät ottaa muuten tällähaavaa äkkiä kyytiä. 😁
Itsekin pidän vielä tänään taukoa, siksi palstalla. Säädin ison urakan jälkeen kaikkea käytännön asioita menneellä viikolla, että jaksaa taas sorvin ääreen huomenna. Pidin viikonlopun vapaata. Käy ne käytännön hommelitkin työstä: hakemusten tekemiset, spostit, tapaamisten sopimiset, kirjojen varaukset, loppukevään suunnittelu ja -aikataulut, kevään menojen tarkastus, kirjoitin myös pitkän reflektion menneellä viikolla.
Itsekin haluaisin tänään ulos, on tosi kaunis ja hyvä ulkoilusää. :) Anonyymi kirjoitti:
Itsekin pidän vielä tänään taukoa, siksi palstalla. Säädin ison urakan jälkeen kaikkea käytännön asioita menneellä viikolla, että jaksaa taas sorvin ääreen huomenna. Pidin viikonlopun vapaata. Käy ne käytännön hommelitkin työstä: hakemusten tekemiset, spostit, tapaamisten sopimiset, kirjojen varaukset, loppukevään suunnittelu ja -aikataulut, kevään menojen tarkastus, kirjoitin myös pitkän reflektion menneellä viikolla.
Itsekin haluaisin tänään ulos, on tosi kaunis ja hyvä ulkoilusää. :)Mä intouduin järjestelemään ja siivoamaan vaatekaapin. 💪😄
- Anonyymi
Pohdin tuossa pitkään, että yritänkö muotoilla tähän vastausta. Yhden illan jutut ja muutenkaan pelkät seksisuhteet eivät ole minun juttuni, mutta toki muutama sellainenkin on elämääni mahtunut. Vaan siis rehellisesti sanoen ne eivät ole liittyneet oikeastaan ollenkaan seksintarpeeseen vaan läheisyyden tarpeeseen ja vääristyneeseen kuvaan siitä, että seksi olisi läheisyyttä.
Mitä seksuaaliseen tyydytykseen (orgasmiin) tulee niin en ole selkaista saanut noissa tilanteissa. Eikä se ole ollut toisen osapuolen yrityksen puutteesta kiinni. He ovat yrittäneet niin kovasti, että minä olen siinä joskus jopa kyllästynyt siihen. Eikä ole ollut taidoistakaan kiinni, vaan sekin puoli on ollut kunnossa. Se on ollut kiinni ihan minun korvieni välistä ja siitä, että mä tarvitsen sen henkisen läheisyyden, fyysisen lisäksi.
Mä olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessakin, ilman että sain ikinä. Toisaalta olen aina osannut hoidella sen puolen itsekseni, joten saaminen ei edes ollut seksin oleellisin syy. Oleellista oli läheisyys ja sen lähemmäs toista ei voi päästä.
Tämä viimeisin parisuhde on ainoa, jossa olen koskaan saanut orgasmin seksissä toisen kanssa. Se on nimenomaan henkisestä puolesta kiinni ja samalla aaltopituudella olemisesta. Nyt seksistä puuttuu täysin se suorittamisen tunne (siis se, että mies suorittaa seksiaktia) ja molemmat ovat läsnä siinä hetkessä. Se on se, jota mitä minä kaipaan - täydellinen läsnäolo seksin aikana.- Anonyymi
Tuo viimeinen tekstikappale kuulostaa ihanalta. 😊 Onnea parisuhteellenne! 💟
🦄 ” Se on nimenomaan henkisestä puolesta kiinni ja samalla aaltopituudella olemisesta. Nyt seksistä puuttuu täysin se suorittamisen tunne (siis se, että mies suorittaa seksiaktia) ja molemmat ovat läsnä siinä hetkessä. Se on se, jota mitä minä kaipaan - täydellinen läsnäolo seksin aikana.”
Näin juuri! Hyvä seksi ei ole vain pano tai tekninen suoritus, se on samassa paketissa vahvaa läsnäoloa, hellyyttä, koskettamista pinnalta ja pinnan alta, lämpöä ihmisten välillä. Jos ihmisen kanssa syntyy vahva henkinen yhteys, kun pitkä katse tuntuu henkiseltä rakastelulta, on lopputulos todennäköisesti taattu tekniikasta riippumatta. Sen sijaan kylmä tekninen suoritus yltää harvoin edes tyydyttävälle tasolle.
Minusta yhden illan juttuja ei kannata harrastaa ennen kuin oma seksuaalinen itsetunto on valmis. Käytännössä usein tämä tarkoittaa ainakin yhtä pitkää seurustelua. Kokemukset voi olla ala-arvoisia ja jos ne ottaa itseensä, se ei tee kenellekään hyvää. Yhdenillan juttu harvoin yltää oikean rakastelun tasolle, ja se on syy miksi niitä ei ole halunnut harrastaa kuin hyvin erikoistilanteissa. Oma ja ystäväpiirin kokemus on sama, suuri osa kokemuksista ei yllä edes tyydyttävälle tasolle naisen näkökulmasta. Itse olen kokenut vain yhden tästä erilaisen kokemuksen, tuo ihminen oli myös nimenomaan vailla oikeaa kohtaamista ja oli myös valmis antamaan muutakin kuin pintaa, ehkä sen takia kokemus onnistui yli odotusten.
Nuorena ajattelin, että yhdenillan jutut on pahoja ja niitä harrastava nainen on huono nainen (mutta mies ei ole samalla lailla huono). Johtuu luterilaisesta kasvatuksesta ja siitä, että vielä jotain 60-70v sitten seksi aiheutti jälkikasvua ja pakko-avioliittojaja onnettomia elämiä. Kuitenkin, jos miettii nykyaikaa, kyseenalaistan tuon arvon voimalla. Jos kaksi ihmistä pystyy antamaan toisilleen rakkautta edes hetken ja kumpikin tietää missä mennään (ketään ei huijata) mitä pahaa asiassa voisi olla? Ainoa syy miksi yhdenillan juttuja ei harrasta sinkkuna on se, että suurelta määrin ne on huonoja kokemuksia.
"Feminismisi" on harvinaista laatua. Yhdessäkään kirjoituksessasi et ole osoittanut, että se perustuisi vihalle, etkä ole pitänyt ideologiaa voimakkaampana kuin loogisempiiristä ajattelua. Pyrit etsimään tosiasioita, etkä ideologisia vastauksia. Siksi asetut feminismin valtavirrasta syrjään.
Minusta näyttää, että vain kutsut tasa-arvoajattelua feminismiksi. 🌹👀- Anonyymi
Samoin teemme me muutkin. Valtaosa feministeistä on juuri tuollaisia tosiasioita etsiviä ja loogisesti ajattelevia. Sinä vain näet ne muutaman harvan äänekkään räyhähengen. Ehkä opit joskus vielä näkemään laaja-alaisemmin.
- Anonyymi
Minusta puolestaan näyttää, että vain kutsut miesvihaa feminismiksi.
🦄 - Anonyymi
"Minusta näyttää, että vain kutsut tasa-arvoajattelua feminismiksi. 🌹👀"
Hienoa, sä olet viimeinkin oivaltanut; mitä feminismi pohjiltaan on! Se on yksinkertaisimmillaan juuri tasa-arvoajattelua. Toisaalta myös naiseuden korostamista tai vaikka miesmäisyyttä naisessa. Se naisen miesmäisyys näkyy vastuunkantona, esim. avioliitossa; nainenkin pystyy elättämään perheen... varsinkin silloin jos mies on siihen kykenemätön... jostain syystä.
Itselleni tasa-arvoisuus merkitsee myös sitä ett metsästän riistaa ja kalastan tarvekalat talouteeni. Yhtä hyvin mä saatan pukea ylleni hamosen jammata hiukseni nutturalle tai kiharapilveksi ja mennä lavatansseihin... vaikka yksin. (tosiharvoin kuitenkin)
Varsinaiseen AP:n kysymykseen yhden illan seksisuhteista, mulla ei ole vastasta.
Demiseksuaalisena mä en ole niitä harrastanut, eikä ole niinkään tapahtunut ett mies olisi jättänyt kuin nallinkalliolle yhden yön jälkeen. Muutaman epäonnistuneen suhteen olen loppuun asti elänyt, ja ne ovat päättyneet ns. erilaiseen ideologiaan. Anonyymi kirjoitti:
"Minusta näyttää, että vain kutsut tasa-arvoajattelua feminismiksi. 🌹👀"
Hienoa, sä olet viimeinkin oivaltanut; mitä feminismi pohjiltaan on! Se on yksinkertaisimmillaan juuri tasa-arvoajattelua. Toisaalta myös naiseuden korostamista tai vaikka miesmäisyyttä naisessa. Se naisen miesmäisyys näkyy vastuunkantona, esim. avioliitossa; nainenkin pystyy elättämään perheen... varsinkin silloin jos mies on siihen kykenemätön... jostain syystä.
Itselleni tasa-arvoisuus merkitsee myös sitä ett metsästän riistaa ja kalastan tarvekalat talouteeni. Yhtä hyvin mä saatan pukea ylleni hamosen jammata hiukseni nutturalle tai kiharapilveksi ja mennä lavatansseihin... vaikka yksin. (tosiharvoin kuitenkin)
Varsinaiseen AP:n kysymykseen yhden illan seksisuhteista, mulla ei ole vastasta.
Demiseksuaalisena mä en ole niitä harrastanut, eikä ole niinkään tapahtunut ett mies olisi jättänyt kuin nallinkalliolle yhden yön jälkeen. Muutaman epäonnistuneen suhteen olen loppuun asti elänyt, ja ne ovat päättyneet ns. erilaiseen ideologiaan.Inhoan syvästi sekä miehiä että naisia, jotka harrastavat metsästystä. 🌹👀
- Anonyymi
kynä.mi kirjoitti:
Inhoan syvästi sekä miehiä että naisia, jotka harrastavat metsästystä. 🌹👀
Ihan kaikessa rauhassa, sinä saat olla mitä mieltä haluat. Ilmeisesti olet kasvisyöjä!
Mä puolestani en ymmärrä niitä sekasyöjiä (lihan syöjiä) joiden mielestä metsästys on inhottavaa. Kyllä se kanakin on tapettu ja höyhennetty, ennen kuin se on kaupassa.
Hirviä ja peuroja sekä kauriita meillä on ihan liikaa, joten metsästyksellä niiden kantaa vähennetään ja samalla saadaan käyttökelpoista lihaa (proteiinia).
Metsästyksellä vähennetään liikenneonnettomuuksia teillä ja ihmisten vakavia vammautumisia. Samoin nuo hirvieläinten lisääntyminen, ainakin Etelä-Suomessa; on tuonut meillekin tänne susiongelman... ihan kaupungin laidoillekin. Vaeltavia susilaumoja on useita, ajan kysymys milloin joku vanhus tai pieni alakoululainen joutuu uhriksi. Kissat ja koirat ovat tulleet jo syödyksi ihan omalla pihallaan, omakotialueilla sekä kylätaajamissa.
Syy miksi minä en hirvieläimiä metsästä: mä en jaksaisi kantaa ampumaani eläintä pois metsästä, joten metsästän rusakoita ja jäniksiä, sekä riistalintuja.
Mä myös nyljen ja suolistan ne ja valmistan ruuaksi, metsästys ei niin ollen ole mikään huvittelun muoto, en siis tapa yksinomaan huvikseni; vaan ruuaksi.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikessa rauhassa, sinä saat olla mitä mieltä haluat. Ilmeisesti olet kasvisyöjä!
Mä puolestani en ymmärrä niitä sekasyöjiä (lihan syöjiä) joiden mielestä metsästys on inhottavaa. Kyllä se kanakin on tapettu ja höyhennetty, ennen kuin se on kaupassa.
Hirviä ja peuroja sekä kauriita meillä on ihan liikaa, joten metsästyksellä niiden kantaa vähennetään ja samalla saadaan käyttökelpoista lihaa (proteiinia).
Metsästyksellä vähennetään liikenneonnettomuuksia teillä ja ihmisten vakavia vammautumisia. Samoin nuo hirvieläinten lisääntyminen, ainakin Etelä-Suomessa; on tuonut meillekin tänne susiongelman... ihan kaupungin laidoillekin. Vaeltavia susilaumoja on useita, ajan kysymys milloin joku vanhus tai pieni alakoululainen joutuu uhriksi. Kissat ja koirat ovat tulleet jo syödyksi ihan omalla pihallaan, omakotialueilla sekä kylätaajamissa.
Syy miksi minä en hirvieläimiä metsästä: mä en jaksaisi kantaa ampumaani eläintä pois metsästä, joten metsästän rusakoita ja jäniksiä, sekä riistalintuja.
Mä myös nyljen ja suolistan ne ja valmistan ruuaksi, metsästys ei niin ollen ole mikään huvittelun muoto, en siis tapa yksinomaan huvikseni; vaan ruuaksi.
trollikkaSosiologian professori kiteytti näin: Jotkut tehtävät, esimerkiksi lipuntarkastajan, voivat olla yhteiskunnan tarpeen kannalta välttämättömiä, mutta henkilöt, jotka näihin tehtäviin hakeutuvat, ovat luonteeltaan poikkeavia, ja heitä halveksitaan. 🌹👀
- Anonyymi
kynä.mi kirjoitti:
Sosiologian professori kiteytti näin: Jotkut tehtävät, esimerkiksi lipuntarkastajan, voivat olla yhteiskunnan tarpeen kannalta välttämättömiä, mutta henkilöt, jotka näihin tehtäviin hakeutuvat, ovat luonteeltaan poikkeavia, ja heitä halveksitaan. 🌹👀
Sosiologian professorille vastaan näin; Olet itse tekopyhä ja omahyväinen... koitahan pudota sieltä idealismistä -> realismiin.
Jos syöt lihaa; niin älä pure niiden kättä, jotka sen lihan lautasellesi toimittaa.
Fariseus, olet hurskastelija ja moralisoit nyt väärää asiaa.
trollikka
Yhden illan suhteissa - ei koskaan.
Noista satunnaisista on jo kulunut aikaa, mutta en usko, että toimisi nykyäänkään. Mulla ei vaan pelitä se homma kuin luotettavan kumppanin kanssa, jolle pystyy antautumaan ehdoitta. Irtoseksissä ei ole oikeastaan sellaisesta kysymys. Se on... vaan seksiä.Mä oon nykyään miettinyt, että voisiko oikeasti ollakin vain seksiä?
Siis mä kerran elämässäni kävin erään silloin sinkkuna asustelleen ystäväni luona. Sanoin jo ennenkuin tulin, että entäs jos kumpikin ottaa vähän viiniä ja mua silloin suoraansanottuna panetti. Sovittiin, että se on sit vaan seksiä. Ja menihän se siihen.
Mä silloin ainakin mietin niin, että haluan tuottaa hälle hyvän olon ja se ei vaan ollut mitään äkkinäistä jympytystä, vaan toisaalta samanlaista kuin romantiikkaan perustuvakin seksi.
Tietenkin meillä oli jo aiemmin ollut paljon puhetta vaikka mistä ja miten, mutta periaatteessa molemminpuolinen luotto voisi syntyä yhden illankin perusteella. 🤔 Itse mietin, että ehkä jostain seksistäkin on kulttuurin perusteella tehty joku romantisoitu tabu.
Mutta se, että kummatkin tyydyttyy, tarvitaan kummaltakin tahtotila tuottaa hyvää oloa. 🤔- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä oon nykyään miettinyt, että voisiko oikeasti ollakin vain seksiä?
Siis mä kerran elämässäni kävin erään silloin sinkkuna asustelleen ystäväni luona. Sanoin jo ennenkuin tulin, että entäs jos kumpikin ottaa vähän viiniä ja mua silloin suoraansanottuna panetti. Sovittiin, että se on sit vaan seksiä. Ja menihän se siihen.
Mä silloin ainakin mietin niin, että haluan tuottaa hälle hyvän olon ja se ei vaan ollut mitään äkkinäistä jympytystä, vaan toisaalta samanlaista kuin romantiikkaan perustuvakin seksi.
Tietenkin meillä oli jo aiemmin ollut paljon puhetta vaikka mistä ja miten, mutta periaatteessa molemminpuolinen luotto voisi syntyä yhden illankin perusteella. 🤔 Itse mietin, että ehkä jostain seksistäkin on kulttuurin perusteella tehty joku romantisoitu tabu.
Mutta se, että kummatkin tyydyttyy, tarvitaan kummaltakin tahtotila tuottaa hyvää oloa. 🤔Ehkä näin. Mulla on vaan niin pahuksen pitkä matka suhteisiin, edes seksisellaisiin.
Voin toki olla eri mieltä jonain päivänä
-ek ei kirj- Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin. Mulla on vaan niin pahuksen pitkä matka suhteisiin, edes seksisellaisiin.
Voin toki olla eri mieltä jonain päivänä
-ek ei kirj-No oikeestaan sama... ei muakaan nyt mitkään suhteet kiinnosta..
Mutta silloinhan jonkun voi nostaa tikunnokkaan ja tutkia, kun se ei ole oma koipi? 😁
- Anonyymi
Sanotaan näin, ettei kiinnosta yhtään sellaiset yhdenillan suhteet, joissa en tunne tai vähintään tiedä miehestä mitään. Siis ihan randomin kanssa seksi on nounou, turvallisuusriski. Sen sijaan muissa tapauksissa, jos himo mieheen on, ja miehen tuntee ennalta, seksi on paljon parempaa kuin soloseksi. Vaikeutena tietysti tulee useinkin henkiset seikat, jotka estää seksiä tapahtumasta. Hyvä niinkin.
- Anonyymi
On kyllä outo feministi, kun tulee takaapäin ja kyselee kummallisia sinkutpalstalla.
Meilläpäin ei vastata typeryyksiin, orgasmit hoidetaan ja sillä sipuli.- Anonyymi
Katsopa mitä nimimerkki kynä.mi kirjoitteli.
Ehkä siinä on sinullekin selitys asiaan.
🦄 - Anonyymi
Tiedoksi myös, että G-piste on naisen "etuseinämässä" sen vuoksi, että penis osuisi siihen takaa päin touhutessa. Siinä ei siis ole mitään outoa, vaan kyseessä on kaikkein luonnonmukaisin asento.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi myös, että G-piste on naisen "etuseinämässä" sen vuoksi, että penis osuisi siihen takaa päin touhutessa. Siinä ei siis ole mitään outoa, vaan kyseessä on kaikkein luonnonmukaisin asento.
🦄Oliskohan siitä syystä tuo lähestysaarnaaja ainoa "kirkon sallima" asento? Ettei vaan vahingossakaan tuntuisi liian hyvältä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Anteeksi mikä? "G"-piste?
Onko tiedelinkkiä, lähde? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Jos olet miehen värkkiä tutkinut, niin se nystyrä, joka osuu G-pisteeseen on kylläkin etupuolella. Eli takaapäin on juurikin väärä asento. Mutta kellä anatomia mitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet miehen värkkiä tutkinut, niin se nystyrä, joka osuu G-pisteeseen on kylläkin etupuolella. Eli takaapäin on juurikin väärä asento. Mutta kellä anatomia mitenkin.
Käsittääkseni G-pisteen päätarkoitus on tuottaa nautintoa miehelle, ei (pelkästään) naiselle. En muista mistä luin sen.
Ja naisena G-pisteen tuntee kyllä: mukulakivikadun pätkä keskellä sileää liukumäkeä. Ei tarvita tiedelinkkiä, vain sormi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet miehen värkkiä tutkinut, niin se nystyrä, joka osuu G-pisteeseen on kylläkin etupuolella. Eli takaapäin on juurikin väärä asento. Mutta kellä anatomia mitenkin.
Valtaosalla naisista kolo on hieman vinosti taaksepäin kohti ristiselkää. Tämä taas aiheuttaa sen, että tuo takaapäin tosiaan usimmilla helpoiten osuu sinne g-pisteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan siitä syystä tuo lähestysaarnaaja ainoa "kirkon sallima" asento? Ettei vaan vahingossakaan tuntuisi liian hyvältä. 😂
Minusta on ikävää, että naisen näkökulma pidetään niin monen tahon toimesta piilossa. Kirkko ei halunnut, että nainen nauttii seksistä. Suurimmassa osassa pornoa ei välitetä siitä, nauttiiko nainen takaa päin rakastelusta vai ei.
Onneksi olemme me feministit, jotka puolustamme naisen oikeutta häpeämättömään nauttimiseen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on ikävää, että naisen näkökulma pidetään niin monen tahon toimesta piilossa. Kirkko ei halunnut, että nainen nauttii seksistä. Suurimmassa osassa pornoa ei välitetä siitä, nauttiiko nainen takaa päin rakastelusta vai ei.
Onneksi olemme me feministit, jotka puolustamme naisen oikeutta häpeämättömään nauttimiseen.
🦄On sitten uskomattoman typerää uskoa johonkin g-pisteeseen tai tiettyyn asentoon, jota perustelee g-pisteellä. Nauttii mistä nauttii kun kerran on niin häpeämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitten uskomattoman typerää uskoa johonkin g-pisteeseen tai tiettyyn asentoon, jota perustelee g-pisteellä. Nauttii mistä nauttii kun kerran on niin häpeämätön.
Ei tuossa ole mitään typerää. Typerää sen sijaan on arvostella toisten mieltymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitten uskomattoman typerää uskoa johonkin g-pisteeseen tai tiettyyn asentoon, jota perustelee g-pisteellä. Nauttii mistä nauttii kun kerran on niin häpeämätön.
Mikäs siinä typerää olisi? Eikö ole ainoastaan fiksua ja kivaa, että luontokin on järjestänyt asiat siten, että seksi tuntuu hyvältä?
En suoraan sanoen tarvitse G-pisteeseen uskomista yhtään mihinkään. Minulle on samantekevää, millä nimellä joku kutsuu sisälläni olevaa karheaa kohtaa. 😂
En varsinaisesti perustellut omia asentovalintojani G-pisteellä. Kunhan toin esille arvuuttelujani siitä, mitä olen yrittänyt luontoäidin logiikasta päätellä. Onneksi meillä ihmisillä on mahdollisuus rakastella monissa aaennoissa valintamme mukaan!
Ihanaa, viestilleni taisi olla tilausta. Niin kauan kuin seksistä nauttiva nainen ärsyttää, feminismille on tilausta.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, g-pisteen olemassaoloon uskominen on yhtä paljon uskonasia kuin vaikkapa makuaistin tai haiman olemassaoloon uskominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, g-pisteen olemassaoloon uskominen on yhtä paljon uskonasia kuin vaikkapa makuaistin tai haiman olemassaoloon uskominen.
No kerro sitten, mistä tiedät että sellainen jonkun nimeämä G-piste on olemassa ja missä se sulla sijaitsee??
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä typerää olisi? Eikö ole ainoastaan fiksua ja kivaa, että luontokin on järjestänyt asiat siten, että seksi tuntuu hyvältä?
En suoraan sanoen tarvitse G-pisteeseen uskomista yhtään mihinkään. Minulle on samantekevää, millä nimellä joku kutsuu sisälläni olevaa karheaa kohtaa. 😂
En varsinaisesti perustellut omia asentovalintojani G-pisteellä. Kunhan toin esille arvuuttelujani siitä, mitä olen yrittänyt luontoäidin logiikasta päätellä. Onneksi meillä ihmisillä on mahdollisuus rakastella monissa aaennoissa valintamme mukaan!
Ihanaa, viestilleni taisi olla tilausta. Niin kauan kuin seksistä nauttiva nainen ärsyttää, feminismille on tilausta.
🦄Yhtä en ymmärrä, jos nainen tietää mihin pitää osua, että tuntuu hyvältä, sen hän pitäisi olla miehelle hyvä asia. Luulisin, että suurin osa haluaa olla hyvä rakastaja. Naisen avustuksella se on huomattavasti helpompaa.
Ihmettelen miestä, joka väittää, että g-pistettä ei ole tai se on naiselle merkityksetön. Vähän niin kuin nainen sanoisi, että mies saa tulla vain kiveksiä silittämällä. Ja taas on jollekin naiselle g-piste ei toimi, sitten se el toimi (voi johtua, ettei nainen itse ole löytänyt itseään tai sitten ihmisten välisistä eroista).- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Sinun feminismisi on kakkaista.
Sinun kuvitelmissasi seksistä nauttiminen on vain yhdenlaista.
Aivan samoin kuin nauttia seksistä voi siitä olla nauttimatta. Nautinto ei ole elämän tärkein asia eikä sillä itsessään ole mitään arvoa.
Olisin huolestunut, jos emättimesi tuntuisi karhealta, mutta toisaalta, en ihmettele sitä yhtään vaikka sillä olisi piikikkäät hampaatkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sitten, mistä tiedät että sellainen jonkun nimeämä G-piste on olemassa ja missä se sulla sijaitsee??
Johan se tuossa yllä kerrottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan se tuossa yllä kerrottiin.
Ihan sinulta itseltä kysyn, eikö uskonasiat ole hyvin henkilökohtaisia?
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Yhtä en ymmärrä, jos nainen tietää mihin pitää osua, että tuntuu hyvältä, sen hän pitäisi olla miehelle hyvä asia. Luulisin, että suurin osa haluaa olla hyvä rakastaja. Naisen avustuksella se on huomattavasti helpompaa.
Ihmettelen miestä, joka väittää, että g-pistettä ei ole tai se on naiselle merkityksetön. Vähän niin kuin nainen sanoisi, että mies saa tulla vain kiveksiä silittämällä. Ja taas on jollekin naiselle g-piste ei toimi, sitten se el toimi (voi johtua, ettei nainen itse ole löytänyt itseään tai sitten ihmisten välisistä eroista).Ihan hirveää, miten naiset itse esineellistävät itseään!
Niin kuin g-piste olisi joku nappula, jota painelemalla tulee. EI naiset se mene niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin on jo vastattu tässä ketjussa. Minä voin vastata uudelleen, vaikka minulta ei kysyttykään: karhea kohta kohdunsuun alapuolella emättimen etuseinämässä eli vatsan puolella. Ja siitä tuntee ihan kokeilemalla, että limakalvo on siinä kohdassa nystyräisempää kuin muualla emättimessä.
🦄 - Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Yhtä en ymmärrä, jos nainen tietää mihin pitää osua, että tuntuu hyvältä, sen hän pitäisi olla miehelle hyvä asia. Luulisin, että suurin osa haluaa olla hyvä rakastaja. Naisen avustuksella se on huomattavasti helpompaa.
Ihmettelen miestä, joka väittää, että g-pistettä ei ole tai se on naiselle merkityksetön. Vähän niin kuin nainen sanoisi, että mies saa tulla vain kiveksiä silittämällä. Ja taas on jollekin naiselle g-piste ei toimi, sitten se el toimi (voi johtua, ettei nainen itse ole löytänyt itseään tai sitten ihmisten välisistä eroista).Juu en minäkään ymmärrä, mikä tässä on ongelmallista. Enkä minäkään pelkän g-pisteen avulla saa orgasmia, mutta ei sekään ole mikään ongelma. Minä en nyt ylipäätään ymmärrä, mikä ongelma on nelin kontin nauttivassa naisessa. 😂 Varmaan jotain jonkin uskonnon kieltämää. 🙄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin on jo vastattu tässä ketjussa. Minä voin vastata uudelleen, vaikka minulta ei kysyttykään: karhea kohta kohdunsuun alapuolella emättimen etuseinämässä eli vatsan puolella. Ja siitä tuntee ihan kokeilemalla, että limakalvo on siinä kohdassa nystyräisempää kuin muualla emättimessä.
🦄Niinniin, sä jo kerroit. Kiinnosti, että miten ne muut kommentoijat omansa ovat löytäneet ja olemassaolosta tietävät tai uskovat tietävänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun feminismisi on kakkaista.
Sinun kuvitelmissasi seksistä nauttiminen on vain yhdenlaista.
Aivan samoin kuin nauttia seksistä voi siitä olla nauttimatta. Nautinto ei ole elämän tärkein asia eikä sillä itsessään ole mitään arvoa.
Olisin huolestunut, jos emättimesi tuntuisi karhealta, mutta toisaalta, en ihmettele sitä yhtään vaikka sillä olisi piikikkäät hampaatkin.Anteeksi mutta mihin tämä väite perustuu?
"Sinun kuvitelmissasi seksistä nauttiminen on vain yhdenlaista. "
En kauheasti ole nyt ottanut kantaa muiden ihmisten nautintoon, vai olenko? En ole myöskään kertonut kaikkea omasta nautinnostani. Olen vain puolustanut niitä näkökulmia seksissä, jotka usein jäävät miesten näkökulmien varjoon.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirveää, miten naiset itse esineellistävät itseään!
Niin kuin g-piste olisi joku nappula, jota painelemalla tulee. EI naiset se mene niin.Minä en ainakaan tule pelkän g-pistestimulaation kautta. Jos luet aloituksen, kerroin siinä miten tärkeää on tuntea olevansa rakastettu ja pystyä luottamaan kumppaniin. Lisäksi tarvitaan muutakin stimulaatiota kuin tuo g-piste.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kuin lapsi, joka on oppinut leikkimään. Mikäs siinä.
Karhea kohta löytyy itseltä ja mieheltä nappula pippelistä, niitä takaapäin yhteen hankaamalla tulee iso jytky.
Halipatsuippaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni G-pisteen päätarkoitus on tuottaa nautintoa miehelle, ei (pelkästään) naiselle. En muista mistä luin sen.
Ja naisena G-pisteen tuntee kyllä: mukulakivikadun pätkä keskellä sileää liukumäkeä. Ei tarvita tiedelinkkiä, vain sormi.
🦄"En muista mistä luin sen."
Tää on hyvä, käytä aina sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Juuri näin 👍Hyvin selitetty. Miehelle voi näköjään olla järkytys, ettei se tiedäkään naisen anatomiasta ja orgasmista kaikkea. Hän on ehkä antanut naiselle klitorisorkkuja ja nyt kun oma stondis kenties on hiipumassa, tämä g-pistetieto romuttaa kaiken. Mut hei, voi mies sen kädelläkin antaa, kuten toinen nainenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kuin lapsi, joka on oppinut leikkimään. Mikäs siinä.
Karhea kohta löytyy itseltä ja mieheltä nappula pippelistä, niitä takaapäin yhteen hankaamalla tulee iso jytky.
Halipatsuippaa.Huh. Aloitukselle oli todellakin tarvetta!
Katsokaa, miten paljon paheksuntaa naisen seksuaalinen nautinto aiheuttaa vuonna 2022!
Kaikki naiset ja mummot: sen jälkeen todetkaa, että teillä on täysi oikeus nauttia seksistä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh. Aloitukselle oli todellakin tarvetta!
Katsokaa, miten paljon paheksuntaa naisen seksuaalinen nautinto aiheuttaa vuonna 2022!
Kaikki naiset ja mummot: sen jälkeen todetkaa, että teillä on täysi oikeus nauttia seksistä.
🦄Lopeta se määkiminen. On myös täysi oikeus olla nauttimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan tule pelkän g-pistestimulaation kautta. Jos luet aloituksen, kerroin siinä miten tärkeää on tuntea olevansa rakastettu ja pystyä luottamaan kumppaniin. Lisäksi tarvitaan muutakin stimulaatiota kuin tuo g-piste.
🦄Sinun kanssa on varmaan aika monimutkaista harrastaa nautinnollista seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se määkiminen. On myös täysi oikeus olla nauttimatta.
Ai että! 😄 Vai määkimiseksi sinä tätä kutsut.
Minä ajattelen niin, että minä teen tärkeää maailmanparannustyötä ja sinä yrität kaikin voimin nolata itseäsi. Ei minulla ole tässä mitään ongelmaa omalta osaltani. 😉
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssa on varmaan aika monimutkaista harrastaa nautinnollista seksiä.
En nyt kerro enempää omasta seksistäni, koska se ei enää tästä eteen päin edistäisi feminististä missiotani.
Olen saanut sanottua tärkeimmät asiat.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt kerro enempää omasta seksistäni, koska se ei enää tästä eteen päin edistäisi feminististä missiotani.
Olen saanut sanottua tärkeimmät asiat.
🦄Kerroit itsestäsi jo liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinniin, sä jo kerroit. Kiinnosti, että miten ne muut kommentoijat omansa ovat löytäneet ja olemassaolosta tietävät tai uskovat tietävänsä?
Ei siihen "löytämiseen" tarvita sormea kummempaa apuvälinettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen "löytämiseen" tarvita sormea kummempaa apuvälinettä.
Tuntoaistista ei liene haittaa. Kokeilitko itseltä vai toiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntoaistista ei liene haittaa. Kokeilitko itseltä vai toiselta?
Aisti nyt ei varsinaisesti ole apuväline. Valtaosalla se on sormien vakiovaruste. Kyllä sen helposti ihan itseltään löytää. Ei tarvitse lähteä etsimään tutkimuskohteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit itsestäsi jo liikaa.
Ehkä sinun mielestäsi. Omalta osaltani voin todeta, että kerroin äärimmäisen vähän.
Onneksi täällä internetissä saa itse valita, mitä lueskelee... 😉
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun mielestäsi. Omalta osaltani voin todeta, että kerroin äärimmäisen vähän.
Onneksi täällä internetissä saa itse valita, mitä lueskelee... 😉
🦄Joo ja senkin, kenelle/ mihin vastaa :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisti nyt ei varsinaisesti ole apuväline. Valtaosalla se on sormien vakiovaruste. Kyllä sen helposti ihan itseltään löytää. Ei tarvitse lähteä etsimään tutkimuskohteita.
Mitäs iloa siitä seuraa, että tietää g-pisteensä sijainnin.
-Kulta, ei siitä... vaan vähän sisempää, eiku ei siitäkään vaan vähän.. ähh anna mä näytän...
Menis halut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En muista mistä luin sen."
Tää on hyvä, käytä aina sitä.Ymmärrän huolesi. Tutkimustieto ei ole vahvistanut g-pisteen olemassaoloa. Omalta osaltani tiedän vain, että siinä missä sen pitäisi olla, kudos on erilaista.
Keskustelu g-pisteestä on sivujuonne, joka lähti siitä, että mietin mikä mahtaisi olla ”luonnonmukaisin” asento. Muilta osin en ole kiinnostunut g-pisteen olemassaolosta.
Seksi takaa päin on aivan yhtä ihanaa riippumatta siitä, onko tieteellisesti todistettu g-piste olemassa vaiko ei. Asialla ei ole minulle merkitystä ns. ”käytännössä”. 😂
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Kulta, ei siitä... vaan vähän sisempää, eiku ei siitäkään vaan vähän.. ähh anna mä näytän...
Menis halut.Olen pahoillani, jos sinä et keksi mitään muuta keinoa kuin tuollasen "kommunikoinnin". Minä esimerkiksi osaan ihan itse siirtyä itselleni hyvään asentoon. En tarvitse siihen miehen apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menis halut.G-piste ei suinkaan ole ainoa paikka, jossa seksi takaa päin tuntuu ihanalta. Se tuntuu ihanalta joka puolella genitaaleissa ja koko lantion seudulla. ☺️ Nykyään aina myös sydämessä ja sielussa. 💖✨
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G-piste ei suinkaan ole ainoa paikka, jossa seksi takaa päin tuntuu ihanalta. Se tuntuu ihanalta joka puolella genitaaleissa ja koko lantion seudulla. ☺️ Nykyään aina myös sydämessä ja sielussa. 💖✨
🦄Niinpä. Itse koen myös erikoiseksi sen, että miesoletettu kokee tuon seksiasennon noin kovin suurta ahdistusta aiheuttavaksi. Minun kokemukseni mukaan kun miehet(kin) pitävät siitä. Onkohan tässä nyt joku uskonnollinen juttu takana, vai vastustaako hän vain periaatteessa naisen nautintoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos sinä et keksi mitään muuta keinoa kuin tuollasen "kommunikoinnin". Minä esimerkiksi osaan ihan itse siirtyä itselleni hyvään asentoon. En tarvitse siihen miehen apua.
osaatko siirtyä sellaiseen asentoo, josta mies nauttii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Itse koen myös erikoiseksi sen, että miesoletettu kokee tuon seksiasennon noin kovin suurta ahdistusta aiheuttavaksi. Minun kokemukseni mukaan kun miehet(kin) pitävät siitä. Onkohan tässä nyt joku uskonnollinen juttu takana, vai vastustaako hän vain periaatteessa naisen nautintoa?
Minusta seksi takaapäin ei ole mitenkään erityisen nautittava asento. Paneminen ok takaapäin. Rakastellessa haluaa muutakin molemmille, kuin nopean takaapäin laiton.
Miehet kuvittelee helposti että nainen haluaa panemista takaapäin eivätkä sitten muuhun kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo eivät todellakaan sulje pois toisiaan. Olen pahoillani, jos sinulla on noin vähän kokemusta molemmin puolin erinomaisesta seksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta seksi takaapäin ei ole mitenkään erityisen nautittava asento. Paneminen ok takaapäin. Rakastellessa haluaa muutakin molemmille, kuin nopean takaapäin laiton.
Miehet kuvittelee helposti että nainen haluaa panemista takaapäin eivätkä sitten muuhun kykene.Aika harmillista, että kuvittelet tuollaisen nopean sutaisun olevan ainoa mahdollisuus takaapäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo eivät todellakaan sulje pois toisiaan. Olen pahoillani, jos sinulla on noin vähän kokemusta molemmin puolin erinomaisesta seksistä.
Tunnut ottavan tän asian kovin henkilökohtaisesti ja oletkin pahoillasi koko ajan.
Itse en juttele henkilökohtaisista kokemuksista palstatasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma mieheni esimerkiksi nauttii erityisesti siitä kun hän saa olla se täysin passiivinen osapuoli tuossa takaapäin puuhassa. Siinä kun on mahdollista käyttää erinäisiä lihaksia niin, että mies tulee oikein kunnon voihkinnan ja loppukarjaisun kanssa. Vaan enempää en lähde yksikohtia kertomaan. Etsi nainen, joka näyttää sinullekin useampi vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut ottavan tän asian kovin henkilökohtaisesti ja oletkin pahoillasi koko ajan.
Itse en juttele henkilökohtaisista kokemuksista palstatasolla.Toetysti olen pahoillani toisen puolesta, kun hänellä ei ole käsitystä molemmin puolin tyydyttävästä seksistä. Hyvä seksi on yksi elämän pienistä iloista. Maailma olisi parempi paikka, jos kaikki saisivat HYVÄÄ seksiä.
- Anonyymi
Olisiko se, että kaikki paneminen on seksiä, mutta kaikki seksi ei ole panemista. En ole hän, jolta kysyit, mutta noin mä tuon tulkitsisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma mieheni esimerkiksi nauttii erityisesti siitä kun hän saa olla se täysin passiivinen osapuoli tuossa takaapäin puuhassa. Siinä kun on mahdollista käyttää erinäisiä lihaksia niin, että mies tulee oikein kunnon voihkinnan ja loppukarjaisun kanssa. Vaan enempää en lähde yksikohtia kertomaan. Etsi nainen, joka näyttää sinullekin useampi vaihtoehtoja.
Tai anteeksi oletukseni, saat toki etsiä miehenkin. Enhän minä sinun suuntautuneisuuttasi tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en juttele henkilökohtaisista kokemuksista palstatasolla.Minä juttelen. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että naisen seksikokemuksista puhuvat milloin kirkko ja milloin porno, mutta niin harvoin naiset itse!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juttelen. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että naisen seksikokemuksista puhuvat milloin kirkko ja milloin porno, mutta niin harvoin naiset itse!
🦄No siis niinpä. Palstatasolla voin erinomaisen hyvin kertoa henkilökohtaisia kokemuksia. IRL harvemmin ja jos niin todella rajatussa seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toetysti olen pahoillani toisen puolesta, kun hänellä ei ole käsitystä molemmin puolin tyydyttävästä seksistä. Hyvä seksi on yksi elämän pienistä iloista. Maailma olisi parempi paikka, jos kaikki saisivat HYVÄÄ seksiä.
Niin sinun maailmasi.
Maailma olisi parempi, jos kaikki saisivat säännöllisesti puhdasta ruokaa ja vettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se, että kaikki paneminen on seksiä, mutta kaikki seksi ei ole panemista. En ole hän, jolta kysyit, mutta noin mä tuon tulkitsisin.
Joo, täytyy muistaa myös sooloseksi takaapäin-juttuineen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juttelen. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että naisen seksikokemuksista puhuvat milloin kirkko ja milloin porno, mutta niin harvoin naiset itse!
🦄naiset puhuu sitten takaapäin, miten huono sängyssä joku jeppe oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinun maailmasi.
Maailma olisi parempi, jos kaikki saisivat säännöllisesti puhdasta ruokaa ja vettä.Noitakin. Ei mikään noista sulje toisiaan pois. Maailma olisi myös parempi paikka, jos kaikilla olisi rauha ja turvallisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinniin, sä jo kerroit. Kiinnosti, että miten ne muut kommentoijat omansa ovat löytäneet ja olemassaolosta tietävät tai uskovat tietävänsä?
Ihan omaa tai muiden naisten pinppaa sormettamallahan tuon naiselta löytää, toki sulle taitaa olla aika utopistinen ajatus päästä niin lähelle naista joten hämmenyksesi ymmärtää :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naiset puhuu sitten takaapäin, miten huono sängyssä joku jeppe oli
No niinhän jotkut miehetkin puhuvat takanapäin miten huono pano joku nainen oli. Jotkut ihmiset nyt ovat kusipäitä. Minkäs sille mahtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sinulta itseltä kysyn, eikö uskonasiat ole hyvin henkilökohtaisia?
G-piste vaan ei ole mikään uskonasia, niin siihen ei tarvitse kenenkään henkilökohtaista mielipidettä kertoa :D Vaikka sinä et omaa maksaasi näekään etkä pääse sitä kopeloimaan, niin on se silti siellä olemassa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis niinpä. Palstatasolla voin erinomaisen hyvin kertoa henkilökohtaisia kokemuksia. IRL harvemmin ja jos niin todella rajatussa seurassa.
Sama logiikka minulla.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirveää, miten naiset itse esineellistävät itseään!
Niin kuin g-piste olisi joku nappula, jota painelemalla tulee. EI naiset se mene niin.Vastaat minun kirjoitukseen, en kuitenkaan ole sanonut mitään mitä kirjoituksestani väität.
Mitä esineellistämistä siinä on, jos nainen itse tietää mistä pitää ja osaa sen myös kertoa kumppanille? Veikkaan, että keskimäärin nainen ei kerro toiveita kuin vasta luottamuksen arvoisessa suhteessa juuri siitä syystä mistä tämänkin keskustelu aiheuttaa häpeää ja vihaa vähän kokeneissa miehissä. Nuorten kaupunkilaisten pks arvot on keskimäärin jo tällä vuosisadalla, mutta muilla on enemmän hajontaa.
Luulen, myös että iso osa naisista ei ole kokenut g pisteen iloja, koska miehet ei keskimäärin tiedä mihin osua. Enkä syytä siitä miehiä, naisen pitää itse osata myös kertoa mikä tuntuu hyvältä ihan samalla lailla. Tietysti naiset on erilaisia myös, eli samat alueet ei kaikilla ole yhtä herkkiä.
Se, että pitää hyvästä seksistä on perusinhimillistä oli sitten nainen tai mies. Aiemmin se on sallittu vain miehille. Veikkaan, että muuttuva arvomaailma tuo myös miehille iloa! Siksi en ymmärrä lutkittelua tai heittoja esineellistämisestä! Koittakaa kestää, maailma muuttuu elämän mukana.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G-piste vaan ei ole mikään uskonasia, niin siihen ei tarvitse kenenkään henkilökohtaista mielipidettä kertoa :D Vaikka sinä et omaa maksaasi näekään etkä pääse sitä kopeloimaan, niin on se silti siellä olemassa :D
Jos suhtautuisittekin samalla itsevarmuudella kaikkeen muuhunkin elämässä, omassa kehossa ja laajemmin omassa lähiympäristössä jne. Silloin ei mitään ongelmia maailmassa olisi, sairaudet paranisivat itsekseen, niin kehon kuin mielen.
Mutta ei. Kipu tai vika herättää huolen ja silloin syytä ja apua lähdetään hakemaan oman kehon ulkopuolelta. Haetaan vaikkapa kaikki rokotukset, ettei mikään paha tulisi ja sattuisi kipeästi.
Kaikkea ei voi hallita. Pitäkää vaan ahdistus loitolla kaiken tiedon hallitsemisella, mutta se on illuusio, jota pidemmälle ette yllä. Sori siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suhtautuisittekin samalla itsevarmuudella kaikkeen muuhunkin elämässä, omassa kehossa ja laajemmin omassa lähiympäristössä jne. Silloin ei mitään ongelmia maailmassa olisi, sairaudet paranisivat itsekseen, niin kehon kuin mielen.
Mutta ei. Kipu tai vika herättää huolen ja silloin syytä ja apua lähdetään hakemaan oman kehon ulkopuolelta. Haetaan vaikkapa kaikki rokotukset, ettei mikään paha tulisi ja sattuisi kipeästi.
Kaikkea ei voi hallita. Pitäkää vaan ahdistus loitolla kaiken tiedon hallitsemisella, mutta se on illuusio, jota pidemmälle ette yllä. Sori siitä.Siis jos penis osuu vaginan seinämässä juuri oikeaan kohtaan ja se tuntuu hyvältä, niin pitää huolen herätä ja lähteä hakemaan apua?
OK :D - Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Vastaat minun kirjoitukseen, en kuitenkaan ole sanonut mitään mitä kirjoituksestani väität.
Mitä esineellistämistä siinä on, jos nainen itse tietää mistä pitää ja osaa sen myös kertoa kumppanille? Veikkaan, että keskimäärin nainen ei kerro toiveita kuin vasta luottamuksen arvoisessa suhteessa juuri siitä syystä mistä tämänkin keskustelu aiheuttaa häpeää ja vihaa vähän kokeneissa miehissä. Nuorten kaupunkilaisten pks arvot on keskimäärin jo tällä vuosisadalla, mutta muilla on enemmän hajontaa.
Luulen, myös että iso osa naisista ei ole kokenut g pisteen iloja, koska miehet ei keskimäärin tiedä mihin osua. Enkä syytä siitä miehiä, naisen pitää itse osata myös kertoa mikä tuntuu hyvältä ihan samalla lailla. Tietysti naiset on erilaisia myös, eli samat alueet ei kaikilla ole yhtä herkkiä.
Se, että pitää hyvästä seksistä on perusinhimillistä oli sitten nainen tai mies. Aiemmin se on sallittu vain miehille. Veikkaan, että muuttuva arvomaailma tuo myös miehille iloa! Siksi en ymmärrä lutkittelua tai heittoja esineellistämisestä! Koittakaa kestää, maailma muuttuu elämän mukana.Oma henkilökohtainen otantani miesten suhteen ei ole suurensuuri, mutta seksistä on tullut keskusteltua myös aika monen miehen kanssa.
Oma mutuni onkin, että miehet ovat lopulta keskimäärin vähemmän kokeilunhaluisia, kuin naiset. Se kokeilunhalu tuntuu miehillä rajoittuvan lähinnä pornokuvastoon eli siihen mihin kaikkialle sitä heppiä voisi tökkiä. Sen sijaan miehet eivät tunnu juurikaan miettivän miten erilaiselta ihan vaan pienen pieni naisen asennon vaihto voi heistä itsestäänkin tuntua. Mä luulen tuon johtuvan lähinnä siitä, että mies nyt saa oikeastaan lähes aina. Ne omat muutamat henkilökohtaiset kokemukseni kertovat, että miehet eivät tunnu tajuavan saamisessa ja SAAMISESSA on miehelläkin eroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän jotkut miehetkin puhuvat takanapäin miten huono pano joku nainen oli. Jotkut ihmiset nyt ovat kusipäitä. Minkäs sille mahtaa?
Pointtihan oli, että feministin pitää näyttää sille kaverille, mistä se kana pissii. Siten ei pety seksikertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G-piste ei suinkaan ole ainoa paikka, jossa seksi takaa päin tuntuu ihanalta. Se tuntuu ihanalta joka puolella genitaaleissa ja koko lantion seudulla. ☺️ Nykyään aina myös sydämessä ja sielussa. 💖✨
🦄Saatko muuten sinä tai joku muu nainen orgasmin tampoonista tai kuukupista tai mikä se silikonihässäkkä on? Eikö se tuolla g-pistelogiikalla pitäisi olla mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointtihan oli, että feministin pitää näyttää sille kaverille, mistä se kana pissii. Siten ei pety seksikertaan.
Ja mikä se miesten pointti sitten on tuossa samassa puuhassa? Alentaa, nöyryyttää, loukata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko muuten sinä tai joku muu nainen orgasmin tampoonista tai kuukupista tai mikä se silikonihässäkkä on? Eikö se tuolla g-pistelogiikalla pitäisi olla mahdollista?
Ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä se miesten pointti sitten on tuossa samassa puuhassa? Alentaa, nöyryyttää, loukata?
Mies voi kertoa naiselle, mikä tuntuu hänestä hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä.
Ei kannata vastata, ellei ole mitään sanottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainenko ei siis voi kertoa? Juurihan tässäkin useampi on yrittänyt kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko muuten sinä tai joku muu nainen orgasmin tampoonista tai kuukupista tai mikä se silikonihässäkkä on? Eikö se tuolla g-pistelogiikalla pitäisi olla mahdollista?
Kysymyksesi on samaa tasoa kuin "saako mies ottaessaan velton siittimen käteensä ja vain pitäessään sitä kädellään" tai "tuleeko mies aina käydessään kusella".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainenko ei siis voi kertoa? Juurihan tässäkin useampi on yrittänyt kertoa.
Einstein! Sehän se juuri oli se the point.
Et mikään turha pää ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksesi on samaa tasoa kuin "saako mies ottaessaan velton siittimen käteensä ja vain pitäessään sitä kädellään" tai "tuleeko mies aina käydessään kusella".
Sulla on laiha mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olitko tuo kommentoija sinä, mutta juuri tuossa edellä yksi "sankari" kertoi kuinka hänellä menisi mielenkiinto koko seksiin, jos nainen yrittäisi kertoa mikä tuntuu hyvältä. Onko täysi ok, jos nainen kokee samoin? Menee mielenkiinto koko puuhaan, jos mies alkaisi kertoa mikä tuntuu hyvältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einstein! Sehän se juuri oli se the point.
Et mikään turha pää ole.Ja kun kerrotaan niin sinä alat vängätä, ettei se pidä paikkansa? Mitä hyötyä siitä kertomisesta siis on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on laiha mielikuvitus.
Yhtä laiha kuin sinullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun kerrotaan niin sinä alat vängätä, ettei se pidä paikkansa? Mitä hyötyä siitä kertomisesta siis on?
Ei mitään, kun se tapahtuu täällä palstalla... Kertokaa sänkykumppanille, silloin hyötyä on meille kaikille. Huonoa panoa ei saa päästää menemään, ennen kuin sille on kertonut, miten se voi tulla paremmaksi.
Ympärirakastunut kavioeläin yrittää kertoa yksinkertaisen asian, miten hänellä on alkanut oikean kumppanin kanssa seksi tuntumaan hyvältä ja asentojakin on kokeiltu ja mieleinen löytynyt. Siinä kaikki.
Ihan vaan teitä ärsyttääkseen, femakko kun on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, kun se tapahtuu täällä palstalla... Kertokaa sänkykumppanille, silloin hyötyä on meille kaikille. Huonoa panoa ei saa päästää menemään, ennen kuin sille on kertonut, miten se voi tulla paremmaksi.
Ympärirakastunut kavioeläin yrittää kertoa yksinkertaisen asian, miten hänellä on alkanut oikean kumppanin kanssa seksi tuntumaan hyvältä ja asentojakin on kokeiltu ja mieleinen löytynyt. Siinä kaikki.
Ihan vaan teitä ärsyttääkseen, femakko kun on.Millä tavalla perustelet sen, että opettaminen olisi kenenkään velvollisuus? Eikö ole yhtälailla velvollisuus kysyä mistä toinen pitää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan teitä ärsyttääkseen, femakko kun on.Eli miksi miehet eivät sitten tee tuota, vaan puhuvat selän takana paskoista panoistaan? Osa ihmisistä nyt vaan on kusipäitä. Minkäs sille tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan teitä ärsyttääkseen, femakko kun on.Ei minulle ole yhdenkään miehen kertoa mistä he pitävät. Eivät he ole useinkaan edes itse tienneet mistä pitävät, ennen kun minä ole muuttanu asentoani. Kyllä mä ihan kykenen näkemään ja kuulemaan kun toinen nauttii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä on erilaisia.
Naisille on harvinaisempaa saada orgasmi pelkästä penetraatiosta, mutta ei sekään ennenkuulumatonta ole.
Varmasti joku on joskus saanut orgasmin tamppoonia asettaessaan, mutta kovin yleistä moinen ei ole.
Saahan miehetkin unissaan siemensyöksyjä vaikkei hipaisisikaan omaa heppiä.
Ihmisiä on moneen junaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tamponi ei liiku edestakaisin, eikä hiero. Saatko orgasmin, jos joku ottaa kalusta hellästi kiinni eikä irrota otetta tai jos alushousut osuu vehkeeseen?
Jos sisällä on tamponi ja alkaa kiihottua, ei se nyt ikävältä tunnu… muttei sitä seksiksi voi kutsua.
Paljon on pojilla vielä opeteltavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle ole yhdenkään miehen kertoa mistä he pitävät. Eivät he ole useinkaan edes itse tienneet mistä pitävät, ennen kun minä ole muuttanu asentoani. Kyllä mä ihan kykenen näkemään ja kuulemaan kun toinen nauttii.
Monet parisuhteet kaatuu muuten juuri tuohon. Kuvitellaan tietävän, mitä toinen ajattelee ja miltä siitä tuntuu olla suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet parisuhteet kaatuu muuten juuri tuohon. Kuvitellaan tietävän, mitä toinen ajattelee ja miltä siitä tuntuu olla suhteessa.
No se on niiden ihmisten ongelma. Minulla taad muuten toimimattomat parisuhteet ovat kestäneet pidempään hyvän seksin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla perustelet sen, että opettaminen olisi kenenkään velvollisuus? Eikö ole yhtälailla velvollisuus kysyä mistä toinen pitää?
Kyllähän se on jokaisen oma homma kysyä ja opetella, jos haluaa oppia. Ei ole toisen velvollisuus opettaa, mahdollisesti jopa hyvin vastahakoista oppilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se on jokaisen oma homma kysyä ja opetella, jos haluaa oppia. Ei ole toisen velvollisuus opettaa, mahdollisesti jopa hyvin vastahakoista oppilasta.
Just noin. Tuossakin tosiaan aiemmin tuo yksi sankari sanoi, että menee mielenkiinto koko seksistä, jos nainen yrittäisi kertoa mistä pitää. Miten tuollaiselle muka voisi edes yrittää opettaa yhtään mitään?
Anonyymi kirjoitti:
Oma henkilökohtainen otantani miesten suhteen ei ole suurensuuri, mutta seksistä on tullut keskusteltua myös aika monen miehen kanssa.
Oma mutuni onkin, että miehet ovat lopulta keskimäärin vähemmän kokeilunhaluisia, kuin naiset. Se kokeilunhalu tuntuu miehillä rajoittuvan lähinnä pornokuvastoon eli siihen mihin kaikkialle sitä heppiä voisi tökkiä. Sen sijaan miehet eivät tunnu juurikaan miettivän miten erilaiselta ihan vaan pienen pieni naisen asennon vaihto voi heistä itsestäänkin tuntua. Mä luulen tuon johtuvan lähinnä siitä, että mies nyt saa oikeastaan lähes aina. Ne omat muutamat henkilökohtaiset kokemukseni kertovat, että miehet eivät tunnu tajuavan saamisessa ja SAAMISESSA on miehelläkin eroja.On jännä huomata, kun puhumme seksistä, nainen aina kertoo ettei sitten ole miesten syöjätär (itsekin sen sanon ihan samalla lailla). Mietityttää vain, että miksi meidän pitää korostaa, ettemme ole holtittomia seksin suurkäyttäjiä, kun puhumme seksistä. Miehen ei samaa tarvitse toistella olis sitten suurkuluttaja tai neitsyt.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
On jännä huomata, kun puhumme seksistä, nainen aina kertoo ettei sitten ole miesten syöjätär (itsekin sen sanon ihan samalla lailla). Mietityttää vain, että miksi meidän pitää korostaa, ettemme ole holtittomia seksin suurkäyttäjiä, kun puhumme seksistä. Miehen ei samaa tarvitse toistella olis sitten suurkuluttaja tai neitsyt.
Mä ainakin lähinnä tarkoitin tuoda tuolla esiin sitä, että en kykene sanomaan kuinka laajasti tilanne miesten suhteen on tuo. Kyse ei niinkään ollut siitä, että olisi yrittänyt tuoda esiin jotain puhtoisuutta.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
On jännä huomata, kun puhumme seksistä, nainen aina kertoo ettei sitten ole miesten syöjätär (itsekin sen sanon ihan samalla lailla). Mietityttää vain, että miksi meidän pitää korostaa, ettemme ole holtittomia seksin suurkäyttäjiä, kun puhumme seksistä. Miehen ei samaa tarvitse toistella olis sitten suurkuluttaja tai neitsyt.
Niin ja siis minun mielestäni vaikkapa sadan miehen "kokemus" ei olisi mikään suuri otanta maailman mittakaavassa ;)
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Te olette edelleenkin huolestuneita maineestanne.
Siksi näitä keskusteluita vieläkin tarvitaan.
Olisitte vaan suorempia, ja tuollainen taustan turvaaminen pois.
Pikku-Pirpana on palstan paras naisasianainen, mutta Tsemppiä myös empulle ja yksisarviselle!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku-Pirpana on palstan paras naisasianainen, mutta Tsemppiä myös empulle ja yksisarviselle!
-keinovaginamies-No mitä hyötyä olisi puhua vaikkapa 24:n miehen otannasta? Pienihän tuo maailman mittakaavassa olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tamponia ei tunne (eikä pitäisikään tuntea) ollenkaan, kun se on sisällä, ennen kuin se on aivan täynnä verta ja paksu.
Lyhyt vastaus on että en saa. Mutta kyllä masturbointi tamponi sisällä mukavaa on kuukautisten aikaan. 😊
Kuukuppia en käytä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan teitä ärsyttääkseen, femakko kun on.Ympärirakastunut kavioeläin!!! 😂😂😂
Kyllä minä alun perin aloin ihmetellä sitä, pystyykö joku rutiininomaisesti saamaan orgasmeja satunnaisessa seksissä.
On toki käynyt selväksi, että seksistä puhuva nainen ärsyttää. Mutta sellaista feministin elämä on. 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Kiitos!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Suoruudesta alkaa huoruus, siksi kannattaa olla hiljaa. Vaikka toisaalta onhan miehetkin hiljaa, kukaan ei enää pullistele "kaadoillaan". Toisaalta toisaalta tällä palstalla valitetaankin etupäässä siitä, ettei "saada" seksiä.
- Anonyymi
Minulla olen 29 v nainen piti olla yhden yön juttu 46v miehen kanssa. Sain orgasmin sen miehen kanssa ja kaksikin sain ja sen piti siis oll avian yhden yön juttu mutta aloinkin halumaan lisää ja nyt se on seksisuhde koska mies osaa antaa minulle orgasmeja. Ei se ole pelkkää panemista vaan mies osaa kyllä sormilla ja kielellä hyväillä.
- Anonyymi
itsellä on aika jännittävä treffi jonkin.... en edes tiedä vielä ulkonäöltä... mittailee mina.. eli painot sellaiset ja verikokeet... juttuja.
Eli siis treffit. Osa naisista kertoo, ettei heillä ole g-pistettä, osa kertoo, että on.
Anatomia lienee seuraava: Paisuvaiskudoksista naisella suurin osa on kehon sisällä lähellä emätintä. Kiihotus tuntuu erityisesti paisuvaisten kautta. G-piste-tuntemus syntynee siitä, että sisäisiä paisuvaiskudoksia hieroo emättimen kautta.
Toisilla naisilla emättimen ja paisuvaisten väli lienee niin suuri, ettei efektiä synny.
Samoin miehen paisuvaisista osa sijaitsee kehon sisällä. Muutenhan jäykistynyt penis riippuisi alhaalla, mutta miehellä ei ole tietä sisäisten paisuvaisten hyväilemiseksi, kuten osalla naisia emättimen kautta. 🌹👀- Anonyymi
Ei se g-piste ole mitenkään neuvoteltavissa oleva asia. Sama kun osa ihmisistä kertoisi ettei heillä ole sisäelimiä tai aisteja.
Kuurollakin on kuuloaisti olemassa, vaikka ei kuule kunnolla tai ollenkaan. Ei se aisti lakkaa olemasta, vaikka olisikin heikko. - Anonyymi
On miehellä ja siksi niin monet miehet tykkäävä vastaanottaa anaaliseksiä.
- Anonyymi
Niin joo... ja mitä tulee tuohon g-pisteen kuvailuun. Se on täyttä hölynpölyä. Uskoa saa mihin haluaa. Hermopäätteitä on naisella(kin) uskokaa tai älkää, genitaaleissa paljon, mutta ihan sattuneesta syystä emätin itsessään on melko tunnoton, paljon venyvä ja erittäin kestävällä limakalvolla varusteltu.
Limakalvosta taas...terveen vaginan limakalvon tulee olla kauttaaltaan sileä ja silloin se tuntuu pinnalta liukkaalta ja kostealta. Kaikki muu on joko kuvitelmaa, limakalvon ryppyilyä tietyssä asennossa tai jokin limakalvomuutos, hiivaa tai jotain muuta.
Jos tiettyyn kohtaan peniksen, sormen tai ihan minkä tahansa osuminen silloin kun nainen on kiihottunut, tuottaa orgasmin... niin voila! kannattaa muistaa se ja pitää siitä kiinni. Sitä voi kutsua vaikka G-pisteeksi tai... mielikuvitus on vapaa. Miehetkin voisivat avoimesti kertoa, mikä heistä tuntuu mahtavalta, ainakin sen naisen kanssa, jolta sitä taitoa toivovat itsensä kiihottamiseen.
Rauhaa ja rakkautta.- Anonyymi
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/G-piste
Tuosta voi vaikka aloittaa tutkimusmatkan, että löytyykö vai ei.
- Anonyymi
Joo.
Ei ole kokemusta yhdenillan jutuista lainkaan, joten en tiedä. Mutten usko että tuntisin yhtään mitään miellyttävää, kun en halua päästää ketään ihollenikaan ennen kun olen itse ihastunut ja tunnen henkistä vetovoimaa.
Ja ennen kun luotan ja olen päättänyt, että annan tilaisuuden. Sittenkään en nauti vielä pitkiin aikoihin seksistä orgasmein, vaikka iholla olosta muuten pitäisinkin ja läheisyydestä. Menee aikaa, että löytyy se orgasmi ja olotila, eikä sittenkään ole varmaa että saisin ikinä kumppanin kanssa.
7 kumppanista 1 kanssa olen saanut orgasmeja ja toisenkin kanssa melkein. 5 kanssa en edes melkein. Puhdas nolla. Vaikka yhdessä olis oltu kuukausia ja vuosia.
Että taitaa harvassa olla ne joiden kanssa seksi pelaa.- Anonyymi
Minulls on ksikrnlsidis muobipuddrjs johon boi pissiä... onneksi on tuollainen sairaalan tarjoama rollattori, joten voi nj liikkua huoneeesta toiseen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692417
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472040Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa681789Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2501542- 681385
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2971311- 721228
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371123Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1221052- 74995