Suhtautumisesi

Anonyymi

Alkututustumisen jälkeen saisit varautua sukupuolitauti-testiin ennen suhteemme etenemistä seuraavalle tasolle. Miten ottaisit tiedon vastaan, reagointisi?

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koske meitä puhtaanvalkeita neitsyitä.

    • Anonyymi

      Ihan sama. Normitouhua.

      >Simiti<

    • Anonyymi

      Mikäs siinä, kunhan menet sinne testeihin itsekin.

    • Anonyymi

      Näyttelisin kohteliaasti tyhmää, kunnes jättäisit rauhaan.

    • Anonyymi

      Tuossa kohtaa suhdetta olisin jo sanallisesti kertonut historiastani. Vaatimus testituloksesta olisi selvä epäluottamuslause sitä kohtaan, mitä olisin kertonut. Ei jatkoon.

      🦄

      • Anonyymi

        En lähtisi arvuuttelemaan sanojesi todenperäisyyttä, eikä toisenkaan sanat anna vahvistusta aikaisemmista suhteista. Jälkikäteen toiselta saatu tauti kertoisi omaa kieltään.
        Molemmat testiin, niin jää turhat arvuuttelut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtisi arvuuttelemaan sanojesi todenperäisyyttä, eikä toisenkaan sanat anna vahvistusta aikaisemmista suhteista. Jälkikäteen toiselta saatu tauti kertoisi omaa kieltään.
        Molemmat testiin, niin jää turhat arvuuttelut pois.

        En lähtisi odottelemaan taudin tarttumista, ellei toinen osapuoli haluaisi luottaa sanaani tai minä hänen.

        Saat toki ajatella aiheesta kuten haluat. Emme ole suhteessa, joten voimme ongelmitta olla asiasta eri mieltä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtisi odottelemaan taudin tarttumista, ellei toinen osapuoli haluaisi luottaa sanaani tai minä hänen.

        Saat toki ajatella aiheesta kuten haluat. Emme ole suhteessa, joten voimme ongelmitta olla asiasta eri mieltä.

        🦄

        Tietääkseni emme jaa keskenämme mitään intiimiä, vain eriäviä ajatuksia aiheesta.


    • Riippuu vähän. Jos tietää jo vuosia olleen ilman kontakteja, niin hieman ajatus testeistä lähinnä naurattaa.

      Mutta aktiivisen elämän aikana, jälkeen, ihan toisen huómiointia. Itse kävin testit läpi ennen puolisoni tapaamista.

      • Anonyymi

        Mistä tämä toinen osapuoli voi tietää ettet ole ollut vuosiin suhteissa? Riittääkö pelkkä sana?
        Se ja sama. Kenelle riittää ja uskoo mitä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä toinen osapuoli voi tietää ettet ole ollut vuosiin suhteissa? Riittääkö pelkkä sana?
        Se ja sama. Kenelle riittää ja uskoo mitä haluaa.

        No jos tämä toinen osapuoli pitää mua automaattisesti epäluotettavana valehtelijana, niin ehkä onkin parempi, että se tulee ilmi tuossa vaiheessa :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No jos tämä toinen osapuoli pitää mua automaattisesti epäluotettavana valehtelijana, niin ehkä onkin parempi, että se tulee ilmi tuossa vaiheessa :)

        Ei tässä mistään automaattisesta luottamuksen puutteesta ole kyse, vaan enemmänkin turhien riskien läpikäymisestä. Koska varovaisuus on aina paikallaan näinä aikoina.
        Testihän on läpihuutojuttu.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No jos tämä toinen osapuoli pitää mua automaattisesti epäluotettavana valehtelijana, niin ehkä onkin parempi, että se tulee ilmi tuossa vaiheessa :)

        Olen erittäin paljon samaa mieltä tästä. 😁👍

        Kun ei luottamusta löydy, tarvitaan lopulta siveysvyö. 😂

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mistään automaattisesta luottamuksen puutteesta ole kyse, vaan enemmänkin turhien riskien läpikäymisestä. Koska varovaisuus on aina paikallaan näinä aikoina.
        Testihän on läpihuutojuttu.

        Testi ei ole läpihuutojuttu muuten kuin siinä tapauksesssa, että olisi harrastanut seksiä edellisten vuosien aikana.

        Jos seksissä on ollut vuosien (tai vaikka vuosikymmenten) tauko, olisi outoa vaatia testiä.

        🦄


      • elisakettu kirjoitti:

        No jos tämä toinen osapuoli pitää mua automaattisesti epäluotettavana valehtelijana, niin ehkä onkin parempi, että se tulee ilmi tuossa vaiheessa :)

        Tarkoittaakos joku testiin pyytäminen sitten yksinomaan sitä?

        Eikös tuollaisen pyytäminen voi tarkoittaa vaikka sitä, että halutaan vaan putsata pöytä, ettei edes vahingossa tule mitään, mikä sotkisi suhteen?

        Jos kaikki on itsestä varmaa, miksi sitä ei voisi todeta vaan?

        Sitten joitain sukupuolitauteja voi tarttua ilman sukupuoliyhteyttäkin, jos huono tuuri käy... ja osa taas ei edes aina ole oireellisia. Esimerkiksi herpes saattaa olla tälläinen...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tarkoittaakos joku testiin pyytäminen sitten yksinomaan sitä?

        Eikös tuollaisen pyytäminen voi tarkoittaa vaikka sitä, että halutaan vaan putsata pöytä, ettei edes vahingossa tule mitään, mikä sotkisi suhteen?

        Jos kaikki on itsestä varmaa, miksi sitä ei voisi todeta vaan?

        Sitten joitain sukupuolitauteja voi tarttua ilman sukupuoliyhteyttäkin, jos huono tuuri käy... ja osa taas ei edes aina ole oireellisia. Esimerkiksi herpes saattaa olla tälläinen...

        Disse, js mä loikkaisin vaikka sun kanssa nyt sänkyyn ja pyytäisit sitä ennen tesstejä - joo, mä ymmärrän.

        Toisaalta, puhtaalta pöydältä aloittaminen on tietysti kummankin edun mukaista.

        Mä vaan maalaan nyt omaan elämäntilanteeseen. Siksi mua niinku... lähinnä naurattaa.

        (ek ilman kirjautumista)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse, js mä loikkaisin vaikka sun kanssa nyt sänkyyn ja pyytäisit sitä ennen tesstejä - joo, mä ymmärrän.

        Toisaalta, puhtaalta pöydältä aloittaminen on tietysti kummankin edun mukaista.

        Mä vaan maalaan nyt omaan elämäntilanteeseen. Siksi mua niinku... lähinnä naurattaa.

        (ek ilman kirjautumista)

        No mä mietin ihsn sitä, että tuollaisesta ei pitäisikään tehdä mitään luottamuskysymystä, vaan ihan sellainen "niiaus" tai "kumarrus" toiselle hymysuin. 😊

        Metitkö puhaltaessa alkometriin poliisin pyytäessä, että näytänkö mä muka kääniselle? Vähän sama juttu. Selvinpäin raikkaana siihen pilliin on vaan helpottavaa hönkäistä. 😁

        Tuli mieleen joskus, kun vein säbäpelin jälkeen kaverin kotiin, niin poliisit puhallutti...kahdesti. Kysyivät vielä, että onko tullut viimeaikoina juhlittua... mietin, että mitähän ja v ttua? Mutta sit hoksasin, että varmaan naama loisti punaisena kuin hillonuija ja otsalta valui yhä hiki.. mistä ne poliisit ties mitä mä olin tehnyt. 😁

        Mutta höngin kiltisti pilliin ja näytin takakontinkin kun pyysivät. Kysyivät miks on gamo-kuvioo päällä? Mä vaan naureskelin, että joukkueen pelikamat on sitä kuosia.. pitkässä kassissa vaan Fatpipeja, ei hirvikiväärejä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testi ei ole läpihuutojuttu muuten kuin siinä tapauksesssa, että olisi harrastanut seksiä edellisten vuosien aikana.

        Jos seksissä on ollut vuosien (tai vaikka vuosikymmenten) tauko, olisi outoa vaatia testiä.

        🦄

        Minua ei haittaa. Voisin mennä testiin vaikkei kumppania olisi ollut vuosiin Kunhan toinenkin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testi ei ole läpihuutojuttu muuten kuin siinä tapauksesssa, että olisi harrastanut seksiä edellisten vuosien aikana.

        Jos seksissä on ollut vuosien (tai vaikka vuosikymmenten) tauko, olisi outoa vaatia testiä.

        🦄

        Testi on silloin simppeli, kun tulos on hyväksyttävissä molemmille eduksi. Ja suhde pääsee kehittymään.
        Testit lienevät yleisempiä kuin luullaan.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä mietin ihsn sitä, että tuollaisesta ei pitäisikään tehdä mitään luottamuskysymystä, vaan ihan sellainen "niiaus" tai "kumarrus" toiselle hymysuin. 😊

        Metitkö puhaltaessa alkometriin poliisin pyytäessä, että näytänkö mä muka kääniselle? Vähän sama juttu. Selvinpäin raikkaana siihen pilliin on vaan helpottavaa hönkäistä. 😁

        Tuli mieleen joskus, kun vein säbäpelin jälkeen kaverin kotiin, niin poliisit puhallutti...kahdesti. Kysyivät vielä, että onko tullut viimeaikoina juhlittua... mietin, että mitähän ja v ttua? Mutta sit hoksasin, että varmaan naama loisti punaisena kuin hillonuija ja otsalta valui yhä hiki.. mistä ne poliisit ties mitä mä olin tehnyt. 😁

        Mutta höngin kiltisti pilliin ja näytin takakontinkin kun pyysivät. Kysyivät miks on gamo-kuvioo päällä? Mä vaan naureskelin, että joukkueen pelikamat on sitä kuosia.. pitkässä kassissa vaan Fatpipeja, ei hirvikiväärejä. 😁

        Yksinkertainen ehdotus saa suurimmalle osalle sarvet solmuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen ehdotus saa suurimmalle osalle sarvet solmuun.

        No moni ajattelee asioita turhaan eteenpäin.

        Enkä väitä, ettenkö harrastaisi sitä itsekin... siitä vaan kannattaisi oppia ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä toinen osapuoli voi tietää ettet ole ollut vuosiin suhteissa? Riittääkö pelkkä sana?
        Se ja sama. Kenelle riittää ja uskoo mitä haluaa.

        Kyllä testit kannattaa vaatia ja itsekin käydä.


      • Disseisback kirjoitti:

        No moni ajattelee asioita turhaan eteenpäin.

        Enkä väitä, ettenkö harrastaisi sitä itsekin... siitä vaan kannattaisi oppia ulos.

        Tuli mieleen lasten laulu...

        "Jos sul lysti on, niin kätes yhteen lyö, jos sulla lysti on niin kätes yhteen lyö, jos sulla lysti on niin varmaan myöskin näytät sen, jos sulla lysti on niin kätes yhteen lyö". 😄

        Onhan se oma homma lähtee kusemaan pulloon ja antaa hoitsun ottaa jotain vanupuikolla temmin päästä näytteitä, mut jos joku huikea nainen sitä haluis, että se vielä siinä hyöris, niin kyllä mulla lystiä riittäis... 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tuli mieleen lasten laulu...

        "Jos sul lysti on, niin kätes yhteen lyö, jos sulla lysti on niin kätes yhteen lyö, jos sulla lysti on niin varmaan myöskin näytät sen, jos sulla lysti on niin kätes yhteen lyö". 😄

        Onhan se oma homma lähtee kusemaan pulloon ja antaa hoitsun ottaa jotain vanupuikolla temmin päästä näytteitä, mut jos joku huikea nainen sitä haluis, että se vielä siinä hyöris, niin kyllä mulla lystiä riittäis... 😄

        No siis ... periaatteessa kyllä tajuan ja ihan hyvähän niissä testeissä varmasti on käydä. Vaan jos alan asiaa peilata omalle kohdalle niin päälimmäinen ajatus on lähinnä, että ei nyt vattu mikä vaiva ja riesa.

        Kaikki testin on raskausaikana otettu ja sillonhan se olikinnihan hemmetin yksinkertanen operatio, kun ei tarvinut mihinkään erikseen mennä. Vaan siitähän tosiaan on jo yli seitsemän vuotta aikaa. Ja kun viimesen kolme vuotta on elänyt kuin nunnan elämää ja sitä ennen parisuhteessa, jossa nyt todellakaan ei kumpikasn vieraissa hypännyt. Eli siis todellakin se tunne mikä tulisi olis Ei vattu mikä riesa ja vaiva ja täysin turhaan. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis ... periaatteessa kyllä tajuan ja ihan hyvähän niissä testeissä varmasti on käydä. Vaan jos alan asiaa peilata omalle kohdalle niin päälimmäinen ajatus on lähinnä, että ei nyt vattu mikä vaiva ja riesa.

        Kaikki testin on raskausaikana otettu ja sillonhan se olikinnihan hemmetin yksinkertanen operatio, kun ei tarvinut mihinkään erikseen mennä. Vaan siitähän tosiaan on jo yli seitsemän vuotta aikaa. Ja kun viimesen kolme vuotta on elänyt kuin nunnan elämää ja sitä ennen parisuhteessa, jossa nyt todellakaan ei kumpikasn vieraissa hypännyt. Eli siis todellakin se tunne mikä tulisi olis Ei vattu mikä riesa ja vaiva ja täysin turhaan. 😂

        No en minäkään itse itsestäni lähtis ottamaan testejä, mutta mietippäs tilannetta: Vuosien päästä tuleekin joku piilevä pöpö.... sitten sitä ihmeteltäis ja suhde ois katkolla, kun alkuun vois todeta, että nyt on tällänen ja saako sen pois jne.

        Esimerkiksi treffikumppanille suudelman antaminen voi levittää tippurin. Se voi olla oireettomanakin pitkään.

        Ei siis tarvitse ollakaan mikään jakorasia ja keppiheikki, että on saanut sptaudin...

        Ja jotkut ihmiset on herkempiä ja varovaisempia niiden suhteen, tosin ei se kai huonoakaan ole?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No en minäkään itse itsestäni lähtis ottamaan testejä, mutta mietippäs tilannetta: Vuosien päästä tuleekin joku piilevä pöpö.... sitten sitä ihmeteltäis ja suhde ois katkolla, kun alkuun vois todeta, että nyt on tällänen ja saako sen pois jne.

        Esimerkiksi treffikumppanille suudelman antaminen voi levittää tippurin. Se voi olla oireettomanakin pitkään.

        Ei siis tarvitse ollakaan mikään jakorasia ja keppiheikki, että on saanut sptaudin...

        Ja jotkut ihmiset on herkempiä ja varovaisempia niiden suhteen, tosin ei se kai huonoakaan ole?

        Ei kysymys ollut siitä, että testien vaatimisessa olisi mitään väärää. Päinvastoin järkeväähän se on ja sanoinkin.

        Vaan tosiaan kun peilaan asiaa omalle kohdalle niin oma reaktioni olisi tosiaan, että vattu mikä vaiva ja koskakohan mulla muka olisi aikaa lähteä johonkin lekuriin täysin turhia testejä varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kysymys ollut siitä, että testien vaatimisessa olisi mitään väärää. Päinvastoin järkeväähän se on ja sanoinkin.

        Vaan tosiaan kun peilaan asiaa omalle kohdalle niin oma reaktioni olisi tosiaan, että vattu mikä vaiva ja koskakohan mulla muka olisi aikaa lähteä johonkin lekuriin täysin turhia testejä varten.

        No itsellekään ei juuri nyt ois kiinnostusta nytkähtää mihinkään ylimääräiseen, mutta se onkin nyt.. 😁

        Mutta itse en tekis tuosta mitään luottamuskysymystä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No itsellekään ei juuri nyt ois kiinnostusta nytkähtää mihinkään ylimääräiseen, mutta se onkin nyt.. 😁

        Mutta itse en tekis tuosta mitään luottamuskysymystä.

        Ei se mullakaan luottamukseen liity mitenkään. Sitten siitä tosin tulisi ehkä luottamuskysymyskin jos asiasta keskusteltaisiin ja kertoisin miksi omalla kohdallani testaaminen on täysin turhaa ja silti testejä vaadittaisiin. Tosin kykenen kyllä ymmärtämään senkin, jos kyse on periaatteesta.

        Vaan jos olen aivan rehellinen, niinsuhteen kaatuminen tuohon olis ihan mahdollista. En nimittäin tosiaan osaa sanoa milloin saisin aikaiseksi tollasiin testeihin mennä. Voisi hyvin jääda menemättä.😂


    • Anonyymi

      Erittäin ymmärtäväisesti. Tosin olisin jo muutenkin aivan varmasti vasta käynyt ennen tuota, en halua tartuttaa häneen minkäänlaista sp-tautia. En kehenkään muuhunkaan. Haluan muutenkin jo ihan omankin henkeni ja terveyteni kannalta pitää itseni aina täysin tautivapaana.

    • Anonyymi

      Minun kanssa ei mikään etene ilman testejä. Parempi katsoa kuin katua. Sori miehet, ootte te niin aktiivisia.

      • Anonyymi

        Itse ajattelen samalla tavalla. Toisen ihmisen (ja oman) terveyden halveksimista ja väheksymistä, jos ei suostu ilman muuta testeihin. Siihen kohtaan jäisi kyllä suhdetunnustelut, jos sulhasehdokas yrittää jäkittää.


    • Ihan normaalia käydä testeissä ennen uudessa suhteessa pelehtimistä. Itsestään selvää.

    • Minusta ihan ok.
      Hyvähän tuollaiset olisi varmistaa..

    • Ei testauspyynnössä ole minusta mitään kummallista. Ennen edellistä pitkää suhdetta testasin kaikki mahdolliset sp-taudit (ex aviomiehen takia) jo ennen kuin ketään edes tapasin.

      Kovin isoa riskiä ei tauteihin ole. Ainoat kumppanit 10v sisällä on vähähaluinen ja suhteen alussa ilmeisesti hyvin vähän kokenut ex, ja yksi yhdenillan mies (asianmukaisella suojauksella). Ex kanssa seksielämää ei ole ollut 5 vuoteen. Voisi sanoa, että riski on lähelle nollaa.

      • Anonyymi

        Ei tuon testituloksen positiivisuuskaan mikään kuoleman synti ole. Kaikkeen löytyy lääkkeet ja toivottavasti ymmärrystä toiselta osapuolelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuon testituloksen positiivisuuskaan mikään kuoleman synti ole. Kaikkeen löytyy lääkkeet ja toivottavasti ymmärrystä toiselta osapuolelta.

        Esim. jos puoliso pettää ja sen seurauksena löytyy sp-tauti, miten ihmistä voisi syyllistää reilusti pettävän puolison virheestä. Tai jos sp-taudin saisi huolellisesta kondomin käytöstä huolimatta.

        Sen sijaan, jos panee paljalla kaikkea mikä liikkuu, ymmärrystä ei samalla lailla löytyisi. Sama meno tulisi jatkumaan parisuhteessakin. Jos itse toimii vastuullisesti, se pienentää mahdollisuuden kohtuullisen pieneksi.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Esim. jos puoliso pettää ja sen seurauksena löytyy sp-tauti, miten ihmistä voisi syyllistää reilusti pettävän puolison virheestä. Tai jos sp-taudin saisi huolellisesta kondomin käytöstä huolimatta.

        Sen sijaan, jos panee paljalla kaikkea mikä liikkuu, ymmärrystä ei samalla lailla löytyisi. Sama meno tulisi jatkumaan parisuhteessakin. Jos itse toimii vastuullisesti, se pienentää mahdollisuuden kohtuullisen pieneksi.

        Aihe koskee seurustelun alkuvaihetta, ennen kuin mennään seuraavalle tasolle. VTI tulehdukset mielletään helposti samaan kategoriaan ja siksikin on aiheellista tietää missä mennään.
        Eihän kukaan halua itselleen ko. vaivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuon testituloksen positiivisuuskaan mikään kuoleman synti ole. Kaikkeen löytyy lääkkeet ja toivottavasti ymmärrystä toiselta osapuolelta.

        Esim. herpes ei lähde lääkkeillä. Se on ikuinen riesa.


    • Anonyymi

      Kyykkyasento pytyn päällä ja saunan lauteilla pitää SP-taudit loitolla.

    • Anonyymi

      Sehän on päivänselvää, että kumpikin kävisi tuossa testissä. Tietää sitten, jos tauti tulee, että vieraissa on käyty suhteen aikana.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä. Mennään testeihin. Toivottavasti on samat taudit, muuten ei mätsää.

    • Suosittelen nykymaailmassa.

    • Tuo oli jo normi tapa omassa nuoruudessa seurustelujen alkaessa, saati nykyään. Onhan se hyvä, että ollaan vastuullisia. Hyvä, jos toinen osapuoli on myös huolehtivainen.

    • Anonyymi

      Kävisi kyllä , vaikka huume seula, ja turvallisuus selvitys myös.

      • Anonyymi

        Miten sen turvallisuusarvion toteuttaisit?


    • Anonyymi

      Heh, yksityis henkilönä en saa suppeaa turvallisuus tarkastusta toiselle.
      Kuuntelemalla puheita onko huu haa ryhmää/ hullu, hölmö, laiska/ ym muutta vastaavaa vai tervejärkinen kansalainen.

    • Anonyymi

      Eihän se tuohon jää miehen osalta; miehelle tehdään laajaverenkuva, spironometritesti ja röntgen rakenteesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe