Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Hah,+tykkään+myös+tuostakin.+Aika+kauan+on+tuosta+ajasta+ja+paljon+muistoja.+Soi+sen+3+vko+yhteen+menoon+ranskalaisissa+listaohjelmissa.+Muistan+myös+videon,+jossa+oli+nuorehko+uhkea+seksikäs+nainen+taisi+laulaa+ehkä+ranskaksi+jopa(?).++Muistan+tykänneeni+kappaleesta+paljon,+mutta+ei+ole+mitään+hajua+kuka+laulaja+on+enkä+muista+laulun+sanoja+muuta+kuin+rakkauteen+ne+liittyi.+Tuokin+olisi+kiva+löytää.
  2. Kysyin+kysymyksen+ja+jätin+tarkoituksella+itse+vastaamatta.+Kun+vastaa+aidosti,+on+tavallaan+aika+alaston+muiden+edessä.+Toki+voi+vastata+vain+jotain+ja+miettiä+kuitenkin+itse+itselleen+täydellisemmän+vastauksen.+Mutta,+koska+haluan+ajaan+itseäni+mukavuusalueen+ulkopuolelle,+ja+kysyin+sitä+samaa+myös+muilta,+aion+vastata+itsekin.Voin+tarjota+suhteeseen+itseni+sellaisena+kuin+olen.+Sanoisin,+että+puolisona+olen+lämmin,+kannustava,+positiivinen,+helposti+lähestyttävä+ja+henkisesti+joustava,+mutta+silti+pidän+tiukasti+kiinni+omista+tärkeistä+rajoistani+enkä+ole+miellyttäjä+tyyppiä.+Olen+palautteessani+rehellinen+ja+läpinäkyvä.+Jos+sanon,+että+joku+asia+on+ok,+myös+sitä+tarkoitan.+Kannan+vastuun+omista+tunteistani+ja+olen+henkisesti+tasapainossa.+Olen+vahva+nainen+ja+tietyllä+tavalla+tarjoan+myös+vastusta+eli+en+sovin+huonosti+miellyttämisen+haluisen+tai+passiivisen+pariksi.Haluan+olla+lähellä,+halata+ja+helliä+paljon,+jos+se+on+minusta+kiinni+seksielämä+on+aktiivinen.+Pidän+lapsista+ja+eläimistä,+ja+he+useimmiten+pitävät+minusta.+Minusta+ei+saa+perässä+vedettävää,+eikä+passiivista+nurkassa+murjottajaa.+Olen+pikemminkin+dynaaminen+proaktiivinen+toimija,+vastuunkantaja+ja+sitkeä+luontoinen.+Olen+vahvasti+tosiasialliselle+rutiinin+rakastajalle+pain+in+ass-puoliso,+mutta+intuitiiviselle+ja+luovalle+miehelle+sopivin+hyvin.+Olen+tietyllä+tavalla+varovainen+varautuja,+mutta+myös+toisessa+tilanteessa+täysin+yllätyshullu.+En+siis+ole+aina++ennustettavissa+oleva+persoona.+Sitten+on+paljon+asioita,+jotka+voivat+olla+plussa+tai+minus,+mutta+jotka+eivät+omassa+tärkeysjärjestyksessä+tai+parinvalinnassa+paina+ollenkaan.+Menen+kategoriaan+pieni+pyöreä+rintava+(tai+jos+liikkuisin+reilusti+olisin+vain+pieni).+Vaikka+ulkoinen+minä+ei+ole+vahvuuteni,+silti+ehkä+sisäisen+minän+takia+lähellä+olevat+miehet+kokee+minut+selkeästi+naisena+ja+ainakin+flirtin+verran+viehättävänä+(kukaan+ei+flirttaile,+jos+vastapuoli+ei+millään+tasolla+viehätä).+Ulkonäöstä+kädet+ja+silmät+ja+rinnat+on+se+mikä+on+yleensä+huomataan.+Koska+olen+itsekin+mediaani-tyyppiin+verrattuna+monella+tavalla+erikoinen,+hyväksyn+ja+arvostan+myös+puolisolta+erilaisuutta.+Ja+puhun+nyt+sisäisestä+maailmasta.+Minusta+ei+saa+myöskään+elätettävää,+olen+hyvin+toimeentuleva+ja+vakituisessa+työssä.+Koulutus+näkyy+tietyissä+asioissa+ja+myös+heille,+jotka+etsivät+keskustelevaa+ja+pohtivaa+kumppania+sovin+hyvin.+Minulla+on+sosiaaliset+suhteet+kunnossa,+en+ole+mihinkään+suuntaan+riidoissa.+Koska+minulla+on+myös+paljon+omaa,+ei++liian+ripustautuva+puoliso+olisi+kanssani+luultavasti+kovin+onnellinen.+Parhaimman+puolen+itsestäni+annan+puolisolle,+joka+haluaa+löytää+tasapainon+erillisyyden+ja+syvän+tunneyhteyden+välillä,+kumpaakin+on+löydyttävä+eikä+kumpikaan+puoli+saa+olla+uhka+tai+ahdistava+kokemus.+Vaikka+teksti+on+voin+tarjota+muodossa,+en+ole+vielä+oikeasti+ollut+tilanteissa,+jossa+voisi+mitään+edes+”tarjota”.+Siis+täysin+hypoteettistä+hömpötystä+eli+pohjimmiltaan+itsetutkistelua.