Miksette kirjoita mitään

Anonyymi

Palsta on aika hiljainen. Vai onko seksielämänne vilkasta koska ette ehdi palstailla.

78

810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole mitään sanottavaa keskinkertaisuuksille.

• Joo tosi vilkasta on, 4 kertaa 2v sitten. Kiirettä pitää….

• Anonyymi

Lienee syy hiljaisuuteen teknisyydessä. Palsta toimii hitaasti, tulee hupsista jokin meni pieleen tai tilapäisesti pois käytöstä.

• Anonyymi

Ai, luulin et se johtuu kun puhelimen muisti on täynnä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, luulin et se johtuu kun puhelimen muisti on täynnä...

Miten puhelimen muisti liittyy tähän palvelimeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten puhelimen muisti liittyy tähän palvelimeen?

Täytyyhän sen pystyä lataan se data ja jossein ole muistia, ei onnistu. Itellä ei aina lataa noita pitkiä keskusteluja, mainoksia. Luuri täynnä kuvaa. Kerran jopa lakkasi bluetooth toimimasta kun ei data riittänyt.

• Anonyymi

Millainen on eikeskinkertainen aloitus?

• Anonyymi

Mullon asiaa.
      Kävin vaateostoksilla. Rättiä rätin perään. Mikä kohderyhmä? Ei mulle yhtään. Pitkiksiä ja pidempää jakkua kokousasuksi etsin. Omituisia muodottomia roikaleita.
      Miten ihmeessä on muodista menneet vaatteet, joissa kunnon vartalonmyötäiset leikkaukset, normaalikokoisille rinnoille kirraamatonta tilaa. Housujen puntit niin että lihaksikkaatkin pohkeet mahtuvat ilman stretsikankaan venymystä.
      Sokokselta löysin kaupungin yhdet sopivat kauniit kävely-hame-pitkis-nahkakengät. Harmaita etsin ja läysin, olen niistä tavattoman iloinen. Useimmat sellaisia jotka näyttävät kengiltä, tosin kaikki eivät edes näytä, muttei niillä kävellä voi. Lenkkareita olisi ollut mutta niitä en nyt tarvitse.
      Löytääkö muut vaatteensa näppärästi.

• Anonyymi

En ole nyt 6v tarvinnut ostaa kun ostin viimeeksi aika monta vaatetta mut sen verran ohi silmällä katsonut niin ei enään saa normaaleja toppatekkeja 30-50 eurolla vaan on omalaatuisia saakohan enään alle 20 eurolla edes kunnon tavallisia ja normaaleita veryttelyhousuja on vain jotakin pillikintuille tehtyjä pillihousuja voi voi sentään ei tiedä mitä ostais haluaa normaaleita vaatteita no jos ei normaaleja talvitakkeja saa niin ostan sitten kelkka tai pilkkihaalarit mut jos ei saa kesäksi normaaleja verkkahousuja niin mitä sitten tilalle ostaa siinäpä pulma

• Anonyymi

Tosiaankin teit löydön! En edes muista nähneeni harmaita kenkiä oikein missään. Yhdet hopeapintaiset mullakin on, muttei pintanahkaisia harmaita. Harmaat pintanahkaiset korkkarit vois olla hyvät. Ne hopeiset on semmoista superkovaa nahkaa ja jäytää avohaavat jalkoihin 200 m kävelymatkalla, ne on pahimmat mitkä mul on..

Ostan itse kaikki vaatteet nykyään verkkokauppa Boozt -ista, joka on ollut tosi hyvä ja luotettava. Ei nuo kauppojen valikoimat pärjää enää verkkokaupoille joissa on kymmeniä tuhansia tai vielä enemmän myyntiartikkeleita saatavilla. Zalandossa taitaa olla melkein 200 000 myyntiartikkelia. Tosin en ite shoppaile sielä.

Itellä on vaatetusalan ammattikoulutus joten verkkoshoppailu sujuu stressittä ja tuossa verkkokaupassa on ilmainen palautus.

Tällä viikolla tuli itselle sieltä nahkasaappaat ja haalariasu. Saappaat oli Nude of Scandinavia-merkkiset, erittäin hyvä lesti ja farkkuhaalari oli muistaakseni Mangon ja maksoi vaan 25 € ja todella mukavaa, pehmeätä ja ohutta, joustavaa farkkua.

Tuossa verkkokaupassa on todella paljon erilaisia mekkoja ja jakkuja ja mittataulukot aina kyseisen merkin mukaan nähtävillä.

Esim Boss:illa olen nähnyt erityisen vartalonmukaisia jakkuja sielä.

Aloitukseen vastaukseksi:kyllä jotain olen kirjoittanut, mutta aika väsynyt olo. Nyt vaan rentoilua soffalla. Koitan saada ihan väkisin yhden miehen mielestäni, on kyllä yhtä helvettiä tämä aina niitten pirujen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nyt 6v tarvinnut ostaa kun ostin viimeeksi aika monta vaatetta mut sen verran ohi silmällä katsonut niin ei enään saa normaaleja toppatekkeja 30-50 eurolla vaan on omalaatuisia saakohan enään alle 20 eurolla edes kunnon tavallisia ja normaaleita veryttelyhousuja on vain jotakin pillikintuille tehtyjä pillihousuja voi voi sentään ei tiedä mitä ostais haluaa normaaleita vaatteita no jos ei normaaleja talvitakkeja saa niin ostan sitten kelkka tai pilkkihaalarit mut jos ei saa kesäksi normaaleja verkkahousuja niin mitä sitten tilalle ostaa siinäpä pulma

Championilla on edullisia ja toooodella kivan näköisiä verkkareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Championilla on edullisia ja toooodella kivan näköisiä verkkareita.

Ennen ostanut vaatteeni aina halpa hallista mut sielläkin hinnat noussut kovin ja kummallisia vaatteita nyt on ongelmana et on hyvä käyttämätön talvitakki ja kaksi uutta talvityötakkia mut on liian isot kun olen laihtunut 20 kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaankin teit löydön! En edes muista nähneeni harmaita kenkiä oikein missään. Yhdet hopeapintaiset mullakin on, muttei pintanahkaisia harmaita. Harmaat pintanahkaiset korkkarit vois olla hyvät. Ne hopeiset on semmoista superkovaa nahkaa ja jäytää avohaavat jalkoihin 200 m kävelymatkalla, ne on pahimmat mitkä mul on..

Ostan itse kaikki vaatteet nykyään verkkokauppa Boozt -ista, joka on ollut tosi hyvä ja luotettava. Ei nuo kauppojen valikoimat pärjää enää verkkokaupoille joissa on kymmeniä tuhansia tai vielä enemmän myyntiartikkeleita saatavilla. Zalandossa taitaa olla melkein 200 000 myyntiartikkelia. Tosin en ite shoppaile sielä.

Itellä on vaatetusalan ammattikoulutus joten verkkoshoppailu sujuu stressittä ja tuossa verkkokaupassa on ilmainen palautus.

Tällä viikolla tuli itselle sieltä nahkasaappaat ja haalariasu. Saappaat oli Nude of Scandinavia-merkkiset, erittäin hyvä lesti ja farkkuhaalari oli muistaakseni Mangon ja maksoi vaan 25 € ja todella mukavaa, pehmeätä ja ohutta, joustavaa farkkua.

Tuossa verkkokaupassa on todella paljon erilaisia mekkoja ja jakkuja ja mittataulukot aina kyseisen merkin mukaan nähtävillä.

Esim Boss:illa olen nähnyt erityisen vartalonmukaisia jakkuja sielä.

Aloitukseen vastaukseksi:kyllä jotain olen kirjoittanut, mutta aika väsynyt olo. Nyt vaan rentoilua soffalla. Koitan saada ihan väkisin yhden miehen mielestäni, on kyllä yhtä helvettiä tämä aina niitten pirujen kanssa!

Mitä kun tapaat sen herra oikean joka kieltää verkkokaupat ja sanoo sinä ja hän tai me ostamme vaatteemme esim prismasta tai tokmannilta ug hän on puhunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen ostanut vaatteeni aina halpa hallista mut sielläkin hinnat noussut kovin ja kummallisia vaatteita nyt on ongelmana et on hyvä käyttämätön talvitakki ja kaksi uutta talvityötakkia mut on liian isot kun olen laihtunut 20 kg

Sitä suuremmalla syyllä olet ansainnut nyt muutaman kivan vaatteen itsellesi👍

Hyvä suoritus! Oon kans onneksi laihtunut vähän tän talvikoronatauon aikana, tuli ulkoiltua niin sitkeästi, että sääretkin laihtuivat kivasti!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä kun tapaat sen herra oikean joka kieltää verkkokaupat ja sanoo sinä ja hän tai me ostamme vaatteemme esim prismasta tai tokmannilta ug hän on puhunut

Vastaan sivusta, että yksikään herra ei minun rahoista tai ostoksista päätä. Jopa parisuhteessa yhdessä asuessa on aina ollut omat tilit ja yhteistili vain yhteislaskuille ja ruokaostoksille .Ja sinnekin on maksettu rahaa suhteessa elätettävien mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, ettei kannata edes koittaa siihen taistoon herra oikean lähteä, vaan pikemminkin luovuttaa minulle korttinsa ja luottotietonsa, ne ovat minulla hyvässä tallessa! En juokse vieraissa enkä luuhaa baareissa, mut vaatteisiin menee kyl fyrkkaa, kaikilla meillä on omat syntimme täälä.

Prismassa en käy koskaan, mutta Tokmanni on yksi irl suosikkikaupoistani. Siellä on esim hyviä, edullisia sukkia ja naisten olovaatteita ohuesta viskoosineuleesta josta pidän materiaalina aivan erityisen paljon. Joskus tulee tarjousrekkiä pengottua, viimeksi oli hyviä paksuja sukkia tarjouksessa ja ovat olleet TODELLA kestäviä. Meikit ostan kans Tokmannilta, dödöt, shamppoot, tälläiset. Hyvä kauppa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä olet ansainnut nyt muutaman kivan vaatteen itsellesi👍

Hyvä suoritus! Oon kans onneksi laihtunut vähän tän talvikoronatauon aikana, tuli ulkoiltua niin sitkeästi, että sääretkin laihtuivat kivasti!

En tarvitse nyt vaatteita pärjään tämän talven ja kesän ja ensi talvenkin on lyhkäsiä alkkareitakin vielä 30 uutta kaapissa ellei sitten riku heti kun ottaa käyttöön on sen verran vanhoja mut uusia ja hienoa laihdutuksesta mut koita nauttiakkin elämästä eli välillä syöt herkkujakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, ettei kannata edes koittaa siihen taistoon herra oikean lähteä, vaan pikemminkin luovuttaa minulle korttinsa ja luottotietonsa, ne ovat minulla hyvässä tallessa! En juokse vieraissa enkä luuhaa baareissa, mut vaatteisiin menee kyl fyrkkaa, kaikilla meillä on omat syntimme täälä.

Prismassa en käy koskaan, mutta Tokmanni on yksi irl suosikkikaupoistani. Siellä on esim hyviä, edullisia sukkia ja naisten olovaatteita ohuesta viskoosineuleesta josta pidän materiaalina aivan erityisen paljon. Joskus tulee tarjousrekkiä pengottua, viimeksi oli hyviä paksuja sukkia tarjouksessa ja ovat olleet TODELLA kestäviä. Meikit ostan kans Tokmannilta, dödöt, shamppoot, tälläiset. Hyvä kauppa!

Joopa joo ja niimpä niin eli jos miehesi sanoo käymme prismassa ja tokmannilla niin te käytte prismassa ja tokmannilla ja kyllä miehesi puuttuu siihen jos kaapit täynnä käyttämättömiä vaatteita ja rätei ja lumpui niin kieltää sinulta vaateostokset ja saat luvan vasta kun kaikki on käytetty loppuun tai rikkuu niin ei kaikkii rahoi vaatteisiin ja lumppuihin ja rätteihin joku tolkku sentään ja säästyneet rahat käytätte elämiseen tai vaikka ensi kesän matkusteluihinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvitse nyt vaatteita pärjään tämän talven ja kesän ja ensi talvenkin on lyhkäsiä alkkareitakin vielä 30 uutta kaapissa ellei sitten riku heti kun ottaa käyttöön on sen verran vanhoja mut uusia ja hienoa laihdutuksesta mut koita nauttiakkin elämästä eli välillä syöt herkkujakin

Ei kai ne nyt miksikään mene siellä. Jotkut kuminauhat voi haurastua 20 vuodessa et jos ne on niin vanhoja, niin kannattaa alkaa käyttämään😂

Juu ei pelkoa. Söin tänäänkin kaksi palaa Lidlin mansikkakääretorttua joka on minun suosikkiherkkujani. Kun liikkuu tarpeeksi, niin voi ihan hyvin vähän herkutellakkin. Monet sanoo, ettei liikunnalla laihduteta, mutta se on täyttä paskapuhetta.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Vastaan sivusta, että yksikään herra ei minun rahoista tai ostoksista päätä. Jopa parisuhteessa yhdessä asuessa on aina ollut omat tilit ja yhteistili vain yhteislaskuille ja ruokaostoksille .Ja sinnekin on maksettu rahaa suhteessa elätettävien mukaan.

Kyllä päättää siinä missä sinäkin eli ei osteta mitään älyttömyyksiä tai tilpehööriä tai tarpeettomii vaatteit niin sillä rahalla muutakin käyttöö

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

En oo muuten ikinä tajunnut sitä yhtälöä, et miehet aina haluu et nainen on kaunis ja edustava ja näyttää hyvältä: siistiltä, hiukset, meikki, kynnet, vaatteet nätisti, mut sitten se ei saisi maksaa senttiäkään🤔

Eikä voi edes kahvikuppia tarjota treffeillä jolle nainen on panostanut ja ehkä laittanut jotain uutta ja kaunista vaatettakin. Sit seksiä kuitenkin pitäisi heti saada.

Tosi loukkaavaa minun mielestä. En mene tuohon. Olis se kiva, jos mies tajuaisi sen vaivan ja osoittaisi arvostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai ne nyt miksikään mene siellä. Jotkut kuminauhat voi haurastua 20 vuodessa et jos ne on niin vanhoja, niin kannattaa alkaa käyttämään😂

Juu ei pelkoa. Söin tänäänkin kaksi palaa Lidlin mansikkakääretorttua joka on minun suosikkiherkkujani. Kun liikkuu tarpeeksi, niin voi ihan hyvin vähän herkutellakkin. Monet sanoo, ettei liikunnalla laihduteta, mutta se on täyttä paskapuhetta.

Ei ne nyt 20v vanhoja ole mut olkoon varalla kun on käytetyt on vielä ehjiäkin ja tosi kivaa et nautitkin mut saako lildistä mitään hyvää eli jos olisimme pari niin kieltäisin lildlissä käynnit eli ukaasi prismaan eli tässä talossa ei lildleissä käydä niin en osaa ostaa sieltä mitään ja kaikki mitä olen sieltä ostanut niin pahaa ja harmittanut miksi en mennyt prismaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo ja niimpä niin eli jos miehesi sanoo käymme prismassa ja tokmannilla niin te käytte prismassa ja tokmannilla ja kyllä miehesi puuttuu siihen jos kaapit täynnä käyttämättömiä vaatteita ja rätei ja lumpui niin kieltää sinulta vaateostokset ja saat luvan vasta kun kaikki on käytetty loppuun tai rikkuu niin ei kaikkii rahoi vaatteisiin ja lumppuihin ja rätteihin joku tolkku sentään ja säästyneet rahat käytätte elämiseen tai vaikka ensi kesän matkusteluihinne

😂😂😂

Ei voi mitään minun salaostelulle kukaan mies!

Ja voin kertoa, ettei kaapissa tosiaan ole mitään rättejä eikä lumppuja paitsi työvaatteet ja urheiluvaatteet on puhkikuluneita, mutta kaikki muu on luxusta, lähes käyttämätöntä ja AIVAN täysin turhaa koska en käy juuri koskaan missään. Suurin osa kengistä on ihan uudenveroisia en ole niillä kertaakaan ulkona kävellyt kun en halua, että ne naarmuuntuvat ja alkavat löyhkätä koirankuselle.

En tykkää matkustelusta, rasittavaa ja täysin turhaa puuhaa ja kaikki ihan samanlaista joka puolella, ihmisiä, taloja, loputtomia luonnonmaisemia ja puuduttavaa klassista taidetta josta varmasti näkee painajaisia seuraavana yönä.

• Anonyymi

Löytääkö muut vaatteensa näppärästi, niin kyllä. Tilaan postimyynnistä enimmäkseen vaatteita, mutta sukat, bokserit ja farkut melkeinpä haen vielä kivijalkakaupoista. Randomisti muutakin, jos jotain sopivaa ja tarpeellista löytyy.

Mä käytän vaatteet aika loppuun ja ostan siistimpää vaatetta tarpeen mukaan mm. juhliin ja arkeen. Kotona nyt ei kummosia gledjuja tarvi. Mulla on aina jotain missä ne likaantuu, etenkin kesällä. Niin hienostelu ei oo mun juttu.

Käytännölliset vaatteet. 👍

Ja muu perhe, tuttavat jne. saa pukeutua just kuten itse tykkää. Ei kuulu mulle, eikä isommin kiinnostakkaan. Vaatteita ne vaan on. :)

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne nyt 20v vanhoja ole mut olkoon varalla kun on käytetyt on vielä ehjiäkin ja tosi kivaa et nautitkin mut saako lildistä mitään hyvää eli jos olisimme pari niin kieltäisin lildlissä käynnit eli ukaasi prismaan eli tässä talossa ei lildleissä käydä niin en osaa ostaa sieltä mitään ja kaikki mitä olen sieltä ostanut niin pahaa ja harmittanut miksi en mennyt prismaan

No ainoa lupa on käydä lildlissä et saat mennä ostamaan banaani suklaa karkkeja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei! En suostu käymään muualla kuin Lidlissä. Käytän aina samoja tuotteita ja Lidlistä ne saa halvimmalla hinnalla eikä tarvitse kuin konemaisesti ojennella kättä kohti tuttuja hyllypaikkoja mistään mitään välittämättä.

Monta vuotta sitten Lidlin ruat olivat ehkä vähän parempia, oli esim Frutti di mare-pizza, mutta en nyt jaksa siitä välittää. Limsatkin on paljon halvempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Ei voi mitään minun salaostelulle kukaan mies!

Ja voin kertoa, ettei kaapissa tosiaan ole mitään rättejä eikä lumppuja paitsi työvaatteet ja urheiluvaatteet on puhkikuluneita, mutta kaikki muu on luxusta, lähes käyttämätöntä ja AIVAN täysin turhaa koska en käy juuri koskaan missään. Suurin osa kengistä on ihan uudenveroisia en ole niillä kertaakaan ulkona kävellyt kun en halua, että ne naarmuuntuvat ja alkavat löyhkätä koirankuselle.

En tykkää matkustelusta, rasittavaa ja täysin turhaa puuhaa ja kaikki ihan samanlaista joka puolella, ihmisiä, taloja, loputtomia luonnonmaisemia ja puuduttavaa klassista taidetta josta varmasti näkee painajaisia seuraavana yönä.

Kuka mistään taiteista on puhunut ja luvan saat ostaa uudet urheiluvaatteet ja rikkinäiset roskiin tai lattian pesu räteiksi ja sitpä tulee käytettyä kun miehesi kanssa menette kaikkialle esim mökille asuntoautolle telttailemaan ja eikö ole hyvä kun ei tarvi ostella esim uusia kenkiä kun kaapissa on käyttämättömii esim mökille työkengiksi ja mökki reissu matka kengät ja mökki kengät

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä päättää siinä missä sinäkin eli ei osteta mitään älyttömyyksiä tai tilpehööriä tai tarpeettomii vaatteit niin sillä rahalla muutakin käyttöö

Ajattelet selkeästi, että liitto tarkoittaa, että tili on yhteinen ja mies kontrolloi rahoja ja elämää. En sellaiseen suhteeseen lähde. Miksi lähtisin? Terveessä suhteessa kumpikaan ei kontrolloi toista ei taloudellisesti eikä henkisesti.

Pystyn maksamaan asumisen ja elämisen yksinkin ilman ongelmia, jos asuntoa olisi jakamassa toinen sitten asumiskulut ja elämiskulut jaetaan reilusti ja hallinnoidaan esim. yhteistilillä. Se mitä teen ihan omilla rahoillani ei kuulu kunhan hoidan oman osuuteni kuluista miehelle eikä miehen omat rahat vastaavasti kuulu minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka mistään taiteista on puhunut ja luvan saat ostaa uudet urheiluvaatteet ja rikkinäiset roskiin tai lattian pesu räteiksi ja sitpä tulee käytettyä kun miehesi kanssa menette kaikkialle esim mökille asuntoautolle telttailemaan ja eikö ole hyvä kun ei tarvi ostella esim uusia kenkiä kun kaapissa on käyttämättömii esim mökille työkengiksi ja mökki reissu matka kengät ja mökki kengät

Ja kengät löytyy kun menet asuntovaunu matkalla pesemään vaunun maton mattopesulaiturille ja ei muuta kuin ämpäri juuriharja ja mäntysaippuaa ja kun se pesty niin matto vaunun viereen kuivumaan ja kastuneet vaatteet vaihtoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei! En suostu käymään muualla kuin Lidlissä. Käytän aina samoja tuotteita ja Lidlistä ne saa halvimmalla hinnalla eikä tarvitse kuin konemaisesti ojennella kättä kohti tuttuja hyllypaikkoja mistään mitään välittämättä.

Monta vuotta sitten Lidlin ruat olivat ehkä vähän parempia, oli esim Frutti di mare-pizza, mutta en nyt jaksa siitä välittää. Limsatkin on paljon halvempia.

No sitpä opettelet prisman hyllyihin ja tuotteisiin ja oho huomaatkin prismassa halvempaa ja paremman makuisia tuotteita niin oikeasti jos miehesi sanoo ettei pidä lildlin tuotteista vaan tulee niistä oksennus olo eikä halua syödä niitä ja sanoo mennään prismaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kengät löytyy kun menet asuntovaunu matkalla pesemään vaunun maton mattopesulaiturille ja ei muuta kuin ämpäri juuriharja ja mäntysaippuaa ja kun se pesty niin matto vaunun viereen kuivumaan ja kastuneet vaatteet vaihtoon

Älä unta nää! Minusta Crocsien keksijä pitäisi plastinoida elävänä omaan tuotteeseensa🌚

Eikä minun itämaisia käsinkudottuja mattoja nyt missään laiturilla pestä!

Minun matot on niin suuria ettei niitä yksi ihminen pysty edes kantamaan, voin vain kuvitella kuinka paljon painaisi märkänä ja miten puuvillaloimi kutistuisi pilaten maton rakenteen😱

Enkä varmasti lähde mihinkään kamalalle kesämökille ei ihmisen tarvi poistua kotoaan, koti on ihmisen paras paikka ja odotan vain, että Lidliin tulee edullinen toimituspalvelu, niin sen jälkeen en poistu IKINÄ kotoani mihinkään paitsi kuntosalille ja postilokerolle.

Nih!

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ajattelet selkeästi, että liitto tarkoittaa, että tili on yhteinen ja mies kontrolloi rahoja ja elämää. En sellaiseen suhteeseen lähde. Miksi lähtisin? Terveessä suhteessa kumpikaan ei kontrolloi toista ei taloudellisesti eikä henkisesti.

Pystyn maksamaan asumisen ja elämisen yksinkin ilman ongelmia, jos asuntoa olisi jakamassa toinen sitten asumiskulut ja elämiskulut jaetaan reilusti ja hallinnoidaan esim. yhteistilillä. Se mitä teen ihan omilla rahoillani ei kuulu kunhan hoidan oman osuuteni kuluista miehelle eikä miehen omat rahat vastaavasti kuulu minulle.

No tähän sanon vain mitään ei osteta omin päiten vaan kumpikin kysyy toisiltaan luvan ostoksilleen ja keskustellaan ja vaikka tuli kinaa tai toraa niin ennen ei voi ostaa kun kummaltakin on saanut luvan ostaa ja kummankin on tiedettävä kuinka paljon on rahaa jäljellä et pärjätään seuraavaan tiliin tai kumpi saakaan rahaa ensiksi ja oli rahaa tai ei niin kyllä luvan täytyy saada ja jos rahaa on ylimääräistä niin varmasti kumpikin saa luvan helpostitai vaikka se olis kummankin toive ostos niin luvan täytyy saada esim mies ostaa omin päiten olkkariin uuden maton ja ei saanut lupaa ja mattoa ei lupa tuoda kotiin niin harmittaa et rahat meni turhuuteen ja senkin olis voinut jättää ostamatta tai samoin toisin päin ja jos lupa niin eri juttu tai yhdessä päädytään kompromissi mattoon eli siihen mistä kumpikin tykkää ja jos ei semmosta löydy niin sit ollaan ostamatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta nää! Minusta Crocsien keksijä pitäisi plastinoida elävänä omaan tuotteeseensa🌚

Eikä minun itämaisia käsinkudottuja mattoja nyt missään laiturilla pestä!

Minun matot on niin suuria ettei niitä yksi ihminen pysty edes kantamaan, voin vain kuvitella kuinka paljon painaisi märkänä ja miten puuvillaloimi kutistuisi pilaten maton rakenteen😱

Enkä varmasti lähde mihinkään kamalalle kesämökille ei ihmisen tarvi poistua kotoaan, koti on ihmisen paras paikka ja odotan vain, että Lidliin tulee edullinen toimituspalvelu, niin sen jälkeen en poistu IKINÄ kotoani mihinkään paitsi kuntosalille ja postilokerolle.

Nih!

Mökki on toinen kotisi ja vaihtelu virkistää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökki on toinen kotisi ja vaihtelu virkistää

Mökki on kauhea tylsyyden perisija jossa ei ole mitään tekemistä ja jos tosiaan kuvittelet että sinulla on jotain sanomista millainen matto meille hankitaan niin tämä on sitten parempi jättää TÄHÄN!

Ja ruoka-ja muista talousrahoista ja asioista päätän minä, NAINEN!!

Sinä olet hiljaa ja luet vaan sanomalehteä nojatuolissasi koko loppuelämäsi tai en anna!!!

• Anonyymi kirjoitti:

No tähän sanon vain mitään ei osteta omin päiten vaan kumpikin kysyy toisiltaan luvan ostoksilleen ja keskustellaan ja vaikka tuli kinaa tai toraa niin ennen ei voi ostaa kun kummaltakin on saanut luvan ostaa ja kummankin on tiedettävä kuinka paljon on rahaa jäljellä et pärjätään seuraavaan tiliin tai kumpi saakaan rahaa ensiksi ja oli rahaa tai ei niin kyllä luvan täytyy saada ja jos rahaa on ylimääräistä niin varmasti kumpikin saa luvan helpostitai vaikka se olis kummankin toive ostos niin luvan täytyy saada esim mies ostaa omin päiten olkkariin uuden maton ja ei saanut lupaa ja mattoa ei lupa tuoda kotiin niin harmittaa et rahat meni turhuuteen ja senkin olis voinut jättää ostamatta tai samoin toisin päin ja jos lupa niin eri juttu tai yhdessä päädytään kompromissi mattoon eli siihen mistä kumpikin tykkää ja jos ei semmosta löydy niin sit ollaan ostamatta

Voin sanoa, että meistä ei voisi koskaan tulla paria! Olen liian itsenäinen! En tule vastaaviin ehtoihin lähtemään koskaan.

Kompromissimatot tarkoittaa yleensä ettei kumpikaan niistä tykkää. En sitä paitsi käytä mattoja kuin eteisessä. Olen kerran ostanut kompromissi sohvan, jota kumpikaan ei halunnut eron aikana ottaa mukaan, koska kumpikaan ei siitä pitänyt. Ex piti värikkäistä koristeellisestå krumeluuriata ja oma on muotokieleltään selkeä skandinaavinen mutta ei pelkkää valkoista. Esim. sohvani on harmaan musta. Pidän suomalaisesta vanhemmasta designista, vaikka kotonani tietysti niitä osuuksia ei löydy kuin kirpparilöytöinä (kerran joku oli tuonut Konttiin kuolinpesän lamput, jotka oli suomalaista designia eikä ne olleet siellä kuin osan tunnistaneet). Tulin kotiin 5 lampun kanssa (halvat) ja yhtä kalliimpaa mietin yön yli (maksoi 220e).

Jos ostan jotain ostan sen käteiselllä en luotolla, enkä osta jos ei ole rahaa. Parisuhteessa yhdessä asuen on kätevin sopia summa minkä kumpikin laittaa yhteistilille, josta maksetaan laskut ja ruoka. Tililtä ei makseta muuta, niin raha ei lopu siellä kesken. Omat tilit ei ole yhteisiä.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Voin sanoa, että meistä ei voisi koskaan tulla paria! Olen liian itsenäinen! En tule vastaaviin ehtoihin lähtemään koskaan.

Kompromissimatot tarkoittaa yleensä ettei kumpikaan niistä tykkää. En sitä paitsi käytä mattoja kuin eteisessä. Olen kerran ostanut kompromissi sohvan, jota kumpikaan ei halunnut eron aikana ottaa mukaan, koska kumpikaan ei siitä pitänyt. Ex piti värikkäistä koristeellisestå krumeluuriata ja oma on muotokieleltään selkeä skandinaavinen mutta ei pelkkää valkoista. Esim. sohvani on harmaan musta. Pidän suomalaisesta vanhemmasta designista, vaikka kotonani tietysti niitä osuuksia ei löydy kuin kirpparilöytöinä (kerran joku oli tuonut Konttiin kuolinpesän lamput, jotka oli suomalaista designia eikä ne olleet siellä kuin osan tunnistaneet). Tulin kotiin 5 lampun kanssa (halvat) ja yhtä kalliimpaa mietin yön yli (maksoi 220e).

Jos ostan jotain ostan sen käteiselllä en luotolla, enkä osta jos ei ole rahaa. Parisuhteessa yhdessä asuen on kätevin sopia summa minkä kumpikin laittaa yhteistilille, josta maksetaan laskut ja ruoka. Tililtä ei makseta muuta, niin raha ei lopu siellä kesken. Omat tilit ei ole yhteisiä.

😂😂😂👍

Nyt on välis alistettu ja voi vain rykiä ja rapistella sanomalehteään.

Tosin yksi kunnon mulkaisu minulta polttaa siihen semmoisen reiän että siihen jää sekin vastalause!

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂👍

Nyt on välis alistettu ja voi vain rykiä ja rapistella sanomalehteään.

Tosin yksi kunnon mulkaisu minulta polttaa siihen semmoisen reiän että siihen jää sekin vastalause!

Minä en alista, mutta eipä monikaan kukaan rupea kontrolloimaan ja alistamaan. Aion elää jatkossakin omana itsenäni.

Jos mies puuttuu pukeutumiseen (jos nyt ei ihan pylly paljaana nännit vilkkuen juokse) tai kertoo ketä ystäviä saa nähdä (en suhteessa tapaile muita miehiä kahden kesken) tai määrää mitä saan omalla työlläni ansaitulla palkallani tehdä yhteisten kulujen ulkopuolella, se on kontrollointia. Jos mies kertoo, että tuo matto olisi ihana eikä hänelle ole itse rahaa, asiasta voidaan keskustella, mutta silti oman tilin päätösvalta on tilin haltijalla. Jos suhteessa oli toinen pieni tuloinen ja toinen iso tuloinen, sitten se pitäisi kulujen maksamisessa ottaa reilusti huomioon. Tähän mennessä erot on ollut kohtuullisen pieniä ja jos eroa on ollut, verotuksen progressio tasoittaa kohtuullisen hyvin tilannetta.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Minä en alista, mutta eipä monikaan kukaan rupea kontrolloimaan ja alistamaan. Aion elää jatkossakin omana itsenäni.

Jos mies puuttuu pukeutumiseen (jos nyt ei ihan pylly paljaana nännit vilkkuen juokse) tai kertoo ketä ystäviä saa nähdä (en suhteessa tapaile muita miehiä kahden kesken) tai määrää mitä saan omalla työlläni ansaitulla palkallani tehdä yhteisten kulujen ulkopuolella, se on kontrollointia. Jos mies kertoo, että tuo matto olisi ihana eikä hänelle ole itse rahaa, asiasta voidaan keskustella, mutta silti oman tilin päätösvalta on tilin haltijalla. Jos suhteessa oli toinen pieni tuloinen ja toinen iso tuloinen, sitten se pitäisi kulujen maksamisessa ottaa reilusti huomioon. Tähän mennessä erot on ollut kohtuullisen pieniä ja jos eroa on ollut, verotuksen progressio tasoittaa kohtuullisen hyvin tilannetta.

Entä jos rakastut mieheen joka koittaa alistaa sinua? Mitä sitten tekisit?

Et vaan voisi elää ilman sitä miestä, mutta mies olisi kova kyykyttämään ja määräilemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos rakastut mieheen joka koittaa alistaa sinua? Mitä sitten tekisit?

Et vaan voisi elää ilman sitä miestä, mutta mies olisi kova kyykyttämään ja määräilemään.

En jää, vaikka rakastaisin. Alistaminen ja kontrollointi ei ole rakkautta.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Mmm..johonkin se raja on vedettävä. Siinä henkisessä pahoinpitelyssä ne tunteet kuolisivat kuitenkin ja voisi sattua pahempaakin.

Se on ikävää, että ihmiset tuhlaavat potentiaaliaan moiseen turhuuteen.

Mutta hyvää yötä kaikille ja kiitos hauskasta juttelusta❤🐦🐦🐦🐦🐦

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Kokemukset tuovat varovaisuutta.

Itselläni ei ole ollut suhdetta jossa raha olisi tuottanut ongelmia joten en ymmärrä miksi tulisi rajoittaa toisen tekemisiä peilaten omaan talouteen. Molemmilla kai on oikeus arvottaa ne itselleen tärkeät kohteet mihin rahansa käyttää. Jos rahaa ei ole on vain sopeuduttava ja odotettava oikeaa ajankohtaa haaveittensa täyttymiselle.

Ostin tyttärelle suuren säästöpossun johon mahtuu kolikoita varmaan 5 kg.
        Innoitan häntä säästämiseen, koska itse en ole mikään säästäjä tyyppi ja joskus huomaa että olisihan se hyvä harrastaa sitäkin.

Enemmänkin olen ihmisenä henkilö joka jakaa aika helposti osan työn tuloksesta tullutta rahasummaa toisille ihmisille. On jo vähän aikaa ollut sellainen tunne että omassa elämässä kaikki on hyvin (vaikka tavoitteita olisikin ja tulisi tehdä toisin) ja nuoret ja heikommassa asemassa olevat tarvitsevat ropojani joskus enemmän mitä minä itse. Elämä kun on kummallista, saa itse suurta iloa siitä kun helpottaa jonkun toisen ihmisen hyvinvointia ja ilahduttaa pienillä yllätyksillä.

Kontrollointi ei kuulu muuhun kuin joskus hyvään seksiin. Ainakin itse haluan hallinnoida tilannetta ja opiskella naista kuin "playstationin ohjaimen näppäimiä, tutkien millainen reaktio tulisi mistäkin napista". Periaatteessa tuo jos mikä on kontrolloimista jos löytää vain ne oikeat näppäimet, voi päästä "pelissä" maaliin saakka. Tässäkin aihepiirissä sen toisen hyvänolon kautta voi saada ne itsekkäät omat tavoitteet toteutettua hyvässä yhteishengessä.

Elämässä kuin myös peleissä voi tehdä ne virheet jotka johtavat "tilttiin". Pelit ovat siitä mukavampia kun voi tehdä muutamia virheitä ja peli vielä jatkuu, voi aloittaa aina alusta ja oppia varomaan sitä kohtaa pelissä johon peli viimeksi päättyi.
        Elämäkin olisi suopeampaa jos voisi tarvittaessa painaa jotain nappia palatakseen ajassa taaksepäin, aloittaa alusta, muuttaen tulevaa tiedostaen ne ongelmalliset tai haasteelliset tilanteet ja kohdat. Toisaalta eihän elämä olisi niin mukavaa jos eri tilanteiden yllätyksellisyys katoaisi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kokemukset tuovat varovaisuutta.

Itselläni ei ole ollut suhdetta jossa raha olisi tuottanut ongelmia joten en ymmärrä miksi tulisi rajoittaa toisen tekemisiä peilaten omaan talouteen. Molemmilla kai on oikeus arvottaa ne itselleen tärkeät kohteet mihin rahansa käyttää. Jos rahaa ei ole on vain sopeuduttava ja odotettava oikeaa ajankohtaa haaveittensa täyttymiselle.

Ostin tyttärelle suuren säästöpossun johon mahtuu kolikoita varmaan 5 kg.
        Innoitan häntä säästämiseen, koska itse en ole mikään säästäjä tyyppi ja joskus huomaa että olisihan se hyvä harrastaa sitäkin.

Enemmänkin olen ihmisenä henkilö joka jakaa aika helposti osan työn tuloksesta tullutta rahasummaa toisille ihmisille. On jo vähän aikaa ollut sellainen tunne että omassa elämässä kaikki on hyvin (vaikka tavoitteita olisikin ja tulisi tehdä toisin) ja nuoret ja heikommassa asemassa olevat tarvitsevat ropojani joskus enemmän mitä minä itse. Elämä kun on kummallista, saa itse suurta iloa siitä kun helpottaa jonkun toisen ihmisen hyvinvointia ja ilahduttaa pienillä yllätyksillä.

Kontrollointi ei kuulu muuhun kuin joskus hyvään seksiin. Ainakin itse haluan hallinnoida tilannetta ja opiskella naista kuin "playstationin ohjaimen näppäimiä, tutkien millainen reaktio tulisi mistäkin napista". Periaatteessa tuo jos mikä on kontrolloimista jos löytää vain ne oikeat näppäimet, voi päästä "pelissä" maaliin saakka. Tässäkin aihepiirissä sen toisen hyvänolon kautta voi saada ne itsekkäät omat tavoitteet toteutettua hyvässä yhteishengessä.

Elämässä kuin myös peleissä voi tehdä ne virheet jotka johtavat "tilttiin". Pelit ovat siitä mukavampia kun voi tehdä muutamia virheitä ja peli vielä jatkuu, voi aloittaa aina alusta ja oppia varomaan sitä kohtaa pelissä johon peli viimeksi päättyi.
        Elämäkin olisi suopeampaa jos voisi tarvittaessa painaa jotain nappia palatakseen ajassa taaksepäin, aloittaa alusta, muuttaen tulevaa tiedostaen ne ongelmalliset tai haasteelliset tilanteet ja kohdat. Toisaalta eihän elämä olisi niin mukavaa jos eri tilanteiden yllätyksellisyys katoaisi.

AV

”Itselläni ei ole ollut suhdetta jossa raha olisi tuottanut ongelmia joten en ymmärrä miksi tulisi rajoittaa toisen tekemisiä peilaten omaan talouteen. Molemmilla kai on oikeus arvottaa ne itselleen tärkeät kohteet mihin rahansa käyttää. Jos rahaa ei ole on vain sopeuduttava ja odotettava oikeaa ajankohtaa haaveittensa täyttymiselle.”

Juuri näin näen eikä omissa suhteissa raha ole ollut riidan aihe juuri sen takia, että alussa on sovittu pelisäännöt. Toisaalta ymmärrän mistä erilainen ja omasta näkökulmani kontrollointina näkyvä näkökulma voi tulla. Raha on aika eri asia, jos elää tilanteessa, että raha heiluttaa perusturvallisuutta. Jos on ollut vuosia esim. hyvin pienituloinen tai vaikka elänyt työttömän yh-äidin lapsena tai ei oman sairauden takia pysty koko päivä töihin. Jos täytyy miettiä, miten selviää, jos vaikka pesukone tai TV tai auto hajoaa, on elämä erilaista kun tilanteessa, jossa voi asian kuitata ”se on vain rahaa”. Olen ymmärtänyt, että AV että elät myös tilanteessa ettei tarvitse miettiä meneekö tili kuun lopussa nollaan (ei mene) ja varatilillä on aina hätävaraa muutama tonni yllätyksille. Suhde rahaan siis voi muuttua tilanteessa missä se ohjaa perusturvallisuuden tunnetta. Kontrollointia toki voi olla, vaikka olisi miljönääri. Oli tausta mikä vaan kontrollointiin taipuvaiset kumppanit on ehdoton ei.

Kun sanon, että lähtisin vaikka rakastaisin, johtuu siitä että oikean kontroloinnin takana (rahasta riitely ei vielä sitä ole) on usein persoonallisuushäiriöitä ja väkivaltaan taipuvaista mustasukkaisuutta. Jos sellaiseen jää, ei lähteminen välttämättä enää onnistu. En ole itse kokenut tuota, muuta kuin sillä että yksi ex soitti tunnin välein koska tulet kotiin, jos olin jossain, mutta ystävien elämässä olen nähnyt mitä kontrollointi tekee ihmiselle. Vähän sama kuin alkoholistia ei voi pelastaa eikä sarjapettäjä lopeta toimintaa parisuhteessa.

Ehkä en laskisi seksiä tuossa merkityksessä kontroloinniksi. 😉 Etkä sinäkään taida laskea, kunhan vaihdat keskustelun suuntaa. 😂 Itse kamppailen osa-alueen kanssa, koska elän omasta valinnasta selibaatissa. Tähän mennessä paras vaihtoehto kaikista huonoista. Naisella hormonit vaikuttaa, ainakin itsellä, voimakkaasti haluihin. Ja on helposti huomattavissa, että naisen hormonit vaikuttaa myös miehiin (en tiedä haistaako mies asian vain muuttuuko naisen elekieli). Viikko on helppoa, mutta sitten 3 vko meinaa suorastaan räjähtää oloihinsa. Vasta muutamia päivää ovulaation jälkeen taas alkaa helpottaa. Sanon tämän, koska vaikka puhun sujuvasti seksistä (ei hävetä yhtään), mutta tietyllä tavalla en pysty nyt puhumaan kiitos lähestyvän ovulaation. En vaan kestä tässä halujen ja vajeiden symbioosissa, muuten paine on kuin hyvin ravistetussa skumppapullossa.

Hyvissä ihmissuhteissa on varaa erehdyksille ja yhteistyön opettelulle! Jos ei ole, suhteet jää hyvin lyhyiksi, koska me kaikki olemme kuitenkin pohjimmiltaan ihmisiä. Jos suhteessa ei ole turvallista olla, kummankin ja jos ei ole varaa tehdä virheitä, se lisää stressiä ja uhkaa, joka taas vaikuttaa parin dynamiikkaan. Silti on isoja asioita taustalla, jossa ei ole yhtään oppimisen tai jouston varaa parisuhdemielessä esim. Henkinen- ja fyysinen väkivalta. Kontrollointi on asia, josta keskustelisin ensin ja jos toinen ei ymmärrä ja sama jatkuu, sitten on turha odottaa, että asia myöhemminkään muuttuu.

• Anonyymi

Kyllä eteenpäin meinaa ottaa niin vietävästi että pitää antaa välillä.

• Anonyymi

No ei oo terotinta ja kuulakynästä muste loppunut niin millä kirjoittaa

• Anonyymi

Niin onko ne baaritkin taas auki?

Kysyykö ne vielä koronapassia?

Ei sen puoleen, ei tule käytyä, mut kyllä varmaan ihmiset on bailaamassa nyt taas, paitsi me nysväleet ja vanhatpiiat.

• Anonyymi

Jep! Ollaa just , ei millään kerkee nyt just!!! Aaah

• Anonyymi

Voitko Jesse kääriä mulle sätkän sillä välin kun käyn tortulla?

• Anonyymi

Nokun ei tässä lue mitään. Ns. tyhjä sanoma

• Nainen ei anna, jos olosuhteet eivät ole kunnossa. Tämä Ukraina-kriisi näkyy mun seksielämässä.

• Anonyymi

Miten se nyt siitä niin hermostuu?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se nyt siitä niin hermostuu?

Sitä minäkin ihmettelen. Mitkään muut maailman kriisit eivät vaikuta samalla tavalla, mutta jos Putin sanoo jotain ja vielä liikuttaa tankkeja, niin täällä ollaan ihan hermona.

Ehkä tässä on kotipihan istutukset vaarassa. :P

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen. Mitkään muut maailman kriisit eivät vaikuta samalla tavalla, mutta jos Putin sanoo jotain ja vielä liikuttaa tankkeja, niin täällä ollaan ihan hermona.

Ehkä tässä on kotipihan istutukset vaarassa. :P

Hmh...joku alitajuinen Venäjän pelko? Kurjahan se jos tilanne ahdistaa. Sinun täytyy pitää häntä lusikassa vähän normaalia enemmän ja silittää käsivarresta.

Putin ei ikinä hyökkää Suomeen, koska ei halua missään tapauksessa rajaa Ruotsiin tai Norjaan (eli Natoon).

Uskon, että yhteinen raja Ruotsin kanssa on Venäjälle niin suuri kammon aihe, ettei todellakaan tarvitse pelätä että he siihen alkaisivat.

Lisäksi Venäjä tarvitsee turvallisen ja huolettoman rikollisuudesta vapaan turistikeitaan automatkan päässä=Suomen.

Suomessa ei ole mitään, mitä Venäjällä ei olisi 100 000 kertaisesti tai vieläkin enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmh...joku alitajuinen Venäjän pelko? Kurjahan se jos tilanne ahdistaa. Sinun täytyy pitää häntä lusikassa vähän normaalia enemmän ja silittää käsivarresta.

Putin ei ikinä hyökkää Suomeen, koska ei halua missään tapauksessa rajaa Ruotsiin tai Norjaan (eli Natoon).

Uskon, että yhteinen raja Ruotsin kanssa on Venäjälle niin suuri kammon aihe, ettei todellakaan tarvitse pelätä että he siihen alkaisivat.

Lisäksi Venäjä tarvitsee turvallisen ja huolettoman rikollisuudesta vapaan turistikeitaan automatkan päässä=Suomen.

Suomessa ei ole mitään, mitä Venäjällä ei olisi 100 000 kertaisesti tai vieläkin enemmän.

"Sinun täytyy pitää häntä lusikassa vähän normaalia enemmän ja silittää käsivarresta."

:-), sieltä tuli apua kuin apteekin hyllyltä.
        Ei tässä oikein muuta voi tehdä, kun pelkkä Putinin naama jo aiheuttaa puolisossa ahdistusta.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

"Sinun täytyy pitää häntä lusikassa vähän normaalia enemmän ja silittää käsivarresta."

:-), sieltä tuli apua kuin apteekin hyllyltä.
        Ei tässä oikein muuta voi tehdä, kun pelkkä Putinin naama jo aiheuttaa puolisossa ahdistusta.

No kai minä nyt hermoheikkona naisena tiedän mikä auttaa.

Minun on niin kylmäkin jatkuvasti, jalat ihan jäässä ja tärinä menee ihan sydämeen saakka vaikka kodissa on aina hyvin lämmintä ja sanoin ystävälleni, että ehkä juuri siksi olen vähän vihainen aina.

Ystäväni osti juuri minulle todella hienon tanskalaisen alpakkahuovan ja itse ostin lampaankarvatossut ja auttoi heti, olen ollut hieman rennompi ja levollisempi muutaman päivän.

Mitä nyt Putin, hän on Venäjän karhuherra. Hänen on ihan pakko tehdä kaikenlaisia ratkaisuja, mutta pitää muistaa, että kaikki on kuitenkin ollut ihan hyvin jo pitkään. Venäjä on semmoinen maa, jota ei ihan lastenleikeillä hallitakkaan. Siellä on puolimilitaristisia järjestöjä joilla on paljon valtaa. Kuten Ukrainassa...

• Anonyymi

En ole pitkään aikaan halunnut ostaa mitään. Hankin vain pakolliset jutut. Käytän aiemmin hankkimiani vaatteita loppuun ja sitten heitän pois. Tai luen kirjan ja vien sen kierrätykseen. Tuntuu hyvältä kun käyttää jonkin asian loppuun asti. Ja varsinkin se, että useimmiten ei ole tarvetta korvata sitä uudella tuotteella. Kaappeihin ja kotiin tulee tilaa. Tuntuu että samalla korvien väliin tulee myös tilaa ja järjestystä. Ihana irrottautua kuluttamisen hypetyksestä, yksinkertaistaa elämä niihin asioihin joista nauttii ja karsia kaikki turha pois.

• Anonyymi

Olenkohan masentunut? Tyhjennän jo kämppää lähes systemaattisesti.

• Anonyymi

Ooh, on se. Haukon vaan henkeäni, että näinkin kummallinen

• Anonyymi

Yksis bileis kerran nainen halusi panna vessassa mutta mu porukka alko häiriköimään joten otettiin taxi ja mentiin naisen luokse naimaan. Se on melko yleistä että kun minä saan naista niin muut miehet tulee kateelliseksi ja alkavat häirköimään. Silloin on parasta ottaa taxi. Monesti baarissakin kaveri tullut keskeyttää jutun naisen kanssa koska kaveri ei itse ole naista saanut pokattua.

• Anonyymi

Miksi en kirjoita?

Palstalla on nykyään harvoin hyviä aiheita ja toisaalta jos onkin, ei vaan synny keskustelua.

Yleisin kiinnostavuus ei enää ole asiassa, vaan henkilöitymisessä.

Ajan kuva kai?

• Anonyymi

Nykyään jo monet ihmiset liikkuu yli populististen sfäärien. Mun mielestä se on hyvä. Yksilöt mielipiteiden takana kertoo paljon enemmän kun mielipiteet, jotka voi olla ihan täyttä moskaa.

Niinkun aina, parhaiten ajassa pysyy kii kuuntelemalla nuoria:)

Parhaiten pysyy jalat maassa kun kuuntelee vanhoja:))

Keski-ikäiset kuuntelee lähinnä itteensä😂

• Ehdotan, että sen sijaan että odotat muiden tekevän sinua kiinnostavia aiheita, itse aloitat ja alustat aiheen, joka kiinnostaa.

Ja mikä estää vetämättä keskustelua suuntaan, joka sinua kiinnostaa? Jos se kiinnostaa muitakin, joku varmaan lähtee mukaan. Sitten jos kukaan ei kiinnostu aiheestasi, varmaan kannattaa kokeilla jotain toista palstaa, löytyykö enemmän saman henkisiä.

Keskustelu on dialogi.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ehdotan, että sen sijaan että odotat muiden tekevän sinua kiinnostavia aiheita, itse aloitat ja alustat aiheen, joka kiinnostaa.

Ja mikä estää vetämättä keskustelua suuntaan, joka sinua kiinnostaa? Jos se kiinnostaa muitakin, joku varmaan lähtee mukaan. Sitten jos kukaan ei kiinnostu aiheestasi, varmaan kannattaa kokeilla jotain toista palstaa, löytyykö enemmän saman henkisiä.

Keskustelu on dialogi.

Kokeileppa tehdä aloitus niikinä js sitten päivän päästä liki samsnlainen aloitus dnonyyminä. Sama asia, mutta ero on melkoinen...

Mutta jos katsot mikä nykyään ihmisiä enää kiinnostaa, on henkilökuvat. Tositv-sarjat jne.

Ajan kuva...

Eikä minua haittaa, vaikka tänne kirjoittelu jäisi taka-alalle mulla... positiivista vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään jo monet ihmiset liikkuu yli populististen sfäärien. Mun mielestä se on hyvä. Yksilöt mielipiteiden takana kertoo paljon enemmän kun mielipiteet, jotka voi olla ihan täyttä moskaa.

Niinkun aina, parhaiten ajassa pysyy kii kuuntelemalla nuoria:)

Parhaiten pysyy jalat maassa kun kuuntelee vanhoja:))

Keski-ikäiset kuuntelee lähinnä itteensä😂

En väiyäkään, että olis huonoa..

Minusta mä voisinkin opetella elämään parempaa sisältöä.

Aikaansa kaikkea.. mut se on hyvä tapshtua luonnolisesti, ei pakottamalla. 😊

Seurasin mä joskus kauniita ja rohkeitakin, emmerdalee ja salkkareita. Ja ei ole ikävä enää. Löysin sisältöä muualta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeileppa tehdä aloitus niikinä js sitten päivän päästä liki samsnlainen aloitus dnonyyminä. Sama asia, mutta ero on melkoinen...

Mutta jos katsot mikä nykyään ihmisiä enää kiinnostaa, on henkilökuvat. Tositv-sarjat jne.

Ajan kuva...

Eikä minua haittaa, vaikka tänne kirjoittelu jäisi taka-alalle mulla... positiivista vaan.

Itse kirjauduin, koska silloin tietää kenen kanssa keskustelee ja muistaa vähän taustoja. Keskustelu on jouhevampaa ja pääsee helpommin pinnan alle kun edes vähän tietää minkälainen ihminen takaisin kirjoittaa.

Itse huomasin kirjautumisen jälkeen saman, että nimelle vastataan enemmän kuin profiloidun henkilöksi enkä satunnaiseksi muumiksi.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Itse kirjauduin, koska silloin tietää kenen kanssa keskustelee ja muistaa vähän taustoja. Keskustelu on jouhevampaa ja pääsee helpommin pinnan alle kun edes vähän tietää minkälainen ihminen takaisin kirjoittaa.

Itse huomasin kirjautumisen jälkeen saman, että nimelle vastataan enemmän kuin profiloidun henkilöksi enkä satunnaiseksi muumiksi.

Juu. Näppärämpää se onkin...

Mutta sitä muuta, mitä tunnistautuminen ja yksilöityminen teetättää täällä, ei näppäryys ja kätevyys tai keskustelun parempi mahdollisuuskaan poista. Sitä jaksaa aikansa...

• Anonyymi kirjoitti:

Juu. Näppärämpää se onkin...

Mutta sitä muuta, mitä tunnistautuminen ja yksilöityminen teetättää täällä, ei näppäryys ja kätevyys tai keskustelun parempi mahdollisuuskaan poista. Sitä jaksaa aikansa...

Ymmärrän tuonkin.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ymmärrän tuonkin.

Jep... mutta joskus voi löytyä sopiva piilo ja keskustelu silti, mitä on hetken helppo seurata. 😊

Ehkäpä ne pienet hetket saa vielä tänne kurkkaamaan. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En väiyäkään, että olis huonoa..

Minusta mä voisinkin opetella elämään parempaa sisältöä.

Aikaansa kaikkea.. mut se on hyvä tapshtua luonnolisesti, ei pakottamalla. 😊

Seurasin mä joskus kauniita ja rohkeitakin, emmerdalee ja salkkareita. Ja ei ole ikävä enää. Löysin sisältöä muualta.

Niin just, jotain tällästä.

Rakentaa sitä itseä, ihan omaa aitoa persoonallisuutta sen sijaan, että heijastaisi mielipiteensä ja valintansa muiden suhtautumisesta. Todellista sisältöä.

Ihminen voi sanoa ihan mitä vaan, mutta se millaista elämää hän viettää ja millä asenteella, on perimminen totuus hänestä.

Toki on siis niitäkin jotka luovat oman julkisen persoonan kuin brandatakseen tuotteen, sekä ansio-että huijaustarkoituksissa. Ihminen on silloin kuin oman itsensä tarkkaan kuvattu mainos.

Katsoin juuri Netflixistä minisarjan Anna Delveysta. Näitä kyllä riittää tänä aikana jotka ratsastaa mielikuvilla ja etsii hyötyä.

Jotkut persoonat rakentaa henkilöbrandia uransa ympärille ihan laillisesti, paljastaen itsestään asioita jotka edesauttavat brandin menestystä ja vakiintumusta.

Jotkut voisivat väittää, että kumpikin on sosiopaatti😂, mutta omien puolien ulosanti on mielestäni ihan normaalia sosiaalista käytöstä. Kunhan ei huijaile muita, se ei ole kivaa eikä laillista. Tosin luonnossa itsessään esiintyy paljonkin omaa etua edistävää hämäystä, joten valehtelukin on aika luonnollista, vaikkakin mielestäni aika sairaita piirteitä saanut ihmisessä.

Kaikissa ajankuvissa on omat lieveilmiönsä ja tiensä menestykseen. Polariteetit tulisi kuitenkin käsittää yleistämättä.

• Anonyymi

Huomenta, viiskymppinen sinkkumies etsii fiksua ja mukavaa nais-seuraa. Tutustutaan ja tehdään jotain kivaa. Seksiäkin...

• Anonyymi

Aika moni pelaa nettipelejä.

• Anonyymi

Viikonloppuisin ei juurikaan kukaan kirjoittele, töissä ollessa kun ehtii niin silloin.

• Anonyymi

Korona esti kirjoittamisen monta päivää. Luulin että kuolen oli sen verran pahat oireet että luulin oikeesti että tukehdun. Yskää oli niin paha ettei ole koskaan ollut enkä ole pystyny nukkumaan 2 viikkoon.

• Anonyymi

Palsta is dööd, ja kauheata hivelyä näin viikonloppuisin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Itseäni kyllä huvitti eräässä pelissä kun piti painaa jotaiqn tyttöä varovaisesti sormella jotta hän kertoo jotain ohjeistuksia.

• Anonyymi

Odotan kuolemaa. Korona vienyt elämänhalun. Hirvee yskä ja flunssa että tuskin selviin hengissä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe