Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainahan+voi+sanoa+ihan+mitä+vaan+kenelle+vaan,+mutta+kukaan+edes+alkeelliseen+sosiaaliset+taidot+omaava+ihminen+EI+sellaista+tee.+Eikä+yksikään,+jolla+on+käytöstapoja+ja+empatiakyky+kehittynyt+4-vuotiaan+tasolle.+
Normaalin+itsetunnon+omaavalle+naiselle+on+ihan+sama+mitä+joku+törppö+ajattelee,+sanoo+hän+sen+ääneen+tai+ei!
31.01.2022 21:11
Hyvä+Jasu!+Komppaan!
31.01.2022 20:40
Hah+hah.+Ja+niiden+”pikkuaivojen”
aktivointiin+riittää+aika+vähän.++Mielikuvitukseen+perustuva+mielikuva+kodittomasta+pikku-kisulista+ja+pikkuaivot+on+ihan+sekaisin+kuormituksesta.+😂Tosin+olen+omasta+kokemuksesta+IHAN+varma,+että+tuo+on+vaan++yksi+mieslaji.+🤣+
On+muunkin+lajisia!+On+niitä,+joilla+toimii+vain+ylemmät+aivot+ja+sitten+ne,+joilla+ylemmät+ohjaa+niitä+alempia,+mutta+kumpikin+pää+on+hereillä+(monipuolisin+laji).
31.01.2022 20:38
Sähän+sait+jo+mirrisi+(vaikkei+ole+minun+kisuli,+ihan+hellyttävä+silti+on).+HESY:stä+muuten+saa+kodittomia+mirrejä+hyvään+kotiin,+jos+ihan+omaa+kaipaat.
31.01.2022 17:35
Siinä+sinulle+mirrin+kuva.+Omani+se+ei+ole.+
https://images.cdn.yle.fi//image/upload//w_800,f_auto,fl_lossy,q_auto:best,dpr_1/39-6782345ec2eb2b18d43.jpg
31.01.2022 15:50
Siinä+äänestyksessä+on+vain+yksi+ääni+ja+sen+on+minun.+Peesaan+Jasua!+
t.+70+sivua+tylsistyneempänä+(en+nyt+ihan+hirveän+intensiivisesti+jaksanut+lukea,+kun+noista+ei+tarvitse+antaa+palautetta,+kunhan+lukee).+Pakko+vaan+rynniä+teksti+jotenkuten+läpi….
31.01.2022 15:46
Olen+paljon+tahdikkaampi+ja+sovinnaisempi+irl.+😂+Tai+siis+julkinen+minä+on,+kahden+keskisessä+luottamuksellisessa+suhteessa+olen+samanlainen+kuin+täälläkin.+😁
Itse+koen,+että+yöaikaan+sanotut+pikku-tuhmuudet+kielii+vain+siitä+etten+ole+ainoa+selibaatissa+riutuva.+Ei+ne+herrat+minun+perässä+juokse,+ainakaan+sankoin+joukoin+😂😂😂,+kunhan+vain+potevat+omaa+oloaan.+😆+Sanat+kohdistuu+minulle,+koska+olen+mennyt+sanomaan,+että+pidän+seksistä+(kauheaa!!!).
+Ihmisen,+joka+on+kiinnostunut+myös+sisimmästä+kyllä+erottaa.+Enkä+nyt+tarkoita,+että+jos+kiinnostaa+sisin,+etteikö+myös+seksi+tai/ja+läheisyys+saisi+kiinnostaa+siinä+sivussa.+Harva+parisuhteelta+pelkkää+puhdasta+ystävyyttä+hakee,+luulisin.+Parhaimmillaan+parisuhteessa+toimii+kumpikin+osa-alue+sulassa+sovussa.
Pitää+mennä+takas+töihin.+Tänään+ei+voisi+vähempää+kiinnostaa+ja+muutama+sata+sivua+olisi+luettavana.+Ne+on+vaan+pakko+lukea+vaikka+ei+huvita+yhtään.
31.01.2022 14:57
Etkö+ole+koskaan+naisen+kanssa+treffeillä+käynyt?+Vähän+harmi,+jos+kerran+olet+itsesi+löytänyt+ja+sen+tuntuu+oikealta.+Tosin+ymmärrän+oikein+hyvin,+ettei+parisuhteessa+ole+hyvä+idea.+Niin+itsekin+ajattelen+ja+toimin.+Vaikka+olen+hetero,+silti,+ajatus+ettei+ihminen+saa+olla+mitä+on+ja+elää+niin+luin+haluaa,+ei+kuulosta+optimaaliselta+tilanteelta.
Tietääkö+miehesi,+että+pidät+myös+naista?+Miten+hän+siihen+suhtautuu?
31.01.2022 14:40
Tuo+sama+ilmiö+on+jos+treffaa+samaa+sukupuolta.+Jos+on+odotuksia,+on+se+ihan+eri+sai+kuin+jos+on+paikalla+vähän+niin+kuin+viran+puolesta.+En+kyllä+usko+näin+keski-ikäisenä+päätyväni+treffeille,+jos+en+ole+itse+oikeasti+kiinnostunut+tutustumaan+kuka+siellä+vastapuolella+on.+Ihan+huvikseen+ei+taida+enää+viitsiä.
31.01.2022 14:29
Sama+vika,+häveliäisyys,+tosin+vain+nuorempana.+Ei+enää.+
Jos+keski-ikäinen+mies+ei+kestä+parisuhteessa+jutella+seksistä+tai+ei+kestä+naisen+seksuaalisuutta,+eipä+sitten+ole+kovin+paljon+tehtävissä….+😂+Jos+parisuhteessa+ei+voida+olla+avoimia+ja+puhua+asioista+niiden+oikeilla+nimillä,+niin+missä+sitten?+En+tietenkään+ihan+uudessa+suhteessa+heti+heittäisi+toista+seksin+syvään+päätyyn,+vaan+annan+aikaa+ja+kuuntelen+mihin+keskusteluun+toinen+on+valmis+ja+tunnustellen+mikä+liikaa+ujostuttaa+tai+hävettää.+Silti+väitän+ettei+aikuisen,+parisuhteessa+tai+parissa+olleen,+ole+vaikea+keskustella+seksistä+vaan+suhtautuminen+on+enemmänkin+kuin+”nuoren”+miehen+intoa.+Se+ettei+osata+jutella,+johtaa+helposti+siihen,+että+kumpikin+toivoisi+jotain+pieniä+lisämausteita+välillä,+ja+sitten+vaan+pitäydytään+sokerissa+ja+suolassa,+koska+se+toinen+”varmaan”+sitä+haluaa.+Sinänsä+sokeri+ja+suola+ovat+hyviä+mausteita+nekin.+Sitä+en+kyseenalaista.+Eikä+kaikkea+mistä+puhuu,+tarvitse+toteuttaa.+
Jos+yhdenillan+suhteet+olisi+keskimäärin+onnistuneita+ja+jos+ne+tuntuisi+hyvältä,+varmaan+sellaisia+harkitsisin.+Jos+FWB+ei+liittyisi+tunteista+johtuvaa+problematiikkaa,+sekin+olisi+vaihtoehto.+En+ole+voinut+aloittaa+uutta,+koska+vanha+on+ollut+päässä+kesken,+ei+jää+käytännössä+vaihtoehdoiksi+kuin+selibaatti.+Nyt+vanhat+asiat+on+valmiita+eikä+sekään+enää+estä.+Enää+ei+puutu+kuin+se+hyvä+parisuhde…+😆+Sitä+odotellessa.
31.01.2022 13:43
Sorry,+en+harrasta+naku-palstoja.+Enkä+ole+ketä+tahansa+tuntemattomia+kohtaan+avomielinen,+Parisuhde+tai+edes+luottamuksellinen+suhde+tarvitaan,+vaikka+puhun+seksistä+sujuvasti+nimimerkin+takaa.+Jos+olisin+valmis+ottamaan+kenet+tahansa,+ja+suhaisin+miten+sattuu,+en+olisi+ollut+reilua+2v+selibaatissa+(oma+valinta).+
Se+ettei+nainen+saa+sano.a,+että+pitää+seksistä+(edes+hyvässä+suhteessa)+on+teidän+miesten+luoma+tabu.+Tabu+on+yhtä+iso+kuin+miesten+haluttomuus.++Ehkä+on+järkytys,+että+varmaan+yli+puolet+naisista+tykkää!!!+Jäisi+parisuhdeseksi+muuten+aika+vähäksi…+
Ja+tiedän+kyllä,+että+kyseessä+on+tabu.+En+oikeassa+elämässä+siksi+puhu+ääneen+mitä+ajattelen+kuin+kumppanin+kanssa+kahden,+jos+sellainen+on.+Mutta+ehkä+se,+että+asioista+puhutaan+edes+anonyyminä,+hälventää+tabuja!+Sitä+toivon.
31.01.2022 08:26
En+kyllä+suunnitellut+tipatonta+tanmikuuta,+mutta+se+tuli+ihan+itsekseen.+Jouluna+join+punaviiniä+ja+lokakuussa+taisin+jouda+myös+yhtenä+lauantaina+hyvän+syyn+takia.
30.01.2022 23:41
Hyvä+kirjoitus!+Olen+itse+onnellinen,+vaikka+rakkauden+ja+hyvän+parisuhteen+toki+toivoisin+löytäväni.+Elämässä+kaikki+ei+ole+aina+kivaa+ja+helppoa,+mutta+niistäkin+kohdista+pääsee+yli.+Kun+vaikeita+asioita+kohtaa,+osaa+taas+arvostaa+asioita,+jotka+on+hyvin.+Niitä+on+paljon.+Kaiken+ei+tarvitse+olla+täydellisesti,+jotta+ei+voisi+olla+onnellinen.
30.01.2022 23:35
Sinua+hallitsee+asiat,+jotka+itse+annat+sinua+hallita.+Vai?+Oma+tahto+jokaisella+kuvittelisi+olevan?+
Minua+hallitsee+aivot:+järki,+tunteet,+se+mitä+elämältä+tahdon+ja+mitä+haluan+läheisilleni+antaa.+En+koe+seksiä+valtapelinä,+enkä+sitä+ole+vallan+välineenä+käyttänyt.+Miksi+olisin?+Se+kusisi+omaan+nilkkaan+kuitenkin+ajan+kanssa+enkä+näe+ihmissuhteita+muutenkaan+pelaamisena.
Jos+kumppania+rakastaa,+eikö+rakastelu+ole+yksi+kaunis+tapa+osoittaa+ja+saada+rakkautta+ja+päästä+myös+henkisesti+lähelle?+Jotta+se+kauneus+säilyisi,+valitsen+itse+kenen+kanssa+ja+milloin+suhde+siirtyy+intiimille+tasolle.+Niin+kuin+mahdollinen+kumppanikin+valitsee.+Kummankin+pitää+haluta+ja+tuntea+olonsa+turvalliseksi.
30.01.2022 23:17
Miksi+se+olisi?+Aivot+on+tärkein+seksuaalinen+elin,+muut+ruumiinosat+vain+toteuttavat+aivojen+ideoita/käskyjä.+Jos+stereotypiaa+uskoo+tuo+on+miesten+ongelma.+😆
Itse+kyllä+pidän+miestäkin+älykkäämpänä+kuin+pelkän+”piip”+perässä+juokseminen.+Ero+on+hienon+hieno,+tykätä+saa+ja+se+on+enemmänkin+plussa+kuin+miinus,+mutta+aivoilta+odottaa+paljon+muutakin+kuin+kykyä+ohjata+vain+yhtä+ruumiinosaa.+
Tietysti+kukin+tyylillään.+Meihin+ihmisiin+vetoaa+eri+asiat.
30.01.2022 21:36
On+rakkaudesta+rakastelussa+oma+hohtonsa,+mitäs+sitä+tosiasioita+kieltämään.+😉+Mutta+silti+pitää+miehestä+löytyä+vähän+enemmän+kuin+pelkkä+vaatimus+tavarantarkastajaksi+pääsemisestä.+
Pidän+jyrkän+kantani.
30.01.2022 20:58
Tiedän+kyllä+tuon.+Silti…+Silti+henkiseen+tai+fyysisen+väkivallan+käyttö+tai+sairaanloinen+mustasukkaisuus++tai+kontrollointi++ei+ole+rakkautta.+Eikä+niitä+saa+rakkauden+varjolla+hyväksyä!+
Rakkautta+on+hakea+itse+apua,+jos+ei+pysty+omaa+käytöstään+kontrolloimaan+ja+tekee+kumppanille+tai+lapsille+pahaa.+Ennen+vanhaan+parisuhteeseen+jäätiin,+vaikka+toinen+joi+itsensä+hengiltä,+Suhteeseen+jäätiin,+vaikka+toinen+oli+väkivaltainen.+Suhteeseen+jäätiin,+vaikka+pari+on+voinut+nukkua+viimeiset+30+vuotta+erillään,+harrastaa+erillään,+matkustaa+erillään,+seksielämää+vietetään+erillään.+Kumpikin+elää+onnettomana+kaiken+se+KÄRSII-asenteella.+Kodin+ilmapiiri+on+vihamielinen,+kylmä+ja+ahdistava,+kaikille.++Osittain+jääminen+ehkä+johtui+häpeästä+mitä+ero+olisi+aiheuttanut,+osittain+varmaan+siitä+ettei+nainen+olisi+selvinnyt+taloudellisesti+yksin?+
Vaikka+kannatan+useita+luterilaisia+arvoja,+en+ymmärrä+ollenkaan+mitä+pyhää+on+kärsiä+vaikka+30+vuotta?+Myös+onnellisuus,+välittäminen,+kunnioitusja+lämmin+rakkaus+ovat+arvoja.+Joskus+luovuttaminen+voi+olla+viisautta.
+Kaikissa+pitkissä+suhteissa+tulee+ylä-+ja+alamäkiä.+Alamäissä+kannattaa+ja+pitää+yrittää+tottakai+ratkaista+asioita!+Usein+se+onnistuu+kun+kumpikin+sitä+haluaa+ja+kumpikin+on+valmis+tekemään+töitä.+Paino+on+samalla+KUMPIKIN.+Jos+suhde+sisältää+henkistä+väkivaltaa+tms.+ei+ole+kyse+alamäestä+vaan+väkivallasta.+
Ystävälläni+on+selkeästi+riittävä+syy+jäädä,+oli+se+mikä+vaan.+Tuen+häntä+niillä+ehdoilla+mitä+hän+itse+haluaa+määritellä.
30.01.2022 18:37
Jää+arviot+tekemättä+tässä+tapauksessa.
30.01.2022 17:27
Heh+heh…
30.01.2022 16:32
Useimmat+urheilijanaiset+painaa+lähelle+70kg.+Lihas+on+meinaan+painavampaa+kuin+läski,+vaikka+rasvaprosentit+menisi+niin+alas+ettei+hormonitoiminta+enää+toimi.+Tuokin+pitkä+romanialaisnainen+on+luultavasti+kohtuullisen+painava.+Tunsin+joskus+178cm+pitkän+urheilija+nuoren+naisen+ja+49kg+kohdalla+hän+oli+jo+tiputuksessa+kaikkiaan+1.5+vuoden+verran+(anoreksian).+Veikkaan,+että+urheilijanainen+jaksaa+painaa+vaelluksia+ja+pitkiä+lenkkejä+keveämmin+kuin+moni+mies…
Tuo+videon+nainen+on+vielä+terve.+Urheilijanaiset,+huipulla+ja+varsinkin+itä-Euroopassa,+ovat+useimmiten+hoikkia+ja+lihaksikkaita,+testosteronikuurin+takia.+Sama+mikä+näyttää+televisiossa+sopusuhtaiselta,+on+vieressä+seisten+hurjaa.+En+viiitsi+sanoa+lajia,+mutta+EM-kisojen+loppubileissä+(itse+en+ollut+mukana+urheilijana+tietenkään),+noiden+sopusuhtaisten+kaunottarien+käsivarret+ja+reidet+oli+isompia+kuin+suomalaisten+maajoukkuemiesten+vastaavat+ja+kuitenkin+vyötärö+oli+max.65cm+ja+rinnat+sulaneet+pois.+Ei+naisesta+tule+sellaista+ilman+kovaa+kuuria+ja+kovaa+treeniä.+Ei+varmaan+yllätä,+että+aika+monta+käryä+kävi+seuraavina+vuosina+kaikista+isolihaksisimpien+naisten+ja+saman+”tallin”+miestenkin+kesken.+
Jokainen+saa+toivoa+ja+tavoitella+mitä+itse+haluaa.+Ei+siinä+mitään+pahaa+ole.+Itsekin+tavoittelen+älykästä+miestä+ja+tiedän+että+se+jo+kaventaa+tarjonnan+ehkä+10-15%+miehistä.+Yhtä+vaikea+taitaa+olla+löytää+nainen,+jos+ei+etsii+alle+25v+naista+ja+hoikkuus+kriteeri+on+menee+1-2+videon+tasolle.+Kovin+montaa+ei+jää+kriteerien+sisälle.+Itselläni+on+sinänsä+helpompaa,+että+kohderyhmäni+kriteerit+useimmiten+vastaa+omiani.+Sen+sijaan+ulkonäköön+panostava+missityttönen+haluaa+poikkeuksetta+komean,+karismaattisen+ja+urheilullisen+miehen.+Paksu+lompakko+ja+halu+helliä+naista+lompakolla+voi+tosin+ajaa+osalla+sixpack+ohi+arvojärjestyksessä+(kärjistäen).+
Sinänsä+on+hyvä,+että+tietää+mitä+haluaa+ja+mikä+on+itselle+tärkeää.+Se+auttaa,+ettei+käytä+omaa+aikaansa+johonkin+joka+ei+kuitenkaan+kelpaa.
30.01.2022 15:18
71 / 89