Haluatko tietää miksi tulet jätetyksi

Anonyymi

Tapailtiin lenkkeillen ja kahvilla käyden muutaman kerran kuukauden aikana. Soiteltiin vuorotellen. Sitten hän vain vuorollaan jätti soittamatta, enkä ole yhtään tyrkyttäjätyyppiä, jätin sikseen. En ehtinyt ihastua, mutta huomasin että suhteesta saattaa tulla jotain. Olin suoraan kertonut että hänen kanssaan on kiva tapailla, minulle sopi hänen ehdottamat tapaamispaikat ja ehdottelin itsekin uusia.
En sen kummemmin asiaa pahoittele mutta miettimään jäin.
Jäi vaivaamaan, mikä minussa oli vikana. Oliko liian kuluneet lenkkivaatteet, olisiko kannattanut lainkaan kertoa että hänen kanssaan on kiva olla, oliko tukka huonosti tai muuten ulkonäössä vikaa. Olivatko keskustelunaiheeni tylsiä. Millainen olisi pitänyt olla. Haluaisin tietää että voisin korjata.
Olen koulutettu, normaalivartaloinen, en ruma enkä kaunis, urheilullinen perustyyppi. Olen uutena, vapailla markkinoilla kumppanin menettämisen jälkeen, ei hylkäämisen vuoksi. Kaikki asiani ovat kunnossa ja olen tyytyväinen olotilaani. Hän on ollut kolme vuotta vapaana, ei kertonut onko suhteita ollut enkä udellut.
Haluaisitko sinä tietää jätetyksi tulemisen syyn?

138

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko teillä seksiä tapailun aikana?

• Anonyymi

Kuulostaa siltä ettei ollut mitään kipinää. Jossei pari tunne raastavaa himoa hyökätä lenkkipolun siimeksissä toistensa kimppuun, niin ei ihme jos juttu tyssäsi.Toinen ilmeisesti toivoi enemmän.

Kuulostaa pliisulta ja mukavuussuhteelta jossa ei seksiä jatkossakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä ettei ollut mitään kipinää. Jossei pari tunne raastavaa himoa hyökätä lenkkipolun siimeksissä toistensa kimppuun, niin ei ihme jos juttu tyssäsi.Toinen ilmeisesti toivoi enemmän.

Kuulostaa pliisulta ja mukavuussuhteelta jossa ei seksiä jatkossakaan.

Ei ap ole tainnut vielä kommentoida mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ap ole tainnut vielä kommentoida mitään.

Sana "seksi" ei kuulu sanavarastoon?

No, en halua pahentaa hänen oloaan, kurjahan se, jos juttu ei toiminut. Osanottoni.

Naisilla vaikuttaa nykyään monilla olevan todella outo suhtautuminen seksiin. Kaikki mitä naiset tekee, on sallittua, suositeltua ja hyvisteltyä oli kysymys sitten vaikka itsensä myymisestä, vapaista suhteista tai vaikka eläinten nussimisesta, niin kaikki käy ja sateenkaarisormivärit kaupan päälle.

Mutta kun kuvioon liittyy mies ja miehen kokema seksuaalisuus ja seksin tarve parisuhteessa ja sinkkuna, niin alkaa me too kailotus täyttä kurkkua ja pelkästä katseestakin tuomitaan suurin piirtein raiskaajaksi ja aletaan uhkailla oikeustoimilla.

Mielestäni naiset sais vähän miettiä itteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, en halua pahentaa hänen oloaan, kurjahan se, jos juttu ei toiminut. Osanottoni.

Naisilla vaikuttaa nykyään monilla olevan todella outo suhtautuminen seksiin. Kaikki mitä naiset tekee, on sallittua, suositeltua ja hyvisteltyä oli kysymys sitten vaikka itsensä myymisestä, vapaista suhteista tai vaikka eläinten nussimisesta, niin kaikki käy ja sateenkaarisormivärit kaupan päälle.

Mutta kun kuvioon liittyy mies ja miehen kokema seksuaalisuus ja seksin tarve parisuhteessa ja sinkkuna, niin alkaa me too kailotus täyttä kurkkua ja pelkästä katseestakin tuomitaan suurin piirtein raiskaajaksi ja aletaan uhkailla oikeustoimilla.

kunhan et yleistä
        useimmat naiset eivät pidä seksillä mässäilylstä vaan siitä kahden ihmisen välisestä ihanasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin on erikoinen tuttavapiiri sinulla🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko aloitus taisi olla ylläpidon tekemä, kun niin kehno tarjonta muuten.

Olipa miten oli, minä olin se joka kysyi tuosta seksistä, että oliko sitä. Minusta kun aikuisten tapailussa on aivan luontevaa edetä nopeastikin fyysiseen kontaktiin. Luonnollista varmaan joillekin on odottaakin, en tiedä. Parastahan olisi jos ihminen kehen haluaa tutustua ja esim. edes "lenkkeillä" sen kanssa, olisi riittävän kiinnostava ja mukava. Seksi sellaisen kanssa tuntuisi ihan hyvältä ajatukselta. Miksi tapailla päämärättömästi, ellei halua ole edetä hommassa jotenkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sinulla esittää tähän erittäin sukupuolitettuun väitteeseesi mitään kättä pidempää? Nythän se kuulostaa täysin hatusta ravistetulta eli pelkältä naisvihalta.

Oletko esimerkiksi tehnyt tuttavuutta vain sellaisten naisten kanssa, jotka vaativat mieheltä enemmän kuin mihin itse pystyvät?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kunhan et yleistä
        useimmat naiset eivät pidä seksillä mässäilylstä vaan siitä kahden ihmisen välisestä ihanasta

En yleistä, lauseessahan luki "monilla", mikä on mielestäni juuri sopiva määre kuvaamaan lööpeissäkin suosittua asennetta.

Minä en tuomitse ketään. Ei minua haittaa, mitä muut tekevät, kunhan eivät kohdista kohtuuttomia asenteitaan muihin ihmisiin ja normaalin heteroseksuaalisen pyrkimyksen tuomitsemiseen

Olen käynnössä joutunut huomaamaan, että miehet arastelevat aloitteiden ja seksuaalisuuden suhteen me toon vuoksi, enkä tuskin ole ainoa joka on tämän huomannut.

Se, mikä on kahden välistä ihanaa, on ihan jokaisen oma asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko aloitus taisi olla ylläpidon tekemä, kun niin kehno tarjonta muuten.

Olipa miten oli, minä olin se joka kysyi tuosta seksistä, että oliko sitä. Minusta kun aikuisten tapailussa on aivan luontevaa edetä nopeastikin fyysiseen kontaktiin. Luonnollista varmaan joillekin on odottaakin, en tiedä. Parastahan olisi jos ihminen kehen haluaa tutustua ja esim. edes "lenkkeillä" sen kanssa, olisi riittävän kiinnostava ja mukava. Seksi sellaisen kanssa tuntuisi ihan hyvältä ajatukselta. Miksi tapailla päämärättömästi, ellei halua ole edetä hommassa jotenkin...

Todellakin, haloo...ite vähän niinkuin tiedustelen, että kiinnostaako parisuhde vai muu ja sitten päätän mitä itse teen. En ole pahemmin joutunut hyväksikäytetyksi enkä huijatuksi, en ehkä pyöri sen tyylisessä seurassa.

Kaipa se olisi jotenkin järkevämpää tutustua ja syventyä emotionaalisesti ja luoda jotain tunnesidettä, mut mulle itelle seksiside on tärkeämpi, et miltä toisen seksiolemus tuntuu. Tunteet nyt on mitä ne on ja täysin manipuloitavissa jos niikseen on tarvis, omat ja toisen. Mikään ei ole niin helppoa kun saada joku rakastumaan itseensä.

Himoa on huomattavasti vaikeampi tuntea, jos kipinää ei ole alkuunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yleistä, lauseessahan luki "monilla", mikä on mielestäni juuri sopiva määre kuvaamaan lööpeissäkin suosittua asennetta.

Minä en tuomitse ketään. Ei minua haittaa, mitä muut tekevät, kunhan eivät kohdista kohtuuttomia asenteitaan muihin ihmisiin ja normaalin heteroseksuaalisen pyrkimyksen tuomitsemiseen

Olen käynnössä joutunut huomaamaan, että miehet arastelevat aloitteiden ja seksuaalisuuden suhteen me toon vuoksi, enkä tuskin ole ainoa joka on tämän huomannut.

Ensin voitaisiin vilkaista vaikka rikoslaista (20. luku, pykälä 5a), mitä tarkoitetaan seksuaalisella ahdistelulla:

"Joka koskettelemalla tekee toiselle seksuaalisen teon, joka on omiaan loukkaamaan tämän seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava, jollei teosta muualla tässä luvussa säädetä rangaistusta, seksuaalisesta ahdistelusta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."

Tuossa on aika iso ero siihen, mitä monet pitävät aloitteiden tekemisenä. Itse asiassa on aika hämmästyttävää, että kukaan sekoittaisi tuota aloitteiden tekoon.

Jos varman päälle haluaa ottaa, aloitteitahan voi tehdä myös täysin ilman seksuaalisia sävyjä, jolloin ainakin pysyy turvallisella puolella.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin voitaisiin vilkaista vaikka rikoslaista (20. luku, pykälä 5a), mitä tarkoitetaan seksuaalisella ahdistelulla:

"Joka koskettelemalla tekee toiselle seksuaalisen teon, joka on omiaan loukkaamaan tämän seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava, jollei teosta muualla tässä luvussa säädetä rangaistusta, seksuaalisesta ahdistelusta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."

Tuossa on aika iso ero siihen, mitä monet pitävät aloitteiden tekemisenä. Itse asiassa on aika hämmästyttävää, että kukaan sekoittaisi tuota aloitteiden tekoon.

Jos varman päälle haluaa ottaa, aloitteitahan voi tehdä myös täysin ilman seksuaalisia sävyjä, jolloin ainakin pysyy turvallisella puolella.

🦄

Niin aivan. Mies ei uskalla tehdä normaalia seksuaalista aloitetta esim koskettaa naisen vartaloa treffeillä ilman pelkoa me too-räikästä. Tämä on mielestäni epänormaalia ja normaalia seksuaalikäyttäytymistä tukahduttavaa. Ehkä juuri kuten joku kuukausitolkulla kestävä lenkkeilyharrastus joka ei johda mihinkään..

Aika mahdoton ja typerä tilanne, että joutuu kysymään lupaa joka ainoaan seksuaaliseen siirtoon, esim suutelemiseen ja hyväilyyn, varsinkin ensimmäistä kertaa. Minä ainakin haluan, että mies voi luottaa minun haluavan hänen kosketusta, jos päästän ja kutsun kosketusläheisyydelle sanattomasti. Miksi ihmeessä edes lähtisin treffeille, jos kyseinen henkilö ei ole herättänyt juuri sukupuolista kiinnostustani?

Normaalissa tilanteessa mennään silloin vaistoilla ja jos toinen käsittää väärin, niin se ei ole mikään rikos jos lopettaa eikä yritä väkisin jatkaa joka on vasta varsinainen raiskaus tai tahdonvastainen lähentely, kun kielto ON SANOTTU, ei siis ennakoivasti kuten monet tuntuvat haluavan tuon lakipykälän käsittää. Eri asia on esim työpaikalla tapahtunut lähentely tietenkin.

Minusta tuon lain käsittäminen ennakoivasti on vallankäytön väline kohdistuen toisen ihmisen normaaliin seksuaalikäyttäytymiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin aivan. Mies ei uskalla tehdä normaalia seksuaalista aloitetta esim koskettaa naisen vartaloa treffeillä ilman pelkoa me too-räikästä. Tämä on mielestäni epänormaalia ja normaalia seksuaalikäyttäytymistä tukahduttavaa. Ehkä juuri kuten joku kuukausitolkulla kestävä lenkkeilyharrastus joka ei johda mihinkään..

Aika mahdoton ja typerä tilanne, että joutuu kysymään lupaa joka ainoaan seksuaaliseen siirtoon, esim suutelemiseen ja hyväilyyn, varsinkin ensimmäistä kertaa. Minä ainakin haluan, että mies voi luottaa minun haluavan hänen kosketusta, jos päästän ja kutsun kosketusläheisyydelle sanattomasti. Miksi ihmeessä edes lähtisin treffeille, jos kyseinen henkilö ei ole herättänyt juuri sukupuolista kiinnostustani?

Normaalissa tilanteessa mennään silloin vaistoilla ja jos toinen käsittää väärin, niin se ei ole mikään rikos jos lopettaa eikä yritä väkisin jatkaa joka on vasta varsinainen raiskaus tai tahdonvastainen lähentely, kun kielto ON SANOTTU, ei siis ennakoivasti kuten monet tuntuvat haluavan tuon lakipykälän käsittää. Eri asia on esim työpaikalla tapahtunut lähentely tietenkin.

Minusta tuon lain käsittäminen ennakoivasti on vallankäytön väline kohdistuen toisen ihmisen normaaliin seksuaalikäyttäytymiseen.

On vähän suhteellista sitten kai, mikä kenellekin on normaalia. Minä en pidä siitä, että minua kosketetaan ilman lupaa. En varmasti ole ainoa.

Minun on myös erittäin vaikea ymmärtää, miksi sananvaihto koskettelun toivottavuudesta on joillekin niin epämiellyttävää. Minulle se ei ole, päin vastoin. Se mitä sinä kutsut "vaistojen" avulla etenemiseksi kuulostaa hieman epäilyttävältä ja minun näkökulmastani juuri se on väärää vallankäyttöä. Sen sijaan kun läheisyydelle on sanallinen lupa, se on yleensä annettu toistaiseksi, ellei muuta ilmoiteta.

Mutta olen jo kauan sitten huomannut, etten mitenkään voi ymmärtää kaikkea, vaikka haluaisinkin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Jos alat johdatella asioita seksin suuntaan, olet härski saalistaja jota kiinnostaa vain se reikä. Jos et ala, niin olet joku piilohomo tai muu hörhö. Valitse nyt sitten näistä, mitä teet!

• Anonyymi

Vaateilla ja koulutksella,ei edes ulkonäöllä ole mitän tekemistä,siloin kun kavereita,ystäviä oli kyse samaa sukupuolta tai eri. Kuihtuu käsin koska taisit korostaa oma koulutusta? Ihminen ei ole kuin helisevä vaski jos asetetaan akateemisuus ja sivistys siihen kontaktiin.Myös vuorovaikutusta toisellakin pitää olla aivoa kesiä yhteistä esim.ulkoilua mihin menään.Eikä yksipuolisesti vain toinen sanoo tule,sinne ja sinne .silloin ja silloin.Kukaan kun ei halua ystäväksi tai suhteeksi ihmistä joka on kuin: Talutettava koira! Sori minun ajatus,voin olla väärässä tällä Itä- Helsinki.Aikusena naisena.

• Anonyymi

Jokainen kohtelias ja muita kunnioittava ihminen kertoo sen. Ne jotka eivät kerro, saavatkin mennä.

🦄

• Anonyymi

En usko tuohon. Eikä sillä syyllä sitä paitsi ole merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko tuohon. Eikä sillä syyllä sitä paitsi ole merkitystä.

Uskon kyllä, ettet usko. En vain siinä tapauksessa pidä sinua kohteliaana taikka muita kunnioittavana ihmisenä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon kyllä, ettet usko. En vain siinä tapauksessa pidä sinua kohteliaana taikka muita kunnioittavana ihmisenä.

🦄

Ja sinäkö sitä sitten olet?

Vedät henkilökohtaisiin loukkauksiin joka kerta kun joku sulle esittää kantansa. Et vaan yksinkertaisesti tajua, että sulla ei ole mitään ylimmäistä tuomiovaltaa toisiin ihmisiin.

Oot kun joku häiriintynyt peruskoulunopettaja. Ehkä oletkin👎

Lopeta toi toisten ihmisten kritisoiminen, tuomitseminen ja arvostelu tai painu v.uun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkö sitä sitten olet?

Vedät henkilökohtaisiin loukkauksiin joka kerta kun joku sulle esittää kantansa. Et vaan yksinkertaisesti tajua, että sulla ei ole mitään ylimmäistä tuomiovaltaa toisiin ihmisiin.

Oot kun joku häiriintynyt peruskoulunopettaja. Ehkä oletkin👎

Lopeta toi toisten ihmisten kritisoiminen, tuomitseminen ja arvostelu tai painu v.uun.

Minulla on oikeus sanoa (kirjoittaa), millainen käytös on mielestäni epäkohteliasta ja muista piittaamatonta. Ghostaus kuuluu sellaiseen käytökseen.

Millä tavalla koet asian henkilökohtaisuuksiin menemisenä? Aloituksessa vieläpä kysyttiin asiasta muiden mielipiteitä.

🍿🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Hyvin vedät mutkat suoriksi yhden kommentin perusteella..Oletko tuntenut hänet kauemminkin vai oletko niin taitava että pystyt jo yhden kommentin perusteella määrittelemään hänet minkälainen hän on ihmisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin vedät mutkat suoriksi yhden kommentin perusteella..Oletko tuntenut hänet kauemminkin vai oletko niin taitava että pystyt jo yhden kommentin perusteella määrittelemään hänet minkälainen hän on ihmisenä?

Olen aina ollut sitä mieltä, että ghostaus on epäkohteliasta. En ole vielä kohdannut mitään hyvää syytä muuttaa kantaani.

En ole kiinnostunut kyseisen henkilön kohteliaisuuden tasosta muilta osin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on oikeus sanoa (kirjoittaa), millainen käytös on mielestäni epäkohteliasta ja muista piittaamatonta. Ghostaus kuuluu sellaiseen käytökseen.

Millä tavalla koet asian henkilökohtaisuuksiin menemisenä? Aloituksessa vieläpä kysyttiin asiasta muiden mielipiteitä.

🍿🦄

Niin sinulla on yleisellä tasolla toki.

Mutta jos kohdistat mielipiteesi suoraan johonkin kirjoittajaan, se ei ole ihan sama asia.

Tuo sinun yksisarvisallekirjoitus on muuten kulttuurin omimista. En pidä siitä, että käytät ikivanhaa monimuotoisuuden symbolia allekirjoituksena tuomitsevissa ja egoistisissa kommenteissasi. Et ole mielestäni merkin arvoinen käsityskyvyltäsi ja käytökseltäsi.

Sama kun itse käyttäisin vaikka väärää arvonimeä. Vaikka Walesin herttuatar...hah

Ghostauksesta nyt tuskin voi puhua, jos on pari kertaa tavattu. Jos ihminen ei ota yhteyttä, se tarkoittaa ihan selvästi, ettei häntä kiinnosta niin tehdä ja sillä selvä. Ei kukaan ole tilivelvollinen tunteistaan ja vastuussa toisen tunteista jossain tuollaisessa yhteydessä jossa mitään ei ole sovittu edes.

Vai oliko sovittu uudesta tapaamisesta ja soittelusta? Ei tämä minua edes kovin paljoa kiinnosta. Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitää tuollainen kestää. Harmittaa toki jossei jutusta tulekkaan mitään.

En itse esim soittaisi vain kertoakseni, ettei kiinnosta jossei muuta asiaa ole. Ehkä se ei ollut vielä päättänyt kun näkivät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinulla on yleisellä tasolla toki.

Mutta jos kohdistat mielipiteesi suoraan johonkin kirjoittajaan, se ei ole ihan sama asia.

Tuo sinun yksisarvisallekirjoitus on muuten kulttuurin omimista. En pidä siitä, että käytät ikivanhaa monimuotoisuuden symbolia allekirjoituksena tuomitsevissa ja egoistisissa kommenteissasi. Et ole mielestäni merkin arvoinen käsityskyvyltäsi ja käytökseltäsi.

Sama kun itse käyttäisin vaikka väärää arvonimeä. Vaikka Walesin herttuatar...hah

Ghostauksesta nyt tuskin voi puhua, jos on pari kertaa tavattu. Jos ihminen ei ota yhteyttä, se tarkoittaa ihan selvästi, ettei häntä kiinnosta niin tehdä ja sillä selvä. Ei kukaan ole tilivelvollinen tunteistaan ja vastuussa toisen tunteista jossain tuollaisessa yhteydessä jossa mitään ei ole sovittu edes.

Vai oliko sovittu uudesta tapaamisesta ja soittelusta? Ei tämä minua edes kovin paljoa kiinnosta. Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitää tuollainen kestää. Harmittaa toki jossei jutusta tulekkaan mitään.

En itse esim soittaisi vain kertoakseni, ettei kiinnosta jossei muuta asiaa ole. Ehkä se ei ollut vielä päättänyt kun näkivät?

Kiitos mielipiteestäsi, mutta se ei vaikuta allekirjoitukseeni.

Kaikki muu viestissäsi on spekulaatiota, koska emme tiedä aloittajan tilannetta sen tarkemmin. En usko, että ghostaukselle voidaan edes luoda mitään tapaamiskertojen määrään perustuvaa tarkkaa määritelmää.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi, mutta se ei vaikuta allekirjoitukseeni.

Kaikki muu viestissäsi on spekulaatiota, koska emme tiedä aloittajan tilannetta sen tarkemmin. En usko, että ghostaukselle voidaan edes luoda mitään tapaamiskertojen määrään perustuvaa tarkkaa määritelmää.

🦄

😂😂😂👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍿🦄

Ghostauksesta..

Miten sitten pitäisi sanoa, ettei kiinnosta?

Minusta ghostaus esim. treffipalstoilla on tosi Ok.

Hyvä vaan, että joku häipyy vähin äänin, jos en kiinnosta tarpeeksi. Säästyy aikaa ja vaivaa.

Paljon pahempaa on jättää löysään hirteen roikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ghostauksesta..

Miten sitten pitäisi sanoa, ettei kiinnosta?

Minusta ghostaus esim. treffipalstoilla on tosi Ok.

Hyvä vaan, että joku häipyy vähin äänin, jos en kiinnosta tarpeeksi. Säästyy aikaa ja vaivaa.

Paljon pahempaa on jättää löysään hirteen roikkumaan.

"Miten sitten pitäisi sanoa, ettei kiinnosta?"

Mielestäni ghostausta ei tapahdu, kun vetäytyvä osapuoli ilmoittaa vetäytymisestään kohteliaasti ja kertoo siihen totuudenmukaisen syyn.

En ole koskaan tutustunut kehenkään treffipalstalla, joten en kommentoi niiden käytäntöjä.

🦄

• Anonyymi

Tuurilla laivatkin seilaa

• Anonyymi

jokin siinä oli. mitä sillä on väliä? ehkä se oli juuri tuon tyylinen takertumisasia? Jos on vapaa, niin ei halua ehkä takertujaa? Joten mitä sillä on hei väliä? Jatka matkaasi ja muista olla ystävällinen ihmisille.

• Anonyymi

Ei ole selityksiä vastauksia

• Anonyymi

Hylätyksi tultua ilman selitystä tai syytä on on inhimillistä etsiä syytä aluksi pinnallisista asioista, mutta todelliset syyt ovat syvemmällä.

Kiintymyssuhde-erot, epätietoisuus siitä, mitä on tavoittelemassa tai mihin on ryhtynyt voivat olla syitä oudon ja selittämättömän häipymisen taustalla. Puhutaan ghostauksesta ja penkittämisestä, epävarmuus ja toisaalta epäkohteliaisuus, moukkamaisuus selittää tätä. Ongelmana voi olla, ettei toinen osapuoli olekaan oikeasti vapaa, vaan ainoastaan punnitsee valintojaan ja mahdollisuuksiaan.

Tämä kaikki ei poista sitä, että toinen on saattanut aivan todellisesti olla sinuun ihastunut ja pohtinut mahdollisuuksia suhteeseen kanssasi. Jokin etenemisessä on voinut alkaa pelottaa tai uhata ja. niinpä toinen on valinnut epäselvän, hieman raukkamaisen tavan poistua näyttämöltä.

• Anonyymi

Ei nyt kai muutaman tapaamisen jälkeen vielä puhua mistään sitoutumisesta ja velvotteista?

Ei vaan kiinnosta.

Voihan ap itsekkin kysyä, mut ilmeisesti vaan odottaa kun on toisen "vuoro".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt kai muutaman tapaamisen jälkeen vielä puhua mistään sitoutumisesta ja velvotteista?

Ei vaan kiinnosta.

Voihan ap itsekkin kysyä, mut ilmeisesti vaan odottaa kun on toisen "vuoro".

Olen samaa mieltä. Jos kumpikin vain lopettaa yhteyden pidon, sen on tehnyt molemmat ihan samalla lailla! Ei aikuisten suhteissa ole vuoroja. Hän voi vain olla epävarma (niin kuin alussa useimmiten ollaan), ja kun sinäkään et ottanut yhteyttä, hän ajatteli ettet ole kiinnostunut ja epävarmuus voitti. Tai sitten tapailuja on joka sormelle. Ei tapailussa ennen sitoutumista suhteeseen voi olettaa yksinoikeutta. Olen sitä mieltä, vaikka itse en sarjadeittailua ole koskaan kokeillut.

Jos yhteydenotto on aina yksipuolista, se on merkki joko yksipuolisuudesta tai flegmaattisuudesta. Jos otat yhteyttä itse, eikä toinen vastaa, se on Ghostausta ja keskenkasvuisen huonoa käytöstä. Alussa on ihan ok sanoa, ettei tämä nyt tunnu oikealta. Ei siinä toisessa välttämättä ole mitään vikaa, joku mutu ei vaan osu kohdilleen. Silti normaali empaattinen ihminen sanoo suoraan, että olet mukava ja fiksu ihminen, mutta tämä nyt ei vaan kolahda tunnetasolla.

• Anonyymi

Aikuisesti toimimiseen kuuluu myös osaltasi, kysy suoraan mikäli voit, mikä tuli kun käyttäytyminen muuttui? Huonoa käytöstä ei pidä palkita vaikenemalla ja vetäytymällä, vaan itseä arvostaen kysymällä ja siten haastamalla toinen ajattelemaan tekemisiään paremmin.

• Anonyymi

Juuri näin. Toisaalta, jos ghostaus on jo tapahtunut, se kertoo paljon kyseisen henkilön senhetkisen "aikuisuuden" tasosta, joka ei yleensä vielä yhdellä kysymyksellä parane.

Suosittelisin etsimään aikuisempaa lenkkiseuraa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Toisaalta, jos ghostaus on jo tapahtunut, se kertoo paljon kyseisen henkilön senhetkisen "aikuisuuden" tasosta, joka ei yleensä vielä yhdellä kysymyksellä parane.

Suosittelisin etsimään aikuisempaa lenkkiseuraa.

🦄

Pari kertaa oltu lenkillä, niin jo on kuin olisi ollut 25 vuotta naimisissa😂

Aika lapsellista ja epärealistista odottaa jotain totaalista avautumista jos ei nää ees tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kertaa oltu lenkillä, niin jo on kuin olisi ollut 25 vuotta naimisissa😂

Aika lapsellista ja epärealistista odottaa jotain totaalista avautumista jos ei nää ees tunne.

Olkinukke. Vieläpä todella huono sellainen.

Ei ollut puhe "avautumisesta" vaan siitä, että kertoo todellisen syyn tapaamisen lopettamiselle.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut puhe "avautumisesta" vaan siitä, että kertoo todellisen syyn tapaamisen lopettamiselle.

🦄

Jossei sitä ole, kun ei kerran tunneta yhtään.

Pitäisikö siis vaan lähettää viesti:"En ole kiinnostunut sinusta. Hyvää jatkoa." Tai:"Aloin yhden toisen, sinua kiinnostavamman ihmisen kanssa."

Mun mielestä melkein hellempää vaan jättää sikseen, koska tuollainen syy antaa olettaa, että toisessa on vikaa, vaikkei olisikaan. Ei vaan tunneta, eikä huvita tutustua enempää.

Kuka tahansa nornaali kyllä tajuaa, mutta jos on itellä suuret odotukset tai huono itsetunto, niin saa traumoja.

Jos on tavattu pari kertaa, se ei velvoita yhtään mihinkään, varsinkin kun ei ole mitään intiimiä kanssakäymistäkään ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö siis vaan lähettää viesti:"En ole kiinnostunut sinusta. Hyvää jatkoa." Tai:"Aloin yhden toisen, sinua kiinnostavamman ihmisen kanssa."

Mun mielestä melkein hellempää vaan jättää sikseen, koska tuollainen syy antaa olettaa, että toisessa on vikaa, vaikkei olisikaan. Ei vaan tunneta, eikä huvita tutustua enempää.

Kuka tahansa nornaali kyllä tajuaa, mutta jos on itellä suuret odotukset tai huono itsetunto, niin saa traumoja.

Jos on tavattu pari kertaa, se ei velvoita yhtään mihinkään, varsinkin kun ei ole mitään intiimiä kanssakäymistäkään ollut.

Raukkamainen tapa, joka ei kerro mitään hyvää. En palkkaisi sellaista ihmistä firmaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Eikä sen aina tarvitse olla todellinenkaan. Jotakin ystävällistä, mutta sellaista että ei jää epäselvyyttä.
        Ihmiset on aika mielikuvituksettomia, jos auttavat käytöstavat aikuisena vielä puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, osa ihmisistä tekee päätöksiä ilman että perustelevat niitä edes itselleen. Silloinhan ei voi vaatia, että he pystyisivät perustelemaan niitä muillekaan.

Hyvä käyttäytyminen ei koskaan ole ollut velvoite, eikä se tällaisissa tilanteissa voi sellaiseksi edes tulla.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sen aina tarvitse olla todellinenkaan. Jotakin ystävällistä, mutta sellaista että ei jää epäselvyyttä.
        Ihmiset on aika mielikuvituksettomia, jos auttavat käytöstavat aikuisena vielä puuttuu.

Niin. On vaikea sanoa kohteliaasti esimerkiksi sitä, että haluaa lopettaa tapailun vastapuolen alhaisen älykkyyden vuoksi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. On vaikea sanoa kohteliaasti esimerkiksi sitä, että haluaa lopettaa tapailun vastapuolen alhaisen älykkyyden vuoksi.

🦄

Eli on ok valehdella ja teeskennellä, muttei jättää soittamatta koska ei kiinnosta?

Just.Kertoo paljon tyylistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli on ok valehdella ja teeskennellä, muttei jättää soittamatta koska ei kiinnosta?

Just.Kertoo paljon tyylistä.

En kehottanut valehtelemaan. Kerroin vain, millaisten asioiden sanominen suoraan on ainakin itselleni ollut vaikeaa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehottanut valehtelemaan. Kerroin vain, millaisten asioiden sanominen suoraan on ainakin itselleni ollut vaikeaa.

🦄

Eli kaikki on suhteellista? Joo-o...6- nyt tästä esityksestä.

No, lopetan nyt sun kiusaamisen tältä päivältä, tollo.

Ei muuta, kun jatkat opiskelujasi, niin ehkä jonain päivänä olet oikea yksisarvinen!

Kiitos kun sain v..uilla, on ollut niin tylsää ja iho kuivuu kun on vaan kuumassa kämpässä.

T.Mestari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki on suhteellista? Joo-o...6- nyt tästä esityksestä.

No, lopetan nyt sun kiusaamisen tältä päivältä, tollo.

Ei muuta, kun jatkat opiskelujasi, niin ehkä jonain päivänä olet oikea yksisarvinen!

Kiitos kun sain v..uilla, on ollut niin tylsää ja iho kuivuu kun on vaan kuumassa kämpässä.

T.Mestari

Toivotan menestystä ihmissuhteidesi hoitamiseen.

Itse painan tämän keskustelun mieleeni erityisesti siitä syystä, että minun epäiltiin olevan epäaito yksisarvinen. Tämä oli asia, josta en olisi ikinä uskonut tulevani syytetyksi. 😀

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotan menestystä ihmissuhteidesi hoitamiseen.

Itse painan tämän keskustelun mieleeni erityisesti siitä syystä, että minun epäiltiin olevan epäaito yksisarvinen. Tämä oli asia, josta en olisi ikinä uskonut tulevani syytetyksi. 😀

🦄

Kiitos, olen kyllä niin erakkoluonne, että aika vähäiseksi jäänee se menestys.

Noh, en oikeastaan halunnut epäillä mitä olet, kaipa sen paremmin itse tiedät.

Ja minä tiedän, että jopa yksisarvisetkin joutuvat kasvamaan aikuisiksi.

• Anonyymi

Mä tiedän kyllä ite syyni.

• Anonyymi

Miksi vielä vatvot asiaa palstalla sitten? Mene eteenpäin elämässäsi.

• Anonyymi

Kannattaa välillä myös miettiä omien sanojensa seuraamuksia ennenkuin suoltaa sanat ulos tekstin muodossa. Tuntemattomille on helppo huudella, mutta mitä, jos ”oikea” henkilö sattuukin vahingossa lukemaan kyseistä palstaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa välillä myös miettiä omien sanojensa seuraamuksia ennenkuin suoltaa sanat ulos tekstin muodossa. Tuntemattomille on helppo huudella, mutta mitä, jos ”oikea” henkilö sattuukin vahingossa lukemaan kyseistä palstaa.

Kannattaa olla aina rehellinen, silloin on sama kuka lukee.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kannattaa olla aina rehellinen, silloin on sama kuka lukee.

Mietin ihan samaa. 😀

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin ihan samaa. 😀

🦄

Jaa. Jos toivoo täällä toisen ihmisen kuolemaa, tappamista, raiskaamista, lyömistä niin silloin ei ole kyse mistään ikävästä, kaipuusta, rakkaudesta sitä toista henkilöä kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Jos toivoo täällä toisen ihmisen kuolemaa, tappamista, raiskaamista, lyömistä niin silloin ei ole kyse mistään ikävästä, kaipuusta, rakkaudesta sitä toista henkilöä kohtaa.

En ole väittänytkään mitään tuollaista enkä käsittääkseni myöskään vastannut kenellekään, joka olisi väittänyt jotain tuollaista.

Kyse oli siitä, että jos ei kirjoittele pajunköyttä, ei tarvitse pelätä sitä, kuka tekstin sattuu lukemaan.

Jos omissa ajatuksissa pyörii toiveita toisten vahingoittamisesta, kannattaisi hakeutua hoitoon vielä kun ymmärtää sinne itse mennä.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

En ole väittänytkään mitään tuollaista enkä käsittääkseni myöskään vastannut kenellekään, joka olisi väittänyt jotain tuollaista.

Kyse oli siitä, että jos ei kirjoittele pajunköyttä, ei tarvitse pelätä sitä, kuka tekstin sattuu lukemaan.

Jos omissa ajatuksissa pyörii toiveita toisten vahingoittamisesta, kannattaisi hakeutua hoitoon vielä kun ymmärtää sinne itse mennä.

🦄

Tämä. 👍

• Anonyymi

On reilua kertoa, mutta kaikki ihmiset eivät ole reiluja tai riittävän rohkeita. Jotkut eivät tunne itseään riittävästi tietääkseen itsekään. Ja jotkut taas eivät syystä tai toisesta kykene ottamaan tietoa vastaan.

Kivahan se olisi tietää, mutta mitä tekee vääristetyllä tiedolla.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ajattelin joskus noin itsekin, että kiva olisi tietää. Olen ikää myöden kuitenkin tullut tulokseen, ettei sillä syyllä olisi väliä, koska en kuitenkaan kehittäisi itseäni muiden lähtökohdista. Jos en kelpaisi itsenäni, niin siinä se, antaa olla.

• Anonyymi

Minä ainakin haluan olla paras versio itsestäni, ja siihen kuuluu jatkuva kehitystyö, koskaan en ole valmis ja täydellinen. Parhaiten kehitystyöhön saa vinkkejä juurikin toisilta ihmisiltä, olemmehan muille sitä millaisina he meidät näkevät.

• Anonyymi

Aika hyvä vastaus!

Jos on tavannut toisen vain muutaman kerran, voi vaikka olettaa ettei ollut sopivaa kipinää. Syy voi olla jossain muussakin henkilökohtaisessa elämässä, mutta ei sellaisia asioita tarvitse kaikille selitellä.

Hylätyksi tuleminen on rankka kokemus. Kuitenkin toisen tenttaaminen aiheesta ei auta yhtään. Saatko oikeasti sen ruman rehellisen vastauksen? Vai kelpaako nätti siloiteltu valhe?

Antaisin itse toisen olla ihan rauhassa häviämisen jälkeen, kun pari kertaa olisin huhuillut. Toivottaisin hyvät jatkot.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvä vastaus!

Jos on tavannut toisen vain muutaman kerran, voi vaikka olettaa ettei ollut sopivaa kipinää. Syy voi olla jossain muussakin henkilökohtaisessa elämässä, mutta ei sellaisia asioita tarvitse kaikille selitellä.

Hylätyksi tuleminen on rankka kokemus. Kuitenkin toisen tenttaaminen aiheesta ei auta yhtään. Saatko oikeasti sen ruman rehellisen vastauksen? Vai kelpaako nätti siloiteltu valhe?

Antaisin itse toisen olla ihan rauhassa häviämisen jälkeen, kun pari kertaa olisin huhuillut. Toivottaisin hyvät jatkot.

xLiner

Enkä kyllä käyttäisi termiä jätetyksi tuleminen tai varsinkaan hylätyksi tuleminen tuollaisen muutamien tapaamiskertojen tapauksen jälkeen.

Minun kielenkäytössä ne ovat huomattavasti voimakkaampia termejä, kun mitä tuollaiseen uuden tyypin alkutapailuun ja sen hyytymiseen liittyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä kyllä käyttäisi termiä jätetyksi tuleminen tai varsinkaan hylätyksi tuleminen tuollaisen muutamien tapaamiskertojen tapauksen jälkeen.

Minun kielenkäytössä ne ovat huomattavasti voimakkaampia termejä, kun mitä tuollaiseen uuden tyypin alkutapailuun ja sen hyytymiseen liittyy.

Niin, sinun kielenkäytössä. Mutta oletko tietoinen siitä, että kaikki eivät koskaan etene edes tapaamisasteelle, ja hylätyksi tuleminen on kokemus aivan yhtä lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinun kielenkäytössä. Mutta oletko tietoinen siitä, että kaikki eivät koskaan etene edes tapaamisasteelle, ja hylätyksi tuleminen on kokemus aivan yhtä lailla.

Kyllä, hylkäämisen kokemus voi tulla monesta muustakin tilanteesta. Ei ole ehkä päässyt haluamiensa ihmisten seuraan tai suosioon, työhakemus ei tuottanut tulosta, omat ideat tai saavutukset jätetään huomioimatta... Tunne on aito, vaikkei kaikki kokisikaan samassa tilanteessa samoin, tai pääsisivät siitä nopeasti yli.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, hylkäämisen kokemus voi tulla monesta muustakin tilanteesta. Ei ole ehkä päässyt haluamiensa ihmisten seuraan tai suosioon, työhakemus ei tuottanut tulosta, omat ideat tai saavutukset jätetään huomioimatta... Tunne on aito, vaikkei kaikki kokisikaan samassa tilanteessa samoin, tai pääsisivät siitä nopeasti yli.

xLiner

Tästäkin kommentista,saa sen käsityksen, että kun on pari kertaa tavannut jonkun niin on jo vastuussa kyseisen henkilön elämänvalinnoista ja mielenterveydestä.

En ite varsinkaan ton tyyppiselle ihmiselle tilittäisi paskaakaan.

Lapsellista touhua. Get over it.

• Anonyymi

Ehkä se sai koronan ja korisee nyt teholla.

• Anonyymi

Mun mielipide miehenä joka saa aina pakit on se, että olisi hyödyllistä kuulla juuri sen naisen täysin rehellinen mielipide miksi antaa pakit.
      Olin jo pitkään ehtinyt ihmetellä, että miksi pääsen naisten kanssa monille treffeille esim 3-4 treffeille ja saan silti pakit ja nimenomaan ennen seksiä. Mietin, että mitä teen väärin ja missä on vika. Ulkonäkö vai luonne vai enkö flirttaile tarpeeksi?

Mun piti lopulta käydä varmaan lähemmäs 80 treffit ja päästä yhden naisen kanssa 6.treffeille asti (ilman seksiä), että hän myönsi, että en vaikuta tarpeeksi maskuliiniselta.
      Jos olisin kuullut tämän syyn pakeille jo treffailu-urani alussa niin se olisi ehkä voinut pelastaa mut myöhemmiltä epäonnistumisilta.

Naiset tietenkin ajattelee että ihmistä ei voi muuttaa, mutta come on... Jos mies saa järjestelmällisesti pakkeja kaikilta naisilta niin se ei enää ole mikään yksilöllinen mielipideasia vaan kyllä siinä täytyy alkaa muuttamaan sitä ongelmaa.
      Ja omassa tapauksessa se tarkoittaa jonkinlaista itsensä kovettamista, käytöksen ja olemuksen muuttamista tietoisesti.

• Anonyymi

Voi hyvää päivää. Yksinkertaisin ratkaisu tuossa tilanteessa olisi vain ollut etsiä naisia, joille miehen maskuliinisuus ei ole vaatimuslistan kärjessä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Yksinkertaisin ratkaisu tuossa tilanteessa olisi vain ollut etsiä naisia, joille miehen maskuliinisuus ei ole vaatimuslistan kärjessä.

🦄

Jos mies on käynyt jo 80 kertaa treffeillä löytämättä tuollaista naista niin sun mielestä pitäisi edelleen vaan hakata päätä seinään?
        Koska pullukoihin tai vanhempiin naisiin tai äiteihin en ole sekaantumassa (vaikka heille varmaan kävisikin ei-niin-maskuliininen persoona)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on käynyt jo 80 kertaa treffeillä löytämättä tuollaista naista niin sun mielestä pitäisi edelleen vaan hakata päätä seinään?
        Koska pullukoihin tai vanhempiin naisiin tai äiteihin en ole sekaantumassa (vaikka heille varmaan kävisikin ei-niin-maskuliininen persoona)

Ei. Minusta tuo 80 kpl treffejä on jo ollut pään hakkaamista seinään mitä suurimmissa määrin.

Potentiaalisten treffikumppanien profilointi sen mukaan, mistä he saattaisivat pitää, on perustaito. Sen kehittymisessä ei millään tavalla auta se, että että etukäteen liittää yhteen kaksi (tai useampia) profiilin ominaisuuksia, kuten luettelemasi kaltaiset naiset ja feminiinisistä miehistä pitäminen. Sellainen on taitamatonta profiilin rakentamista. 80 treffeillä käyneen miehen tapauksessa se oli kaiketi koko profiloinnin laiminlyömistä.

🦄

• Anonyymi

Annanko vinkin?

Oot ihan liian pliisu ja kohtelias. Etkö tunne naisten seurassa mitään panetusta, vai peitätkö sen? Vai vedätkö kuivat juuri ennen treffejä että pystyt käyttäytymään korrektisti?

Älä tee sitä. Naiset jotka tykkää miehistä ja seksistä ei halua tavata mitään lopahtanutta sankaria jonka hormoonit viestii:ei kiinnosta.

Osoita naiselle sopivassa määrin seksuaalista kiinnostusta kuitenkin itsesi vähän härnäävästi hilliten. Näin saat naiselta herutettua tyrkyttämistä ja oikeanlaista avautumista.

Oot ilmeisesti ihan hyvännäköinenkin ja muutenkin ok, kun kerran noin paljon treffailet joten vika ei varmaankaan ole siinä mitä olet.

Kun oot runkannut, on ilmiselvää, että maskuliinisuus ei vaikuta naiseen houkuttelevasti ja voit olla epäkiinnostuneen ja jopa torjuvan oloinen kun et juuri runkkauksen jälkeen tunne halua naiseen ja nainen sen kyllä huomaa.

t.aikuinen nainen

• Anonyymi

Haluan tietää kaikki ajatuksesi, muöskin sen että mitä mies tekisi jos;

Jos miehekltä poistetaan vaivoi vain naps :D...

• Anonyymi

Kiva nähdä, että Nivea-miekin on taas linjoilla!

• Anonyymi

Itse täysin saman kokenut. Jäin täydelliseen hiljaisuuteen. Myöhemmin selvisi, että oli ihastunut toiseen ja alkanut hänen kanssaan seurustelemaan. Oli kuulemma tuntenut hänet jo ennen minua, mutta ei silloin ollut vielä mitään. Eli olin ollut vain väliaikainen laastari hänelle.

• Anonyymi

Toiseen ihastuminen ei aina tarkoita, että aikaisempi olisi ollut laastari. Sinun tapauksessasi on tietysti voinut olla niin, en minä sitä kiellä.

🦄

• Anonyymi

No mutta toisaalta olet ottanut asioista selvää tapahtuneen jälkeen? Vai jouduitko urkkimaan toisen käden tietoa tai kuuntelemaan huhuja?

• Anonyymi

Mulle käynyt ihan samoin. Tapailtiin kylläkin miehen kanssa kaksi kuukautta ennen kuin katosi. Myöhemmin selvisi, että oli alkanut seurustella toisen kanssa ja tapaillut tätä kuukauden salaa.

• Oletko varma, että hän jätti sinut ettei hänelle käynyt köpelösti? Sairastunut, loukkaantunut tms. mikä olisi voinut estää yhteydenoton?

Toisaalta, jos jätti niin eihän sillekään mitään voi. Kaikilla on syynsä liueta.

Olishan se ihan kohteliasta kertoa, jos ei enää meinaa pitää yhteyttä tai tavata.

Itse taas saatan kaverina olla pitkiäkin aikoja omissa oloissani ja pitämättä aktiivisesti yhteyttä, mutten kuitenkaan ole lopettanut kaveruutta tai edes aikeissa lopettaa, ei vaan ole joko paljon kerrottavaa tai pateja olla aktiivinen. Kaverina olenkin siksi mahdoton ihminen, kun tarvin etäisyyttä ja omaa elämää tiiviin toveruuden sijaan.

Seurustelukumppanina taas toimin juuri toisin päin. Olen aktiivinen ja ehdottelen näkemistä ja tekemistä, haluan nähdä usein ja olla yhdessä. Vaikka kaipaan lyhyitä omiakin hetki itselleni vaan leväten. Enkä takuulla katoa kertomatta syytä.

• Oisko hän ajatellut teidät vain kavereiksi?

• Anonyymi

En itse jäisi syiden perään roikkumaan. Hän on ratkaisunsa tehnyt ja sillä sipuli. Eteenpäin, on maailmassa muitakin ihmisiä.

-Palstahessu

• Toiset myös ahdistuu liian tiiviistä ihmissuhteista. Oisko voinut käydä niin? Ja halusi ottaa etäisyyttä?

Osaan kuvitella, että näinkin voi käydä et väsyy aktiiviseen vuorovaikutukseen. Nimimerkillä kokemusta on väsymisestä ja ahdistumisesta liian tiiviissä vuorovaikutuksessa.

• Anonyymi

Kerropa vielä, mistä kaikesta ET ahdistu?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerropa vielä, mistä kaikesta ET ahdistu?

Rakastetun/rakkaiden läheisyydestä, vapaudesta olla ja tehdä itsenäisesti valintojaan. Luonnosta, rauhasta, maalaismaisemasta, linnunlaulusta, hyvästä musiikista, ihanista ihmisistä kuten lapset on.. Siinä jotain mistä en ahdistu. :)

• JasuM kirjoitti:

Rakastetun/rakkaiden läheisyydestä, vapaudesta olla ja tehdä itsenäisesti valintojaan. Luonnosta, rauhasta, maalaismaisemasta, linnunlaulusta, hyvästä musiikista, ihanista ihmisistä kuten lapset on.. Siinä jotain mistä en ahdistu. :)

Mä en ole perinteisellä tavalla laumaeläin ja ahdistun laumassa olemisesta. Vähän yksinäinen susi joka viihtyy oman pesueensa ja laumansa kanssa.

• JasuM kirjoitti:

Mä en ole perinteisellä tavalla laumaeläin ja ahdistun laumassa olemisesta. Vähän yksinäinen susi joka viihtyy oman pesueensa ja laumansa kanssa.

Mulla vähän sama. Tai ainakin mitä tuossa ylempänä sanoit yhteydenpito ystäviin, läheisiin jne katkeilee välillä - ei jaksa.

En mä kuitenkaan koskaan heitä unohda. He ovat mielessäni. Aktiivisuus yhteydenpidossa ei vaan ole mun juttu.

Sitten on toinen seikka. Silloin, kun elämässä ei mene hyvin - ts ei ole mitään hyvää kerrottavaa - eristäydyn. En halua pitää yhteyttä läheisiin tai oikein kehenkään muuhunkaan jos mulla on vain ja ainoastaan huonoja uutisia. En halua että kukaan muu ahdistuu niistä. Enkä halua kuormittaa ketään.

• elisakettu kirjoitti:

Mulla vähän sama. Tai ainakin mitä tuossa ylempänä sanoit yhteydenpito ystäviin, läheisiin jne katkeilee välillä - ei jaksa.

En mä kuitenkaan koskaan heitä unohda. He ovat mielessäni. Aktiivisuus yhteydenpidossa ei vaan ole mun juttu.

Sitten on toinen seikka. Silloin, kun elämässä ei mene hyvin - ts ei ole mitään hyvää kerrottavaa - eristäydyn. En halua pitää yhteyttä läheisiin tai oikein kehenkään muuhunkaan jos mulla on vain ja ainoastaan huonoja uutisia. En halua että kukaan muu ahdistuu niistä. Enkä halua kuormittaa ketään.

Joo. Joskus olen saanut tulikiven katkuisia huomautuksia siitä etten pidä tarpeeksi yhteyttä. Tai etten välittäisi, kun otan etäisyyttä. Mutta semmonen mä olen. Erilailla orientoitunut, niin kun sinäkin. :)

Sama juttu, jos en pysty kun valittamaan elämääni niin mielummin jätän sen tekemättä. Eikä silloin jaksa, kun on täys työ jaksaa se arkikin kotona.

• JasuM kirjoitti:

Joo. Joskus olen saanut tulikiven katkuisia huomautuksia siitä etten pidä tarpeeksi yhteyttä. Tai etten välittäisi, kun otan etäisyyttä. Mutta semmonen mä olen. Erilailla orientoitunut, niin kun sinäkin. :)

Sama juttu, jos en pysty kun valittamaan elämääni niin mielummin jätän sen tekemättä. Eikä silloin jaksa, kun on täys työ jaksaa se arkikin kotona.

Jeps. Tiedetään :(

Pitääkin miettiä, onko ne yhteydenpitämättömät enemmän uhreja vai sittenkin se pieni minä, joka haluaa olla erakossa?

• elisakettu kirjoitti:

Jeps. Tiedetään :(

Pitääkin miettiä, onko ne yhteydenpitämättömät enemmän uhreja vai sittenkin se pieni minä, joka haluaa olla erakossa?

Niinpä. Minusta kukaan ei ole uhri, pitää vaan ymmärtää ja hyväksyä erilaiset tarpeet. Kaveri joka kaipaa jatkuvaa yhteydenpitoa ja touhotusta ei ehkä saa minusta siihen mukaan lähtijää, mutten minäkään saa sellaisesta kuin paineita, että pitäisi kyetä olemaan jotain mitä en ole. Aktiivinen yhteydenpitäjä ja touhottaja.

Voihan olla et kaveruus käy ylivoimaiseksi molemmille jos tarpeet ei kohtaa. Sille ei sitten vaan voi mitään.

• JasuM kirjoitti:

Niinpä. Minusta kukaan ei ole uhri, pitää vaan ymmärtää ja hyväksyä erilaiset tarpeet. Kaveri joka kaipaa jatkuvaa yhteydenpitoa ja touhotusta ei ehkä saa minusta siihen mukaan lähtijää, mutten minäkään saa sellaisesta kuin paineita, että pitäisi kyetä olemaan jotain mitä en ole. Aktiivinen yhteydenpitäjä ja touhottaja.

Voihan olla et kaveruus käy ylivoimaiseksi molemmille jos tarpeet ei kohtaa. Sille ei sitten vaan voi mitään.

Yks ystävä aikoinaan luuli, että tekeydyn sairaaksi migreeniin ettei tarttis olla hänen kanssa. Vasta vuosia myöhemmin hän sairastui itse migreeniin ja ymmärsi mitä se jaksaminen kipujen kanssa on. Arki on ihan erilaista terveenä ja kipujen kanssa.

Pyysi anteeksi ymmärtämättömyyttään. Et oli käyttäytynyt tylysti silloin, kun luuli kipujani feikkaamiseksi.

Niin se usein on, kellä menee helposti ei äkkiä ymmärrä ettei toisella mee ja että se yrittää selvitä.

• JasuM kirjoitti:

Yks ystävä aikoinaan luuli, että tekeydyn sairaaksi migreeniin ettei tarttis olla hänen kanssa. Vasta vuosia myöhemmin hän sairastui itse migreeniin ja ymmärsi mitä se jaksaminen kipujen kanssa on. Arki on ihan erilaista terveenä ja kipujen kanssa.

Pyysi anteeksi ymmärtämättömyyttään. Et oli käyttäytynyt tylysti silloin, kun luuli kipujani feikkaamiseksi.

Niin se usein on, kellä menee helposti ei äkkiä ymmärrä ettei toisella mee ja että se yrittää selvitä.

Jaksaminen on rajallista ja se menee lähimmille eli perheelle. Sitten tulee muut kun voimavaroja on ja motivaatiota jakaa intensiivisemmin huomiota muillekin.

• JasuM kirjoitti:

Se toisen asemaan meneminen on monelle aika ylivoimaista. Ihan vain siksi, että halutaan että toinen on samanlainen kuin itsekin.

Olen kai joskus jo kertonutkin, että kun tutustuin isäni sukuun vasta aikuisiällä, niin kaikki olettivat että pidän nyt aktiivisesti yhtettä. En pitänyt. Ei ymmäretty. Miksi minä haluan rampata ja reissata sellaisten ihmisten luona, joihin sitä luottamuksellista suhdetta ei ole koskaan aiemminkaan kehittynyt? Tai muutunko automaattisesti tuhlaatytön tyttärestä sukuaan palvovaksi enkeliksi? Ja kun mun siinä ihan omasaa elämässä on muutakin kuin he ja heidän tarpeensa ja toiveensa.

Noup.

• elisakettu kirjoitti:

Se toisen asemaan meneminen on monelle aika ylivoimaista. Ihan vain siksi, että halutaan että toinen on samanlainen kuin itsekin.

Olen kai joskus jo kertonutkin, että kun tutustuin isäni sukuun vasta aikuisiällä, niin kaikki olettivat että pidän nyt aktiivisesti yhtettä. En pitänyt. Ei ymmäretty. Miksi minä haluan rampata ja reissata sellaisten ihmisten luona, joihin sitä luottamuksellista suhdetta ei ole koskaan aiemminkaan kehittynyt? Tai muutunko automaattisesti tuhlaatytön tyttärestä sukuaan palvovaksi enkeliksi? Ja kun mun siinä ihan omasaa elämässä on muutakin kuin he ja heidän tarpeensa ja toiveensa.

Noup.

Juu, ymmärrän. Mulla on samanlaista isäni suvun kanssa, en pidä kehenkään yhteyttä. He itse käyttäytyi mun lapsuudessa mut torjuen ja manipuloiden omiani vastaan, niinä hetkinä kun yhteyksissä olin. Niin päätin etten tartte kieroja sukulaisia lähelleni.

Mulle riittää mun vanhemmat, ne jotka pelaa avoimin ja rehellisin kortein.

• JasuM kirjoitti:

Juu, ymmärrän. Mulla on samanlaista isäni suvun kanssa, en pidä kehenkään yhteyttä. He itse käyttäytyi mun lapsuudessa mut torjuen ja manipuloiden omiani vastaan, niinä hetkinä kun yhteyksissä olin. Niin päätin etten tartte kieroja sukulaisia lähelleni.

Mulle riittää mun vanhemmat, ne jotka pelaa avoimin ja rehellisin kortein.

Enkä juuri pidä yhteyttä äitini sukuinkaan, eri syistä mutta epämukavia juttuja sielläkin äitiäni kohtaan tehty. Ja mä en sellasta epäoikeudenmukaisuutta jaksa niellä.

• Anonyymi

Minäkin häipyisin jos koko kuukausi käytäisiin vain kahvilla ja lenkillä ilman seksiä.

• Anonyymi

Miks pitää heti hypätä sänkyyn? Mikä kiire sitä seksiä on harrastaa, miksei voi vain tutustua toiseen? Nykyään itseäni ällöttää miehet, jotka on jo muutaman tapaamisen jälkeen pyrkimässä iholle ja vonkaamassa sänkyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks pitää heti hypätä sänkyyn? Mikä kiire sitä seksiä on harrastaa, miksei voi vain tutustua toiseen? Nykyään itseäni ällöttää miehet, jotka on jo muutaman tapaamisen jälkeen pyrkimässä iholle ja vonkaamassa sänkyyn.

Kuukauden ajan vain tutustella? Herätys tähän päivään muuten juna menee ohi.

• JasuM
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukauden ajan vain tutustella? Herätys tähän päivään muuten juna menee ohi.

Eihän kuukaus ole edes pitkä aika tutustua ilman seksiä. Helposti on menny 6 kuukauttakin ilman seksiä tutustuen. :D

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Eihän kuukaus ole edes pitkä aika tutustua ilman seksiä. Helposti on menny 6 kuukauttakin ilman seksiä tutustuen. :D

Nettipalstalla niin mutta nuo tapailivat kuukauden ajan jo. Jos siinä ajassa ei tapahdu mitään kahvinjuontia kummempaa niin tervemenoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nettipalstalla niin mutta nuo tapailivat kuukauden ajan jo. Jos siinä ajassa ei tapahdu mitään kahvinjuontia kummempaa niin tervemenoa.

En tarkoita nettipalstaa vaan irl yhteydenpitoa. Mihin on hoppu? :)

• Anonyymi

Puhuin pari päivää tinderissä komean miehen kans joka oli musta ihan täpinöissä. Koitin vähän kalastella et mitä seksi sille merkkaa, aika laihoin tuloksin. Dumppasin sit tapaamatta. Miks nähdä vaivaa jos ihminen hakee jotain lapsellista kaverisuhdetta ja jonka mielestä seksi on perverssiä..huh

• Anonyymi

Ei pahalla mutta totuus on jätti koska ei korkeastikoulutetuista saa hyvää naista ja vaimoa ja selvisikö et olet tinderiläinen

• Miksi sä oletat, että korkeasti koulutetut on kaikki jotain hupakkoja, jotka kyttää vaan seksiä?

• Anonyymi

No sehän se taitaa se suurin ongelma olla. Niillä korkeasti kouluttautuneilla naisilla on niin jugelittoman paljon kaikkia omia mielipiteitä, eivätkä ne ole aina samaa mieltä kaikesta kuin sinä. Omia haaveita ja tavoitteitakin saattaa olla, rahasta puhumattakaan. Ja vapaa-ajan aktiviteetiksi ei kelpaa telkku ja olut. Nirsoja ovat. Mitä sellaisella tekee.

🦄

• JasuM kirjoitti:

Miksi sä oletat, että korkeasti koulutetut on kaikki jotain hupakkoja, jotka kyttää vaan seksiä?

Tai olis torttu levällään joka deitille tai yhdellekkään?

• Anonyymi kirjoitti:

No sehän se taitaa se suurin ongelma olla. Niillä korkeasti kouluttautuneilla naisilla on niin jugelittoman paljon kaikkia omia mielipiteitä, eivätkä ne ole aina samaa mieltä kaikesta kuin sinä. Omia haaveita ja tavoitteitakin saattaa olla, rahasta puhumattakaan. Ja vapaa-ajan aktiviteetiksi ei kelpaa telkku ja olut. Nirsoja ovat. Mitä sellaisella tekee.

🦄

Heh heh…

• Anonyymi

Ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että tämä toinen osapuoli tapaili useampaa ihmistä yhtaikaa. Testaili vaihtoehtoja. Ja käyttäytyi tympeästi, kun ei ilmoittanut teidän deittailunne loppumisen syytä. Eli todennäköisesti et menettänyt yhtään mitään, kun tällainen persoona katosi elämästäsi.

Onnea tulevaan deittailuun, kyllä niitä mukaviakin ihmisiä maailmasta löytyy!

• Anonyymi

Tuo nykypäivänä kuulostaa sangen omituiselta, että testaillaan monia eli ilmeisimmin haetaan sit semmosta järkisuhdetta, hyvää taloudellista tilannetta ym, viis tunteista ja palsta vakkarivalittajat on oikeassa kommenteissaan. Ei itellä, kun oon suhteet aloittanut oo ollut mitään vaihetta, että olis erikseen tarvinnut sopia, että nyt ei sitten enää muita tapailla vaan se oli luonnollista. Ihme touhua tosiaan nykyisin, jos kaikki pitää tolleen sopia, mielellään varmaan vielä kirjallisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nykypäivänä kuulostaa sangen omituiselta, että testaillaan monia eli ilmeisimmin haetaan sit semmosta järkisuhdetta, hyvää taloudellista tilannetta ym, viis tunteista ja palsta vakkarivalittajat on oikeassa kommenteissaan. Ei itellä, kun oon suhteet aloittanut oo ollut mitään vaihetta, että olis erikseen tarvinnut sopia, että nyt ei sitten enää muita tapailla vaan se oli luonnollista. Ihme touhua tosiaan nykyisin, jos kaikki pitää tolleen sopia, mielellään varmaan vielä kirjallisena.

Niin. Ja kyllä toisen ilmeistä, katseesta ja käytöksestä yleensä huomaa, jos lämpimiä tunteita alkaa kehittyä. 😍 Harvoin kukaan sellainen ghostaa.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ryhtyy suhteeseen tunteista, ei tuollasta monien kanssa pläräämistä välttämättä tarvita, toisaalta taas voi olla joskus pakko tavata useampi ennen kun kohtaa sen joka sytyttää tunteet.

Noin muuten en kanssa ymmärrä, että kaikki pitää laatia lähes tulkoon paperille ennen kun voi luottaa että homma toimii ja tajuus on sama.

• JasuM kirjoitti:

Jos ryhtyy suhteeseen tunteista, ei tuollasta monien kanssa pläräämistä välttämättä tarvita, toisaalta taas voi olla joskus pakko tavata useampi ennen kun kohtaa sen joka sytyttää tunteet.

Noin muuten en kanssa ymmärrä, että kaikki pitää laatia lähes tulkoon paperille ennen kun voi luottaa että homma toimii ja tajuus on sama.

Joku voi miettiä, että mitä kaikkea pitää olla rasti ruutuun, että kelpaa kumppaniksi. Minä taas tiedän, että jos mulla muodostuu tunteita, kelpaa kumppaniksi. Rasteja ruutuun ei enempää tarvita.

Ihmiset on erilaisia. Vaatii kuka mitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen kokenut luonnolliseksi maininnan muiden tapailemattomuudesta ja deittiprofiilien sulkemisesta. Siitä olen ainakin tiennyt miehen olevan kanssani tosissaan, kun on ottanut asian puheeksi. Usein se on ollut asialistalla jo ekoilla treffeillä. Haluan itsekin keskittyä yhteen kerrallaan, joten en koe sitä mitenkään ongelmallisena puheenaiheena.

• Anonyymi

Kun on riittävän iso meisseli ja kestävä äijä sen kantajana, ei yksikään muija lähde pesemälläkään.

Vaikka olen itse nelikymppinen, parikymppisistäkään naikkosista ei pääse eroon kun heidän kanssaan on muutaman kerran peuhannut

• Anonyymi

-😂🤣😅-

• Anonyymi

Nainen kertoi kerran miksi jätti minut Olin kuulemma liian kiltti. Mitä se sitten tarkoittaa, mielestäni olen normaali ja kohtelen ihmisiä ja naisia hyvin enkä arvostele niitä jos eivät ole samaa mieltä asioista mitä minä.

• Anonyymi

Sinut jätetään huonon käytöksen takia

Syytä ittees

• Anonyymi

Jos olet nainen miehen käytös oli törkeää ja jos olet mies niin mitä se sinulle kuuluu miksi nainen lähti. Todennäköisesti olet idiootti.

• Anonyymi

hahah 👸

• Vaikeahan se tuon toisen asemaan mennä. Miksi yhteydenpito loppui?

Jos tapaillaan joitakuita kertoja kaverina, niin ehkä hän koki ettei ole velvollinen selittelemään?

Toisaalta taas, jos ollaan kavereita, ei ole syytä ahdistua. Kaveruuttahan voi jatkaa,

Jos koki että häneltä vaaditaan sittenkin sellaista mihin ei ole valmis? Tai että itse olisi halunnut enemmän, mutta signaalit eivät olleet toivottoja? Sanottu vain että kiva tapailla. Ehkä säikähti omia tunteitaan?

Olisiko voinut loukkaantua jostain? Jäikö kuulematta jotain sellaista mitä yrittänyt kertoa sulle?

Sitten voi olla että siellä omassa elämässä tapahtunut jotain sellaista, mikä on tullut esteeksi yhteydenpidolle. Ehkä jotain sellaista, mitä ei sinulle halua kertoa.

Mun mielestä kuitenkin olisi ollut kuitenkin normaalia kysyä häneltä - huhuuu, mitä kuuluu? Emme ole nähneet, nähdäänkö? Ei siinä kasvoja menetä. Kavereina olette tapailleet siihenkin asti.

• Anonyymi

Ei ole ylläpidon aloitus. Kiitos kommenteista. Luin kaikki, tässä vastauksia.

En harrasta yhden yön suhteita, eikä uuden suhteen alussa tule mieleen seksi. Se on minulle syvällisempi juttu. Enkä rynni minnekään, rauhassa tutustun. Miksi minä olisin seksistä puhunut, jos hän sitä ajatteli, miksei ottanut puheeksi. Ei ole mitään häveliäisyyttä avoimesti seksistä keskustella.
      Joku kirjoitti takertujasta, sillä ei ole näissä tapaamisissa osaa eikä arpaa. Kumpikaan ei takertunut.
      En soita uudestaan, en halua olla tivaaja, jos hänelle on vaikea kertoa syytä. Minulle ei olisi. En usko epäkohteliaisuuteen, ehkä voisi olla kiusallista kertoa syy jos se olisi vaikka ulkonäkö.
      Teille kerroin koulutuksestani, en hänelle, tuosta joku kirjoitti.
      En tapaile monen kanssa. Tässä oli nyt yksi pitkästä aikaa. On ollut pari pitkää suhdetta.
      Jos tämä on leuhkimista ja sanomista tulee, niin tulkoon. Löydän kumppanin, en yhtään epäile jääväni yksin. Ei siksi että olisin niin hyvä vaan siksi että uskon aika monen selviytyvän tavoitteistani, ne ovat kohtuulliset.
      Ei vaikuttanut torjuvalta ja tapaamisen jälkeen kysäisi iloisesti, tavataanhan taas. Ja minä, oli kiva hetki, tavataan vaan. Senkin vuoksi ihmetyttää, että teeskentelikö viihtyvänsä kanssani.
      Joku kirjoitti että harmitus on kestettävä. Ei minua harmita. Olisin vain halunnut tietää jos on asia joka on helppo korjata. Vaikka eihän taas toinen hylkää samasta syystä kuin toinen. Vaivaamaan se nyt vaan vähän jäi, se hylkäyksen syy.
      30.01.2022 11:00, Tämä viesti oli lohduttavin luettava, joten Kiitos

• Anonyymi

Tietenkin miehellä oli muitakin verkoissa kuten suurimmalla osalla naisistakin on.
        Normaalivartaloinen tarkoittaa nykyään tukevaa, ehkä mies ei tykännyt.

• Anonyymi

Sillä oli toinen, ei ollut vapaa. Olit liian haku päällä.

• Anonyymi

Eipä sillä toisaalta ole merkitystä. Joskus varmaan oli, mutta aika turhaa toisaalta ja siinäkin saattaa vaan pahoittaa mielensä vaan.

Ennemmin vaan leuka pystyyn ja kohti uusia tuulia.

Meitä on niin monenlaista viheltäjää, että ei sitä kannata jäädä miettimään.

• Haluaisinko tietää, kyllä ja ei.

Jos ollaan ekoilla treffeillä ja heti tulee pakit tyyliin ei löydy kemiaa niin en minä silloin perusteluja mieti. Eiköhän ne ole pitkälle ulkoisesta olemuksesta kiinni.

Jos taas ollaan useammin treffattu niin mielelläni tietäisin. Saattaa esim. olla että nainen olisi odottanut aiemmin fyysisempää läheisyyttä kuin minä. Vaikka lopputulos olisi sama niin minusta olisi hänenkin mukava saada tietää että fyysisen läheisyyden puute ei johtunut hänestä vaan meidän aikajanat vaan oli eri pituuksilla.

• Anonyymi

Tämä aloitus on ollut tosi ikävä, varsinkin kun tuntee olevansa kaikkein pahin mahdollinen ghostaaja. Puhun nyt erosta, ajasta ja ihmisistä joita silloin tunsin. Kun kaikki meni uusiksi, niin joutui laittamaan kaiken uusiksi. Ei ollut mitään voimavaroja kuunnella jotain ystävien mielipiteitä ja kiistoja tai mennä mihinkään mukaan missä näki jotain entistä. Kaikki oli vaan muuttunut ja itse siinä mukana.

Siinä vaiheessa tuli uusia tuttavuuksiakin, jotka jätin nekin kun en sen kaiken päälle enää jaksanut. Kännykkään kirjoitin "älä vastaa" nimen kohdalle, kun jollekin ei pieni vihje riittänyt, että haluan lopettaa yhteydenpidon. Moni toki ymmärsi olla ottamatta enää yhteyttä, kun en vastannut. Ja olen tosi pahoillani, jos ketä kaikkia olen loukannut. Tunsin vain, etten jaksanut ja halunnut selittää miten monimutkaista kaikki oli. En jaksanut avata viestejä, posteja tai mitään, enkä tiennyt edes mitä sanoa.

Eli yksinkertaisesti aika ei ollut oikea suhteisiin, ei vanhoihin, ei uusiin, eikä mitään voimavaroja. Eikä niistä ajoista ole jäänyt harmittamaan kuin yksi ihminen, joka oli minulle kauan tärkeä ja ehdittiin jo vähän tutustua. Ja ehkä se toinen, joka on niin kaheli, että harjoittanut lähes koko ajan yksinpuhelua,.. mutta hän ei kyllä tarvitse mitään anteeksipyyntöä :)

t.sxth

Toivottavasti jotain helpotti. Ei itselläni ainakaan mistään ihmisestä itsestään kiinni ollut, miten sitten kävi

• Anonyymi

Itseäsi varmaan helpotti eniten kirjoittaa aiheesta anonyymisti nettiin.

Mitä jos tutkisit asiaa niin, että esineellistit nuo ihmiset tuolloin, ne olivat sinulle turhia tuttavuuksia, mutta heidänkin elämään vaikutit. Et voi tietää, mitä heille sen seurauksena kävi, miten heidän elämänsä psyykkisesti jatkui.

Sen selittäminen, ettei kyennyt, että ghostasi koska ei jaksanut, antaa osaltaan asiaan ymmärrystä, mutta ei poista sitä, että olit kuin olitkin raukkamainen. Asiasta voi oppia, sen ettei koskaan enää toimi sillä tavoin.

• Anonyymi

Oli pakko kaivaa tämä ketju. Nyt se tyyppi soitti muina miehinä ja kertoi että on ollut töissä kova kiire. Ihan tavallinen oli, samanlainen kuin ennenkin. Ei minkäänlaista vihiä että olisi aikonut lopettaa.
      Ajattelin vaan kertoa, että jos ei suoraan syytä halua kysäistä, niin ehkä kannattaa odottaa pari viikkoa ennenkuin räppää itsensä tinderiin. Minäpä en aikaillut, menin sunnuntaina. Joten huomenna jo uusille kahveille. Se on varma että kahta en jouda pitää. Saas nähdä miten tämä etenee. Voi herran pieksut.
      Mutta olitte joka tapauksessa hyvää kirjoitusseuraa jättö-pohdinnassani.

• Anonyymi

Roskikseen sitten ne kuluneet lenkkivaatteet. Uudet tilalle. Mahdollisimman värikkäät! Ja käy välillä uimahallissakin. Suunta selkiytyy varmasti, kun olet käynyt molempien kanssa uimassa. 😉

🦄

• Anonyymi

Joo, en minäkään miehenä jotain Tinder-tapausta ala pitkään murehtimaan, jos ei kuulu, niin sit seuraavaa. Vaikka ois käynyt seitsämät treffit, mutta ei mitään selkeää seurustelumeininkiä synny. Mä oon sellainen bussikuski, että jos ei tiedä, että tuleeko kyytiin, vai ei, niin kaasutan pois... seuraava bussi ehkä jää odottamaan sitten. Mä ajan "pikavuoroa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en minäkään miehenä jotain Tinder-tapausta ala pitkään murehtimaan, jos ei kuulu, niin sit seuraavaa. Vaikka ois käynyt seitsämät treffit, mutta ei mitään selkeää seurustelumeininkiä synny. Mä oon sellainen bussikuski, että jos ei tiedä, että tuleeko kyytiin, vai ei, niin kaasutan pois... seuraava bussi ehkä jää odottamaan sitten. Mä ajan "pikavuoroa".

Anteeksi tyhmä kysymys mutta etsiikö joku tosissaan seurustelukumppania tinderistä?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys mutta etsiikö joku tosissaan seurustelukumppania tinderistä?

🦄

Vastaus tyhmään kysymykseen:
        Tinder-löydöt on menneet keskenään naimisiinkin minun tuttavapiirissäni, vaikkei se sinun ahtaaseen ja aina oikeassa olevaan maailmankuvaan sovikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus tyhmään kysymykseen:
        Tinder-löydöt on menneet keskenään naimisiinkin minun tuttavapiirissäni, vaikkei se sinun ahtaaseen ja aina oikeassa olevaan maailmankuvaan sovikaan.

Hieno juttuhan se on. Itselläni ei ole hyviä kokemuksia deittipalveluista, joten sen vuoksi kysyin.

En ole koskaan väittänyt olevani aina oikeassa, joten sen kommentin jätän huomiotta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roskikseen sitten ne kuluneet lenkkivaatteet. Uudet tilalle. Mahdollisimman värikkäät! Ja käy välillä uimahallissakin. Suunta selkiytyy varmasti, kun olet käynyt molempien kanssa uimassa. 😉

🦄

Sitä itsekin ajattelin, että alan trendikkääksi lenkilläkin. Sitähän yleensä laitta kyllä muita vaatteita mutta lenkkivaatteina menee virttyneemmätkin.

• Anonyymi

Töissä kiire on tietenkin tekosyy, niin kiire ei ole koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tunnen ihmisiä, jotka ovat tinderistä kumppanin löytäneet. Se mitä tinderistä löytyy riippuu varmaan vähän mimmonen profiilin tekee ja minkälaisia tyyppejä siellä tykkää. Varmempi keino on varmasti maksulliset palvelut eliittikumppanit ym, joissa porukka varmaan jo maksujenkin puolesta on enempi tosissaan, moni ei varmaan rahojaan halua heittää kankkulan kaivoon ja tarpeeseen löytyy naisia ja miehiä helpommistakin paikoista. Mutta kukin tavallaan, yks toimii yhdellä tavalla ja joku toinen toisella tavalla, tärkeintä on löytää itselle sopiva tapa ja ehkä sitä kautta se itselle sopiva kumppani tai mitä nyt lie etsiikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Miesten antama helposti hyväksyttävä syy, kun ei oikeasti kiinnosta tarpeeksi.

Mies ajaa satoja kilometrejä, jos kiinnostava nainen asuu toisaalla, se tehdään työpäivän päälle eikä kiireitä mietitä... Puhumattakaan viesteihin vastaamisesta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tunnen ihmisiä, jotka ovat tinderistä kumppanin löytäneet. Se mitä tinderistä löytyy riippuu varmaan vähän mimmonen profiilin tekee ja minkälaisia tyyppejä siellä tykkää. Varmempi keino on varmasti maksulliset palvelut eliittikumppanit ym, joissa porukka varmaan jo maksujenkin puolesta on enempi tosissaan, moni ei varmaan rahojaan halua heittää kankkulan kaivoon ja tarpeeseen löytyy naisia ja miehiä helpommistakin paikoista. Mutta kukin tavallaan, yks toimii yhdellä tavalla ja joku toinen toisella tavalla, tärkeintä on löytää itselle sopiva tapa ja ehkä sitä kautta se itselle sopiva kumppani tai mitä nyt lie etsiikään.

Olen käyttänyt joskus mm. Eliittikumppania. En pitänyt siitä. Tarkemmin sanoen ne ihmiset, joilla oli "match" minun kanssani, eivät lähestyneet minua enkä minä halunnut lähestyä heitä. Eliittikumppanissahan "match" tulee automaattisesti järjestelmässä tehdyn persoonallisuusanalyysin kautta. Mutta siellä oli kuolemanhiljaista. Ehkä olin liian feministin näköinen. 😉

Asialla ei ole merkitystä. Minulla on ihana mies, jonka olen tavannut kasvotusten.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Miesten antama helposti hyväksyttävä syy, kun ei oikeasti kiinnosta tarpeeksi.

Mies ajaa satoja kilometrejä, jos kiinnostava nainen asuu toisaalla, se tehdään työpäivän päälle eikä kiireitä mietitä... Puhumattakaan viesteihin vastaamisesta :D

Eräs nainen kertoi monen päivän hiljaisuuden jälkeen syyksi sori en ole ehtinyt vastaamaan kun yksinhuoltajana yhelle 6 v pojalle on ollut niin kiirettä pojan kanssa.
        Just joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähtisi ihan kokonaan tähänkään uskomaan. Kyllä nämä ajelijatapaukset ovat sitten sitä toista ääripäätä, varsinkin jos puhutaan oikeasti aikuisista.

Kokeneempi, jalat maassa oleva keskivertojannu käyttää kyllä hyvästi harkintaa ennen kun satojen kilometrien päähän etätreffeille lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähtisi ihan kokonaan tähänkään uskomaan. Kyllä nämä ajelijatapaukset ovat sitten sitä toista ääripäätä, varsinkin jos puhutaan oikeasti aikuisista.

Kokeneempi, jalat maassa oleva keskivertojannu käyttää kyllä hyvästi harkintaa ennen kun satojen kilometrien päähän etätreffeille lähtee.

Mutta tuo soittelun välihiljaisuus kyllä pistää miettimään noita "työkiireitä".

• Anonyymi

No eikä mitä. Lähdin eilen kahvilaan tapaaaan sitä uutta tyyppiä, joka minut sieltä bongasi. Haki trendikästä, no enpä tiedä, mutta laitoin päälle parempaa kuin ne virttyneet urheiluvaatteet. Näin kävellessäni kahvilan edessä että pikkuruinen urheiluauto ajoi pihaan. Siinä istui hetken ja lähti pois, eli minun nähdessään päätteli etten mä tuota. Olin oikeastaan hyvilläni, eipähän tarvinnut alkaa kahden kanssa sättäämään. Kun alkuperäinen alkoikin taas soittelemaan niin kaikki hyvin. En minä korkealta putoa, vaikka keksii tekosyitä, pidemmän päälle huomaa mikä on todellisuudessa. Uskon että löydän sopivan. Mihinkään ei ole kiirettä.
      Aloittaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe