Tammikuu loppuu kohta

Anonyymi

Oli itellä tipaton tammikuu, entäs teillä?

36

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tipaton ... mitähän se nyt olis ... reilu parivuotiskausi. Katotaan sitten kun tämä koronakuvio loppuu, jos vaikka tulis jossain juotua lasi tai pari jotain alkoholipitosta.

• Anonyymi

Kaks tölkki ja yhden pullon olutta juonut tammikuussa, olen ylpeä saavutuksestani. Olivat kaikki alkoholittomia.

• Anonyymi

Juu tipaton tammikuu, Helmi, maalis, huhti, touko, kesä, heinä, elo,syys, loka, marras, joulukuu.

• Anonyymi

Just 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just 👍

Kenet kuvittelet tekstin taakse. Suosittelen sulle muuta tekemistä. Kaikki ei välitä käyttää alkoholia. Taitaa asia olla sulle ongelma

• Anonyymi

Ööh. Ei voi mitään, nyt kävi näin :) ei ihan ehtinyt vaihtua..
        t.sxth

• Tipaton 2022 vuosi taitaa tulla. Oli viime vuosikin. Vai joinkohan yhden kaljan kesällä. En muista.

• Anonyymi

Selvä alkoholisti taitaa olla alkoholi ongelma mut tietysti jos jano niin janoon on kyllä juotava tai muuten näivettyy ja kuolee pois

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä alkoholisti taitaa olla alkoholi ongelma mut tietysti jos jano niin janoon on kyllä juotava tai muuten näivettyy ja kuolee pois

Minä vai? :D

Mä olen paremminkin juustoholisti, alkoholista en tykkää. Yleensä kaikki alkoholi maistuu vitun pahalta, siitä tulee kaamea olo ja holtti pois, krapulakin on tappaa. Niin enpä viitti maksaa mokomasta paskadta maltaita saadakseni olla tyhmä ja kipee.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mä olen paremminkin juustoholisti, alkoholista en tykkää. Yleensä kaikki alkoholi maistuu vitun pahalta, siitä tulee kaamea olo ja holtti pois, krapulakin on tappaa. Niin enpä viitti maksaa mokomasta paskadta maltaita saadakseni olla tyhmä ja kipee.

Selvä juoppo ja alkoholisti joit kaljaa voi voi sentään en olis uskonut sinusta

• JasuM kirjoitti:

Kylmä olut on joskus kuumalla kesällä ihan maukasta. Muttei sitäkään yhtä pulloa tai tölkkiä enempää jaksa lurputtaa kun alkaa maistuu pahalta.

Ja minusta tulee humalassa dorka. Joten ei kovin jees sekään sivuvaikutus, muusta huonosta puhumattakaan.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kylmä olut on joskus kuumalla kesällä ihan maukasta. Muttei sitäkään yhtä pulloa tai tölkkiä enempää jaksa lurputtaa kun alkaa maistuu pahalta.

Ja minusta tulee humalassa dorka. Joten ei kovin jees sekään sivuvaikutus, muusta huonosta puhumattakaan.

Niimpä niin vai on kalja hyvää itse juon vain vettä ja piimää ja kahvia tai teetä en muuta

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä juoppo ja alkoholisti joit kaljaa voi voi sentään en olis uskonut sinusta

Ei musta alkkista saa aseella uhkaamallakaan. Ei mun kroppa kestä sitä myrkkyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niimpä niin vai on kalja hyvää itse juon vain vettä ja piimää ja kahvia tai teetä en muuta

Kotikaljakin on hyvää, jos on jano. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kotikaljakin on hyvää, jos on jano. :)

Juopon puhetta joisit sinäkin vain maitoo ja piimää

• Anonyymi kirjoitti:

Juopon puhetta joisit sinäkin vain maitoo ja piimää

Sulle nyt kaikki on nurinkurin mitä ikinä sanoo. Kyllä mä sut jo tunnen sen suhteen.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Sulle nyt kaikki on nurinkurin mitä ikinä sanoo. Kyllä mä sut jo tunnen sen suhteen.

No juoko alkoholisti kaljaa ja juoko raitis kaljaa vai maitoo no joo leikkimielisesti sanoin alkoholistiksi

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Viina on viisasten juoma. Se näkyy juuri silloin kun sitä on käsitellyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Viina on viisasten juoma. Se näkyy juuri silloin kun sitä on käsitellyt.

Mutta tyhmän päähänkin se käy.

• Anonyymi

Kyllä vedin paritkin kunnon saunakännit kaverilla. Muuten en juo.

• Anonyymi

Ei tod, luusereiden hommaa.

• Anonyymi

Jos kylään pyydetään, niin ei siinä kuuta katsella jos haluaa ihan oikeasti ihmisten kanssa jutella. Ja mikä parasta, että pääsi pienen matkan hangessa tarpomalla, niin ettei tarvinnut lähteä autolla :) Yht'äkkiä vaan tuli olo, et sinne lähdettävä kun on pyydetty. Ehkä se Uranus alkaa sen verran vaikuttamaan vetovoimallaan, vai miten JasuM näitä planeettoja tulkitsee? :D
      t.sxth

• Emmä osaa tulkita näitä planeettoja, sujuvasti luen vaan. Www.astro.fi on lähde.

"Astrologiassa Uranus edustaakin ensimmäistä yhteyttämme kosmiseen maailmankaikkeuteen ja siksi sitä kutsutaan kosmiseksi planeetaksi. Uranus haluaa opettaa meitä hyväksymään elämässämme asioita ja muutoksia, joita järkemme ei riitä ymmärtämään. Uranuksen kierto eläinradan ympäri kestää n. 84 vuotta eli ihmisiän."

• En kyllä suunnitellut tipatonta tanmikuuta, mutta se tuli ihan itsekseen. Jouluna join punaviiniä ja lokakuussa taisin jouda myös yhtenä lauantaina hyvän syyn takia.

• Anonyymi

Alkoholi on myrkky.

• Kyllä siitä ainakin karseita oireita tulee jo pienestä määrästä. Kuten jäätävää päänsärkyä, oksennusta solkenaan, tutinaa ja tärinää, hontelo ontto olo. Ja nousuhumalassa päässä pyörii, jalat on kun imurinletkut kulkee mihin sattuu ja luonne muuttuu levottomaksi. Ei yhtään mukava olotila tuu alkoholilla.

• Anonyymi

Alkoholi tappaa.

• Anonyymi

Joo mun isä kuoli alkoholiin tai ainakin se oli iso osasyyllinen hänen kuolemaan. Pitäis varmaan itsekkin juoda itsensä hengiltä mutta siihen menee liian kauan. On helpompiakin ja nopeita tapoja päästä hengestään.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tutkimusten mukaan yksinäiset sinkut on piilojuoppoja. Eivät ne tunnustaisi että juovat salaa joten luultavasti palstalaiset ovat juoneet paljon alkohololia tammikuussa.

• Anonyymi

Aloitan humalattoman helmikuun.

• Anonyymi

Muistaakseni joo, mutta ei mitenkään tarkoituksella.

• Anonyymi

Yritän vielä jatkaa tipatonta niin pitkälle kuin mahdollista. Saa nähdä koska taas retkahdan kun niin paskaa tää elämä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kuolee janoon jos ei juo mitään.

• Anonyymi

Normaali, eli kenties kolme annosta alkoholia kuukaudessa, jos sitäkään.

- Sheena

• Ei ollu tipatonta. Ei tartte, koska en muutenkaan juo paljon alkoholia. Ehkä kerran kuussa oon ottanu vähän viiniä ja joskus tölkillisen tai pullollisen olutta.

• Olishan se kiva kännissä koheltaa, mutta kun ei halua päihtyä. Valitin siitä ihan lääkärillekin.
      Tämä on varmaan sitä vanhuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe