Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TuuliTäti
TuuliTäti
TuuliTäti
Vapaa kuvaus
Seikkailun haluinen, ennakkoluuloton ja jännitystä elämäänsä hakeva kypsä nainen.
Liittynyt 4v sitten
0
aloitusta ·
119
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan+ikäni+kun+vuosia+sitten+salarakkaani+jätti+heinäkuun+lämpimänä+iltana+minut+maahanmuuttajien+"hoivaan".
Mustat+miehet+panivat+minua+aamuun+saakka+vastaanottokeskuksen+takana+olevassa+metsikössä.+
Salarakkaani+yritti+välillä+kuulemma+saada+minut+heiltä+mukaansa+mutta+he+eivät+niin+vain+luopuneetkan+minusta.
Kaiken+ikäistä+poikaa+ja+miestä+käyttivät+tilaisuutensa+saada+valkoista+naista+mielin+määrin+totaalisesti+hyväkseen.
Aamulla+salarakkaani+joutui+kantamaan+minut+metsästä+autoonsa+koska+jalkani+eivät+kantaneet+ja+olin+vain+vapiseva+loppuun+naitu+raunio+täysin+tolkuitta.
Ikimuistoinen+nolottava+kesäkokemus+minulle!
13.01.2022 14:39
Ei+edes+äidin+avuttomuutta+sammuneena+eikä+humalatilan+kontrolli+vajetta+saa+käyttää+hyväksi.
Vaikka+äiti+ei+pojastaan+rikosilmoitusta+hyväksikäytöstä+tekisikään,+katumus+ja+moraalinen+häpeä+saattaa+silti+olla+todella+raskasta+molempien+kantaa.
12.01.2022 10:22
Kun+kerrankin+näkee+orin+astuvan+tammaa+useaan+otteeseen,+ei+siitä+näystä+voi+olla+kiihoittumatta+eikä+siitä+mielikuvasta+päässään+pääse+ikinä+eroon.
10.01.2022 09:59
Kerran+uimahallissa+kun+hyppäsin+pää+edellä+veteen,+liukui+uimabikinin+yläosa+paikoiltaan+niin,+että+rinnat+paljaina+heiluen,+kesti+pitkään+ennen+kuin+sain+ne+takaisin+rintojeni+suojksi.
Koska+jalat+ei+siinä+yltänyt+pohjaan+ja+pinnalla+pysyäkseen+ei+käsiäkään+voinut+oikein+käyttää,+minun+oli+lopulta+uitava+portaille+jossa+jouduin+paljastelemaan+rintojani+muutamilla+minun+räpiköimistä+ja+paljaita+rintojani+tuijottamaan+jääneille+uros+henkilöille.
Eipä+siinä+mitään,+toivottavasti+pitivät+näkemästään!
09.01.2022 20:09
Se+on+totta,+että+naisen+aneluista+tai+huudoista+ei+saa+välittää+silloin+kun+orgasmi+on+tuloillaan+eikä+säikähtää,+kun+näkee+neste+ruikaisut+sekä+naisen+kehon+vapinan+ja+kasvot+tajuttomuuden+rajamailla.
09.01.2022 19:39
Se+on+kuin+siunaus+ja+kirous+samassa+paketissa.
Noloutta+ei+siinä+juuri+sillä+sen+hetkellä+tunne+vaan+pelkkää+euforiaa,+häpeä+tulee+vasta+myöhemmin.
Kun+mitä+enemmän+on+tullut+ikää,+sitä+herkemmin+ejakulointia+yhdynnässä+tapahtuu.
Orgasmit+ovat+muuttuneet+kokonaisvaltaisimmiksi+purkauksiksi,+jolloin+voi+tapahtua+tajunnan+menettämisiä,+neste+purkauksia+ja+koko+kehon+hallinnan+menettämistä.+Orgasmin+lihaskouristukset+tuntuvat+voimakkaina+kohdussa+saakka,+joiden+kesto+on+pidennyt+moninkertaisesti+ja+niistä+toipuminen+kestää+useita+minuutteja,+joskus+jopa+tunteja.
En+muista+alle+40v+tunteneeni+orgasmeja+näin+voimakkaina+saati+ejakuloinut+kuten+nyt+lähes+joka+yhdynnässä.
09.01.2022 11:07
Vahingossa+erään+henkilön+nettihistoriasta+tällaisia+raiskaus+videolinkkejä+löydettyäni,+jäivät+ne+mielikuvat+tällaisesta+vahvoina+ajatuksiin+kiusakseni+elämään.
08.01.2022 11:02
Vaikka+en+nyt+niin+rahapulassa+olisikaan,+ottaisin+silti+tuon+5000€+vastaan+ja+nauttisin+erikoisen+työpestin+tuomasta+jännityksestä+ja+nautinnosta.
Todella+nöyryyttäväähän+se+olisi+olla+seksikäyttöön+ostettuna+kun+ei+tätä+ammatikseen+ole+aiemmin+tehnyt+mutta+5000+eurolla+sitä+saisi+paljon+kunniansa+ja+ylpeyden+menetykseensä+jo+lohdutustakin.
Jo+pelkästään+että+edes+harkitset+tätä+vaihtoehtoa+voisi+saada+miehesi+suunniltaan!
Minä+en+kertoisi+miehelleni+tällaisesta+ainakaan.
07.01.2022 17:46
Voin+vain+kuvitella!!
05.01.2022 09:35
Unelma!!
Haluan+tietää+toki+kuinka+kävi+mutta+eihän+tuo+voi+olla+muuta+kuin+ihanaa!!
04.01.2022 18:45
Oh,+tumma+nuori+mies!+Kateeksi+käy!
04.01.2022 18:20
Väkisinkin+sitä+huomiosta+kiihottuu+ja+pakko+myöntää,+että+pukeutumisella+sitä+tulee+haettua+ja+siten+sitä+myös+runsaasti+saa.
04.01.2022 17:11
Voi+kiitos!
Kyllähän+nuo+näitä+tuijottelevat+silmät+tapillaan+niin+että+siitä+välillä+ihan+nolostuu!
04.01.2022 16:27
Niin+vilpitöntä+intoa+etteivät+pojut+osaa+sitä+peitellä+ja+silmät+harhailee+ympäri+naisen+vartaloa+himosta+kiiluen!
Poikien+punteissa+hurjasti+jäykistelevät+kohoumat+puhuttelevat+kyllä+tätiäkin+ja+pistää+myös+halut+hyrräämään!
04.01.2022 16:25
Näin+56v.+Rouvana+voin+sanoa,+että+suurimmat+unohtumattomat+kokemukseni+ovat+syntyneet+alistumisesta+seksiin+liittyen.
Naimisiin+menoni+jälkeen,+en+ole+tällaista+ihanuutta+enää+kokenut+mutta+halu+kipuineen,+häpeineen+ja+nöyryyttämisineen+ei+ole+kuollut+koskaan.
04.01.2022 16:04
Jokin+taikavoima+siinä+vetoaa+kun+fantasioi+olevansa+alistettavana+voimatta+itse+sille+mitään.
Mielikuvat+tämän+suhteen+käyvät+välillä+hurjasti+laukalla+eikä+ajatuksesta+pääse+millään+eroon.
04.01.2022 15:21
Mikä+sen+ihanempaa+olisi+jos+vaikka+useampi+nuori+yhtäaikaa+himoisi+tällaista+vanhempaa+rouvaakin!?
04.01.2022 15:16
Miksi+se+ei+kiihottaisi?+Ei+seksi+ja+ihanat+kokemukset+tarvitse+aina+sisältää+aktia.
04.01.2022 15:12
Kyllä+oikein+innokkaan+kokemattoman+pojan+ensi+seksikokemuksen+luojana+ja+opettajana+kiihoittaa+ainakin+näin+56.v+rouvana.
04.01.2022 15:08
6 / 6