Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lättäpää
profiilit
Lättäpää
Lättäpää
Vapaa kuvaus
Flättäri nyt ja ikuisesti
Aloituksia
24
Kommenttia
100
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ylivieskassa+maatalous+veroloisilla+tulee+vetelät+housuun+ja+ajavat+raktorin+ojaan+jos+kuulevat+että+heistä+puhutaan+pahaa+netissä+:D+xD
28.06.2021 21:39
Kun+en+saa+maatalous+sossupummitukia+niin+tässä+videota+junasta+kun+joudun+matkustamaan+ilman+maataloustuen+kustantamaa+matkalippua.
https://www.youtube.com/watch?v=OfEGxUVkzMk
28.06.2021 21:03
Kyllä.+Jos+et+ole+äänestänyt+keskustalaisia+maataloustukijussi+pummeja+niin+vartijat+ovat+perässäsi+joka+kaupassa.
28.06.2021 19:45
Ylivieskassa+täytyy+sanoa+äänestäneensä+Keskustalaisia+maataloustukijussi+pummituen+hajikoita+että+voi+edes+sanoa+äänestäneensä.
Siinä+on+vedetty+viemäristä+alas+tämän+kylän+vaalisalaisuus.+
Maatalous+sossupummi+tukijussit+haluaa+päästä+valtuustoon+jakamaan+toisilleen+veronmaksajien+kustantamaa+maatalousrahaa,+vaikka+esim.+itse+boikoptoin+suomalaista+ruokaa+ja+ostan+Lidlistä+tänään+esin.+venäläistä+juustoa+ja+ruotsalaisia+uusia+perunoita.
Kassalla+oli+ilo+ajatella+ettei+suomalaiset+pummiviljelijät+kostuneet+lanttiakaan+minun+ruoka+ostoksistani+:)
28.06.2021 19:39
Ylivieskassa+täytyy+sanoa+äänestäneensä+Keskustalaisia+maataloustukijussi+pummituen+hajikoita+että+voi+edes+sanoa+äänestäneensä.
Maatalous+sossupummi+tukijussit+haluaa+päästä+valtuustoon+jakamaan+toisilleen+veronmaksajien+kustantamaa+maatalousrahaa,+vaikka+esim.+itse+boikoptoin+suomalaista+ruokaa+ja+ostan+Lidlistä+tänään+esin.+venäläistä+juustoa+ja+ruotsalaisia+uusia+perunoita.
Kassalla+oli+ilo+ajatella+ettei+suomalaiset+pummiviljelijät+kostuneet+lanttiakaan+minun+ruoka+ostoksistani+:)
28.06.2021 19:38
28.06.2021 19:37
Mites+kävi+länsimaiden?+NATO+diktatuurin+uhreiksi.+Berliinin+muurin+itäpuolella+vallitsi+taas+Varsovan+liiton+valta.
26.06.2021 19:19
Lopetin+muuten+tuon+silppurin+käytön+suunnilleen+maalis-huhtikuussa+koska+laskut+tulivat+korkoineen+perintään.+Nyt+joudun+lyhentämään+150€/kk+joten+en+suosittele+silppuria+ratkaisuksi+kenellekkään+velkaantumisen+ratkaisuun.
Laskusi+jäävät+näkyviin+UO-viranomaiselle+vaikka+itse+laittaisit+ne+silppuriin.
26.06.2021 18:50
Lopetin+muuten+tuon+silppurin+käytön+suunnilleen+maalis-huhtikuussa+koska+laskut+tulivat+korkoineen+perintään.+Nyt+joudun+lyhentämään+150€/kk+joten+en+suosittele+silppuria+ratkaisuksi+kenellekkään+velkaantumisen+ratkaisuun.+
Laskusi+jäävät+näkyviin+UO-viranomaiselle+vaikka+itse+laittaisit+ne+silppuriin.
26.06.2021 18:46
Jos+haluaa+edullisen+mökin+niinkuin+minä,+niin+se+onnistuu+vain+loppukesästä.+Kaikki+mökit+on+kiskirihinnalla+vuokrattuja+jussin+ajaksi.+Lisäksi+hyttysiä+ei+ole+enää+elokuussa+ja+marjatkin+alkavat+olla+kypsiä.
Yötkin+senverran+hämäriä+että+kiikareilla+tai+kännykameralla+voi+tehdä+havaintoja+litteänmaan+taivaankannen+liikkeistä+vaikkei+haluaisi+tonnia+törsätä+uusimpaan+nikon+kameraan.
26.06.2021 18:24
Oman+kesämökkini+vuokrasin+24.7-24.8.2021+lapista+kun+pahin+hyttyskausi+on+ohitse+ja+mustikka+sekä+hillakausi+alkanut.
En+näe+mitään+järkeä+lomailla+jussina+mökillä+itikoiden+ja+paarmojen+syötävänä+pelkästään+sen+vuoksi+että+pallopäiden+kalenterissa+lukee+että+on+jussi.
Itse+lisäksi+uskon+Eenokin+pyhään+kalenteriin,+ja+vietän+omat+juhlapäiväni+pyhän+eenokin+kalenterin+mukaisesti.
https://www.tietopiste.com/eenokin-kalenteri-luotettava/
26.06.2021 17:49
Kysymys+kuuluukin+enää,+että+miksi+lavasteet+oli+noin+kehnot+kuussakäyntien+lavastamiseen?+Pidettiinkö+kansalaisia+typerinä+median+palvojina+jotka+uskoo+kaiken,+vai+mistä+oli+kyse?+Kuuhuijaus+on+aivan+liian++ilmiselvää+roskaa.
24.06.2021 00:16
Pieni+lilliputtivaltio+uhittelee+EUn+seläntakana+kaikille+valtionaapureille.
Ovat+riitaantuneet+jo+Ruotsin+ja+Venäjän+kanssa.+Nyt+pitää+haastaa+riitaa+myös+suomen+suuntaan.
Viro+saa+EUlta+suuret+nettoavustukset+ja+luulee+voivansa+pullistella+koko+maailmalle+EUn+avustuksella.
11.06.2021 21:41
Ehdotus+hyväksytty.+Jäävään+itseni+mahdollisen+äänestyksen+ajaksi,+ja+äänestyksen+jälkeen+luovutan+puhemiehen+oikeuteni+nasumartalle.+
Asia+on+nyt+loppuun+käsitelty,+ja+pöydätty+kunnes+toisin+päätetään.
+
Itse+jatkan+kuitenkin+puhemiehenä+toistaiseksi,+koska+mitään+äänestystä+ei+lähitulevaisuudessa+palstalla+ole+sovittu+pidettäväksi.+On+vain+avattu+keskustelu,+jonka+voi+yrittää+pöydätä+elokuun+alusta+lukien+kuka+tahansa+palstan+kirjoittaja.
Jos/+kun+asian+pöytäys+5-vuoden+ajaksi+onnistuu,+niin+luovutan+puhemiehen+oikeudet+nasumartalle,+ja+annan+hänen+tehtäväksi+hoitaa+mahdollisen+äänestyksen+asiasta+tulevaisuudessa.
15.05.2021 00:59
Toivon+että+asiassa+ei+saavuteta+päätöstä,+vaan+keskustelu+jatkuu+loputtomiin.
Olisi+kuitenkin+huvittavaa,+jos+kumpi+tahansa,+pallopäät+tai+lättäpäät+saisi+jäädytettyä+palstan+kannan+5-vuoden+ajaksi+jolloin+jäädyttämistä+pyytäneen+kanta+olisi+pöydällä+voittajan+kantana+5-vuoden+ajan.
Jos+lättäpäät+onnistuisivat,++he+voisivat+kerskata+asialla+5-vuoden+ajan.
Jos+pallopäät+onnistuisivat+pöytäämään+kannan+5-vuoden+ajaksi+sääntöjen+mukaisesti,+olisi+se+piikki+meidän+littareiden+hanurissa+mainitun+ajan.
Hauskoja+keskustelu+tuomioita,+arvon+toverit+:)
14.05.2021 21:00
Avataan+vielä+lisää.+Olen+siis+tehnyt+äänestys+aloitteen+palstan+viralliseksi+kannaksi.+Äänestystä+ei+kuitenkaan+koskaan+ole+tarkoitus+suorittaa,+joten+vapaa+keskustelu+asiasta+jatkukoon.
Asiaa+eli+keskustelua+voi+esittää+pöydättäväksi+elokuun+alusta+lukien,+ja+samalla+ehdottaa+omaa+mielipidettä+pöydättäväksi/+jäädytettäväksi+5-vuoden+ajaksi,+mikäli+elokuun+alusta+lukien+pöytäämistä+ei+14vrk+kuluessa+pöytäämis+ehdotuksesta+vastusta+kukaan+palstalla+kirjoittava+henkilö.
Epäilen+että+päätöstä+tai+edes+5-vuoden+pöytäämistä+palstalla+ei+tulla+saamaan+aikaiseksi.
Tämä+kannanotto+esitys+tekee+käsittely+aikansa+ajaksi+mitättömiksi+muut+palstan+äänestys+tai+kannanotto+yritykset+asian+suhteen.
14.05.2021 20:49
Iltapäivälehdet+ja+varsinkin+niiden+nettiversiot+on+viihde+roskalehtiä+joiden+ei+ole+tarkoituskaan+kertoa+oikeita+uutisia.+Niiden+journalismi+on+vajonnut+jo+alle+7-päivää+lehden+tason.+Säälin+niitä+jotka+kyseisiä+roskalehtiä+lukevat.
Oikeat+kansainväliset+uutistoimistot+ovat+tilanteen+tasalla+ja+kertovat+maailmalla+olleista+lockdown+vastaisista+mielenosoituksista.
https://www.ntd.com/international-anti-lockdown-protests_585415.html
23.03.2021 16:58
Miksi+ihmeessä+makselet+laskuja+jotka+voisit+laittaa+silppuriin+ja+laskujen+sijaan+lahjoittaa+rahaa+hyväntekeväisyyteen+sekä+oman+hyvinvointisi,+esim.+ulkomaanmatkojen+ja+kylpylämatkojen+rahoittamiseen?
15.03.2021 16:55
Nooan+aikaan+oli+käytössä+vanhemman+aikaista+teknologiaa.+Jumala+on+sittemmin+uusinut+tekniikkaa+ja+lasiseen+taivaankanteen+on+tehty+luukku+jonka+voi+avata+ja+sulkea+jeesuksen+takaisintulon+aikoihin.
15.03.2021 16:52
Olen+opiskellut+myös+pallomaateoriaa+kansanopistossa,+3-kuukauden+kurssi+tähtitiedettä+jossa+näytettiin+maalauksia+eri+planeetoista+ja+väitetyistä+avaruuden+kohteista.
En+kuitenkaan+saanut+tutkintotodistusta+koska+olin+epähuomiossa+laittanut+silppuriin+250e+suuruisen+kurssimaksun+joka+onkin+nyt+sitten+ulosotossa.
15.03.2021 16:49
4 / 5