Vapaa kuvaus

Abu'l-Qasim Firdawsi (940-1020) oli iranilainen oppinut ja runoilija, joka kirjoitti Iranin kansalliseepoksen Shahnameh. Minulla oli tilaisuus käydä Tadzhikistanin kansalliskirjastossa Dushanbessa. Siellä säilytettiin 1000 vuotta vanhaa käsikirjoitusta. Kirjaston johtaja oli silminnähden ylpeä.

Nimimerkkini on varastettu tältä korkeasti oppineelta mieheltä.

Aloituksia

67

Kommenttia

2585

1. Baareissa+naiset+lienevät+eriasteisesti+kemiallisti+eri+tilassa+kuten+miehetkin.+Kemiallinen+muutos+aiheuttaa+helpomman+suuttumisen+ja+samalla+estojen+madaltumisen.+Henkilö+ei+selvinpäin+joskus+edes+itse+tajua,+mitä+tuli+tehtyä+ja+miksi.+Käytössääntömme+ovat+muotoutuneet+enemmän+selvinpäin.+Ne+ovat+kuin+kieli,+joita+ymmärretään,+koska+ne+ovat+vakiintuneet+yhtäläisiksi.+Niiden+perusteella+emme+pysty+arviomaan,+mitä+joku+baarikäyttäytymisellään+on+pyrkinyt+ilmaisemaan.+On+kuin+puhuisi+vierasta+kieltä.+Se+kuitenkin+lienee+ilmeistä,+että+hän+on+ollut+suuttunut+ja+turhautunut.Ehkä+hän+toivoi+kanssasi+romanssia+tai+yhden+illan+juttua.+Jos+näin,+niin+toivotaan,+että+hän+löytää+toisaalla.+Olen+muuten+sitä+mieltä,+että+tytöt+ovat+yleensä+herttaisia,+yhtä+lailla+pulskat.+Tuossahan+rivien+välissä+annoit+ilmi,+että+suhtaudut+pulskuuteen+kielteisesti.+On+mahdollista,+että+se+näkyi+jonkinlaisena+aversiona+tai+ylimielisyytenä.Jos+arveluni+ovat+likikään+oikeat,+empatiani+taipuu+kyllä+pulskan+tytön+puolelle.+Ehkä+hän+olisi+ollut+valmis+jopa+antamaan+sinulle+suloista+ja+hellää+vittuaan,+kaikkein+kauneintaan.
  2. Anonyymille+29.9.19+klo+23:04Esittämiesi+tutkijoiden+näkemys+perustuu+implisiittisesti+ajatukselle,+että+valinnan+kohde+olisi+ensisijassa+laji,+kuten+ennen+ajateltiin,+eikä+geeni,+kuten+nykyisin+usein+ajatellaan.+Lajin+ololle+ensisijaisesti+valinnnan+kohteena+ei+löydy+loogisesti+pitävää+teoriaa.+Mayr+kannattaa+lajia,+Dawkins+geeniä.Itse+arvelen,+että+valinnan+kohde+on+eri+lajeilla+hierarkkisesti+eri+sen+mukaan,+kuinka+riippuvainen+yksilö+on+selviytymisessään+yhteisön+muista+jäsenistä+Luonnossa+runsaana+esiintyvä+kilpailu+ei+tue+ajatusta,+että+millään+lajilla+olisi+ollut+edes+välivaihetta,+jossa+ei+olisi+ollut+kilpailua.+Sen+sijaan+antropologiassa+tunnetaan+joitakin+yhteisöjä,+joissa+naiset+ovat+paritelleet+usean+miehen+kanssa,+joten+miehet+ovat+varmuuden+vuoksi+joutuneet+kohtelemaan+toisen+miehen+lapsia+kuin+omiaan.+Naisen+orgasmin+esiintymisestä+on+useampi+todentamaton+hypoteesi.+Todennäköisin+lienee,+että+se+on+jäänne+sukupuolten+yhteisestä+sikiönkehityksestä+kuten+miehen+nännit.+Hedelmällisyyteen+sen+ei+ole+todettu+vaikuttavan.Ajatus,+että+se+jollakin+tavoin+edistäisi+siittiöiden+kulkua+ei+ole+testattu.+Voitaneeko+edes+testata?+Se+on+syntynyt+päättelyn+tietä,+kun+on+otaksuttu,+että+naisen+hedelmöitymisen+todennäköisyys+johtuisi+naisen+käyttäytymisestä.Muistaakseni+joillakin+harvoin+toisiaan+tapaavilla+kissaeläimillä+naaraan+orgasmin+funktio+on+muuttunut.+Sen+on+todettu+aiheuttavan+ovulaation.+Spermakilpailu+eri+muodoissaan+on+varmennettu.+Kyrvän+mäntämäisen+rakenteen+funktio+on+kokein+varmistettu.+Se+pumppaa+pois+yhdynnän+aikana+90+%+edellisen+miehen+spermasta.+"Kiinnostavaa+miten+naisella+on+klitoris,+jolla+on+vain+ja+ainoastaan+nautintoa+antava+rooli+/+funktio."Sekin+vielä+on+ratkaisematta,+onko+klitoris+vain+jäänne+sikiönkehityksestä.+Sehän+rakentuu+samasta+aihiosta+kuin+kyrpä.+Vai+lisääko+sen+olemassaolo+halua+yhdyntään,+jolloin+sillä+olisi+vahva+funktio."En+ole+niin+kovin+vakuuttunut+noista+"luolamies-teorioista..."Et+esitä+kuitenkaan+vasta-argumenttia,+vaan+mutua+siitä,+ettet+ole+vakuuttunut.+Ihmisbiologian+hypoteesit+perustuvat+vankalle+tutkimukselle+yleisbiologiasta,+etologiasta,+evoluutiopsykologiasta+ja+sosiobiologiasta,+mutta+hypoteeseja+ei+ihmisten+kesken+aina+voida+testata."...ja+vieläpä+tälle+vuosituhannelle+sovellettuna."Geenit+ovat+muotoutuneet+satoja+tuhansia,+jopa+miljoonia+vuosia+sitten+ja+ovat+muuttuneet+hyvin+vähän.+Meillä+on+melkein+sama+geenistö+kuin+varhaisihmisellä+200+000+vuotta+sitten.+Eri+oloissa+geenit+vaikuttavat+hiukan+eri+tavoilla.+Esimerkiksi+miesten+suurempi+kiinnostus+autoihin+johtuu+kauan+ennen+autoja+muodostuneeseen+geenistöön+ja+siitä+johtuvaan+hormonintuottoon.+Muuten+asiallisen+hypoteettisen+pohdintasi+pilaa+perusteellisesti+muita+hypoteeseja,+jopa+teorioita,+halveksiva+kielenkäyttö:+"En+ole+niin+kovin+vakuuttunut+noista+"luolamies-teorioista+...+"Tiede+on+neutraalimpaa.+Omat+tuntemukset+tulee+voida+pitää+taka-alalla.+Sen+sijaan+bonobojen+seksikäyttäytymisessä+ja+sen+piirteiden+funktiossa+on+vielä+paljon+sarkaa+jäljellä.
  3. Matematiikka+ei+ole+kieli,+kuten+filosofit+väittävät,+vaan+kokoelma+aina+ja+kaikkialla+tosia+asiota.<<...jos+matematiikka+ei+sijaitsisi+missään,+niin+sitä+ei+voisi+olla+edes+olemassakaan...<<Juuri+niin,+se+ei+sijaitse+missään,+eikä+se+ole+edes+olemassa.+Siksi+siitä+ei+voi+myöskään+tehdä+minkäänlaista+havaintoa.+Mutta+paikkansa+se+pitää.+Sen+sijaan+matemaattinen+tutkimus+on+sen+olemassa+ja+sidottavissa+paikkaan.Tieteellisesti+suhtautuvan+ajattelu+ei+ole+minkäänlaista+filosofiaa,+ei+myöskään+platonismia.+Platon+uskoi,+että+on+olemassa+ideoiden+maailma,+jossa+kuvitellut+ja+olemassa+oleviksi+luullut+entiteetit+olisivat.+Me+emme+usko.+Matematiikkaa+ei+ole+olemassa,+se+on+vain+totta+päättelyä,+joka+pitää+paikkansa+kaikissa+maailmoissa,+ja+vaikka+maailmoita+ei+olisi+olemassakaan.Tieteellinen+maailmakuva+on+yhteneväinen+loogisen+ja+empiirisen+kuvan+kanssa.+Hylättävä+on+samankaltaisesta+nimestään+huolimatta+myös+Wienin+piirin+loogis-empiirinen+filosofia,+sillä+se+se+sisältää+myös+epätieteellistä+prujua.Filosofisesti+orientoituneet+syyttelevät+meitä+milloin+minkin+suuntaisesta+filosofiasta,+mutta+me+kieltäydymme+kaikista+filosofisista+opeista,+jopa+"tieteenfilosofiasta",+jota+meille+muka+totuutena+pyritään+jatkuvasti+tyrkyttämään.+Tieteellisen+tutkimusmenetelmän+yläpuolella+ei+ole+mitään.+Se+vain+on+AINOA++menetelmä,+joka+tuottaa+tietoa.Filosofiat+eivät+ole+koskaan+pystyneet+lisäämään+siihen+mitään.
  4. Miehet+ovat+pääasiassa+näköpainotteisia,+kuten+itsekin+olen.+Tosin+kaikki+eivät+ole.Minulle+kiihottavinta+on+katsella+läheltä+ja+rauhassa+neidon+suloisia+ja+herttaisia,+auki+olevia+sukupuolielimiä.+Erityisesti+olen+pitänyt,+kun+nainen+lepää+selällään+tyyny+ristiselän+ja+istumapuolen+alla,+joten+voin+samanaikaisesti+katsella+ja+nuolla+sekä+vittua+että+persereikää.+Kuin+kaunis+ruusunkukka+ja+nuppu+samalla+kertaa!Kiihottavuudessa+minulle+on+kuitenkin+tärkeätä,+että+teen+jotakin+sellaista,+mikä+on+myös+naiselle+kiihottavaa.+Kysymällä+selviää,+kiihottaako+se+myös+naista.Luulen,+että+meille+miehille+visuaalisuus+on+#+1.+Siihen+viittaa+myös+loppumaton+halukkuus+katsella+sievien+neitojen+kuvia,+joissa+nämä+näyttävät+yksityiskohtaisesti+ja+sirosti+avonaisia+elimiään.Jos+haluat+olla+oikein+ystävällinen+myös+muille+miellyttäville+miehille+kuin+seksipartnerillesi,+hankkiudu+usein+tilanteeseen,+jossa+voit+näyttää+kaunista+vittuasi.+Tällaisia+tilanteita+on+sauna,+uiminen+ja+mökkeilu,+mutta+ihan+visiitilläkin+voi+näyttää.+Mutta+näytä+vain+niille,+joille+tunnet+tarvetta+olla+ystävällinen.+Ei+kaikille+miehille+tarvitse+näyttää.Mutta+näytä+rohkeasti,+että+mies+voi+olla+täysin+varma,+että+näytät+tahallasi.+Silloin+mies+voi+rentoutua+ja+antaa+ujostelematta+kyrvän+seistä,+ja+sillä+viestittää,+että+herttailu+on+mennyt+perille.+Kun+opiskelutoverini+kutsui+minut+kahville+ja+runkkasi+suloista+vittuaan,+ei+jäänyt+epäselväksi,+että+se+oli+tahallista.+Ei+myöskään+se,+että+naapurin+rouva+lähetti+minulle+oma-alotteisesti+kuvan+kauneimmastaan+ja+tarjosi+minulle+myös+mahdollisuutta+ottaa+hänestä+sellaisia+kuvia,+kuin+haluan.Tietysti+otin+hänet+vastaan.+Hän+vieläpä+neuvoi+ottamaan+sellaisia+vitunaukaisukuvia,+joita+en+itse+olisi+osannut+ottaakaan.+Myös+miellyttävät+miehet,+joille+vaimoni+on+avannut+herttaisia+elimiään,+ovat+hänen+kertomansa+ja+omienkin+havaintojen+mukaan+olleet+PYSYVÄSTI+POIKKEUKSELLISEN+YSTÄVÄLLISÄ+hänta+kohtaan.Naisen+biologiseen+perustarpeeseen+kuuluu+myös+halu+olla+ihailtu.+Siinä+ei+ole+mitään+sopimatonta,+piiloteltavaa,+vaan+se+tulee+näyttää.+Kun+mainitsin,+miten+kaunista+katseltavaa+oli,+kun+tuttavapariskuntamme+rouva+pesi+vittuansa+saunassa,+hän+oli+kuin+sulaa+voita+ja+kiitokseksi+kauniista+sanoista+kuivasi+pukuhuoheessa+aina+minuun+päin+kääntyen+ja+erityisen+seikkaperäisesti+vittuaan+moneen,+moneen+kertaan.Hän+muuten+joka+kerran+pestessään+sai+tukahdutetun,+mutta+silti+selvästi+havaittavan+orgasmin.+Vallan+kaunista.Naiset+ovat+todella+ihania.+Onnea+sinulle!+🌹👀