Kiinnostuisitko naisesta joka on tatuoinut....

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      taitaa olla joku tinderityttö kyseessä ja en kiinnostuisi

    • Ehdottomasti en olisi kiinnostunut. Miehistä 80 % sanoo, että naisen tatuointi on turn off.

      Naisten mukaan miehessä turn off # 1 on pahanhajuinen hengitys.

      • Juuh en ole ihmeemmin kiinnostunut tatuointi miehistä mulla on ihan normi mies ja tykkään siitä. Itseasiassa rakastan.


      • Se on sellainen tuttu ja turvallinen


    • Ei minua haittaa tatuoinnit, mutta minua itseäni välillä mietityttää, että mitkä on ne syyt miksi ne on otettu... Siis sehän on monella se, että halutaan muisto jostain elämänhetkestä tai halutaan sen kertovan jotain itsestä....sit se tehdään vasempaan lapaluuhun???? Wut ja fak!

      Pitää olla kokovartalopeili ja paviaanin vartalo, että sen itse näkee.... :oD

      Mutta siis sehän on hyvin pitkälti muita varten silloin. Eikä siinäkään mitään... Minusta tatskat osaa olla hienoja ja niissä voi olla tosi kivoja juttuja, mutta ei oo mun juttu. Mä muistan elämänvaiheet ihan itse ja kun en muista, en niitä ala etsimään kokovartalopeilin edessäkään temppuilemalla. :oD

      Niin ja ei tollanen loru olkapäässä haittais, jos se ei haittais häntä itseään, eikä olis sitä luettamassa joka vastaantulijalla. :oD

      • No kyllä hävettäis kulkea julkisella paikalla naisen kaa jonka olkapäässä lukee " "saatana, perkele, vittu". Pakko ois varmaan sitten itsekin tatuoidas jotain yhtä fiksua, vaikka "Panen lutkaa" näkyvälle paikalle, oliskohan se sitten naisesta mukavaa ja omaperäistä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä hävettäis kulkea julkisella paikalla naisen kaa jonka olkapäässä lukee " "saatana, perkele, vittu". Pakko ois varmaan sitten itsekin tatuoidas jotain yhtä fiksua, vaikka "Panen lutkaa" näkyvälle paikalle, oliskohan se sitten naisesta mukavaa ja omaperäistä?

        No joistakin naisista vois ollakin aika räyheetä, kun sanois ääneenkin, että rehtori panee nyt pikkulutkaa. :oD

        No ei tuollaisia asioita pidä niin tosissaan ottaa... kyllä mulle se itse ihminen olis tärkeämpi.

        Ja on mulla itsellä kiroileva siili kalsaritkin.... ;oD Melkein sama homma. :oD


      • Eläs nyt on se lapaluukin ittessä jollon kuvakin on ittelle otettu. 😃

        Mullakin on selässä enemmän mustetta, kun pöytälaatikossa. 🤣


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eläs nyt on se lapaluukin ittessä jollon kuvakin on ittelle otettu. 😃

        Mullakin on selässä enemmän mustetta, kun pöytälaatikossa. 🤣

        Joo, mulle tatskat on ok toisella, mä vaan en käsitä miks, mutta mun ei tarttekaan...

        Mä sen tatskataiteilijan kanssa jutskasin asiasta, niin sekin sanoi, että aika moni ottaa ne keppoisin perustein ja sit katuu...aika paljon tekee nykyään toisen tatskan siihen päälle, kun se pohjalla oleva ei olekaan sit hyvä. :oD Vitsaili vaan, että ei se mitään, sehän on hänelle kuin leivällä viskais. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mulle tatskat on ok toisella, mä vaan en käsitä miks, mutta mun ei tarttekaan...

        Mä sen tatskataiteilijan kanssa jutskasin asiasta, niin sekin sanoi, että aika moni ottaa ne keppoisin perustein ja sit katuu...aika paljon tekee nykyään toisen tatskan siihen päälle, kun se pohjalla oleva ei olekaan sit hyvä. :oD Vitsaili vaan, että ei se mitään, sehän on hänelle kuin leivällä viskais. :oD

        Eipä sitä toiselle piäkkään selitellä miks, eikä oo tarviskaan ymmärtää sen enempää kun muitakaan henkilökohtaisia juttuja.

        Jos nyt jotenkin tahtoo selittää, niin itelle se on kaunis jos kuva symbolisoi jotakin kaunista. Sitä kuvaa katselee ja ajattelee luultavasti erilailla itse, kun ulkopuolinen jolle se on vaan piirustus.

        Vanhemmat katselee lastensa piirustuksiakin tunteella enemmän, kun jotakin muuta piirustusta... Siihin liittyy monesti joku tunne.

        Toki jollekin ne on vaan mageita juttuja ja trendikkäitä villityksiä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eipä sitä toiselle piäkkään selitellä miks, eikä oo tarviskaan ymmärtää sen enempää kun muitakaan henkilökohtaisia juttuja.

        Jos nyt jotenkin tahtoo selittää, niin itelle se on kaunis jos kuva symbolisoi jotakin kaunista. Sitä kuvaa katselee ja ajattelee luultavasti erilailla itse, kun ulkopuolinen jolle se on vaan piirustus.

        Vanhemmat katselee lastensa piirustuksiakin tunteella enemmän, kun jotakin muuta piirustusta... Siihin liittyy monesti joku tunne.

        Toki jollekin ne on vaan mageita juttuja ja trendikkäitä villityksiä.

        Ihmisillä on erilainen estetiikan käsityskin.. Mikä on esteettistä. Mikä arvo sillä esteettisyydellä katsojalleen on. 😊


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ihmisillä on erilainen estetiikan käsityskin.. Mikä on esteettistä. Mikä arvo sillä esteettisyydellä katsojalleen on. 😊

        Hyvät yöt. 💤🛌🛌🤪


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eipä sitä toiselle piäkkään selitellä miks, eikä oo tarviskaan ymmärtää sen enempää kun muitakaan henkilökohtaisia juttuja.

        Jos nyt jotenkin tahtoo selittää, niin itelle se on kaunis jos kuva symbolisoi jotakin kaunista. Sitä kuvaa katselee ja ajattelee luultavasti erilailla itse, kun ulkopuolinen jolle se on vaan piirustus.

        Vanhemmat katselee lastensa piirustuksiakin tunteella enemmän, kun jotakin muuta piirustusta... Siihin liittyy monesti joku tunne.

        Toki jollekin ne on vaan mageita juttuja ja trendikkäitä villityksiä.

        Joo, niin se on varmaan monille niin erilainen juttu, mutta minusta se on henkilökohtainen juttu, niinkuin kampaus, tai parta tai mikä muukin....vaatteet vaikka....

        Tuosta Antti Holma-jutusta tuli mieleen tää biisi...sen sanat jos voisikin tunteella äännettynä tatuoida selkään. :oD Selittäis monesti olotilaa....

        https://youtu.be/yogW3Zq-GT8

        Tää ois niin hyvä! :oD


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hyvät yöt. 💤🛌🛌🤪

        Joo, näinpä on.... Minä vaikka jaksan aina innostua juosta reikäpallon perässä ja silputa puuta metsästä....mutta muut voi raapia päätään, että miten toi jaksaa. :o)

        Hyvää yötä kamukamunen. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joo, niin se on varmaan monille niin erilainen juttu, mutta minusta se on henkilökohtainen juttu, niinkuin kampaus, tai parta tai mikä muukin....vaatteet vaikka....

        Tuosta Antti Holma-jutusta tuli mieleen tää biisi...sen sanat jos voisikin tunteella äännettynä tatuoida selkään. :oD Selittäis monesti olotilaa....

        https://youtu.be/yogW3Zq-GT8

        Tää ois niin hyvä! :oD

        Mä voisin tatuoittaa sitten kesän lapsi sanat. 😃

        Mutta en itse tykkää sanoista tatuoituna. Henkilökohtasta juu kuten tunnekin..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä hävettäis kulkea julkisella paikalla naisen kaa jonka olkapäässä lukee " "saatana, perkele, vittu". Pakko ois varmaan sitten itsekin tatuoidas jotain yhtä fiksua, vaikka "Panen lutkaa" näkyvälle paikalle, oliskohan se sitten naisesta mukavaa ja omaperäistä?

        Sinä olet oikeassa.😁


    • Huh huh. No nyt oli paha... :(

      Se, mikä tuntuu tänään hauskalta, on huomenna tragedia.
      Niin se vaan on -tatuointien kohdalla.

      • Niin se taitaa monen kohdalla olla että katumus tulee sitten jossain vaiheessa. Se mikä oli eilen persoonallista ja rohkeaa voi tänään olla pelkästään hävettävää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin se taitaa monen kohdalla olla että katumus tulee sitten jossain vaiheessa. Se mikä oli eilen persoonallista ja rohkeaa voi tänään olla pelkästään hävettävää.

        Joo kyllä niitä kannattaa hiuka miettiä ennen kun on myöhäistä.


    • Juuh...Ne on tooodella eroottisia katsella siinä yhtyessä nämä töherrykset.

      • Anonyymi

        Hyvin sä ähkit, kun kakkosenkin pääsit kokeilleen eka kertaa 58-vuotiaana.


    • No siis kyllä mä keksisin oman lorun.. Ei toi ole ees kovin hyvä.

      Laittas sit ees tatskan jossa olis viesti... Kuten viksi suttuun tai paista haska. 😌

      • Tuo olisi edes hetken hauska, pojot siitä. Hanki silti mieluummin t-paita painatuksella :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo olisi edes hetken hauska, pojot siitä. Hanki silti mieluummin t-paita painatuksella :D

        Sullekin sellainen paita missä lukee sananmuunnos. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Sullekin sellainen paita missä lukee sananmuunnos. :oD

        Ritari r. ssä vai sardiinipurkki? 🤣


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ritari r. ssä vai sardiinipurkki? 🤣

        Eiku munansaannos...

        Rätari rimisevä?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eiku munansaannos...

        Rätari rimisevä?

        Valjua öillä? Uosteinen rukko? 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Valjua öillä? Uosteinen rukko? 😁👌

        Hahah. Jos tatuois vaan crc pullon kuvan olkapäähän. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hahah. Jos tatuois vaan crc pullon kuvan olkapäähän. 😃

        Joo. No en tiedä, oisko se hyvä vrc;n brändille? Kitisevällä ukolla crc-purkin kuva olkapäässä? 🤔


      • Disse kirjoitti:

        Joo. No en tiedä, oisko se hyvä vrc;n brändille? Kitisevällä ukolla crc-purkin kuva olkapäässä? 🤔

        Hah, aivan. Hyvä huomio, en tullut ajatelleeksi!! :D


    • Olipa hieno runo.
      Uskon, että läheisten rakkaus on kiinni jostain muusta kuin siitä mitä ihossa lukee.
      Minun tyttärelläni on pohkeessaan tatuoituna isänsä kirjoittama runo.

      • Teilläkin isukki on runoillut. Oliko tyttärelle kirjoittama runo?

        Meilläkin mies kirjoitti nummallekin tyttärelle runot pian sy tymän jälkeen. Englanniksi tosin ja aika pitkät..ne on talletettu vauvakirjan väliin. Saavat sitten isona tyttönä kirjat ja runot mukaansa. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Teilläkin isukki on runoillut. Oliko tyttärelle kirjoittama runo?

        Meilläkin mies kirjoitti nummallekin tyttärelle runot pian sy tymän jälkeen. Englanniksi tosin ja aika pitkät..ne on talletettu vauvakirjan väliin. Saavat sitten isona tyttönä kirjat ja runot mukaansa. 😃

        Johan on hankalaa osua taas kirjaimiin... 😜


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Johan on hankalaa osua taas kirjaimiin... 😜

        Voi sua reppanaa, kun ainoa lohtu on huippukivan kumituhero.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Teilläkin isukki on runoillut. Oliko tyttärelle kirjoittama runo?

        Meilläkin mies kirjoitti nummallekin tyttärelle runot pian sy tymän jälkeen. Englanniksi tosin ja aika pitkät..ne on talletettu vauvakirjan väliin. Saavat sitten isona tyttönä kirjat ja runot mukaansa. 😃

        Nuorimmaiseni isä kirjoitti paljon erilaisia tekstejä. Luullakseni tuo runo on kirjoitettu tyttärelle vähän hankalissa olosuhteissa. Mehän emme hänen kanssaan olleet pari. Runo on moniselitteinen, kuten hänen tekstinsä aina olivat.
        Isän kuoleman jälkeen tytär sai niitä tekstejä ja tuon yhden hän halusi pohkeeseen.

        Aivan ihana ajatus, että tyttäret saavat runot sitten aikanaan. Tuollaiset viestit on tärkeitä aikuisuudessakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua reppanaa, kun ainoa lohtu on huippukivan kumituhero.

        Erikoinen kommentti....


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Nuorimmaiseni isä kirjoitti paljon erilaisia tekstejä. Luullakseni tuo runo on kirjoitettu tyttärelle vähän hankalissa olosuhteissa. Mehän emme hänen kanssaan olleet pari. Runo on moniselitteinen, kuten hänen tekstinsä aina olivat.
        Isän kuoleman jälkeen tytär sai niitä tekstejä ja tuon yhden hän halusi pohkeeseen.

        Aivan ihana ajatus, että tyttäret saavat runot sitten aikanaan. Tuollaiset viestit on tärkeitä aikuisuudessakin.

        Kirjoittaminen on hyvä tapa purkaa ja käsitellä elämää. Siinä on varmasti ollut sisältö, jonka tytär on kokenut omakseen ja halunnut ikuistaa sen isänsä ajatuksen.

        Minustakin oo koskettavaa, että mies on kirjoitellut tytöille pitkät runot. Ne on myös hyvin monitahoisia, ei ns. perinteisiä runotyyppisiä runoja. Ne ei rimmaa, ei soinnu, ne kuitenkin soljuu ajatuksen tasolla.

        Mikä voi olla haastavaa niitä joskus lukea, kun ovat englanniksi ja ainakin mulle oli sanoja vastassa joita en ymmärtänyt tuosta vaan. Peruskoulu englannin oppimäärällä. Että tytöillä pitää olla kieli hallussa, kun ne lukee ymmärtääkseen.

        Mies on mullekin kirjoitellut useampia runoja, harmi ne vaan on lukittuneena hajonneen tietsikan kovalevyllä. 😐

        En pääse lukemaan, en tonkimaan...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kirjoittaminen on hyvä tapa purkaa ja käsitellä elämää. Siinä on varmasti ollut sisältö, jonka tytär on kokenut omakseen ja halunnut ikuistaa sen isänsä ajatuksen.

        Minustakin oo koskettavaa, että mies on kirjoitellut tytöille pitkät runot. Ne on myös hyvin monitahoisia, ei ns. perinteisiä runotyyppisiä runoja. Ne ei rimmaa, ei soinnu, ne kuitenkin soljuu ajatuksen tasolla.

        Mikä voi olla haastavaa niitä joskus lukea, kun ovat englanniksi ja ainakin mulle oli sanoja vastassa joita en ymmärtänyt tuosta vaan. Peruskoulu englannin oppimäärällä. Että tytöillä pitää olla kieli hallussa, kun ne lukee ymmärtääkseen.

        Mies on mullekin kirjoitellut useampia runoja, harmi ne vaan on lukittuneena hajonneen tietsikan kovalevyllä. 😐

        En pääse lukemaan, en tonkimaan...

        Pahuksen tietsikat!!

        Minä en koskaan ole osannut kirjoittaa ja siten selvitellä ajatuksiani, tarvitsen siihen joko oman pään sisällä pohtimista ja vielä parempi, kun saa pohtia toisen ihmisen kanssa asioita.

        Tuo tyttärelläni pohkeessa oleva runo kertoin pienestä ...en nyt sano mistä....ja kun hänen kuolemansa jälkeen kuulin runon, tiesin, että se oli tyttärestämme, koska sitä samaa sanaa hän oli käyttänyt minusta ja myös tyttärestä sitten hänen syntymänsä jälkeen. En usko, että tuo sana oli muiden kohdalla käytössä.

        Kyllä minä luulen, että tuollaiset asiat nousevat kovin suureen arvoon sitten joskus aikuisella iällä. Vaikka ei kaikkea ymmärtäisikään, mutta kun tietää, että isä on sitä kirjoittanut....


    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut kiinnostumatta neitokaisesta minkään tatuoinnin takia. Sen sijaan jos esim rikosrekisterissä olisi jotain todella vakavaa niin se vaikuttaisi.

    • Jo aikaisemmin kerroin miten, miten kesämökkinaapurin laiturilla poikkeuksellisen kaunis tyttö otti aurinkoa Eevan asussa. Ajattelin, että onpa naapuri löytänyt kauniin tytön.

      Tyttö käännähti, jolloin paljastui, että olkapäässä oli tökerö tatuointi. Mielikuva kauneudesta katosi kuin paha haju Saharaan.

    • Parempihan tuo on ku ne iänikuiset carpe diemit sun muut "ylevät ja yksilölliset" mietelauseet
      Tahi ittelleen vieraalla kielellä kirjotetut tekstit, "ku ne kirjotusmerkit on nii hienon näkösii.." sit sulla on joku kiinalaisen ravintolan ruokalista iholla :D

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Viddu mikä pölvästi, tollaseksiko ihmiset ovat menneet, ei kiesus

        "Minullakin on pieni lapsi, niin en tiedä, miten selittäisin hänelle, että mitä nuo tuossa mainoksessa tekevät.

        No jos lapsesi kysyisi, niin mitä vastaisit?

        – En tiedä. Varmaan, että leikkii jotain ratsastusleikkejä."


    • Anonyymi

      Ei vois vähempää kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen tatuoinnit naisella on vain hyvin harvoin onnistuneita.
      Itselle on turn off jos naisen iho on täynnä töherryksiä.
      Toinen asia on se että tatuoinnit ei ole mitenkään terveellisiä iholle ja hermostolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3131
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      169
      2273
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2009
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1437
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1334
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1251
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1113
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe