Tapahtuipa tässä taannoin, että tyttöystävä oli yöpynyt miespuolisen kaverin luona. Aavistelin jo illalla viestittelyn perusteella, että jotain kummaa on tekeillä. Seuraavana päivänä kertoi itse asiasta ahdistuneena. Mitään ei kuulemma tapahtunut. Asiasta hermostuessani alkoi syyttely, että itselläni olisi jotain peliä meneillään. No asia sovittiin loppupeleissä. Jonkin aikaa myöhemmin kertoi sitten, että nukkuivatkin vierekkäin. Hermostuin tietysti asiasta ja siitäkin, ettei kertonut heti kaikkea. No asia käytiin läpi ja sovittiin kun vannoi, ettei muuta tapahtunut. Asia on taas ruvennut vaivaamaan ihan helkkaristi ja viimeksi asian puheeksi ottaessani ahdistui silminnähden. Sen jälkeen oonkin pyöritellyt asiaa jatkuvasti päässäni ja tuntuu etten nyt kaikkea tiedä, ihan jo tuon käytöksen takia. Yritän parhaani mukaan luottaa, mutta jotenkin vaan on semmoinen aavistus olemassa. En haluaisi pilata suhdetta turhaan jos mitään ei olekkaan tapahtunut. Olisi kiva kuulla kokemuksia vastaanvanlaisista tilanteista.
Nainen yöpyi toisen miehen luona
22
3089
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on sitä naisten perus selittelyä et mitään ei tapahtunut. Itse törmäsin samaan vaimoni kanssa. Oli kertoja kun ei tullut kotiin ravintola illan jälkeen, sanoi nukkuneensa "kaverin luona". Kysessäni kenen luona ei nainen katsonut tarpeelliseksi kertoa petiseuraansa.
- Anonyymi
Voi oi, ja niin kirkkaaseen ja eheään ilmestyi eka hiuksenhieno särö.
- Anonyymi
Aina petetään jos ollaan toisen luona yötä. Kuka tämä toinen mies on?
- Anonyymi
Joku tuttava tämä lienee, ei sen parempaa tietoa. Tilannetta pahentaa se, että hieman raivopäissäni saatoin sanoa, että jos kyseinen hemmo on häneen koskenut niin etin sen ukon käsiini vaikka kivenkolosta. Tulee väkisin mieleen, että pelkää tunnustaa kun pelkää miten tuolle kaverille kävisi. Ja toisaalta tiedän sen, että hän rakastaa ja välittää minusta ja on monesti viime aikoina kertonut pelkäävänsä, että menettää minut. Ehkei uskalla sitten sen takia tunnustaa, kun tietää etten jää moista touhua katselemaan. Kun tietäisi mikä on totuus, käytös ei vaan asiasta puhuttaessa oikein käy yksiin tarinan kanssa.
Tietenkin ovat harjoittaneet sellaista, jota et haluaisi. Et omista tyttöystävääsi, etkä voi määrätä hänen käytöstään. Voit joko sietää hänen piipahduksensa tai lähettää hänet pois. Laadukkaan uuden tyttöystävän löytäminen ei ole kuitenkaan helppoa.
Noin puolet sekä naisista että miehistä on ollut parisuhteen aikana myös sivusuhteessa.
Joudut puntaroimaan näiden asioiden painoarvoa oman tilanteesi mukaan.- Anonyymi
"Laadukkaan uuden tyttöystävän löytäminen ei ole kuitenkaan helppoa."
No eihän tuollainen horo ole laadukas - Anonyymi
Kukaan ei omista toista vaikka kuinka luulisi tai olisi parisuhteessa, liika omistushalu pilaa suhteet. Ne ketkä on uskollisia kumppanille ovat sitä ihan aidosti. Naiset ovat totta kai viettiensä vietävänä kuten miehetkin, se on sitä evoluutiota.
Jännä että ihmiset kokevat pelkän munan laittamisen pilluun pettämiseksi..
MInä näen pettämisenä jo sen, että on nukkunut toisen miehen vieressä yön.. Ei se penetroituminen sitä pettämistä enää juuri sen kummemmaksi tee.
-Laittaisin kävelemään.
Ylipäätään ei parisuhteessa voi enää pitää mitään läheisiä ystävyyssuhteita vastakkaiseen sukupuoleen ja entisiin panokavereihin..Kyllä se yhteydenpito on vain lopetettava kun parsiuhteeseen lähdetään.. Kyl sen vaan näin on.- Anonyymi
No onhan se toki noinkin ja mietin jo silloin, että oisko laitettava akka käpötteleen. Alkuun uskoin selityksen, et oli vaan nukahtanut sinne. Mutta kun jälkeenpäin kun miettii asiaa niin jo illasta viestitellessä oli jotain outoa aistittavissa. Ja kertoi vaan olevansa kaverin luona. Normaalisti kertoo ihan, että kenen luona. Jälkikäteen tajuaa, että omatunto vaivasi jo siinä vaiheessa. Tästä vaan herää kysymys oliko jotain jo tapahtunut. Ei ainakaan itse käyttäytyisi noin jos tietäisi ettei ole tehnyt/tekemässä jotain väärää.
- Anonyymi
Ero.....
- Anonyymi
Käytöksen perusteella seksiä on harrastettu. Minä en uskoisi mitään muuta selitystä. Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, ei tekisi asiasta noin vaikeaa. Tietäähän naiset..
- Anonyymi
Ansaitse oma ja naisesi kunnioitus laittamalla hänet kävelemään. Ehkä voitte joskus vielä palata yhteen, ja naisesi kunnioittaa sinua suoraselkäisyytesi ja periaatteittesi takia, mutta näin teet itsestäsi vain surkean aisurin.
Minimi mitä olisin tehnyt, niin olisin vaatinut miehen nimen ja yhteystiedot ja soittanut hänelle. Mieskin voi olla varattu, joten voisit saada hänelle kostettua. Sinä vain hyväksyt naisesi valheita.
Naisesi toteuttaa "ei saa myöntää vaikka päältä löydettäis -taktiikkaa". - Anonyymi
Jos jatkat tuota suhdetta, kannatat jonkun aisaa. Kokemusella väitän, että tuo muijasi sepustus ja syyttely on 100% paskapuhetta ja tulee todennäköisesti tapahtumaan yhä uudelleen ja sinun tietämättäsi. Kohteet hänellä saattaa vaihtua, mutta tapa jää.
- Anonyymi
Tyhmää edes miettiä ettei mitään tapahtunut :) tottakai eukkoasi on hoonattu koko yö, ja tullaan hoonaamaan jatkossakin joten kiertoon laittaisin heti, etsi itsellesi joku jonka kykenet tyydyttämään niin sen ei tarvitse lähteä pettämään.
- Anonyymi
Ei naiset yövy miehen luona jos kaveri, kyllä niillä naisilla on ihan muut mielessä kuin unet.
- Anonyymi
Samaa mieltä neljän edellisen kanssa.
Naisesi on vielä harvinaisen röyhkeä, koska lähtee hyökkäämään sinua vastaan, syytöksillä.- Anonyymi
Sängyssä naidaan halut pois.
- Anonyymi
Jos seurustelukaveri olisi ollut toisen naisen luona vaikka iltakylässätai päiväkylässä, se olisi sitten ollut siinä. Muita ei sitten yhtään.
- Anonyymi
Naisilla on tietty tyyli, ensin sanotaan et mitään ei tapahtunut, sit rauhotellaan ja hetki hiljaista kunnes nainen avaa suunsa ettei kertonutkaan ihan kaikkee. Olikin siis lähtenyt vaatteita päältä ja tilan niukkuuden vuoksi joutunut samalle pedille miespuolisen henkilön kanssa kotibileiden jälkeen. No kädet siinä harhailee peiton alla ja nainen sanoi et tunsi miehen kouran lanteillaan muta mitään seksiä ei tietty ollut. En pä ollut vieressä toteamassa asiaa päästikö vieraan tutustumaan puutarhaansa.
- Anonyymi
Pettämistä tollanen on . Siksi pysyn sinkkuna.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia laadukas alipaineella toimiva peniksenkehitin jolla saa ns. extraa elimeen niin ei tarvitse tyttöystävän olla yötä isoaseisten miesten luona
- Anonyymi
Kyllä vähintään piirakkaa on spermattu, jos uuden mailan viehätys on ollut tarpeeksi suuri. Niin on naitu perseeseen tai nielty lastit koska one time thing.
Kuka aikuinen nainen yöpyy vastakkaisen sukupuolen luona ETUKÄTEEN pistämättä kumppanille ees viestiä että mikä tilanne. Et merkannut sille mitään-->kadulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356