Saunailta onnistui yli odotusten

Anonyymi

Tuttava pariskunnan kanssa oltiin mökillämme pitkästä aikaa. 50v noin ollaan kaikki. Tuumittiin miehissä että juotetaan rouvat humalaan oikein kunnolla ja itsemme vain 1 olut. Rouvat lipittelivät hyvää vauhtia kun oli kerrankin vapaa vikkonloppuna ja syksyn viimeinen toden näköinen palju mökki sauna hetkeen aikaan. Rouvat oli estottomia ja olivat vain narubikineissä kiusatakseeen miehiä saunatakit päällä. Tein jäynä annoksen kaverille ja liotin sildenafil 100mg limsaan ja tarjosin juoman kun paljua lämmitettiin samalla. Naiset meni paljuun pyllyt keinuen ja me perään piakkoin. Sanoin kaverilleni että pannaan rouvaani kumpikin jos sattuu sammumaan
Illan tullen ja kaveri kysyi että ihanko totta ja kyllä vaan sanoin. Kaverini oli innoissaan selvästi asiasta. Ei tiennyt että pian alkaa sildenafil vaikuttaa... mentiin myös paljuun ja rouvat oli jo melkoisessa huppelissa ja lisää vain siemailivat. Naiset esittelivät rintojaan ja hipelöivät toisiaankin selvästi ja kiva oli katsella moista. Naiset menivät saunaan pyllyt keinuen ja me perässä tietysti. Kaverin vaimo lähti ensin pesulle kun oli kovin humalassa jo ja vaimoni jäi saunaan kanssamme vielä. Kaverini katseli kun hyväilin vaimon rintoja ja posliiniinkin käsi meni. Dojoingggg kaverin kalu nousi täyteen seisokkiin jota vaimo katseli silmät kiiluen. Kysyin kaverilta että voiko vaimo koskea kalua ja kaveri ähisi että joo. Vaimo samantien otti käteen ja veteli kalua humalassa. Ahmaisi suuhun ja lupsutteli ja samalla laitoin sormet vaimon pilluun ja pyysin myös pyllistämään. Nuolaisin pillua ja ohjasin kalun pillun. Ei häpeillyt yhtään vaimo. Nuoli ja käsitteli kaverin kalua vain innoissaan. Sanoin vaimolle että käänny imemään minun kalua Ja pian humalainen vaimo niin tekikin ja hups vaan oli pylly kohti kaveria ja kaverini katsoi minua kysyvästi. Naurahdin ja nyökyttelin. Kaveri sormilla ensin tunnusteli reaktioita ja vaimo vain imi kaluani joten kaveri nuolaisi pillua ja nousi ja laittoi terskansa vaimon pillulle ja alkoi työntyä sisään. Vaimo puristi kaluani todella kovaa ja imi lujaa. Huokaili vähän välillä ja kaveri pani innoissaan eikä mennyt kauaa kun selvästi alkoi tulla spermaa vaimoon. Vaimo puristi kalua ja silmät kiinni otti kaiken pilluunsa. Kaveri meni suihkuun onnellisen näköisenä ja laitoin vaimon selälleen lauteille ja panin lisää. Vaimo kysyi että tykkäsitkö ja sanoin että yöllä saat lisää ja vaimo sanoi että sopi jos haluat ja niin tehtiin vaimon ollessa melkein unessa tosin. Kaveri ihmetteli seisokkiaan kyllä enkä paljastanut. Sunnuntaina vaimo oli hiukan häpeissään kotona mutta puhuttiin ja jäi hyvälle päälle suostuu jatkamaan panoja myös myöhemmin kun muisti että teki hyvää tuplat panemiset.

11

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole sit vielä keksinyt, mitä Seksinovellit-foorumille kirjoitetaan.

• "Tein jäynä annoksen kaverille ja liotin sildenafil 100mg limsaan ja tarjosin juoman kun paljua lämmitettiin samalla."

Täysin sopimatonta. Enemmän kemiallista sekoilua kuin seksinautiskelua. Sinänsä vapaaehtoisesti toteutuneessa parinvaihdossa ja ryhmäseksissä ei ole mitään sopimatonta, mutta sekoilu iljettää ja varsinkin naisten huijaaminen juottamalla ja miehille potenssilääkkeitä salaa syöttämällä.

• Anonyymi

Ei pilleri saa seisokkia. Siihen tarvitaan kiihottuminen. Muuten ei nouse.. Eli ei se pilleri yksin. Tosin kuin pistokset.

• Anonyymi

Sammuneen paneminen taitaa olla raiskaus...

• Kyllä se on.

• Firdawsi kirjoitti:

Kyllä se on.

Meni rivit sekaisin, joten merkitykset muuttuivat. Vastasin komenttiin, että sammuneeseen yhtyminen taitaa olla raiskaus. Kyllä se on.

• Anonyymi

Saisinpa itse kokea saman! Varattu 51v nainen😋

• Anonyymi

Olin seurustellut pari kuukautta ja kun suhde alkoi lämmetä todella minun piti avautua tyttöystävälleni.
        Kerroin haluavani kolmen kimppaa jossa olisi vaimo minä ja toinen mies hetero meiningillä.
        Vaimo mietti hetken ja sanoì ettei se mahdottomalta kuulosta ja suostui kimpan naiseksi.
        Nyt olemme vaimo 63v itse olen 67v ja olemme olleet kolmen kimppaa jo yli 40 vuotta ja edelleen sama mies kimppa kaverina.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin seurustellut pari kuukautta ja kun suhde alkoi lämmetä todella minun piti avautua tyttöystävälleni.
        Kerroin haluavani kolmen kimppaa jossa olisi vaimo minä ja toinen mies hetero meiningillä.
        Vaimo mietti hetken ja sanoì ettei se mahdottomalta kuulosta ja suostui kimpan naiseksi.
        Nyt olemme vaimo 63v itse olen 67v ja olemme olleet kolmen kimppaa jo yli 40 vuotta ja edelleen sama mies kimppa kaverina.

Onnea teille!

• Anonyymi

Tossa kirjotuksessa on monta virhettä.Sulla ei ole muijaa,ei mökkiä eikä kavereita.On vaan sun oma mielikuvitus.

• Anonyymi

😇😇😇

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1001
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      918
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      751
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      88
      519
    8. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    9. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    10. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      100
      504
    Aihe