Vapaa kuvaus

Abu'l-Qasim Firdawsi (940-1020) oli iranilainen oppinut ja runoilija, joka kirjoitti Iranin kansalliseepoksen Shahnameh. Minulla oli tilaisuus käydä Tadzhikistanin kansalliskirjastossa Dushanbessa. Siellä säilytettiin 1000 vuotta vanhaa käsikirjoitusta. Kirjaston johtaja oli silminnähden ylpeä.

Nimimerkkini on varastettu tältä korkeasti oppineelta mieheltä.

Aloituksia

67

Kommenttia

2585

1. Jos+tuntee+biologisen+systeemin,+ei+ole+ollenkaan+vaikea+nähdä+asiaa.+Varhaisihmisen+seksuaalinen+kanssakäymisen+on+täytynyt+alkaa+jo+heti+tyttöjen+murrosiän+tullessa,+jos+on+pyrkinyt+saamaan+lapsen+lisääntymisikään+ja+pystymään+taas+jatkamaan+sukuaan.Koska+tytöille+tulee+sukukypsyys+eri+ikäisinä,+sukuaan+jatkavat+runsaammin++sellaiset+miehet,+jotka+parittelevat+myös+laajalla+alaikäkirjolla,+osittain+alaikäistenkin+tyttöjen+kanssa.+Miesten+haluamukset+ovat+vakiintuneet+evoluutioon+sopivaksi.+Paritteluhalelu+ei+nimittäin+kohdista+vain+joko-tai,+vaan+siinä+on+katvealue,+jolloin+se+ensin+hitaasti+nousee+täyteen+voimaansa.+Miehet+jotka+eivät+ole+menetelleet+näin,+ovat+hävinneet,+ja+myös+heidän+geeninsä+evoluutiokilpailussa.+Asiasta+on+vääriä+luuloja+liikkeellä,+koska+jo+puhuminen+halusta+on+vaarallista+tai+johtaa+mielipiteen+sensuroimiseen.Niinpä+luullaan,+että+alaikäisiin+tyttöihin+kohdistuva+halu+koskee+vain+muutamia+harvoja+hyvin+sairaita+miehiä.+Tosiasia+on+toinen.+Alaikäiseen+kohdistuva+halu+on+kyselytutkimusten+mukaan+miesten+yleisin+seksuaalifantasia+(!),+mutta+miehet+osaavat+kyllä+oman+etunsa+vuoksi+vaieta+haluistaan.Tilanne+on+hiukan+sama,+kun+1800-luvulla+naiset+joutuivat+piilottamaan+koko+seksuaalihalunsa,+koska+muuten+olisivat+leimautuneet+sairaiksi.+Siksi+sekä+miehet+että+naiset+luulivat,+että+terveillä+naisilla+EI+OLE+SEKSUAALIHALUJA.Muuten+naisilla+tilanne+on+lievempi,+mutta+samansuuntainen.+Osastonhoitajani,+sinkkunainen,+sanoi,+että+naiset+ovat+niin+kiinnostuneita+nuorista+pojista,+etteivät+oikein+kehtaa+sanoakaan.En+missään+tapauksessa+tarkoita,+että+lapsiseksi+pitäisi+sallia,+ei+missään+tapauksessa.+Sen+sijaan+lapset+voivat+harjoittaa+seksiä+KESKENÄÄN+nykyisenkään+lain+estämattä.
  2. On+virhe+sanoa,+että+Laasanen+olisi+luonut+uuden+teorian.+Jo+ennen+Laasasen+syntymää+tutkimukseen+perustuen+näin+ajateltiin+sekä+sosiologiassa+että+biologiassa.+Näin+minullekin+opetti+80-luvulla+sosiologian+professori+Erik+Altardt+ja+näin+asiaa+on+kuvailtu+myös+biologian+alan+kirjoissa.Nimi+markkina-arvoteoriateoria+on+lainattu+taloustieteestä.+Se+on+täsmälleen+sama+teoria,+kuin+missä+tahansa+tieteessä,+jossa+selvitetään,+miten+ihmiset+vertailevat+ja+saattavat+tasapainoon+minkä+tahansa+kohteiden+arvot.Biologia+ja+sosiologia+sekä+tieteellisesti+oikeaksi+ositettu+parinvalinnan+mekanismi++tuli+vain+Laasasen+aktiivisen+toiminnan+tuloksena+tunnetuksi+laajemmassa+piirissä.+Se+oli+siis+monille+uutuus,+mutta+tiedepiireissä+jo+aikaisemmin+tutkittu+ja+oikeaksi+nähty.+Syy,+miksi+pariutumisen+markkina-arvoteoriaa+vastustetaan,+on+ideologinen.+Tieteellinen+teoria+pyrkii+selvittämään,+MITEN+ON,+ideologinen+teoria,+MITEN+TULISI+OLLA.+Markkina-arvoteoria+on+tieteellinen+teoria.Valinnat+tehdään+markkina-arvoteorian+mukaisesti.+Se+merkitsee+miehille+yhä+tukalampaa+asemaa+nykyisissä+oloissa,+koska+se+toimii+biologisella+välttämättömyydellä.+Tilannetta+miehille+helpottaisi,+että+yhteiskunta+palaisi+menneeseen+aikaan+ja+tekisi+naisista+taas+taloudellisesti+riippuvia+miehistä,+Emme+kai+sitä+sallisi.+Menemme+siis+tällä,+vaikkei+tilanne+ole+naisillekaan+hyvä.Lopulta+epäsuhta+johtuu+maailman+mekanismin+kylmyydestä+ja+äärettömästä+pahuudesta,+JOTA+EI+OLE+POISTETTAVISSA,
  3. Kerron+nyt+havaintoni,+josta+olen+vaiennut.+Muutama+vuosi+sitten+muuan+henkilö+ryhtyi+selittämään+sangen+vainoharhaista+juttua.+Kun+vastasin+hänelle+ja+muistutin+vainoharhaisuudesta,+hän+alkoi+stalkkaamaan+minua+ja+tekemään+kiusaa.+Hän+tuli+aina+puskista+rekisteröimättömillä+nikeillä+ja+SAMALLA+TYYLILLÄ+kuin+sinä.+Koska+minulla+ei+ollut+mitään+varmaa+keinoa+identifioida+teitä,+en+tietenkään+maininnut+mitään.+Koska+tyylinne+oli+kovin+sama,+pisteliäs+ja+ilkeä,+ja+varsinkin+kun+havaitsin,+että+ette+koskaan+argumentoineet+mitään,+mutta+sen+sijaan+lisäsitte+arvelujanne,+jotka+julkaisitte,+sekä+vahvistitte+sanomaanne+mehukkain+sanoin,+arvelin+että+saattaisittte+olla+sama+henkilö.+Lienen+siis+erehtynyt,+enkä+siitä+maininnutkaan,+koska+minulla+ei+ollut+mitään+todisteita.Arvelusi,+että+tunitisin+jääneeni+heikommalle,+on+sinun+päätelmäsi.+Todellinen+syy,+miksi+kieltäydyn+hyödyttömästä+keskustelusta,+on+juuri+se,+minkä+sanoin.+Olen+erittäin+heikossa+kunnossa.+Olen+kuivilla+oleva+alkoholisti,+erittäin+paljon+juonut.+Join+noin17+pulloa+olutta+päivässä.+Minulla+oli+kramppeja+ja+muita+neurologisia+häirioita.+En+tiennyt,+mikä+vuorokauden+aika+tai+viikonpäivä+oli.30+vuotta+olen+saanut+migreenin+auran+kaltaisia+näköhäiriöitä+noin+kerran+kuussa,+mutta+nyt+jo+useita+kertoja+päivässä.+Vielä+pahempia+ovat+puhumattomuus+eli++afaasiakohtaukset.+Menetän+puhe-,+kirjoitus-+ja+ymmärryskykyni+nykyisin+jo+noin+kolme+kertaa+viikossa.+Hiljattain+afaasia+kesti+jo+kolme+päivää.Afaasia+alkoi+13+vuotta+sitten+aivoverenvuodon+jälkitilana.+Aluksi+olin+viikon+tiedoton.+Menetin+oikean+käden+hallinnan,+joten+kirjoitan,+silloin+kuin+ylipäänsä+pystyn,+vasemmalla+käden+yhdellä+sormella.+Nautin+8+lääkettä+ja+olet+läpiväsynyt.+Valtaosan+päivästä+nukun.+En+ole+käynyt+aikoihin+kodin+ulkopuolella,+lukuunottamatta+sairaalassa.Tietoni+ja+taitoni+perustuvat+yliopisto-opintoihini,+olen+kahden+tiedekunnan+maisteri+ja+suorittanut+sivuaineita+kymmenkunta,+pääaineita+neljä.+Opintojen+alussa+ÄO:ni+yli+140+(testattu),+mutta+nyt+olen+jyrkästi+dementoitunut,+arviolta+enää+n.+70.+(Olen+ollut+alalla+jossa,+jouduin+paljon+tekemisiin+ÄO:ien+kanssa.)Koita+ihmeessä+käsittää,+että+puhun+aiheista+joihin+olen+perehtynyt,+enkä+halua+kuluttaa+vähää+jäljellä+olevaa+aikaa+todistelemalla+sellaisia+asioita,+jotka+tiedepiireissä+on+perustietoa.+Siksi+olen+selvittänyt,+että+turha+keskustelu+on+hyödytöntä.+Ei+salaliittoteoreetikoittenkaan,+kuukäynteihin+uskomattomienkaan,+kreationistienkaan+ja+lättänänämaaoppistenkaan+kanssa+lopeteta+keskustelua+siksi,+että+jäisi+heille+alakynteen,+vaan+siksi,+että+tieto+ei+uppoa+ja+keskustelu+on+hyödytön,+vaikka+joko+luuleekin+tietotasonsa+heikkouden+takia+mahdottomia.+Selität+minua+pelleksi,+mutta+mina+olen+vanha,+sairas+ja+läpiväsynyt.+Toivon+sydämestäni.+ettet+joudu+kokomaan+samaa.
  4. Panepa+kertoen,+mitä+nautintoa+saat+siitä,+että+syydät+kielteisiä+sanoja,+mutta+mitään+et+argumentoi.
  5. Kiitos!+🙄