Naiset sais vähentää kriteerejä.

Anonyymi

Kyllä naiset saisi vähentää kriteerejä. Ei vain kiinnostua ja ettiä niitä top 10 komistuksia. Vaikka ihan tavallisen näkösetki sais naista. Eikä ettiä hyvätuloista miestä. Monet on työttömiä ja elää pienillä tuloilla. Ja suurin osa on aika tavallisen näkösiä. Itse myös tavallinen tavallisen näkönen, työtön, mut en ruma. Aika harva kuitenki on rikas ja omistaa hienon auton.

90

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan pitäisivät kriteereinään sitä, etteivät ota tyhmää miestä.

      • Anonyymi

        Mitäs toi nyt tarkotti.?


      • Anonyymi

        Veikkaan että itse olet aika tyhmä:).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs toi nyt tarkotti.?

        Juuri sitä mitä siinä lukikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että itse olet aika tyhmä:).

        Lottoa sinä kaikessa rauhassa. Pahoin pelkään että et silläkään onnistu naista saamaan itsellesi.


      • Anonyymi

        Olen ihan 3 naista kyllä saanut seurustelusuhteeseen asti.


      • Ja kuka haukkuu ketä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan 3 naista kyllä saanut seurustelusuhteeseen asti.

        Lottoamalla vai?

        Etkä älyä olla iloinen saavutuksistasi? Jatkat vain marisemista siitä, että naisten pitäisi laskea kriteereitä.

        Kukaan nainen ei halua miestä, joka yrittää tavoitella joka ikistä naista. Sun ongelmas on se, että yksi ei riitä.


      • Anonyymi

        Öö tulehan aloittaja sanomaan asian mulle päin näköö,kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö tulehan aloittaja sanomaan asian mulle päin näköö,kiitos.

        Öö etkö vieläkään ymmärrä, mikä on aloittaja? Tämän ketjun aloittaja olet sinä itse eli katso peiliin!

        Mies saa olla ruma, köyhä ja työtön mutta ei tyhmä.


      • Häkellyttävää miten naiset solidaarisesti keskenään pystyvät jakamaan ei-tyhmät miehet ilman minkäänlaista kilpailua.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Lottoa sinä kaikessa rauhassa. Pahoin pelkään että et silläkään onnistu naista saamaan itsellesi.

        Miksi elisaketusta on tullut hyvin tympeä ja ilkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi elisaketusta on tullut hyvin tympeä ja ilkeä?

        Kenestä vaan tulee jos joutuu saman tyhmän ihmisen juttuja lukemaan päivästä toiseen eli näitä allun typeriä juttuja.


    • Anonyymi

      Jonkinlainen miesrekisteri olisi kätevä. Siihen vois esim exät laittaa arvioitaan.. psykiatrin lausunto ja mahdollinen rikosrekisteri..hmm..

      Kehityskelpoinen idea.

      • Miten kummassa toi tuli muumina??


    • Mitäpä jos itse vähennät kriteerejä....

      • Anonyymi

        Olen vähentänyt kriteerejä kylläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vähentänyt kriteerejä kylläkin.

        Pitää vähentää lisää, jos ei vieläkään nappaa.

        Tietysti voi myös sisäistää sen, ettei naisen tarvitse kiinnostua jokaisesta miehestä, joka häneen ottaa yhteyttä. Ja jos nainen haluaa rikkaan ja hienon auton omistajan miehen, ei häntä kannata lähestyä treffimielessä jos on köyhä ja omistaa vanhan Ladan.


    • Eivät naiset, eivätkä miehet vähennä kriteereitä, koska irtoseksillä on eräitä etuja verrattuna vakioseksiin.

      Entisenä aikana koko seksin saaminen oli kiinni silloisesta asenneympäristöstä ja talouselämästä. Nyt on toisin. Naisen ei enää tarvitse sitoutua saadakseen seksiä, naisten merkittävä osa ei halua lapsia. Yksinhuoltajakin saa yhteiskunnalta avustuksia. Mies ennen määräsi, nyt hänen sanansa painaa vähän.

      Tilanne on vakiintunut toiveitten mukaan, eikä sitä ole väestön toiveitten vastaisesi yritetty ohjailla. Kehitys on toistaiseksi tämä.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa mahdollisimman hyvän miehen ja jos eivät saa nin ovat yksin mielummin kun ottavat samantasoisen. On paljon huonotuloisia velkaisia naisa mutta ei niille kelpaa velaton normi mies joka on vaikka pätkätöissä. Itse oon keksinyt itselle puuhaa, kesällä olin kuukauden pätkähommissa tienasin 17 euroa tunti mutta ei siitä nyt rikastunut ja taaa oon työtön. Sitten käyn kalassa ja myin ahvenia 200 kiloa, siitä sai hiukan rahaa.

    • No kerropa, miten niitä kriteerejä vähennetään? Eli jos joku mies ei vain kiinnosta, niin miten hänestä pystyisi kiinnostumaan? En aina itse osaisi pakottautua kiinnostumaan kenestäkään - joko joku on kiinnostava tai sitten ei ole. Jos esimerkiksi on tunne, että toisen kanssa ei synkkaa ollenkaan, niin miten saisi itsensä kuvittelemaan, että kyllä sittenkin synkkasi? Jos toinen ei herätä seksuaalista halua, niin miten voisi uskotella kuitenkin haluavansa?

      Vähän sama kuin että jos joku on vaikka hetero, niin miten hän voisi pakottautua homoksi? Yhtä hankalaa se silloinkin on, jos toinen vaan ei muista syistä kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ei sitä nyt niin kauheasti tarvitse kiinnostua. Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia. Parempaankaan ei ole mahdollisuuksia joten pitää vaan tyytyä koska ei yksinkään ole kiva aina olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä nyt niin kauheasti tarvitse kiinnostua. Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia. Parempaankaan ei ole mahdollisuuksia joten pitää vaan tyytyä koska ei yksinkään ole kiva aina olla.

        Mä en näe mitään syytä jakaa elämääni sellasen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta. Miksi hitossa haluaisin? En mä huoli ystäväksikään ihan ketä vaan, saati sitten elämänkumppaniksi. Ei ihme, että jotkut miehet ei löydä naista, jos asenne on toi ku sulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en näe mitään syytä jakaa elämääni sellasen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta. Miksi hitossa haluaisin? En mä huoli ystäväksikään ihan ketä vaan, saati sitten elämänkumppaniksi. Ei ihme, että jotkut miehet ei löydä naista, jos asenne on toi ku sulla :D

        Eli miehen pitää vaan elää elämänsä yksin jos hän ei ole riittävän komea tai karismaattinen saadakseen todella kiinnostavan kumppanin? Aika tylyä sekin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen pitää vaan elää elämänsä yksin jos hän ei ole riittävän komea tai karismaattinen saadakseen todella kiinnostavan kumppanin? Aika tylyä sekin...

        Yksinhän moni nainenkin elää. Ei se mitenkään erityisen vaikeaa ole. Joutuu toki itse pesemään pyykkinsä ja laittamaan ruoat, mutta voi voi. Ihme valitusta.

        Huono/epäsuhtainen parisuhde ei tee miestäkään onnelliseksi, joten olkaa onnellisia että edes naiset miettivät näitä juttuja etukäteen. Teille kun (muka) kelpaa kaikki reiällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhän moni nainenkin elää. Ei se mitenkään erityisen vaikeaa ole. Joutuu toki itse pesemään pyykkinsä ja laittamaan ruoat, mutta voi voi. Ihme valitusta.

        Huono/epäsuhtainen parisuhde ei tee miestäkään onnelliseksi, joten olkaa onnellisia että edes naiset miettivät näitä juttuja etukäteen. Teille kun (muka) kelpaa kaikki reiällinen.

        Onpa ala-arvoista tekstiä paremmalta sukupuolelta. Tietääkseni se että ensisilmäyksellä ei tunne valtavaa kiinnostusta ja kipinöintiä, ei automaattisesti tarkoita sitä että parisuhde olisi huono. Aika paljon on tahdosta kiinni mutta siitä taas naiset eivät ymmärrä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä nyt niin kauheasti tarvitse kiinnostua. Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia. Parempaankaan ei ole mahdollisuuksia joten pitää vaan tyytyä koska ei yksinkään ole kiva aina olla.

        "Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia."

        Ronkelit runkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ala-arvoista tekstiä paremmalta sukupuolelta. Tietääkseni se että ensisilmäyksellä ei tunne valtavaa kiinnostusta ja kipinöintiä, ei automaattisesti tarkoita sitä että parisuhde olisi huono. Aika paljon on tahdosta kiinni mutta siitä taas naiset eivät ymmärrä mitään.

        Ainoastaan sinä puhut "ensisilmäyksellä tuntuvasta valtavasta kiinnostuksesta ja kipinöinnistä". Kukaan nainen ei ole tässä sellaista painottanut tai kertonut etsivänsä. Tämä on siis puhtaasti oma ennakkoluulosi.

        Itse tapaan usein kiinnostavia ja jopa kipunoivia miehiä, mutta nuo ensisilmäyksen kiinnostukset johtavat harvoin edes tapaamiseen. Parisuhdekelpoisuuteen tarvitaan ihan muita asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan sinä puhut "ensisilmäyksellä tuntuvasta valtavasta kiinnostuksesta ja kipinöinnistä". Kukaan nainen ei ole tässä sellaista painottanut tai kertonut etsivänsä. Tämä on siis puhtaasti oma ennakkoluulosi.

        Itse tapaan usein kiinnostavia ja jopa kipunoivia miehiä, mutta nuo ensisilmäyksen kiinnostukset johtavat harvoin edes tapaamiseen. Parisuhdekelpoisuuteen tarvitaan ihan muita asioita.

        Tiedän että se oli väärä sanavalinta koska siihen on helppo tarttua. Asia ei kuitenkaan siitä muutu - jos oma taso ei riitä huippuluokan naisiin niin sitten on hyvä tyytyä ja senkin voi tehdä toista kunnioittavalla tavalla ilman että hän edes tietää asiasta. Ei se välttämättä olisi huono ajatus monille naisillekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä nyt niin kauheasti tarvitse kiinnostua. Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia. Parempaankaan ei ole mahdollisuuksia joten pitää vaan tyytyä koska ei yksinkään ole kiva aina olla.

        "Ei sitä nyt niin kauheasti tarvitse kiinnostua. Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia. Parempaankaan ei ole mahdollisuuksia joten pitää vaan tyytyä koska ei yksinkään ole kiva aina olla."

        Mutta millä perusteella tällaiset parisuhteet sitten muodostetaan? Jos kumpaakaan osapuolta ei yhtään kiinnosta, niin kuka tekee aloitteen ja miten suhde alkaa? Pitäisikö kummankin kuitenkin teeskennellä ihastusta ja seksuaalista halua, vai sanotaanko sitten suoraan, että "en mä susta yhtään kiinnostunut ole, mutta en nyt muitakaan saa"? Ja jos esim. seksuaalista halua ei ole, niin tuleeko siitä sitten kämppissuhde, vai pitäisikö harrastaa seksiä vastentahtoisesti?

        Ja ennen kaikkea - koska maailmassa on varmasti miljoonia täysin epäkiinnostavia ihmisiä, niin millä kriteereillä sitten pitäisi valita heistä se, kehen sitten tyytyy?

        Normaalistihan kumppani valitaan sen perusteella, kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa on sellaista henkistä JA fyysistä vetovoimaa (tekee mieli olla toisen kanssa, haluaa olla lähellä, tykkää viettää aikaa yhdessä, jne). Jos kaikki tämä puuttuu, jää jäljelle juuri ne palstalla kritisoidut ominaisuudet. Jos kerran toinen ei herätä mitään tuntemuksia, niin sittenhän on pakko alkaa miettiä muita asioita, kuten vaikka taloudellisia resursseja, koulutusta tms. Eli melkeinpä sanoisin, että mitä enemmän aletaan tyytymään epäkiinnostaviin, sitä enemmän alkaa lisääntyä suhteeseen liittymättömien ominaisuuksien priorisoiminen.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Ei sitä nyt niin kauheasti tarvitse kiinnostua. Eipä tässä tavalliselle miehelle ole tarjolla koskaan sellaisia naisia jotka olisi niin kauniita ja viehkeitä että tulisi mitään ihmeempiä tuntemuksia. Parempaankaan ei ole mahdollisuuksia joten pitää vaan tyytyä koska ei yksinkään ole kiva aina olla."

        Mutta millä perusteella tällaiset parisuhteet sitten muodostetaan? Jos kumpaakaan osapuolta ei yhtään kiinnosta, niin kuka tekee aloitteen ja miten suhde alkaa? Pitäisikö kummankin kuitenkin teeskennellä ihastusta ja seksuaalista halua, vai sanotaanko sitten suoraan, että "en mä susta yhtään kiinnostunut ole, mutta en nyt muitakaan saa"? Ja jos esim. seksuaalista halua ei ole, niin tuleeko siitä sitten kämppissuhde, vai pitäisikö harrastaa seksiä vastentahtoisesti?

        Ja ennen kaikkea - koska maailmassa on varmasti miljoonia täysin epäkiinnostavia ihmisiä, niin millä kriteereillä sitten pitäisi valita heistä se, kehen sitten tyytyy?

        Normaalistihan kumppani valitaan sen perusteella, kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa on sellaista henkistä JA fyysistä vetovoimaa (tekee mieli olla toisen kanssa, haluaa olla lähellä, tykkää viettää aikaa yhdessä, jne). Jos kaikki tämä puuttuu, jää jäljelle juuri ne palstalla kritisoidut ominaisuudet. Jos kerran toinen ei herätä mitään tuntemuksia, niin sittenhän on pakko alkaa miettiä muita asioita, kuten vaikka taloudellisia resursseja, koulutusta tms. Eli melkeinpä sanoisin, että mitä enemmän aletaan tyytymään epäkiinnostaviin, sitä enemmän alkaa lisääntyä suhteeseen liittymättömien ominaisuuksien priorisoiminen.

        Kyllähän naisen tulee olla kiinnostunut koska he eivät osaa tyytyä mihinkään. Jäljelle jää vain minun tyytyminen ja kai se tapahtuu niin että nainen olisi ihan mukava ja sopuisa vaikka ei kauhean kaunis tai huumorintajuinen olisikaan. Silloin voisi ainakin rakentaa yhteistä elämää ja kyllähän sitä seksiäkin alkaa haluta jos mukava ja tutuksi tullut nainen on vieressä. Näinhän sitä ennenkin on toimittu mutta asiasta ei vaan saisi puhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ala-arvoista tekstiä paremmalta sukupuolelta. Tietääkseni se että ensisilmäyksellä ei tunne valtavaa kiinnostusta ja kipinöintiä, ei automaattisesti tarkoita sitä että parisuhde olisi huono. Aika paljon on tahdosta kiinni mutta siitä taas naiset eivät ymmärrä mitään.

        "Onpa ala-arvoista tekstiä paremmalta sukupuolelta. Tietääkseni se että ensisilmäyksellä ei tunne valtavaa kiinnostusta ja kipinöintiä, ei automaattisesti tarkoita sitä että parisuhde olisi huono. Aika paljon on tahdosta kiinni mutta siitä taas naiset eivät ymmärrä mitään."

        Millä lailla tahdosta kiinni? Tarkoitatko nyt niitä suhteita, jotka aloitetaan vain siksi, että on pakko olla "joku", ja sitten jaksetaan muutaman vuoden ajan sitä, kunnes pinnan alla kytevä tyytymättömyys, pettymys ja kumppaneiden yhteensopimattomuus tekee tehtävänsä ja aletaan riidella, ihastua työkavereihin, vältellä seksiä ja samassa huoneessa olemista, kunnes lopulta erotaan?

        Tuo "tahdosta kiinni" ei muuta toimimatonta suhdetta toimivaksi. Tiedän tapauksia, joissa pariskunnalla on alusta asti ollut ongelmia, mutta sitten on "yritetty" ja uskottu, että suhde vaan "vaatii paljon työtä". Ja sitten on ryvetty niissä ongelmissa joskus jopa useita vuosia, kunnes jompi kumpi on joko löytänyt itsestään riittävästi rohkeutta lähteä suhteesta, tai sitten jompi kumpi on löytänyt uuden ja tilanne on ratkennut siihen. Huonoimmassa tapauksessa tällainen suhde jatkuu ja siihen hankitaan lapsia, jotka sitten elävät kireässä perheilmapiirissä, kuuntelevat jatkuva naljailua ja aistivat vanhempiensa välissä olevan pettymyksen ja kylmyyden.

        Se "tahtominen" toimii silloin, kun suhde on alunperin ollut toimiva, siinä on ollut kipinää ja hehkua ja ihastusta ja rakastumista ja rakkautta, mutta sitten vaikka ruuhkavuodet ovat vieneet huomion ja olosuhteiden vuoksi on alanut tuntua, että ollaan ajautumassa erilleen. Silloin tilanteen voi korjata, kun haluaa tehdä sen ja panostaa siihen. Tässä on vaan se ero aiemmin kuvaamani, että suhteella on jo alunperin vahva pohja. Tällöin kyseessä on hyvän suhteen kriisi - tuossa aiemmin kuvaamassani oli huonon suhteen kriisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän naisen tulee olla kiinnostunut koska he eivät osaa tyytyä mihinkään. Jäljelle jää vain minun tyytyminen ja kai se tapahtuu niin että nainen olisi ihan mukava ja sopuisa vaikka ei kauhean kaunis tai huumorintajuinen olisikaan. Silloin voisi ainakin rakentaa yhteistä elämää ja kyllähän sitä seksiäkin alkaa haluta jos mukava ja tutuksi tullut nainen on vieressä. Näinhän sitä ennenkin on toimittu mutta asiasta ei vaan saisi puhua.

        Niin no, kai näinkin voi tehdä, jos haluaa. Mutta jos ihmisellä on kaksi vaihtoehtoa tyytymiseen - joko tyytyä kumppaniin, jota ei haluaisi, tai sitten tyytyä elämään itsekseen, niin mikäli se itsekseen eläminen tuntuu edes hitusen paremmalta vaihtoehdolta, niin miksi ei valitsisi sitä?

        Ja edelleenkään en oikein ymmärrä, että millä lailla nämä tyytymissuhteet edes syntyisivät? Mikä sitten motivoisi esim. ryhtymään suhteeseen ja intiimiin kanssakäymiseen, jos ei yhtään huvittaisi? Millä perusteella kaikista epäkiinnostavista sitten valikoituisi se, kehen nyt sitten itse tyytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että se oli väärä sanavalinta koska siihen on helppo tarttua. Asia ei kuitenkaan siitä muutu - jos oma taso ei riitä huippuluokan naisiin niin sitten on hyvä tyytyä ja senkin voi tehdä toista kunnioittavalla tavalla ilman että hän edes tietää asiasta. Ei se välttämättä olisi huono ajatus monille naisillekaan.

        Tässä on nyt sulla sellainen ajatusvirhe, että suurin osa ihmisistähän ei etsi tai tavoittele mitään "huippuluokan miehiä/naisia". Suurin osa jotenkin kummasti sattuu ihastumaan johonkin aika tavalliseen tyyppiin, joka sitten sen ihastumisen vuoksi alkaa tuntua huippuluokan tyypiltä (vaikka muiden mielestä olisi ihan tavis).

        Ehkä siinä tapauksessa yhtälösi voi toteutua, jos kyseessä on ihminen, joka itse ei kykene ihastumaan tai rakastumaan - tällöin hän ehkä hakee ominaisuuslistan perusteella jotain, joka täyttäisi mahdollisimman paljon huippuluokan ominaisuuksista. Ja silloin voi ehkä alkaa viivailla yli niitä toiveita. Jos ei kuitenkaan rakastu kehenkään, niin voi sitten ehkä ajatella, että tyytyy vähempään saadakseen edes jonkun.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Onpa ala-arvoista tekstiä paremmalta sukupuolelta. Tietääkseni se että ensisilmäyksellä ei tunne valtavaa kiinnostusta ja kipinöintiä, ei automaattisesti tarkoita sitä että parisuhde olisi huono. Aika paljon on tahdosta kiinni mutta siitä taas naiset eivät ymmärrä mitään."

        Millä lailla tahdosta kiinni? Tarkoitatko nyt niitä suhteita, jotka aloitetaan vain siksi, että on pakko olla "joku", ja sitten jaksetaan muutaman vuoden ajan sitä, kunnes pinnan alla kytevä tyytymättömyys, pettymys ja kumppaneiden yhteensopimattomuus tekee tehtävänsä ja aletaan riidella, ihastua työkavereihin, vältellä seksiä ja samassa huoneessa olemista, kunnes lopulta erotaan?

        Tuo "tahdosta kiinni" ei muuta toimimatonta suhdetta toimivaksi. Tiedän tapauksia, joissa pariskunnalla on alusta asti ollut ongelmia, mutta sitten on "yritetty" ja uskottu, että suhde vaan "vaatii paljon työtä". Ja sitten on ryvetty niissä ongelmissa joskus jopa useita vuosia, kunnes jompi kumpi on joko löytänyt itsestään riittävästi rohkeutta lähteä suhteesta, tai sitten jompi kumpi on löytänyt uuden ja tilanne on ratkennut siihen. Huonoimmassa tapauksessa tällainen suhde jatkuu ja siihen hankitaan lapsia, jotka sitten elävät kireässä perheilmapiirissä, kuuntelevat jatkuva naljailua ja aistivat vanhempiensa välissä olevan pettymyksen ja kylmyyden.

        Se "tahtominen" toimii silloin, kun suhde on alunperin ollut toimiva, siinä on ollut kipinää ja hehkua ja ihastusta ja rakastumista ja rakkautta, mutta sitten vaikka ruuhkavuodet ovat vieneet huomion ja olosuhteiden vuoksi on alanut tuntua, että ollaan ajautumassa erilleen. Silloin tilanteen voi korjata, kun haluaa tehdä sen ja panostaa siihen. Tässä on vaan se ero aiemmin kuvaamani, että suhteella on jo alunperin vahva pohja. Tällöin kyseessä on hyvän suhteen kriisi - tuossa aiemmin kuvaamassani oli huonon suhteen kriisi.

        Tahto toimii juuri silloin jos ei ole kovin suuria kuvitelmia. Esimerkkisi vaikuttavat sellaisilta joissa ihmiset tahdolla yrittävät luoda kemiaa. Se tuskin onnistuu. Tahdolla voi sen sijaan luoda harmoniaa ja hyvää yhteishenkeä vaikka toinen ei kaiken kiihottavin uros tai naaras olisikaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tahto toimii juuri silloin jos ei ole kovin suuria kuvitelmia. Esimerkkisi vaikuttavat sellaisilta joissa ihmiset tahdolla yrittävät luoda kemiaa. Se tuskin onnistuu. Tahdolla voi sen sijaan luoda harmoniaa ja hyvää yhteishenkeä vaikka toinen ei kaiken kiihottavin uros tai naaras olisikaan

        Tottakai, yhteishenkeä kyllä voi luoda. Mutta riittääkö se parisuhteen sisällöksi? Minusta tuollainen kuulostaa lähinnä siltä, mitä on hyvä naapurisopu tai toimiva työkaveruus. Mutta jopa ystävyyteen vaaditaan enemmän, miksi ei sitten parisuhteeseen?

        Veikkaan, että aika monelle vaan EI riitä parisuhteen sisällöksi se, että eletään yhteishengessä yhteistaloudessa ja yritetään tyydyttää siinä sivussa seksuaaliset tarpeet ilman mitään vetovoimaa tai henkistä yhteyttä. Kyllä suurin osa haluaa vähän syvällisempää kohtaamista ja syvällisemmän ihmissuhteen.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tottakai, yhteishenkeä kyllä voi luoda. Mutta riittääkö se parisuhteen sisällöksi? Minusta tuollainen kuulostaa lähinnä siltä, mitä on hyvä naapurisopu tai toimiva työkaveruus. Mutta jopa ystävyyteen vaaditaan enemmän, miksi ei sitten parisuhteeseen?

        Veikkaan, että aika monelle vaan EI riitä parisuhteen sisällöksi se, että eletään yhteishengessä yhteistaloudessa ja yritetään tyydyttää siinä sivussa seksuaaliset tarpeet ilman mitään vetovoimaa tai henkistä yhteyttä. Kyllä suurin osa haluaa vähän syvällisempää kohtaamista ja syvällisemmän ihmissuhteen.

        Sehän se lähtökohta juuri olikin että jos ei saa kovin kiihottavaa kumppania ja kuitenkin eläisi mielellään jonkun kanssa niin ottaa sitten sellaisen jonka saa ja yrittää tehdä parhaansa. Mieluummin sitä tietenkin olisi hauskan ja syvällisen kaunottaren kanssa mutta mistäpä sellaisia löytäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se lähtökohta juuri olikin että jos ei saa kovin kiihottavaa kumppania ja kuitenkin eläisi mielellään jonkun kanssa niin ottaa sitten sellaisen jonka saa ja yrittää tehdä parhaansa. Mieluummin sitä tietenkin olisi hauskan ja syvällisen kaunottaren kanssa mutta mistäpä sellaisia löytäisi.

        No näin toki voi tehdä. Mutta jos tilanne on se, että ei kenties itsekään olisi yhtään kiinnostunut kumppanistaan (vaikkapa nyt jostain naisesta), niin ei varmaan kannata syytellä naisiakaan siitä, jos he eivät kiinnostu näistä samaisista miehistä, kun eivät vastaa viesteihin / lähde treffeille / aloita suhdetta / halua seksiä. Täydellisen kiinnostumattomuuden tilassahan on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: joko keksiä muuta sisältöä elämään ja olla itsekseen, tai sitten olla ihmisen kanssa, jota ei oikeastaan haluaisi. Lienee itsestään selvää, että kahden täysin eri strategian valinneen ihmisen välille ei vaan synny suhdetta, koska toinen osapuoli ei sitä halua.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        No näin toki voi tehdä. Mutta jos tilanne on se, että ei kenties itsekään olisi yhtään kiinnostunut kumppanistaan (vaikkapa nyt jostain naisesta), niin ei varmaan kannata syytellä naisiakaan siitä, jos he eivät kiinnostu näistä samaisista miehistä, kun eivät vastaa viesteihin / lähde treffeille / aloita suhdetta / halua seksiä. Täydellisen kiinnostumattomuuden tilassahan on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: joko keksiä muuta sisältöä elämään ja olla itsekseen, tai sitten olla ihmisen kanssa, jota ei oikeastaan haluaisi. Lienee itsestään selvää, että kahden täysin eri strategian valinneen ihmisen välille ei vaan synny suhdetta, koska toinen osapuoli ei sitä halua.

        Kyllä naisia voi syytellä siitä että eivät huoli omantasoistaan ja mukavaa miestä koska heiltä puuttuu se tahto. Tahdon puutteesta esitetyt syytökset ovat siis mielestäni hyvinkin osuvia ja ajankohtaisia.


      • Jotenkin tulee sellainen kuva, että naisen pitää ymmärtää millaisen lahjan saa, kun mies osoittaa kiinnostusta. Heti pitää heittäytyä selälleen ja avata jalkansa ja ottaa vastaan taivaan lahja, jonka mies antaa. Jokainen mies on kaikille naisille jumala, joka armollisesti kelpuuttaa naisen ja naisen pitää ymmärtää olla äärettömän kiitollinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisia voi syytellä siitä että eivät huoli omantasoistaan ja mukavaa miestä koska heiltä puuttuu se tahto. Tahdon puutteesta esitetyt syytökset ovat siis mielestäni hyvinkin osuvia ja ajankohtaisia.

        Naisia voisi syytellä tästä, jos olisi jokin pakko tai velvollisuus olla suhteessa. Mutta nyt kun se on vapaaehtoista, on ihan yhtä sallittua tyytyä yksin elämiseen.

        Ja mitenkäs sitten, jos nainen ensin on huolimatta vaikka viisi omantasoistaan, mutta parituu myöhemmin kuudennen, myös omantasoisen kanssa - olisiko hänen sinun mielestäsi pitänyt tyytyä siihen ensimmäiseen?

        Entä, jos omantasoinen ja mukava mies ei ollut naisen mielestä mukava? Siitä voidaan olla eri mieltä, oliko naisen käsitys mukavasta oikea, mutta minkäs sille mahtaa, vaikka ei olisikaan. Jos esim. mies on vaikka kauhean huumorintajuinen, mutta naisen huumori on erilaista - kurja juttu. Molempien huumori voi olla vaikka yhtä huonoa ja typerää (eli olisivat sinänsä samantasoisia eli yhtä hölmöjä), mutta jos eivät tajua toistensa huumoria, niin sitten eivät tajua eikä hölmöyden sisältö kohtaa, vaikka hölmöysaste olisi sama.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Naisia voisi syytellä tästä, jos olisi jokin pakko tai velvollisuus olla suhteessa. Mutta nyt kun se on vapaaehtoista, on ihan yhtä sallittua tyytyä yksin elämiseen.

        Ja mitenkäs sitten, jos nainen ensin on huolimatta vaikka viisi omantasoistaan, mutta parituu myöhemmin kuudennen, myös omantasoisen kanssa - olisiko hänen sinun mielestäsi pitänyt tyytyä siihen ensimmäiseen?

        Entä, jos omantasoinen ja mukava mies ei ollut naisen mielestä mukava? Siitä voidaan olla eri mieltä, oliko naisen käsitys mukavasta oikea, mutta minkäs sille mahtaa, vaikka ei olisikaan. Jos esim. mies on vaikka kauhean huumorintajuinen, mutta naisen huumori on erilaista - kurja juttu. Molempien huumori voi olla vaikka yhtä huonoa ja typerää (eli olisivat sinänsä samantasoisia eli yhtä hölmöjä), mutta jos eivät tajua toistensa huumoria, niin sitten eivät tajua eikä hölmöyden sisältö kohtaa, vaikka hölmöysaste olisi sama.

        Ei syyttelyä noin tarkasti voi yksilöidä mutta jos nainen ravaa treffeillä eikä innostu kenestäkään niin silloin voi jo syyttää. Pakollista ei ole pariutua mutta hän tuhlaa tuossa jo muidenkin aikaa. Myös yleisellä tasolla voi syyttää naisia sillä tässä ajassa on liian vähän yritystä ja liikaa haihattelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei syyttelyä noin tarkasti voi yksilöidä mutta jos nainen ravaa treffeillä eikä innostu kenestäkään niin silloin voi jo syyttää. Pakollista ei ole pariutua mutta hän tuhlaa tuossa jo muidenkin aikaa. Myös yleisellä tasolla voi syyttää naisia sillä tässä ajassa on liian vähän yritystä ja liikaa haihattelua.

        No mutta jos ei innostu kenestäkään niin sitten ei innostu kenestäkään. Siitä olen oikeassa, että ajanhukkaahan sellainen on puolin ja toisin. Mutta eikö silloin ratkaisu olisi juuri entistä tiukempi etukäteisseula?

        Tosin eipä palstalla tunnuta oikein tyytyväisiä olevan mihinkään. Joskus välitetään, ettei pääse "edes treffeille" eikä sitä kautta "saa edes mahdollisuutta". Nyt sitten kun joku antaa mahdollisuuden useille ja useille, niin sekään ei käy. Mahdoton tietysti sanoa, mikä tuollaisen treffeillä ravaamisen syy on - sehän voi olla vaikka mitä. Syy voi olla sekin, että oikeasti kukaan ei tosiaan vaikuta kiinnostavalta ja siksi yrittää epätoivoisesti tavata kaikki ja toivoo jonkun sitten livenä muuttuvan kiinnostavaksi. Tai sitten ei tiedä, mitä hakee. Tai sitten ei niinkään kirjoittele, vaan sopii heti tapaamisen.

        Itse voisin kyllä hyvinkin kuvitella, että jos olisin nettideittimaailmassa, niin jos menisin tapaamaan kaikki vähänkin normaalin oloiset, joiden kanssa tulisi vaihdettua muutama viesti, niin hyvin todennäköisesti en innostuisi juuri kenestäkään. Mutta mistä siitä sitten syytettäisiin? Jos ei innostu ihmisistä, jotka eivät ole sitä, mitä haen?


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        No mutta jos ei innostu kenestäkään niin sitten ei innostu kenestäkään. Siitä olen oikeassa, että ajanhukkaahan sellainen on puolin ja toisin. Mutta eikö silloin ratkaisu olisi juuri entistä tiukempi etukäteisseula?

        Tosin eipä palstalla tunnuta oikein tyytyväisiä olevan mihinkään. Joskus välitetään, ettei pääse "edes treffeille" eikä sitä kautta "saa edes mahdollisuutta". Nyt sitten kun joku antaa mahdollisuuden useille ja useille, niin sekään ei käy. Mahdoton tietysti sanoa, mikä tuollaisen treffeillä ravaamisen syy on - sehän voi olla vaikka mitä. Syy voi olla sekin, että oikeasti kukaan ei tosiaan vaikuta kiinnostavalta ja siksi yrittää epätoivoisesti tavata kaikki ja toivoo jonkun sitten livenä muuttuvan kiinnostavaksi. Tai sitten ei tiedä, mitä hakee. Tai sitten ei niinkään kirjoittele, vaan sopii heti tapaamisen.

        Itse voisin kyllä hyvinkin kuvitella, että jos olisin nettideittimaailmassa, niin jos menisin tapaamaan kaikki vähänkin normaalin oloiset, joiden kanssa tulisi vaihdettua muutama viesti, niin hyvin todennäköisesti en innostuisi juuri kenestäkään. Mutta mistä siitä sitten syytettäisiin? Jos ei innostu ihmisistä, jotka eivät ole sitä, mitä haen?

        Erikoisuudentavoittelusta varmaan syytettäisiin ja ihan syystäkin. Ei ihmiset ole niin mutkikkaita. Meitä on ehkä kolmea tai neljää eri tyyppiä ja niistä pitäisi pystyä kyllä valitsemaan jos vähänkään on tolkkua päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisuudentavoittelusta varmaan syytettäisiin ja ihan syystäkin. Ei ihmiset ole niin mutkikkaita. Meitä on ehkä kolmea tai neljää eri tyyppiä ja niistä pitäisi pystyä kyllä valitsemaan jos vähänkään on tolkkua päässä.

        Miksi erikoisuudentavoittelu sitten on huono asia? Ja mitä ne muutamat ihmistyypit sitten mielestäsi ovat?

        Usein on todettu, että ihmisillä on yleensä vain 1-3 tosiystävää - siis oikeasti läheistä ystävää. Loput ovat etäisempiä ystäviä tai kavereita, ehkä tuttujakin. Jos läheinen ystävyys on näin harvinaista, niin miten muka parisuhteen löytäminen voisi olla niin helppoa, että oikea kumppani löytyisi ihan tuosta noin vaan helposti hyvin pienestäkin otannasta?

        On hyvin todennäköistä, että sadasta seuraavasta kohtaamasta ihmisestä ei tule mitään parasta ystävää - miksi oletus on, että kuitenkin mahdollisia elämänkumppaneita pitäisi samasta otannasta löytyä useitakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei syyttelyä noin tarkasti voi yksilöidä mutta jos nainen ravaa treffeillä eikä innostu kenestäkään niin silloin voi jo syyttää. Pakollista ei ole pariutua mutta hän tuhlaa tuossa jo muidenkin aikaa. Myös yleisellä tasolla voi syyttää naisia sillä tässä ajassa on liian vähän yritystä ja liikaa haihattelua.

        Eli toisinsanoen ... naisen pitäisi vastata ensimmäiseen saamaansa ilmoitukseen ja suostua samantien naimisiin tuon viestin kirjoittaneen miehen kanssa? Tätähän nuo sanomisesi käytännössä tarkoittaisivat ... sillä nainenhan ei saisi jättää vastaamatta kenellekään ... kaikille miehille pitäisi antas mahdollisuus treffien muodossa ... eikä treffeillä siltikään saisi käydä useamman miehen kanssa.

        Tiedätkös ... sinulle ilmeisesti kelpaisi ihan kuka vaan, naiseksi luokiteltava ... se ei kuitenkaan ole normalia. Normaali ihminen (oli ihan mitä sukupuolta tai seksuaalista suuntautumista tahansa) ei huoli kumppanikseen ihan ketä tahansa. Suurin osa eläimistäkään ei huoli ihan mitä tahansa yksilöä. On epänormaalia ja luonnonvastaista kelpuuttaa ihan kuka vaan. Sinä saat toki ajatella noin, sinulla on siihen oikeus. Älä kuitenkaan vaadi muita toimimaan moisella kieroutuneella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhän moni nainenkin elää. Ei se mitenkään erityisen vaikeaa ole. Joutuu toki itse pesemään pyykkinsä ja laittamaan ruoat, mutta voi voi. Ihme valitusta.

        Huono/epäsuhtainen parisuhde ei tee miestäkään onnelliseksi, joten olkaa onnellisia että edes naiset miettivät näitä juttuja etukäteen. Teille kun (muka) kelpaa kaikki reiällinen.

        Oikeastaan siintä onkin kysymys...
        "Huono/epäsuhtainen parisuhde ei tee miestäkään onnelliseksi, joten olkaa onnellisia että edes naiset miettivät näitä juttuja etukäteen. Teille kun (muka) kelpaa kaikki reiällinen."

        Kaiken lisäksi kun mies kärähtää vieraalla reijällä käynnistään, syy löytyy kyllä siitä naisesta jota hän petti.
        "Eikä asia ole niin vakava, sama mela sillä miehellä on vieläkin käytössä, muija vaan ihan turhasta niuhoittaa!"
        Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä jopa 60% pettää, jonkun tutkimuksen mukaan, jossain vaiheessa parisuhdettaan.

        Niin että kyllä monenlaista tossun ja tussun kuluttajaa meitä tässä maailmassa on. Parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa, kummankaan sukupuolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisinsanoen ... naisen pitäisi vastata ensimmäiseen saamaansa ilmoitukseen ja suostua samantien naimisiin tuon viestin kirjoittaneen miehen kanssa? Tätähän nuo sanomisesi käytännössä tarkoittaisivat ... sillä nainenhan ei saisi jättää vastaamatta kenellekään ... kaikille miehille pitäisi antas mahdollisuus treffien muodossa ... eikä treffeillä siltikään saisi käydä useamman miehen kanssa.

        Tiedätkös ... sinulle ilmeisesti kelpaisi ihan kuka vaan, naiseksi luokiteltava ... se ei kuitenkaan ole normalia. Normaali ihminen (oli ihan mitä sukupuolta tai seksuaalista suuntautumista tahansa) ei huoli kumppanikseen ihan ketä tahansa. Suurin osa eläimistäkään ei huoli ihan mitä tahansa yksilöä. On epänormaalia ja luonnonvastaista kelpuuttaa ihan kuka vaan. Sinä saat toki ajatella noin, sinulla on siihen oikeus. Älä kuitenkaan vaadi muita toimimaan moisella kieroutuneella tavalla.

        Tuossa oli niin monta olkinukkea että minä en ainakaan jaksa lähteä niitä oikomaan.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Miksi erikoisuudentavoittelu sitten on huono asia? Ja mitä ne muutamat ihmistyypit sitten mielestäsi ovat?

        Usein on todettu, että ihmisillä on yleensä vain 1-3 tosiystävää - siis oikeasti läheistä ystävää. Loput ovat etäisempiä ystäviä tai kavereita, ehkä tuttujakin. Jos läheinen ystävyys on näin harvinaista, niin miten muka parisuhteen löytäminen voisi olla niin helppoa, että oikea kumppani löytyisi ihan tuosta noin vaan helposti hyvin pienestäkin otannasta?

        On hyvin todennäköistä, että sadasta seuraavasta kohtaamasta ihmisestä ei tule mitään parasta ystävää - miksi oletus on, että kuitenkin mahdollisia elämänkumppaneita pitäisi samasta otannasta löytyä useitakin?

        Jos ihminen ei koskaan löydä ystävää niin vika on luultavasti hänessä. Tai jos nainen ei koskaan löydä parisuhdetta joka olisi kestävällä pohjalla niin vika on ainakin osittain naisessa ja hänen kriteereissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan sinä puhut "ensisilmäyksellä tuntuvasta valtavasta kiinnostuksesta ja kipinöinnistä". Kukaan nainen ei ole tässä sellaista painottanut tai kertonut etsivänsä. Tämä on siis puhtaasti oma ennakkoluulosi.

        Itse tapaan usein kiinnostavia ja jopa kipunoivia miehiä, mutta nuo ensisilmäyksen kiinnostukset johtavat harvoin edes tapaamiseen. Parisuhdekelpoisuuteen tarvitaan ihan muita asioita.

        "Kukaan nainen ei ole tässä sellaista painottanut tai kertonut etsivänsä. "

        Ei tässä mutta siihen naisten seuranhaku perustuu yleensä.
        Kipinöintiä on oltava ensi sekunnista alkaen, muuten ei jatkoon.
        Ne viisaat ja mukavat naiset ymmärtävät ettei asia aina ole näin mutta he ovatkin jo hyvässä parisuhteessa, bimbot eivät ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei koskaan löydä ystävää niin vika on luultavasti hänessä. Tai jos nainen ei koskaan löydä parisuhdetta joka olisi kestävällä pohjalla niin vika on ainakin osittain naisessa ja hänen kriteereissään.

        Ei ollut kyse siitä, ettei joku löytäisi ystäviä. Sä et nyt tajunnut ollenkaan. Kyse oli siitä, että ihmisellä voi olla vaikka satoja tuttuja, kymmeniä kavereita ja useita ystäviä - mutta loppujen lopuksi vain 1-3 on sellaisia TODELLA LÄHEISIÄ. Tästä on ihan tutkimuksia, ja tuo on se kaikkein yleisin tila. Eikä tuo ole mikään huono tilanne, vaan 1-3 erittäin läheistä luottoystävää on todella hyvä tilanne. Sen lisäksi ihmisellä voi olal vaikka paljonkin hyviä kavereita ja hän voi olla yleisesti pidetty tyyppi ja tulla ihmisten kanssa hyvin toimeen.

        Mitä parisuhteeseen tulee, niin kestävällä pohjalla olevaa suhdetta harvemmin tulee sillä metodilla, että ottaa paniikissa kenet tahansa. Fiksumpaa mieluummin odottaa ja katsella, jos heti ei meinaa sopivaa löytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kukaan nainen ei ole tässä sellaista painottanut tai kertonut etsivänsä. "

        Ei tässä mutta siihen naisten seuranhaku perustuu yleensä.
        Kipinöintiä on oltava ensi sekunnista alkaen, muuten ei jatkoon.
        Ne viisaat ja mukavat naiset ymmärtävät ettei asia aina ole näin mutta he ovatkin jo hyvässä parisuhteessa, bimbot eivät ole.

        Sä et nyt tunnu käsittävän, mistä on ollut kyse, kun on toivottu, että jo ensimmäisillä treffeillä olisi kemiaa. Ei se tarkoita sitä, että pitäisi heti ihastua niin että kipinöi, tai edes ihastua ollenkaan. Vaan se tarkoittaa sitä, että pitäisi tulla kuitenkin sellainen tunne, että kyllä tässä nyt henkilökemiat tuntuu osuvan yksiin. Ihan samalla lailla kuin jos tutustuu uuteen ystävään - sekin suhde alkaa niin, että henkilökemiat natsaa, viihdytään yhdessä, juttu luistaa, jne.

        Aika harva varmaan odottaa ensitreffeillä mitään kipinöiden ilotulitusta, MUTTA toisaalta on kyllä vähän niinkin, että jos muutamilla ekoilla treffeillä on koko ajan samanlainen neutraali fiilis kuin jos olisi kahvilla työkaverin tai kenen tahansa tutun kanssa, ilman että on MITÄÄN sen kummempaa seksuaalista ja romanttista kemiaa, niin on kai aika epätodennäköistä, että sitä syntyisi myöhemminkään. On se mahdollista tietenkin - aina joskushan käy niin, että jonkun ennestään tutunkin kanssa vaan alkaa ihastua puolin ja toisin. Mutta todennäköisyys tähän on prosentuaalisesti aika iso, ettei kannata kuukausikaupalla käydä kaverillisesti kahvittelemassa ja odottamassa, josko kemia heräisi.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Sä et nyt tunnu käsittävän, mistä on ollut kyse, kun on toivottu, että jo ensimmäisillä treffeillä olisi kemiaa. Ei se tarkoita sitä, että pitäisi heti ihastua niin että kipinöi, tai edes ihastua ollenkaan. Vaan se tarkoittaa sitä, että pitäisi tulla kuitenkin sellainen tunne, että kyllä tässä nyt henkilökemiat tuntuu osuvan yksiin. Ihan samalla lailla kuin jos tutustuu uuteen ystävään - sekin suhde alkaa niin, että henkilökemiat natsaa, viihdytään yhdessä, juttu luistaa, jne.

        Aika harva varmaan odottaa ensitreffeillä mitään kipinöiden ilotulitusta, MUTTA toisaalta on kyllä vähän niinkin, että jos muutamilla ekoilla treffeillä on koko ajan samanlainen neutraali fiilis kuin jos olisi kahvilla työkaverin tai kenen tahansa tutun kanssa, ilman että on MITÄÄN sen kummempaa seksuaalista ja romanttista kemiaa, niin on kai aika epätodennäköistä, että sitä syntyisi myöhemminkään. On se mahdollista tietenkin - aina joskushan käy niin, että jonkun ennestään tutunkin kanssa vaan alkaa ihastua puolin ja toisin. Mutta todennäköisyys tähän on prosentuaalisesti aika iso, ettei kannata kuukausikaupalla käydä kaverillisesti kahvittelemassa ja odottamassa, josko kemia heräisi.

        Sä et nyt itse ymmärrä koska olet vain lesbo ja reilusti yli 39 vuotias.
        Kipinään perustuu ensinäkemä, jos sitä ei ole ei tule toisia treffejä ja se määräytyy jo ensi sekunnilla, ei ekojen treffien jälkeen. Näin nainen toimii.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä, ettei joku löytäisi ystäviä. Sä et nyt tajunnut ollenkaan. Kyse oli siitä, että ihmisellä voi olla vaikka satoja tuttuja, kymmeniä kavereita ja useita ystäviä - mutta loppujen lopuksi vain 1-3 on sellaisia TODELLA LÄHEISIÄ. Tästä on ihan tutkimuksia, ja tuo on se kaikkein yleisin tila. Eikä tuo ole mikään huono tilanne, vaan 1-3 erittäin läheistä luottoystävää on todella hyvä tilanne. Sen lisäksi ihmisellä voi olal vaikka paljonkin hyviä kavereita ja hän voi olla yleisesti pidetty tyyppi ja tulla ihmisten kanssa hyvin toimeen.

        Mitä parisuhteeseen tulee, niin kestävällä pohjalla olevaa suhdetta harvemmin tulee sillä metodilla, että ottaa paniikissa kenet tahansa. Fiksumpaa mieluummin odottaa ja katsella, jos heti ei meinaa sopivaa löytyä.

        Tajusinhan minä. Naisilla tuntuu olevan ongelmia löytää hyvää miestä. Silloin kannattaa miettiä kriteerejään ja tarkistaa voisiko vähän tinkiä niistä pinnallisimmista vaatimuksista ja keskittyä enemmän vaikkapa perushyveisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tajusinhan minä. Naisilla tuntuu olevan ongelmia löytää hyvää miestä. Silloin kannattaa miettiä kriteerejään ja tarkistaa voisiko vähän tinkiä niistä pinnallisimmista vaatimuksista ja keskittyä enemmän vaikkapa perushyveisiin.

        Vaikea sanoa tuohon mitään, kun naisia on aika monenlaisia - myös sinkkunaisia. Ja sinkkunaisten miestoiveissakin on sen verran vaihtelua. Mutta jos on vaikeuksia löytää hyvää miestä, niin tuskin vika silloin voi vain naisissa olla - siis jos moni mies ei sovi hyvän miehen kategoriaan. Mutta joskus toki voi olla syytä miettiä sitäkin, mitä haluaa ja mikä oikeasti on tärkeää itselle tai suhteessa yleensä.

        Mutta mitkä sinusta ovat niitä perushyveitä? Ja mitä ovat mielestäsi naisten pinnalliset vaatimukset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et nyt itse ymmärrä koska olet vain lesbo ja reilusti yli 39 vuotias.
        Kipinään perustuu ensinäkemä, jos sitä ei ole ei tule toisia treffejä ja se määräytyy jo ensi sekunnilla, ei ekojen treffien jälkeen. Näin nainen toimii.

        No eri ihmiset toimivat eri lailla. Tiedän myös naisia, jotka ovat aloittaneet jopa suhteen ilman mitään erikoista kipinää tai hullaantumista. Omien sanojensa mukaan eivät edes kaipaa sellaista.


    • Anonyymi

      Kyllä naiset saisi vähentää kriteerejä. Ei vain kiinnostua ja ettiä niitä top 10 komistuksia. Vaikka ihan tavallisen näkösetki sais naista. -
      Tässä se tulikin. Kahdessa lauseessa.
      Naisten siis pitäisi laskea kriteereitään ja jakaa sääliseksiä näille reppanoille!
      Yksikään itseään kunnioittava ja arvossa pitävä nainen ei alistu jakamaan seksiä säälistä! Tämä tuntuu olevan mahdoton näitten vinkujien käsittää. Tietysti voit iskeä jonkun kapakkaruusun kun pelkän p-lun perässä olet, mutta vaatimus että normaali nainen suostuu tuohon, on typerä ja kohtuuton.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole muita kriteereitä, kuin vähäinen alkoholinkäyttö ja kohteliaat käytöstavat. Ja nämä aina kummasti puuttuu.

      • Anonyymi

        Jos ei juo lainkaan niin sillä saa jo pakit naiselta.
        Just ne viinaa kittaavat on kummasti aina niitä jotka seurustelee naisten kanssa ja raittiimmat ovat ikisinkkuja.


      • Anonyymi

        Olen myös huomannut.


    • Anonyymi

      Kaikilla naisilla on lähes samat kriteerit ja sen takia suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka eivät koskaan saa seurustella.

      • Ehkä niiden satojen tuhansien miesten pitäisi vähän skarpata saadakseen seurustella.


      • Anonyymi

        Jos kaikilla kerta on samat kriteerit, niin sittenhän homma on helppoa. Mukaudu niihin kriteereihin.


      • Mielenkiintoista. En tiedä, mitä ne "samat kriteerit" sitten mahtaisivat olla, kun tuolla katukuvassa näkee niin monenlaisia miehiä kumppaneidensa kanssa - melkein ainoa yhdistävä tekijä näyttäisi olevan se, että on mies, joka hengittää, ja on todennäköisesti hetero.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mielenkiintoista. En tiedä, mitä ne "samat kriteerit" sitten mahtaisivat olla, kun tuolla katukuvassa näkee niin monenlaisia miehiä kumppaneidensa kanssa - melkein ainoa yhdistävä tekijä näyttäisi olevan se, että on mies, joka hengittää, ja on todennäköisesti hetero.

        Mielenkiintoista ettet tiedä mitkä ne kriteerit ovat vaikka asiantuntevasti yrität kirjoitella.
        Raha, komeus, pituus, status. Näitä ne ovat mutta eivät aina samassa paketissa, siitä ne erot katukuvassa syntyvät. Näitä vaaditaan mieheltä, naisella ei niin väliä, mielestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista ettet tiedä mitkä ne kriteerit ovat vaikka asiantuntevasti yrität kirjoitella.
        Raha, komeus, pituus, status. Näitä ne ovat mutta eivät aina samassa paketissa, siitä ne erot katukuvassa syntyvät. Näitä vaaditaan mieheltä, naisella ei niin väliä, mielestään.

        Jaa. No jos heteronaisten kriteerit tuollaiset ovat, niin luulisi silloin melkein jokaiselle miehelle osuvan arpaonni ainakin jonkin ominaisuuden kohdalla. Ovatko nämä sinusta jotain "kovia kriteereitä"? Minusta nuo juuri kuulostavat todella simppeleiltä ja yksinkertaisilta kriteereiltä, joita on kohtalaisen helppo tavoitella.

        Minä ja tuttavani lienemme sitten jotain poikkeuksia, koska enemmänkin on painotettu samanhenkisyyttä, samanlaista arvomaailmaa, sitä että synkkaa ja huumorintaju osuu yksiin, seksuaalista yhteensopivuutta, samanlaisia tulevaisuudentoiveita, jne.

        Helpompaahan se nyt on löytää itseä pitempi mies, jolla on (ainakin jonkin verran) rahaa kuin vaikka sellainen, jonka kanssa henkiset arvot ja seksuaalinen puoli mätsää.

        Kannattaisikohan tutustua vähän toisenlaisiin naisiin...?


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Jaa. No jos heteronaisten kriteerit tuollaiset ovat, niin luulisi silloin melkein jokaiselle miehelle osuvan arpaonni ainakin jonkin ominaisuuden kohdalla. Ovatko nämä sinusta jotain "kovia kriteereitä"? Minusta nuo juuri kuulostavat todella simppeleiltä ja yksinkertaisilta kriteereiltä, joita on kohtalaisen helppo tavoitella.

        Minä ja tuttavani lienemme sitten jotain poikkeuksia, koska enemmänkin on painotettu samanhenkisyyttä, samanlaista arvomaailmaa, sitä että synkkaa ja huumorintaju osuu yksiin, seksuaalista yhteensopivuutta, samanlaisia tulevaisuudentoiveita, jne.

        Helpompaahan se nyt on löytää itseä pitempi mies, jolla on (ainakin jonkin verran) rahaa kuin vaikka sellainen, jonka kanssa henkiset arvot ja seksuaalinen puoli mätsää.

        Kannattaisikohan tutustua vähän toisenlaisiin naisiin...?

        Lesbona tiedät hyvin nämä asiat, joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista ettet tiedä mitkä ne kriteerit ovat vaikka asiantuntevasti yrität kirjoitella.
        Raha, komeus, pituus, status. Näitä ne ovat mutta eivät aina samassa paketissa, siitä ne erot katukuvassa syntyvät. Näitä vaaditaan mieheltä, naisella ei niin väliä, mielestään.

        Taas yksi mies yrittää kertoa naiselle, mitkä ovat naisen parinvalinnan kriteerit ... ja epäonnistuu surkeasti. Jos ne olisivat nuo, niin kyllä me naiset ne tietäisimme. Vaan kun ne eivät ole mitkään yleiset ja kaikenkattavat kriteerit. Itse esimerkiksi en ole koskaan ihastunut yhteenkään komeaan mieheen. Minussa he eivät herätä luottamusta. En myöskään ole ihastunut rikkaaseen vaikka sellainenkin olisi ollut tarjolla. Korkea status olisi pikemmin raivostuttava piirre, varsinkin jos sitä korostaa. Pitkään (198cm) olen rakastunut. Olen myös rakastunut lyhyeen (160cm). Miehethän silti kuitenkin tietävät paremmin mistä minä pidän ofc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi mies yrittää kertoa naiselle, mitkä ovat naisen parinvalinnan kriteerit ... ja epäonnistuu surkeasti. Jos ne olisivat nuo, niin kyllä me naiset ne tietäisimme. Vaan kun ne eivät ole mitkään yleiset ja kaikenkattavat kriteerit. Itse esimerkiksi en ole koskaan ihastunut yhteenkään komeaan mieheen. Minussa he eivät herätä luottamusta. En myöskään ole ihastunut rikkaaseen vaikka sellainenkin olisi ollut tarjolla. Korkea status olisi pikemmin raivostuttava piirre, varsinkin jos sitä korostaa. Pitkään (198cm) olen rakastunut. Olen myös rakastunut lyhyeen (160cm). Miehethän silti kuitenkin tietävät paremmin mistä minä pidän ofc.

        Taitaapi olla niin, että nämä miehet, jotka ”tietävät” naisten kriteerit paremmin kuin naiset itse, ovat niitä, joita kiinnostavat ainoastaan tuon tyyppiset naiset. Siis niillä naisilla, jotka näitä miehiä kiinnostavat, on mainitun laiset kriteerit miesten suhteen. Toisen tyyppiset naiset ovat näiden miesten mielestä liian tylsiä ja epäkiinnostavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla niin, että nämä miehet, jotka ”tietävät” naisten kriteerit paremmin kuin naiset itse, ovat niitä, joita kiinnostavat ainoastaan tuon tyyppiset naiset. Siis niillä naisilla, jotka näitä miehiä kiinnostavat, on mainitun laiset kriteerit miesten suhteen. Toisen tyyppiset naiset ovat näiden miesten mielestä liian tylsiä ja epäkiinnostavia.

        Näinhän se taitaa pitkälti olla. Kun kiinnostuu vaan ton tyyppisistä naisista, niin ei tietenkään voi oppia mitään naisten enemmistöstä. Sitten sen oman väärityneen mielikuvan perusteella pelotellaan toisia miehiä ja luodaan heille keinotekoisia kuvitelmia naisten vaatimuksista. Kun tarkemmin miettii, niin tuo on oikeastaan aika säälittävää.


    • Jaksaa ihmetyttää, jos joku oikeasti on sitä mieltä että vain komeat, rikkaat ja upean auton omistavat miehet saisivat naisia. Paska puhetta.

      Kipaise ulos ja katselemaan ihmisiä ja pareja katukuvaan...huomaat, että siellä talsii jopa sinun makuun hyvin erilaisia pareja. Etkä varmasti pidä kaikkia top 10 miehinä millään kriteerein..

      • Anonyymi

        Toi on niin totta. Vihdoin alottaja selittää oikein. Rumatki kyllä osa saa naista jos vain haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta. Vihdoin alottaja selittää oikein. Rumatki kyllä osa saa naista jos vain haluaa.

        Sitten on vielä sekin homma, että mikä on osan porukasta mielestä ruma mies tai nainen, jonkun osan mielestä hän ei ole ruma. Uskoisin, että hirmu harvoin on ketään NIIN rumaa ihmistä, etteikö hän jonkun mielestä olisi vetoava.

        Jotkut ihmiset viehättää isoo osaa ihmisistä, jotkut pientä osaa, jotkut vain hyvin harvoja mutta olen aika varma, että jokaiselle löytyy joku jolle kelpaa, vaikkei maailman upeimpana pitäskään.

        Meistä aika moni on kumminkin ihan tavallisia ihmisiä katselevia ja normi ukkoja ja akkoja viehättävinä pitäviä. Ei miehen tarvitse olla adonis, eikä naisen kauneuden papitar isolle osalle ihmisistä, kun löytyy se jota tykkää katsella päivästä toiseen.

        Ihminen on niin pajon muutakin, kuin ulkonäkö. :)


    • Aloitusviestiin vielä se, että on totta, että aika harva Suomessa on rikas sanan varsinaisessa ja oikeassa merkityksessä. Sen sijaan aika monella miehellä on auto. Itse asiassa ihan liian monella miehellä on auto.

      Täällä palstalla elää harhainen käsitys siitä, että naiset ovat pakkomielteisen kiinnostuneita autoista. En keksi muuta selitystä siihen kuin miehen oman autokiinnostuksen, joka on varmaan lähtenyt jo pikkupoikana pikkuautoleikeistä. Ja sitten kuvitellaan, että kaikki muutkin maailman ihmiset ovat samalla lailla fiksautuneita autoihin. Asun itse pääkaupunkiseudulla ja omaan korvaani nuo auto-jankutukset kuulostavat paitsi absurdeilta, myös vanhanaikaisilta. Tunnen paljon naisia, jotka eivät edes kannata yksityisautoilua (ellei nyt pakko ole, ja nykyisessä kaupunkimiljöössä ei ole), ja heille nimenomaan olisi vain plussaa se, jos mies käyttää julkisia tai vaikka pyöräilee.

      Ymmärrän, että haja-asutusalueella tarvitaan autoa, tai jos vaikka maaseudulla on palvelut kaukana. Mutta koittakaa nyt käsittää, että jos naiset olisivat noin pakkomielteisiä autojen suhteen, he olisivat itse autoharrastajia, eivätkä kyttäisi miestä, jolla on joku tavallinen Prismassa käynti -auto.

      Työttömyyskään ei ole este suhteelle. Tiedän, että osa naisista (kuten miehistäkin!) edellyttää kumppanilta työssäkäyntiä. Mutta iso osa ottaa kyllä mieluummin kiinnostavan, mutta työttömän, kuin vähemmän kiinnostavan kokopäivätyöläisen. Ainoa, mikä aika isolle osalle on turn off, on joku periaatteellinen työttömyys tai selkeä työhaluttomuus. Tähän on turha etsiä selitystä nirsoudesta, vaan ihmiset hakeutuvat kaltaistensa joukkoon. Jos on itse sellainen, jonka mielestä normaalielämä tarkoittaa sitä, että ollaan toisen palveluksessa klo 8-16, ja saadaan palkkaa, jolla rahoitetaan oma asuminen, elämä, ehkä se asuntolainakin ja lasten harrastukset, niin tällöin ei arvomaailma osu yksiin elämäntapatyöttömän kanssa. Ja en tarkoita nyt vihjailla, että sinä tai yleensä kaikki työttömät olisivat elämäntapatyöttömiä. Ihan yhtä lailla moni tällainen ihminen jättäisi väliin vaikka epävarmoilla apurahoilla elävän taiteilijan, vaikka tämä olisi saanut arvostustakin. Joillekin ihmisille vaan on tärkeää se tietty, tavalliseksi ja normaaliksi mielletty elämäntyyli. Mutta ei tämä vain naisia koska, kyllä moni mieskin todellakin edellyttää kumppaniltaan ansiotyötä. Onhan täällä palstallakin moni kirjoittanut, miten ei missään tapauksessa nainen saa elää miehen rahoilla.

      • Anonyymi

        Joo mutta kaikki ei vain käy töissä tai osittain viihdy töissä. Itse kokeillut kaikenlaisia töitä niissä en pärjää osittain en halua kaikkia töitä tehdä, ehkä kokeilla päivän, se siitä. En ole tottunut tekeen töitä kuin sen 2-4 kk sit olen väsynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kaikki ei vain käy töissä tai osittain viihdy töissä. Itse kokeillut kaikenlaisia töitä niissä en pärjää osittain en halua kaikkia töitä tehdä, ehkä kokeilla päivän, se siitä. En ole tottunut tekeen töitä kuin sen 2-4 kk sit olen väsynyt.

        Joo, käsitän minä toki sen. Yritin tuossa vain selventää, että SUURIN OSA ihmisistä pitää ehdottomana normina tietynlaista elämää, ja siksi iso osa heistä haluaa myös sellaisen kumppanin, joka sopii tähän normiin. Kaikille ei suinkaan ole ongelma kumppanin työttömyys etenkään, jos se johtuu terveydellisistä syistä tai esim. siitä, ettei yrityksistä huolimatta ole (ainakaan vielä) saanut töitä. Joillekin, joskin vähemmistölle, olisi jopa työn vieroksunta ok.

        Yleensäkin mitä enemmän poikkeaa normeista - joko hyvässä tai pahassa - sitä harvemmassa ovat hengenheimolaiset. Mutta kyllä hyvin eri tavoin ajattelevia ihmisiä on. Esim. itselleni ei kumppanin työttömyys olisi mikään ongelma, sitten taas tiedän niin naisia kuin miehiäkin, joille se olisi.


      • Anonyymi

        No itselläni on oppimisvaikeuksia ja välillä tuntuu olevan työnteko raskastaki, en vain ole tottunut käymään töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itselläni on oppimisvaikeuksia ja välillä tuntuu olevan työnteko raskastaki, en vain ole tottunut käymään töissä.

        Sun pitäisikin etsiä naista niiden joukosta, joilla on noita samoja ongelmia. Silloin natsaisi paremmin, kuin nk. tavisten kanssa.


    • Anonyymi

      Tästä seuraa pelkkää hyvää, etteivät naiset pariudu. Liikakansoitus jo nytkin pallomme ongelma. Naiset kun keskittyvät työuraan ja merkittävien tahojen johtajat tulevat olemaan naisia niin pallomme voi vielä selviytyä.

      • Anonyymi

        Ei selviä. Tämä pallo tuhoutuu varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei selviä. Tämä pallo tuhoutuu varmasti

        Tuhoutuu tuhoutuu en mäkään sitä epäile mut ne viimeset vuosikymmenet tai sadat vuodet voi olla parempii naisjohtajien ollessa vallassa niille jotka tääl sillon viel elelee. Tulevaisuus on luotava nyt eikä huomenna.


    • Anonyymi

      Itse miehenä kylläkin vähentänyt kriteerejä. Mieluite haluaisin naisen joka ei ole prinsessa ja matkustele mielellää ei koulutettu, koska oltais liian erilaisia. Itse en ole käynyt korkeakoulua ja ei ole Kelan päivärahoilla varaa matkustaa. Mutta ei sellasia naisi tunnu löytävän. Kaikki prinsessoja koulutettuja Tinderissäkin.

    • Anonyymi

      Kannattaa iskee postimies, ne saa hyvää palkkaa. Tai postin johtaja saa 82000 kk, kannattaa iskeä.

    • Anonyymi

      Miksi tällä palstalla on vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen tismalleen samanlaisia aloituksia? Onhan muillakin palstoilla melko samanlaista juttua, mutta täällä varsinkin.

      • Tuo onkin hyvä kysymys. Luulisi kymmenessä vuodessa jo jonkinlaisia vastauksia tulleen, että aloituskin voisi edes hieman kehittyä. Näin ei kuitenkaan näytä käyneen vanhoja nostoja katsellessa.


      • Anonyymi

        Koska rumat naiset ei halua rumia miehiä joten samat miehet on palstalla kymmeniä vuosia.


    • Jos tiedät naisen ovulaation päivämäärät lyön vetoa silloin ei kamalasti vaadita.

      • Anonyymi

        Tiedän että kaikkien naisten kuules kulkea aina alasti kaduilla ja pelkästään miehillä saisi olla vaatteita päällå.

        Joo olen oikein neuvottelija-kenraali... ensiviikolla taas neuvottelutapaamisia, voit ehkä arvata minkälaisia noin suurinpiirtein vaatimuksia annan sitten neuvottelukumppaneilla.

        t. Negotiator General.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että kaikkien naisten kuules kulkea aina alasti kaduilla ja pelkästään miehillä saisi olla vaatteita päällå.

        Joo olen oikein neuvottelija-kenraali... ensiviikolla taas neuvottelutapaamisia, voit ehkä arvata minkälaisia noin suurinpiirtein vaatimuksia annan sitten neuvottelukumppaneilla.

        t. Negotiator General.

        Naisia löytyisi siinä tapauksessa vain Päiväntasaajan liepeiltä. Muualla he paleltuisivat talvisin kuoliaaksi.


    • Anonyymi

      Niin että rumatkin miehet pääsis seurustelemaan mutta naiset ei vähennä kriteerejä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe